Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Відбулася нарада з керівниками структурних підрозділів міськвиконкому, головами комітетів самоорганізації населення мікрорайонів міста і керівниками комунальних підприємств міста
09 лютого у м.Фастів міський голова Михайло Нетяжук провів нараду з керівниками структурних підрозділів міськвиконкому, головами комітетів самоорганізації населення мікрорайонів міста і керівниками комунальних підприємств міста.
Під час наради начальник - адміністратор центру надання адміністративних послуг Оксана Лагута доповіла про роботу центру надання адміністративних послуг за січень 2015 року. Вона зазначила, що Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) є структурним підрозділом виконавчого комітету Фастівської міської ради, його штатна чисельність складає 4 адміністратора ЦНАП та 1 державного адміністратора дозвільного центру. Центром надання адміністративних послуг м. Фастів надається 95 послуг. З 1 січня 2015 року, у відповідності до Розпорядження КМУ № 523-р, Центр надання адміністративних послугу розпочав надавати 13 адміністративних послуг Управління Держземагенства та 8 адміністративних послуг Державної міграційної служби.
З 01.01.2015 року по 31.01.2015 року до ЦНАПу надійшло 781 звернення для отримання адміністративних послуг, понад 150 первинних звернень щодо отримання переліку документів, необхідних для отримання послуг. Заявникам видано 560 результатів адміністративних послуг. В середньому щодня Центр відвідує більше 70 осіб, не враховуючи консультацій, які надаються адміністраторами ЦНАП по телефону.
На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» було збільшено кількість годин роботи та годин прийому громадян в Центрі надання адміністративних послуг.
Оксана Миколаївна розповіла, що на даний час ведеться робота по налагодженню співпраці з Відділом державної реєстраційної служби Фастівського міськрайонного управління юстиції для надання послуг щодо реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації речових та майнових прав, реєстрації громадських організацій профспілок та засобів масової інформації
30.01.2015 р. на одне робоче місце в ЦНАПі була встановлена програма для здійснення прийому громадян з питань реєстрації речових та майнових прав. Планується з 01.04.2015 року розпочати надавати через ЦНАП послуги Відділу державної реєстраційної служби шляхом залучення до роботи державних реєстраторів (БЕК офіс).
Труднощі в роботі ЦНАПу викликає відсутність електронної бази «Аскод», яка могла б допомогти швидше знайти той чи інший документ, дати відповідь заявнику про готовність чи не готовність документа.
Також в обов’язки адміністратора входить доставка документів суб’єктам надання адміністративних послуг та отримання результатів адміністративних послуг, що забирає велику кількість робочого часу.
Неочікуваною проблемою, яка виникла, була сезонність попиту на послугу - довідку про нормативно-грошову оцінку землі. Нові коефіцієнти орендної плати за землю Кабінетом Міністрів України були запроваджені лише 16 січня, всі фізичні та юридичні особи до 20 лютого мають здати довідку в податкову інспекцію. Термін виконання послуги 7 робочих днів, тому саме в цей час виникло велике навантаження на адміністраторів.
Тому для забезпечення виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та Розпорядження Кабінету Міністрів № 523-Р та уникнення порушення трудового законодавства, - наголосила керівник ЦНАПу Оксана Лагута, - необхідно призначити щонайменше ще 2 адміністраторів та ще 1 державного адміністратора, щоб штатна чисельність складала не менше 8 осіб. Незважаючи на проблеми, ЦНАП у місті Фастові працює та надає адміністративні послуги для мешканців міста.
Про розчистку тротуарів у місті проінформували начальник комбінату комунальних підприємств Валентина Матвійчук та начальник ЖЕКу Микола Савочка.
За підсумками наради міський голова Михайло Нетяжук дав ряд доручень.