Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження тарифів на послуги дільниці з надання банно-оздоровчих та побутових послуг населенню «Міська лазня» Фастівського ККП
Розглянувши подання Фастівського комбінату комунальних підприємств, щодо затвердження тарифів на послуги дільниці з надання банно-оздоровчих та побутових послуг населенню «Міська лазня», керуючись пп. 2, п. а, ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Затвердити тарифи на послуги дільниці з надання банно-оздоровчих та побутових послуг населенню «Міська лазня» згідно з додатком.
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 16.12.2011 р № 377.
3. Рішення набуває чинності з дня офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на в.о. начальника управління житлово-комунальногогосподарства Чаїнську О.А.
№ п.п.
|
Найменування послуг
|
Одиниця виміру
|
Термін перебування
(год)
|
Вартість послуг з ПДВ
|
1
|
Послуги «Сауни» з басейном до
3-х чоловік
|
грн.
|
3
|
285,00
|
2
|
Послуги «Сауни» з басейном більше 3-х чоловік
|
1 чол.
|
3
|
95,00
|
3
|
Послуги «Сауни» на термін більше 3-х годин
|
1 чол..
|
1
|
31,00
|
4
|
Послуги загального залу з парильнею
|
1 чол
|
2 год
|
72,50
|
5
|
Прокат рушника
|
шт
|
1
|
5,00
|
6
|
Прокат простирадла
|
шт
|
1
|
10,00
|
7
|
Прокат банного комплекту
|
шт
|
1
|
10,00
|
8
|
Прокат посуду
|
одиниць
|
1
|
0,60
|
9
|
Прокат капців резинових
|
пар
|
1
|
5,00
|
10
|
Прокат мікрохвильової печі
|
шт
|
1
|
5,00
|
11
|
Прокат електрочайника
|
шт
|
1
|
5,00
|
12
|
Сушка волосся під сушуаром
|
чол
|
1
|
3,00
|
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та дотримання вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” від 11.09.03р. № 1160-ІV та “Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту”, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308 , який визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Фастівської міської ради “Про затвердження тарифів на послуги дільниці з надання банно-оздоровчих та побутових послуг населенню «Міська лазня» Фастівського ККП”.
І. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.
Серед значної кількості закладів, що надають послуги по забезпеченню фізичного комфорту по догляду за тілом людини, у місті працює лише одна комунальна лазня. Утримання лазні здійснюється за рахунок коштів, сплачених споживачами послуг Фастівського ККП. На сьогоднішній день склалася ситуація, при якій діючий тариф на послуги не відповідає витратам на їх надання, що призвело до збільшення кредиторської заборгованості підприємства.
Тарифи на послуги лазні були затвердженні рішенням Виконавчого комітету від 16.12.2011 р. № 377 і до цього часу залишаються незмінними.
Основною причиною для перегляду тарифів є:
1. Відсутність дотацій з міського бюджету на покриття збитків.
2. Законодавче збільшення рівня мінімальної заробітної плати на 23,6 %.
3. Відповідний ріст відрахувань до соціальних фондів.
4. Підвищення тарифів на базисні ресурси складових послуги:
- централізоване водопостачання на 5 %;
- природний газ на 52,4 % ;
- електропостачання на 41,9%;
- паливні дрова на 33,3%.
5. Незадовільний фінансово-економічний стан підприємства
ІІ. Цілі державного регулювання.
1. Приведення тарифів у відповідність до законодавчої бази та до розміру економічно обґрунтованих витрат на їх надання.
2. Відкритість та прозорість структури тарифів для споживачів.
3. Покращення фінансового стану підприємства.
4. Відсутність заборгованості по заробітній платі, податкам і зборам.
ІІІ. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягення цілей, аргументація переваг обраного способу.
1. Збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих тарифів та без дотації з бюджету. Ця альтернатива є неприйнятною, оскільки ситуація на підприємстві є досить критичною і потребує негайного вирішення.
2. Зменшення витрат в межах дiючих тарифiв. Така альтернатива неможлива, так як фактичнi витрати значно нижчi нормативних, резерви скорочення витрат вичерпанi за період надання послуг, витрати потребують негайного відшкодування, щоб не поставити під загрозу можливість надання послуг.
3. Підвищення тарифів на послуги. Перевагами обраного способу регулювання є встановлення економічно обґрунтованих тарифів, що є оптимальним варіантом вирішення проблеми.
IV. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
1. Підготовка пропозицій щодо змін тарифів на підставі аналізу діючих тарифів та врахування економічних умов сьогодення.
2. Надання у засоби масової інформації матеріалів щодо запропонованих змін тарифів.
3. Врахування винесених з боку громадськості пропозицій та зауважень.
V. Обґрунтування можливості досягнення визначення цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Прийняття регуляторного акта дозволить вирішити проблему встановлення нових тарифів у відповідності з чинним законодавством, з дотриманням норм надання послуг по забезпеченню фізичного комфорту по догляду за тілом людини.
VІ. Визначення очікуваних результатів прийняття акта із застосуванням методу аналізу вигод та витрат
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Підприємство-надавач послуг
|
Стабілізація роботи підприємства, покращення фінансового стану підприємства та якості обслуговування споживачів.
|
Можливе зменшення попиту на послуги міської лазні.
|
Споживачі
|
Отримання якісних послуг лазні та сауни.
|
Підвищення витрат на оплату послуг.
|
Місцева влада
|
Стабільна діяльність комунальної установи міста.
|
Впровадження проекту рішення не потребує капіталовкладень та виділення коштів з міського бюджету.
|
VІІ. Строк дії.
Термін дії регуляторного акта не обмежений. Зміни та доповнення будуть вноситься лише у разі виникнення об’єктивних причин.
VІІІ. Визначення показників результативності регуляторного акта.
Кількісні:
1. Надходження коштів за фактично надані послуги.
2. Кількість споживачів послуг в порівнянні з 2013 р. та плановими показниками.
Якісні:
1. Відсутність скарг на виконання послуг.
2. Своєчасність надання послуг.
ІХ. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.
Відстеження результативності регуляторного акту буде проводитися шляхом:
- базового відстеження результативності акту на етапі його підготовки;
- повторне відстеження результативності акту – через рік з дня набрання ним чинності;
- періодичне відстеження планується проводити один раз на кожні наступні три роки, починаючи від дня закінчення заходів щодо повторного відстеження його результативності.
Виконавець заходів з відстеження – відділ економіки та соціально-економічного розвитку міськвиконкому, Фастівський ККП
Цілі прийняття акта:
1. Приведення тарифів у відповідність до законодавчої бази та розміру економічно обґрунтованих витрат на надання послуг.
2. Відкритість та прозорість структури тарифів для споживачів.
3. Покращення фінансового стану підприємства, забезпечення функціонування на умовах самофінансування.
4. Відсутність заборгованості по заробітній платі, податкам та зборам.
Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (15.08.2014 – 25.08.2014).
Тип відстеження – базове.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності:
Вивчення фінансово-економічних показників згідно аналізу фактичних витрат за попередній період з урахуванням економічних умов сьогодення.
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
В ході аналізу встановлено незадовільний фінансово-економічний стан підприємства- збитки від надання банно-оздоровчих та побутових послуг населенню за 2013 рік становили – 205,1 тис. грн.
Надходження коштів за фактично надані послуги у 2013 році складали 204750 грн., у І півріччі 2014 року – 93236 грн.
Кількість споживачів послуг у 2013 році – 6451 чол. та І півріччі 2014 року – 2817 чол.
В 2013 – 2014 р. скарги щодо надання банно-оздоровчих та побутових послуг населенню не надходили.
Фактори, що впливають на збільшення собівартості послуг;
- законодавче збільшення рівня мінімальної заробітної плати;
- збільшення відрахувань на соціальні заходи в зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати;
- збільшення тарифів на природний газ, воду та електропостачання.
Висновки та рекомендації: Із зростанням цін на базисні складові послуг відбулося значне перевищення фактичних витрат підприємства над діючим тарифом. Відсутність в місцевому бюджеті коштів на надання дотацій не дає можливості покривати витрати на виробництво послуг, що тягне за собою погіршення якості послуг та збільшення рівня збитковості підприємства. Рішення виконавчого комітету міської ради від 16.12.2011р. №377 потребує негайного перегляду. Існує ризик того, що нове підвищення тарифів потягне за собою скорочення чисельності відвідувачів і, як наслідок - зменшення доходів від надання послуг. Однак, при використанні діючих тарифів – підприємство продовжить отримувати збитки. Оптимальним варіантом вирішення проблеми є встановлення економічно обґрунтованих тарифів.
Рекомендовано проект регуляторного акта винести на розгляд виконкому.