Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі на ринку КП «Фастівський міський ринок»
Розглянувши подання КП «Фастівський міський ринок» Фастівської міської ради про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі на території КП «Фастівський міський ринок», керуючись пп.2 п. а ст. 28, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити тариф вартості 1м² за участь в торгівлі з постійно зайнятого торгівельного місця на ринку по вул. 25 жовтня, 9, згідно додатку 1 в розмірі 1,10грн. за 1м²;
2. Затвердити тариф вартості за бронювання торгівельного місця з рухомим майном на ринку по вул. 25 жовтня, згідно додатку 2 в розмірі 0,80грн. за 1м²;
3. Затвердити тариф вартості 1м² за використання додатково зайнятого торгівельного місця для торгівлі на ринку по вул. 25 жовтня, 9, згідно додатку 3 в розмірі 0,50грн. за 1м²;
4. Рішення набуває чинності з дня офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Зикову О.Б.
№
з/п
|
Елементи витрат
|
Собівартість (Всього 1929,35 *303 м.кв.)
|
Собівартість 1 м.кв.
|
|
Загальновиробничі витрати
|
|
|
1
|
Заробітна плата
|
267600.00
|
0.46
|
2
|
Відрахування на соціальні заходи
|
104000.00
|
0.18
|
3
|
Податок на землю
|
79700.00
|
0.14
|
4
|
Вивіз твердих побутових відходів
|
9000,00
|
0,01
|
5
|
Амортизація
|
8000,00
|
0,01
|
6
|
Інші витрати
|
21000,00
|
0,04
|
|
Всього
|
489300.00
|
0.84
|
|
Рентабельність 10%
|
48930.00
|
0.08
|
|
ПДВ 20%
|
107646.00
|
0.18
|
|
РАЗОМ
|
645876.00
|
0.10
|
|
Вартість 1 м.кв. = 1,10
|
|
|
№
з/п
|
Елементи витрат
|
Собівартість
(Всього 1929,35 *303 м.кв.)
|
Собівартість
1 м.кв.
|
|
Загальновиробничі витрати
|
|
|
1
|
Заробітна плата директора, бухгалтера, контролера, прибиральника, охорони
|
189000,00
|
0,32
|
2
|
Відрахування на соціальні заходи
|
73700,00
|
0,13
|
3
|
Податок на землю
|
79700,00
|
0,14
|
4
|
Вивіз твердих побутових відходів
|
9000,00
|
0,02
|
|
Всього
|
351400,00
|
0,61
|
|
Рентабельність 10%
|
35140,00
|
0,06
|
|
ПДВ 20%
|
77308,00
|
0,13
|
|
РАЗОМ
|
463848,00
|
0,80
|
|
Вартість 1 м.кв. = 0,80
|
|
|
№
з/п
|
Елементи витрат
|
Собівартість
(Всього 1929,35 *303 м.кв.)
|
Собівартість
1 м.кв.
|
|
Загальновиробничі витрати
|
|
|
1
|
Заробітна плата контролера, прибиральника, охорони
|
103200,00
|
0,18
|
2
|
Відрахування на соціальні заходи
|
40000.00
|
0.06
|
3
|
Податок на землю
|
79700,00
|
0,14
|
|
Всього
|
222900.00
|
0.38
|
|
Рентабельність 10%
|
22290.00
|
0.04
|
|
ПДВ 20%
|
49038.00
|
0.08
|
|
РАЗОМ
|
294228.00
|
0.50
|
|
Вартість 1 м.кв. = 0,50
|
|
|
1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Серед значної кількості ринків по місту Фастів Комунальне підприємство «Фастівський міський ринок» являється єдиним комунальним ринком на території міста, що надає свої послуги за найнижчим тарифом. Послугами ринку для продажу продовольчих та промислових товарів користуються юридичні та фізичні особи. Утримання даного ринку здійснюється за рахунок коштів, сплачених за обслуговування торгівельних місць. На даний час підприємство користується тарифом, що затверджений в 2011 році, розмір даного тарифу цілком не відповідає покриттю витрат, так як він повинен відшкодовувати витрати на створення і утримання торгових місць, сплату податку на додану вартість та інші податки, що сплачуються з доходу, а не з прибутку і забезпечити рентабельність.
Враховуючи вищевикладене, з метою стабілізації ситуації на ринку, організації та створення рівних, конкурентноспроможних можливостей для усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівельну діяльність на ринку, з метою упорядкування відносин та усунення порушень чинного законодавства, виникла необхідність встановлення тарифів вартості обслуговування торгівельної площі на ринку за адресою: м.Фастів, вул. 25 Жовтня, 9.
Відсутність встановлених тарифів створює перешкоди для діяльності усіх суб`єктів господарювання та для подальшого розвитку, удосконалення умов для здійснення торгівельної діяльності, а саме: благоустрою прилеглої до ринку земельної ділянки, створення сприятливих умов для торгівлі та інше.
Прийняття даного регуляторного акту призводить до впорядкування тарифної політики КП «Фастівський міський ринок».
2. Цілі державного регулювання
Проект про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі на ринку по вул. 25 жовтня, 9 розроблено з наступними основними цілями:
1. Забезпечити якісне і в повному обсязі надання послуг населенню та суб’єктам господарювання.
2. Встановити економічно обґрунтовані тарифи вартості обслуговування торгівельної площі на ринку по вул. 25 жовтня, 9.
3. Реалізація державної політики ціноутворення на послугу з обслуговування торгівельного місця на ринках КП «Фастівський міський ринок.
4. Недопущення необґрунтованого зростання вартості вказаних послуг.
5. Забезпечити своєчасну оплату підприємцями податків та зборів.
6. Забезпечити стабільну роботи КП «Фастівський міський ринок».
7. Відкритість та прозорість структури тарифів до споживачів.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу
Під час розробки проекту«Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі на ринку КП «Фастівський міський ринок»,було розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:
1. Зниження собівартості одиниці за надання послуги – як альтернативний варіант неможливий, тому що відбувається процес зростання ринкових цін на матеріали, на послуги сторонніх організацій і підприємств, підвищується рівень мінімальної заробітної плати.
2. Залишення існуючої на даний момент ситуації – порушує дію чинного законодавства. Відсутність обґрунтованих економічних тарифів не забезпечує стабільну діяльність суб’єкта підприємницької діяльності, не дає можливості спланувати роботу ринку на перспективу. Враховуючи вказане, необхідно відмовитись від такої альтернативи.
Даний регуляторний акт забезпечує досягнення цілей державного регулювання та відповідає принципам державної регуляторної політики.
У ньому встановлено економічно обґрунтовані тарифи на послуги КП «Фастівський міський ринок», відповідно до вимог чинного законодавства що надасть змогу підприємству належним чином забезпечити надання послуг у повному обсязі.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми
Прийняття даного регуляторного акту забезпечить ефективну та беззбиткову господарську діяльність КП «Фастівський міський ринок», надасть якісні послуги населенню та суб’єктам господарювання, встановить економічно обґрунтовані тарифи з обслуговування торгівельної площі на ярмарках міста, забезпечить своєчасну сплату податків та зборів до місцевого бюджету.
Таким чином, даний регуляторний акт містить економічно обґрунтовані тарифи на послуги КП «Фастівський міський ринок», що позитивно вплине на роботу підприємства та покращення якості послуг в цілому.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акту
Позитивні
|
Негативні
|
Розширення сфери з надання послуг, збільшення кількості торговельних місць для залучення більшої кількості суб’єктів господарювання та товаровиробників.
|
Економічна криза, значні темпи інфляції, коливання обсягів послуг ринку, що реалізуються.
Зростання цін на комунальні послуги
|
Зміни в чинному законодавстві можуть мати як позитивний так і негативний вплив на дію цього регуляторного акту.
|
Пропонуються тарифи вартості обслуговування торгівельної площі на ринку по вул. 25 жовтня, 9:
- на послуги за участь в торгівлі на ринку з постійно зайнятого торгівельного місця за 1 м.кв. – 1,10 грн.;
- за бронювання торгівельного місця з рухомим майном за 1 м.кв. – 0,80 грн.;
- за використання додатково зайнятого торгівельного місця для торгівлі на ринку за 1 м.кв. – 0,50 грн.
Тарифи на послуги, які пропонується встановити рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради, будуть використані КП «Фастівський міський ринок» під час надання послуг з обслуговування торгівельних місць.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.
ВИГОДИ:
Органи місцевого самоврядування:
- наповнення дохідної частини місцевого бюджету;
- приведення нормативно-правового акту у відповідність до чинного законодавства.
Суб’єкти підприємницької діяльності:
- якісне та в повному обсязі надання послуг ринку;
- гарантоване забезпечення дотримання санітарних норм.
Територіальна громада:
- недопущення зниження обсягів послуг, що реалізуються;
- можливість одержання якісних послуг.
ВИТРАТИ:
Суб’єкти підприємницької діяльності:
- Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акту.
У результаті досягнення визначених цілей буде отримано загальний позитивний ефект від запровадження даного регуляторного акту.
7.Строк дії регуляторного акта
Термін дії даного регуляторного акту необмежений у зв’язку з можливістю внесення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства, в інших непередбачених випадках.
8. Показники результативності регуляторного акта
Виходячи з цілей регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного акту, для відстеження результативності цього регуляторного акту обрано такі статистичні показники:
1. Кількісні показники:
1.1 Обсяг послуг у кількісному виразі
1.2 Обсяг послуг у вартісному виразі
1.3 Розмір надходжень до місцевого бюджету пов’язаних із дією акта
1.4 Кількість платників послуг
2. Якісні показники
2.1 Недопущення зниження обсягу послуг та запобігання випадкам неякісного обслуговування споживачів на місцях торгівлі КП «Фастівський міський ринок».
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Відстеження результативності цього акту буде здійснюватись методом аналізу статистичних даних, фінансових показників діяльності комунального підприємства, а саме аналізу інформації щодо кількості суб’єктів господарювання, які користуються послугами торгових місць, аналізу інформації щодо обсягу надання послуг у вартісному та кількісному виразі; аналіз інформації, щодо надходження до місцевого бюджету.
Базове відстеження здійснюватиметься до дня набрання чинності проекту.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів із повторного відстеження.
Відповідні відстеження результативності регуляторного акта будуть проводитись КП «Фастівський міський ринок» шляхом аналізу статистичних даних.
Виконавець заходів з відстеження - Комунальне підприємство «Фастівський міський ринок»
Мета прийняття акта - реалізація державної політики ціноутворення на послуги з обслуговування торгівельного місця на ринку КП «Фастівський міський ринок» та недопущення не обґрунтованого зростання вартості вказаних послуг.
Строк виконання заходів з відстеження - 10 днів (20.10.2014-30.10.2014 )
Тип відстеження - базовий
Метод одержання результатів відстеження – аналіз статистичних даних.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Дані про результативність отримуються шляхом накопичення протягом року інформації про кількість платників послуг, розміри надходження до місцевого бюджету пов`язаних із дією акта та обсяги наданих послуг у вартісному та кількісному виразі.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
1. Обсяг послуг у кількісному виразі — 2013р. - 1,922 тис.кв.м./2014р. - 1,916 тис.кв.м.
2. Обсяг послуг у вартісному виразі — 2013р. - 790,1 тис.грн./2014р. - 477,5 тис.грн. — з ПДВ
3. Розмір надходжень до місцевого бюджету пов’язаних із дією акта — 2013р. - 3,3 тис.грн./2014р. – збиток за 9 місяців.
4. Кількість платників послуг — 146 підприємців
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Із затвердженням нових тарифів КП «Фастівський міський ринок» забезпечить реалізацію державної політики ціноутворення на послугу з обслуговування торгових місць на ринках та ярмарках, збільшить надходження до місцевого бюджету, створить рівні конкурентоспроможні можливості для усіх суб`єктів господарювання, які здійснюють торгівельну діяльність з метою упорядкування відносин та усунень порушення чинного законодавства. Оптимальним варіантом вирішення проблеми є встановлення економічно обгрунтованих тарифів. Як результат очікується збільшення реалізації з даного виду послуг і поліпшення фінансового стану підприємства.
Рекомендовано даний проект регуляторного акта винести на розгляд сесії міської ради.