Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Проект регуляторного акта "Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів"
Ср, 25/02/2015 - 16:13 | Адміністрація1
Оголошення про оприлюднення проекту регуляторного акту
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 26.02.2015 року в мережі Інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради « Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів, пл.Соборна,1, каб.111,109 ,
тел.6-04-45
Проект
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від №
м. Фастів
Про погодження граничних тарифів
на перевезення пасажирів
Розглянувши колективне подання перевізників міських маршрутів м.Фастова про розгляд та погодження граничних тарифі на перевезення пасажирів та враховуючи, що проект рішення пройшов процедуру регуляторної політики, керуючись п.2а ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»виконавчий комітет вирішив:
1. Погодити з 01.04.2015 року граничні тарифи на перевезення пасажирів, згідно з додатком.
2. Забезпечити перевізникам безперешкодне перевезення пільгової категорії громадян відповідно до чинного законодавства.
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконкому №60 від 27.02.2013 року «Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів».
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міськвиконкому
№________
від «___»__________2015 р.
ГРАНИЧНІ ТАРИФИ
на перевезення пасажирів на міському пасажирському транспорті
1. Вартість проїзду одного пасажира на міських маршрутах загального користування, що експлуатуються в звичайному режимі
|
5,00
|
2. Вартість проїзду одного пасажира на міських маршрутах загального користування, що експлуатуються в режимі маршрутних таксі.
|
5,00
|
Керуючий справами виконкому В.О. Васильченко
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання.
Проблема, яку необхідно вирішити шляхом прийняття даного рішення, полягає у збалансуванні інтересів, прав та обов’язків таких сторін:
-орган місцевого самоврядування;
-суб’єкти господарської діяльності, які надають послуги з перевезення пасажирів в міському сполученні автобусами, що працюють у звичайному режимі та режимі маршрутного таксі;
-споживачі послуги з перевезення пасажирів у міському транспорті.
Проблема у сфері надання послуг з перевезення пасажирів в міському сполученні автобусами, що працюють як в звичайному режимі руху так і в режимі маршрутного таксі для перевізників полягає в тому, що діючі тарифи на послугу з перевезення пасажирів не відшкодовують фактичних витрат суб’єктів господарювання, які надають цю послугу на території міста Фастів
За останній час значно зросли витрати транспортного підприємства. Збільшилася мінімальна заробітна плата, зросла вартість бензину, стисненого газу, дизельного палива, автомобільних шин, значно зросли ціни на запчастини. Дійсний граничний тариф на перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні був погоджений рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради №60 від 27.02.2013 року і на даний час не відшкодовують витрат на перевезення пасажирів.
№
|
Показники
|
Ціни квітня 2011 року
|
Ціни січня 2015 року
|
Коефіцієнт зростання %
|
1
|
Мінімальна заробітна плата, грн./місяць
|
960,0
|
1218,0
|
126,9
|
2
|
Моторні оливи, грн./1л.
|
20,0
|
63,0
|
315,0
|
3
|
Газ стиснений, грн../1куб.м.
|
4,98
|
10,8
|
200,0
|
4
|
Дизельне паливо, грн./1л.
|
9,50
|
19,0
|
200,0
|
5
|
Бензин, грн./1л.
|
10,20
|
18,0
|
176,5
|
Як наслідок, несвоєчасно, неякісно і не в повному обсязі надаються послуги з перевезення пасажирам в міському сполученні автобусами, що призводить до недотримання вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Також своєчасно не здійснюється поточний ремонт транспортних засобів та не оновлюється рухомий склад, що необхідно для підтримання на належному рівні надання послуг з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах. Таким чином існує необхідність прийняття регуляторного акта який надасть змогу стабілізувати роботу перевізників, та регулярність руху автобусів на міських маршрутах, підвищити якість надання послуг з перевезень пасажирів в автобусах.
2. Мета та цілі регулювання.
1. Запобігання стану збитковості суб’єктів господарської діяльності, які надають послуги з перевезення пасажирів. Стабільний фінансовий стан, надасть змогу своєчасно виплачувати працівникам заробітну плату, сплачувати обов’язкові платежі до бюджету.
2. Створення можливостей для своєчасного та якісного ремонту рухомого складу, його технічного обслуговування, що забезпечить безпеку перевезень пасажирів, безперебійне надання послуг.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
Для вирішення проблеми надання послуг з перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні можливі такі альтернативні способи:
Перша альтернатива: застосування діючих тарифів на послугу.
Спосіб не є прийнятним у зв’язку з тим, що діючі тарифи на послугу з перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні не відшкодовують у повному обсязі економічно обґрунтованих витрат перевізника.
Друга альтернатива: прийняття рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів»
Спосіб є прийнятним, так як він цілком задовольняє інтереси перевізників і дозволяє у визначений законодавством спосіб досягти цілей регулювання, що вкладені у п.2 цього аналізу.
4. Опис механізму, який пропонується для розв’язання проблеми
Вирішення проблеми, зазначеної в пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватись шляхом прийняття рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради ««Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів».
Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики. При підготовці регуляторного акта проведено аналіз собівартості перевезень, граничні тарифи підвищуються до рівня собівартості послуг з урахуванням рентабельності в розмірі 25%.
Проект розроблено на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт», Методики розрахунків тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17 листопада 20009 року №1175, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2009 року за №1146/17162,Інструкції про порядок обліку пасажирів, що перевозяться громадським транспортом на маршрутах, затверджених наказом Мінстату України від 27.05.1996 року №150, Наказу департаменту автомобільного транспорту Міністерства транспорту України від 15.12.1995 р.№7/І-4-1071 «Про норми витрат на технічне обслуговування і поточний ремонт по базових марках автомобілів»
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Тариф на послугу з перевезення пасажирів автобусами в міському сполучені на рівні 2,50 грн., за одну поїздку не забезпечує пасажирським перевізникам повного відшкодування витрат, що призводить до стабільної збитковості.
Тариф на послугу з перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні відповідає вимогам Закону України «Про автомобільний транспорт», тобто він забезпечує баланс між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання.
Основним ризиком, який може негативно вплинути на дію цього регуляторного акта, є зміна вартості паливно-мастильних матеріалів, рівня мінімальної заробітної плати, інших статей собівартості надання послуг та зміни у законодавстві України про автотранспорт. Для попередження не бажаних наслідків буде здійснюватись моніторинг фактичної собівартості послуг та законодавчої бази. При необхідності до регуляторного акта будуть вноситись відповідні зміни.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта
Господарським кодексом України визначено, що господарська діяльність суб’єктів господарювання у сфері суспільного виробництва здійснюється з метою одержання економічних та соціальних результатів з метою одержання прибутку. Граничний тариф на рівні 5,0 за одну поїздку забезпечуватиме перевізнику повне відшкодування фактичних витрат, а також фінансову самодостатність, ремонт і оновлення рухомого складу, стабілізацію роботи міського пасажирського транспорту, підвищення безпеки пасажирських перевезень, своєчасну виплату заробітної плати працівникам.
Від впровадження цього рішення очікуються наступні результати:
1. Забезпечення необхідних обсягів перевезень та підвищення якості обслуговування пасажирів.
2. Покращення відносин між органами місцевого самоврядування та перевізниками.
3. Гарантуватиме надійність транспортного забезпечення.
Вигоди
|
Витрати
|
Сфера інтересів держави (міська влада)
|
|
1. Вирішення питання якісного та стабільного регулярного надання послуг з перевезень пасажирів автобусами в міському сполученні.
2. Зменшення звернень громадян щодо якості послуги
|
Відсутні
|
Сфера інтересів суб’єктів господарювання
|
|
1.Покращення фінансового стану суб’єктів господарювання, що надають послуги з пасажирських перевезень.
2.Запобігання збитковості підприємств, що надають послуги з пасажирських перевезень.
3. Стабілізація роботи трудових колективів перевізників, які задіяні у сфері пасажирських перевезень.
|
Відсутні
|
Сфера інтересів громади
|
|
1. Підвищення якості надання послуг з перевезень пасажирів в автобусах в міському сполученні.
|
Зростання витрат на оплату послуг
|
7. Строк дії регуляторного акта
Термін дії чинності запропонованого регуляторного акта необмежений. Його дія постійна з можливістю внесення змін до прийняття нового акта. Прийняття нового регуляторного акта відбуватиметься у разі збільшення або зменшення собівартості послуг з перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні, що працюють у звичайному режимі руху.
8.Показники результативності регуляторного акта
За результатами впровадження регуляторного акта відстеження проводитиметься на основі статистичних даних:
1. Кількісні: кількість діючих міських автобусних маршрутів, кількість автобусів, які виконують перевезення пасажирів на міських маршрутах, кількість СГД різних форм власності, кількість робочих місць, ріст складових витрат перевезень.
2. Якісні: відсутність скарг на роботу перевізників.
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів»
Виконавець заходів з відстеження - Відділ з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності виконавчого комітету Фастівської міської ради
Цілі прийняття акта – запобігання збитковості перевезень, забезпечення безперебійного та якісного надання послуг по перевезенню пасажирів, сприяння підвищенню ефективності роботи перевізників, створення можливостей для поновлення парку транспортних засобів, змога перевізникам самостійно визначити вартість перевезень пасажирів у межах граничного рівня, виходячи з економічної доцільності.
Строк виконання заходів з відстеження 10 днів (16.02.2015 -26.02.2015 рік)
Тип відстеження - базове
Заходи які були виконані з відстеження результативності – вивчення Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженою наказом Мінтрансзв`язку країни від 17.11.2009 року №1175, проведення порівняльного аналізу вартості перевезення пасажирів автобусами на міських маршрутах в місті Біла Церква, Київ, Васильків, проведення обговорення (круглий стіл), щодо запобігання збитковості перевезень, забезпечення безперебійного та якісного надання послуг по перевезенню пасажирів.
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних
Аналіз отримання значень показників результативності – відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювався шляхом аналізу інформації відділу по роботі із зверненням громадян, відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів, а також відділу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності
Кількісні та якісні значення показників результативності
9. Заходи відстеження результативності регуляторного акта
Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Періодичні відстеження планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Відстеження результативності буде здійснюватись протягом усього терміну дії шляхом розгляду пропозицій та зауважень, які надійдуть до виконавчого комітету Фастівської міської ради, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Відділ з питань дозвільної системи у сфері
господарської діяльності виконавчого комітету
Фастівської міської ради
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта « Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів» від громадян, суб’єктів підприємницької діяльності будуть прийматись протягом місяця з дати його оприлюднення за адресою: 08500, м. Фастів, пл.Соборна,1 каб.111, та 109 виконавчого комітету Фастівської міської ради, а також за тел. 6-04-45.
Кількісні та якісні значення показників результативності
№
|
Найменування показника
|
2013 рік
|
2014 рік
|
1
|
Кількість діючих міських автобусних маршрутів
|
24
|
25
|
2
|
Кількість автобусів які виконують перевезення пасажирів на міських маршрутах
|
79
|
75
|
3
|
Кількість перевізників (СПД)
|
13
|
12
|
4
|
Кількість робочих місць
|
158
|
150
|
5
|
Кількість отриманих скарг з приводу неякісного перевезення пасажирів
|
44
|
51
|
Висновки та рекомендації
Регуляторний акт має певний ступінь визначених цілей, результати реалізації його положень призведуть до створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо відшкодування витрат на перевезення та поліпшення якості перевезень
Проект рішення міської ради розроблений у зв’язку з необхідністю стабілізувати роботу перевізників, та регулярність руху автобусів на міських маршрутах, підвищити якість надання послуг з перевезень пасажирів в автобусах, прийняття нормативно-правового акту Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів на території міста Фастів є оптимальним підходом до вирішення зазначеної проблеми з чітким дотриманням регуляторної політики в державі.
За результатами проведеного аналізу рекомендовано цей проект рішення винести на обговорення міською радою.
Відділ з питань дозвільної системи у сфері
господарської діяльності виконавчого комітету
Фастівської міської ради
Теги: Нормативні акти