Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження заходів щодо збільшення надходжень до місцевого бюджету та економного і раціонального використання бюджетних коштів у 2015 році
Пт, 06/03/2015 - 13:17 | Адміністрація1
Київська область
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 13.02.2015 № 43 од
м. Фастів
Про затвердження заходів
щодо збільшення надходжень до місцевого бюджету
та економного і раціонального використання
бюджетних коштів у 2015 році
Відповідно до Закону України „Про Державний бюджет України на 2015 рік”, Бюджетного та Податкового кодексів України, пп. 13, 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 р. №65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету», Постанови Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 р. №6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», Постанови Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 року №7 «Деякі питання надання субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету місцевим бюджетам»:
1.Затвердити заходи щодо збільшення надходжень до місцевого бюджету та економного і раціонального використання бюджетних коштів у 2015 році згідно з додатком .
2.Відповідальним забезпечити неухильне виконання вказаних заходів та до 12 числа щомісячно надавати інформацію по виконанню даних заходів до фінансового управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
3.Фінансовому управлінню узагальнювати отриману інформацію та по потребі надавати департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до розпорядження міського голови
від 13.02.2015 № 43 од
ЗАХОДИ
щодо збільшення надходжень до місцевого бюджету та
економного і раціонального використання бюджетних коштів
у 2015 році
1. Продовжити спільні дії управління соціального захисту населення та Васильківського відділення Фастівської ОДПІ, що спрямовані на погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам підприємств міста, насамперед економічно-активних, та забезпечити своєчасність і повноту перерахування податку на доходи фізичних осіб до бюджету міста.
Васильківська ОДПІ (Фастівське відділення), УСЗН.
Постійно.
2.Забезпечити постійну роботу щодо виявлення, упередження та руйнування схем ухилення від оподаткування платниками податків, в тому числі ліквідації джерел походження тіньових коштів для виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету та внесків до Пенсійного фонду.
Комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати та погашення заборгованості з заробітної плати, управління праці та соціального захисту населення, інспекція праці, Васильківська ОДПІ (Фастівське відділення).
Постійно.
3.Забезпечити в установленому порядку виявлення суб’єктів господарювання, які мають значні валові доходи, збільшують економічний потенціал, але офіційно виплачують заробітну плату менше мінімально встановленого рівня, чи на рівні мінімальної заробітної плати.
Васильківська ОДПІ (Фастівське відділення), УСЗН.
Постійно.
4.Забезпечити організацію роботи щодо виявлення фізичних осіб, праця яких використовується суб’єктами господарювання без укладення трудових угод та без сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету.
Васильківська ОДПІ (Фастівське відділення), УСЗН,
інспекція праці.
Постійно.
5. Здійснювати постійний моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та вживати своєчасних заходів для його зменшення.
Васильківська ОДПІ (Фастівське відділення).
Постійно.
6.Забезпечити проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення, на підприємствах, серед фізичних осіб-підприємців щодо переваг отримання легальних доходів (сплати податку на доходи фізичних осіб і внесків до відповідних фондів).
Васильківська ОДПІ (Фастівське відділення).
Постійно.
7.Контролювати сплату відповідних податків до місцевого бюджету філіями та відокремленими підрозділами підприємств, які здійснюють діяльність за місцем їх розташування.
Васильківська ОДПІ (Фастівське відділення).
Постійно.
8. Забезпечити дієву роботу комісій з питань своєчасної і повної сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати та погашення заборгованості з заробітної плати, управління соціального захисту населення, інспекція праці, Васильківська ОДПІ (Фастівське відділення)
Постійно.
9.Вжити відповідних заходів щодо приведення договорів оренди земельних ділянок у відповідність до вимог чинного законодавства, та з урахуванням проведеної нормативної грошової оцінки земель.
Перший заступник міського голови, відділ з питань раціонального використання земель
До 01 червня 2015 року.
10.Забезпечити своєчасне надання Васильківській ОДПІ (Фастівське відділення) перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни (частина 288.1 статті 288 ПКУ).
Перший заступник міського голови, відділ з питань раціонального використання земель.
Щомісячно до 01 числа протягом
2015 року.
11.Забезпечити ефективне управління підприємствами комунальної власності з метою покращення їх фінансового стану та збільшення надходжень до місцевого бюджету від цих підприємств.
Заступник міського голови –начальник управління ЖКГ.
Постійно.
12.Проводити поквартальний аналіз щодо відрахування комунальними підприємствами до місцевого бюджету частини чистого прибутку (доходу).
Фінансове управління.
Постійно.
13.Забезпечити неухильне дотримання вимог Закону України „Про оренду державного та комунального майна” при передачі в оренду комунального майна. Проаналізувати діючі договори оренди комунального майна на відповідність їх чинному законодавству.
Відділ з питань обліку та раціонального використання майна.
Постійно.
14.Здійснювати в установленому порядку розірвання договорів оренди землі при систематичній несплаті орендної плати громадянами та фізичними особами – суб’єктами господарювання.
Перший заступник міського голови, відділ з питань раціонального використання земель.
Постійно.
15.Здійснювати необов’язкові, заохочувальні виплати, надавати матеріальні допомоги в межах фонду оплати праці, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах.
Головні розпорядники бюджетних коштів.
Протягом року.
16. Забезпечити оптимізацію витрат коштів місцевих бюджетів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника.
Головні розпорядники бюджетних коштів.
До 01 квітня 2015 року.
17. Забезпечити укладання договорів за кожним видом енергоносіїв, що споживаються, у межах встановлених відповідним головним розпорядникам коштів обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням жорсткої економії бюджетних коштів.
Головні розпорядники бюджетних коштів.
Постійно.
18.Забезпечити проведення своєчасного та у повному обсязі фінансування видатків для виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери у строки, встановлені у колективних договорах, та оплату за спожиті бюджетними установами енергоносії і комунальні послуги, не допускаючи будь-якої заборгованості з таких виплат.
Фінансове управління.
Постійно.
19.Упорядкувати структуру штатної чисельності у межах затверджених асигнувань на оплату праці, не допускати росту чисельності працівників бюджетних установ, порівняно з 01.01.2015р.
Керуючий справами, головні розпорядники бюджетних коштів.
Протягом року.
20.Не допускати використання бюджетних коштів на проведення святкових заходів.
Фінансове управління, головні розпорядники коштів.
Протягом року.
21. Забезпечити виконання постанов Кабінету Міністрів України від 01.03.2014р. № 65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету», від 14.01.2015р. № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», від 14.01.2015р. №7 «Деякі питання надання субвенції на підготовку робітничих кадрів з державного бюджету місцевим бюджетам»
Головні розпорядники бюджетних коштів.
Керуючий справами В.О.Васильченко