Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Отримання житлових субсидій з травня за спрощеними умовами
Нд, 29/03/2015 - 21:00 | Адміністрація3
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 28 лютого 2015 року № 106 якою з 01 травня 2015 року запроваджуються спрощені умови отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, зокрема:
•подача лише двох документів - заяви та декларації
•скорочена форма заяви та декларації (лише одна сторінка кожна)
•термін дії субсидії - 12 місяців, а не опалювальний сезон
•автоматичне подовження нарахування субсидій на наступний рік
•можливість надіслати документи поштою
Знято наступні обмеження при оформленні субсидії:
•щодо майнового стану (окрім одноразової покупки понад 50 тисяч гривень)
•щодо наявності у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні
•щодо здачі в найм житлового приміщення особами, які оформлюють субсидію
Органам соціального захисту населення забороняється вимагати від заявників інші документи, крім заяви та декларації. Всі додаткові документи будуть отримані органами соціального захисту населення у порядку обміну від Пенсійного фонду, Державної фіскальної служби та ін. Вам НЕ потрібно подавати інші документи самостійно.
Заява про призначення житлової субсидії
Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.
При цьому, крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.
У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.
У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:
1) у графі «Номер особового рахунку» – вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
3) у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».
Декларації про доходи і витрати осіб,
які звернулися за призначенням житлової субсидії
У розділі І вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.
У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.
У розділі ІІІ вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.
Слід зауважити, що у разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), особа, якій призначено житлову субсидію, зобов'язана протягом місяця повідомити про це управління соціального захисту населення.
У разі подання у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати, особі може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі особа, якій призначено житлову субсидію, зобов'язана повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі.
Шановний споживачу !
Звертаємось до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг,яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.
Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання – для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.
Звертаємо увагу, що з 1 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації, що подаються.
Ми надсилаємо Вам бланки заяви та декларації, які Ви можете заповнити і надати (або надіслати поштою) до управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради за адресою: 08500, Київська область, м. Фастів, вул. 9 Січня, 8.
Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати в управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради за телефоном 5-15-04, 5-15-02 або за телефоном Урядової «гарячої лінії» 0 800 507 309.
Також, Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України mlsp.gov.ua.
Додаток 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106
___________________________________
(найменування структурного підрозділу
___________________________________
з питань соціального захисту населення)
від 28 лютого 2015 р. № 106
___________________________________
(найменування структурного підрозділу
___________________________________
з питань соціального захисту населення)
ЗАЯВА
про призначення житлової субсидії
про призначення житлової субсидії
Від ____________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
зареєстроване (для орендарів - фактичне) місце проживання: _______________________________
контактний телефон ___________________________ паспорт: серія ______ № _________________
_______________________________________________________ ___ __________ _____________ р.
(ким і коли виданий)
реєстраційний номер облікової картки платника податків _______________________________
(крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)
(прізвище, ім'я, по батькові)
зареєстроване (для орендарів - фактичне) місце проживання: _______________________________
контактний телефон ___________________________ паспорт: серія ______ № _________________
_______________________________________________________ ___ __________ _____________ р.
(ким і коли виданий)
реєстраційний номер облікової картки платника податків _______________________________
(крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)
Прошу призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).
Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку
Вид послуги
|
Номер особового рахунка
|
Найменування організації, що надає послуги
|
Примітки
|
Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
|
|
|
|
Газопостачання
|
|
|
|
Централізоване постачання холодної води
|
|
|
|
Централізоване постачання гарячої води
|
|
|
|
Водовідведення
|
|
|
|
Централізоване опалення
|
|
|
|
Електропостачання
|
|
|
|
Вивезення побутових відходів
|
|
|
|
У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребує окремого рішення місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути/не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією (необхідне підкреслити).
Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім'ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.
У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов'язуюся протягом місяця повідомити про це
структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.
___ ___________ 20__ р.
|
__________________
(підпис) |
__________Примітка. Ця заява заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
Додаток 2
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106
____________________________________
(найменування структурного підрозділу
____________________________________
з питань соціального захисту населення)
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106
____________________________________
(найменування структурного підрозділу
____________________________________
з питань соціального захисту населення)
ДЕКЛАРАЦІЯ
про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
Розділ I. Загальні відомості
1. __________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові) 2. Характеристика житлового приміщення/будинку: загальна площа ____ кв. метрів; будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити); кількість поверхів у будинку __________ 3. Особи, які зареєстровані (для орендарів - особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку |
||||||||
Прізвище, ім'я, по батькові
|
Дата народження
|
Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером)
|
Примітки
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
Розділ II. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з __________ 20__ р. до __________ 20__ року
|
||||||||
Прізвище, ініціали
|
Відомості про доходи
|
|||||||
Вид доходу
|
Сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, гривень
|
Джерело доходу
|
||||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
Розділ III. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії.
|
||||||||
Прізвище, ініціали
|
Вид придбаного майна або оплачених послуг
|
Вартість, гривень
|
Дата здійснення купівлі або оплати послуг
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов'язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі.
________________
(підпис заявника) |
___ ____________ 20__ р.
|
__________Примітка. Ця декларація заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
Теги: Інші новини, Інші джерела