Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Роз’яснення щодо видачі дозволів на викиди
До уваги керівників підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців міста!
У зв’язку з внесенням змін до Інструкції про загальні вимоги до оформлення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців (далі – Інструкція), які затверджені наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 31 жовтня 2014 року №348, департамент дозвільно-ліцензійної діяльності та регуляторної політики Мінприроди надає роз’яснення щодо видачі дозволів на викиди.
Для нових стаціонарних джерел дозвіл на викиди видається відповідно до Порядку проведення та оплати робіт, пов’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій
та громадян-підприємців, які отримали такі дозволи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 №302 (далі – Порядок) виключно для цих нових джерел.
У разі реконструкції, модернізації стаціонарних джерел викидів (підприємство, цех, установка, агрегат) суб’єкту господарювання видається дозвіл на викиди відповідно
до Порядку для всіх існуючих джерел з урахуванням змін, які сталися в результаті реконструкції, модернізації.
Для отримання дозволу на викиди новими стаціонарними джерелами суб’єкт господарювання подає на реєстрацію звіт по інвентаризації викидів забруднюючих речовин
в атмосферу виключно цих нових джерел. На підставі звіту з інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферу, відповідно до розділу 2 Інструкції розробляються документи, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Для отримання дозволу на викиди стаціонарними джерелами, які реконструюються, модернізуються, суб’єкт господарювання подає на реєстрацію звіт по інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферу всіх існуючих джерел з урахуванням змін, які сталися
в результаті реконструкції, модернізації. На підставі звіту з інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферу відповідно до розділу 2 Інструкції розробляються документи, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Відповідно до вимог пункту 2.10 Інструкції оцінка впливу викидів забруднюючих речовин на стан забруднення атмосферного повітря здійснюється від сукупності всіх існуючих джерел, з урахуванням реконструкції та модернізації, а також нових стаціонарних джерел.
Суб’єкт господарювання готує звіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин
на підставі затвердженої, згідно з законодавством, проектної документації на нове будівництво, реконструкцію чи модернізацію.