Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Фастова
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
№ 13 -LХV-VІ
від 23.04.2015 р.
Про затвердження Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Фастова
На вимогу представників територіальної громади та громадянського суспільства, з метою приведення назв вулиць, площ, провулків та інших об’єктів на території міста у відповідність з історичними подіями та персоналіями, діючи у відповідності Закону України «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.12 р. № 989 «Про затвердження порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імені (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», враховуючи висновки та рекомендації постійних комісій міської ради, керуючись ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Фастова згідно з додатком.
2. Оприлюднити це Положення в офіційних засобах масової інформації.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань інвестиційної діяльності, земельних відносин та містобудування і першого заступника міського голови.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток 1
до рішення міської ради
№ 13 -LХV-VІ
від 23.04.2015 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про робочу комісію з вивчення питання перейменування вулиць міста Фастова
1. Комісія виконавчого комітету Фастівської міської ради з вивчення питання перейменування вулиць міста Фастова (далі - Комісія) створюється з метою глибокого, фахового вивчення і підготовки до розгляду на засіданні сесії міської ради питань з перейменування та найменування вулиць міста Фастова.
2. Склад Комісії з фахівців в галузі історії, краєзнавців, громадських діячів, представників виконавчого комітету міської ради, депутатів міської ради, які очолюють постійні комісії ради у складі голови, заступника, секретаря та членів Комісії затверджує сесія міської ради.
3. Робота Комісії проводиться гласно. У засіданнях Комісії можуть брати участь депутати міської ради, представники засобів масової інформації та громадськості міста.
4. На підставі рішень Комісії приймаються рішення виконавчого комітету міської ради, сесії міської ради, розпорядження міського голови.
5. Засідання Комісії скликається в разі потреби. Засідання вважається правомочним, якщо в ньому приймають участь більше половини (+1) членів Комісії.
6. Рішення Комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосували не менше 2/3 членів Комісії, присутніх на засіданні.
7. З метою попереднього поглибленого вивчення окремих питань Комісія може утворювати робочу групу, висновки якої фіксуються і розглядаються на засіданні Комісії.
8. Голова Комісії керує роботою Комісії, головує на її засіданнях. У разі відсутності голови Комісії його обов’язки виконує заступник за дорученням голови Комісії. Протокол засідання Комісії підписують голова і секретар, а у разі відсутності голови – заступник.
9. Організаційне забезпечення роботи Комісії здійснюють працівники апарату виконавчого комітету міської ради.
10. Голова, заступник, секретар і члени Комісії працюють на громадських засадах.
Секретар міської ради Поліщук Г.Ф.
Додаток 1.1
до рішення міської ради
№ 13 -LХV-VІ
від 23.04.2015 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Фастова
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок перейменування та найменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Фастова (надалі – Положення) розроблене з метою впорядкування механізму розгляду питань щодо перейменування та найменування назв вулиць, площ, провулків, інших об’єктів (надалі – Об’єкти міського підпорядкування) на території міста Фастова.
1.2. При перейменуванні та найменуванні вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Фастова комісія керується Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України від 24.05.2012р. ¹ 4865-VI «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», Постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2012р. ¹ 989 «Про затвердження Порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій».
1.3. Ініціаторами перейменування та найменування назв вулиць, площ, провулків, інших об’єктів міського підпорядкування на території міста Фастова можуть бути міська рада, міський голова, постійні депутатські комісії, громадські організації, установи, заклади, підприємства, політичні партії, трудові колективи та органи самоорганізації населення, громадяни України.
1.4. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
вулиця – смуга міської території, обмежена геодезично фіксованими границями – червоними лініями, яка призначена для руху транспортних засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній спорудами – складовими елементами вулиці;
провулок – обмежені двома вулицями два ряди будинків із проїздом та проходом між цими рядами;
проїзд – невелика вулиця, що з’єднує дві інші вулиці;
площа – велике, рівне, спеціально незабудоване місце в місті;
сквер – упорядкована й озеленена ділянка площею від 0,02 га до 2,0 га, яка є елементом архітектурно-художнього оформлення населених місць, призначена для короткочасного відпочинку населення.
2. Підстави та умови перейменування Об’єктів міського підпорядкування
2.1. Перейменування та найменування об'єктів міського підпорядкування здійснюється для задоволення потреб територіальної громади м. Фастів в однаковому розумінні і використанні назв вулиць, площ, провулків, інших об’єктів розташованих на території м. Фастова, а також з метою закріплення місцевих топонімів, увічнення пам'яті городян, інших фізичних осіб, назв ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій, пов'язаних з історією України та м. Фастів.
2.2. Перейменування та найменування об'єктів міського підпорядкування проводиться з обов'язковим врахуванням загальноміських інтересів, а також географічних, історичних, топонімічних, культурних та інших особливостей об'єктів міського підпорядкування.
2.3. При перейменуванні та найменуванні об'єктів міського підпорядкування не допускається повторення вже існуючих назв інших об’єктів міського підпорядкування, які знаходяться у межах м. Фастів.
2.4. Імена фізичних осіб присвоюються з метою увічнення пам’яті про осіб, які:
2.4.1. Внесли вагомий вклад у боротьбу за незалежність, розбудову Української держави, підтримання міжнародного миру і безпеки, зміцнення міжнародного авторитету України.
2.4.2. Здійснили героїчний вчинок, звершення в ім’я Батьківщини.
2.4.3. Зробили значний особистий внесок у розвиток науки, освіти, культури та інших сфер суспільного життя.
2.5. Об'єктам міського підпорядкування ім’я фізичної особи присвоюється лише після її смерті.
2.6. У разі якщо у фізичної особи, ім’я якої пропонується присвоїти об’єкту міського підпорядкування, є родичі (діти, вдова, вдівець, а у разі якщо їх немає – батьки, рідні брати та сестри), додається також їх письмова згода на присвоєння імені.
2.7. Назви ювілейних та святкових дат, назви і дати історичних подій присвоюються з метою:
2.7.1. Популяризації видатних фактів історії України, що відображають звершення та надбання в ім’я України.
2.7.2. Формування історичної свідомості Українського народу.
2.7.3. Сприяння розвитку науки, літератури, архітектури, мистецтва та інших сфер суспільного життя.
2.8. Об'єктам міського підпорядкування присвоюються імена тих фізичних осіб, назв ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій, які пов’язані з об'єктами міського підпорядкування, яким ці імена та назви присвоюються.
2.9. Імена фізичних осіб, назви ювілейних та святкових дат, назви і дати історичних подій присвоюються об'єктам міського підпорядкування лише після проведення громадського обговорення.
2.10. У назвах об’єктів міського підпорядкування не можуть згадуватися діячі тоталітарної доби, терористичних операцій та антидержавних спрямувань.
3. Порядок проведення громадського обговорення під час розгляду питань про перейменування Об’єктів міського підпорядкування
3.1. Громадське обговорення проводиться з метою залучення представників громадськості до розгляду пропозицій щодо перейменування та найменування об’єктів міського підпорядкування та врахування їх думки під час прийняття відповідного рішення.
3.2. Громадське обговорення проводиться на основі цього Положення та відповідно до чинного законодавства України.
3.3. Участь у громадському обговоренні можуть брати фізичні та юридичні особи, а також громадські об’єднання, що не є юридичними особами.
3.4. Рішення про проведення громадського обговорення приймається його організатором та повинно містити:
3.4.1. Питання, що виноситься на громадське обговорення.
3.4.2. Строк проведення громадського обговорення.
3.4.3. Перелік заходів, які планується здійснити у рамках такого обговорення.
3.4.4. Відповідальних осіб.
3.5. Організатори громадського обговорення самостійно визначають форми його проведення (конференція, форум, громадські слухання, засідання за круглим столом, збори, зустрічі, теле- або радіодебати, Інтернет-конференція, електронна консультація) виходячи з необхідності залучення якомога більшої кількості зацікавлених учасників та власних організаційних можливостей.
3.6. Громадське обговорення передбачає:
3.6.1. Оприлюднення інформаційного повідомлення про проведення громадського обговорення, що містить відомості про:
3.6.1.1. Найменування організатора громадського обговорення.
3.6.1.2. Найменування об’єкта міського підпорядкування, який пропонується перейменувати.
3.6.1.3. Ім'я фізичної особи, ювілейної чи святкової дати, назви або дати історичної події, що пропонується присвоїти юридичній особі, та обґрунтування такої пропозиції.
3.6.1.4. Осіб, що внесли пропозицію щодо перейменування та найменування об’єктів міського підпорядкування.
3.6.1.5. Строк, місце, час проведення заходів з громадського обговорення, акредитації представників засобів масової інформації, реєстрації учасників.
3.6.1.6. Поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, номер телефону, строк і форму для подання пропозицій (зауважень).
3.6.1.7. Місцезнаходження та (або) адресу електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення.
3.6.1.8. Прізвище та ім'я особи, визначеної відповідальною за проведення громадського обговорення.
3.6.1.9. Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення.
3.6.2. Опрацювання організаторами громадського обговорення висловлених пропозицій (зауважень) щодо перейменування та найменування об’єктів міського підпорядкування та проведення аналізу поданих пропозицій (зауважень).
3.6.3. Узагальнення та оприлюднення результатів громадського обговорення.
3.7. Строк проведення громадського обговорення обчислюється з дня оприлюднення відповідного інформаційного повідомлення і повинен становити не менш як два місяці.
3.8. Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення оприлюднюється на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради.
3.9. Пропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає, у строк, передбачений в інформаційному повідомленні про проведення громадського обговорення.
3.10. Пропозиції (зауваження) реєструються організатором громадського обговорення.
3.11. Юридичні особи подають пропозиції (зауваження) у письмовій чи електронній формі із зазначенням їх найменування та місцезнаходження.
3.12. Анонімні пропозиції (зауваження) не реєструються і не розглядаються.
3.13. Організатор громадського обговорення протягом 14 днів після закінчення строку подання пропозицій (зауважень) узагальнює їх та готує звіт, у якому зазначаються найменування організатора, зміст питання, що виносилося на громадське обговорення, інформація про осіб, які взяли участь в обговоренні порушеного питання, а також узагальнений аналіз пропозицій (зауважень), що надійшли під час проведення громадського обговорення.
3.14. Пропозиції (зауваження), отримані в ході проведення громадського обговорення, оприлюднюються організатором громадського обговорення у спосіб, за допомогою якого було оприлюднене інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення та невідкладно надсилаються голові комісії з перейменування вулиць, площ, провулків, інших об’єктів на території міста Фастова.
4. Порядок формування та розгляду подання про перейменування Об’єктів міського підпорядкування
4.1. Подання про перейменування та присвоєння об’єктам міського підпорядкування імен фізичних осіб, назв ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій – письмовий документ, що містить пропозицію про присвоєння конкретно визначеним Об’єктам міського підпорядкування імен фізичних осіб, назв ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій та вноситься на розгляд міської ради, уповноваженої перейменовувати та присвоювати об’єктам міського підпорядкування імена фізичних осіб, назви ювілейних та святкових дат, назви і дати історичних подій.
4.2. Пропозиції про перейменування та присвоєння об’єктам міського підпорядкування імен фізичних осіб, назв ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій надсилаються у формі письмових звернень установами, організаціями, підприємствами, громадянами та їх об'єднаннями на ім’я міського голови.
4.3. Звернення про перейменування та присвоєння об’єкту міського підпорядкування імені фізичної особи, назви ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події повинно містити:
4.3.1. Найменування суб'єкта, якому вноситься звернення.
4.3.2. Найменування суб'єкта, який підготував звернення, із зазначенням його адреси, контактних даних.
4.3.3. Пояснювальну записку, в якій міститься обгрунтування необхідності перейменування та присвоєння об’єкту міського підпорядкування імені фізичної особи, ювілейної та святкової дати, назви і дати історичної події із зазначенням підстав та умов присвоєння відповідного найменування згідно з підставами та умовами, визначеними у розділі 2 цього Положення.
4.3.4. Відомості про передбачувані витрати грошових коштів з відповідним обгрунтуванням.
4.3.5. Інформаційну довідку про фізичну особу, ім'я якої пропонується присвоїти, ювілейну, святкову чи історичну дату або назву історичної події, що пропонується присвоїти Об'єкту міського підпорядкування (з метою забезпечення достовірності інформації про фізичну особу, ім'я якої пропонується присвоїти, ювілейну, святкову чи історичну дату або назву історичної події інформаційна довідка з відповідною пропозицією повинна містити посилання на офіційне джерело інформації).
4.4. Врахування громадської думки населення при перейменуванні об'єктів міського підпорядкування, здійснюється через вивчення громадської думки населення, що проводиться безпосередньо через проведення зборів громадян, опитування громадян або в іншій формі, що не суперечить чинному законодавству України.
4.5. Перейменування об'єктів міського підпорядкування проводиться виключно міською радою відповідно до законодавства України.
4.6. Пропозиції виконкому про перейменування об'єктів міського підпорядкування вносяться на розгляд ради, відповідно до законодавства України, на підставі звернень органів місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення, громадських організацій, інших юридичних осіб, мешканців міста Фастова і готуються комісією з вивчення питання перейменування вулиць міста Фастова.
4.7. Міська рада з питання перейменування та найменування Об’єктів міського підпорядкування приймає одне з наступних рішень:
4.8. про присвоєння відповідного перейменування чи найменування Об'єкту міського підпорядкування з дорученням відповідному виконавчому органу міської ради або комунальному підприємству провести необхідні заходи, пов'язані з перейменуванням та найменуванням Об'єктів міського підпорядкування;
4.9. про відхилення клопотання про перейменування чи найменування Об'єктів міського підпорядкування.
4.10. Рішення міської ради про перейменування чи найменування Об'єктів міського підпорядкування підлягають оприлюдненню у газеті міської ради “Перемога”, інших засобах масової інформації, на офіційному сайті міської ради, а також доводяться до відома усіх зацікавлених підприємств, організацій та установ міста.
4.11. Присвоєні найменування Об'єктів міського підпорядкування підлягають обов’язковому внесенню до Реєстру вулиць, площ, провулків, інших об’єктів розташованих на території міста Фастова.
Дійсним вважається лише те перейменування чи найменування Об’єкту міського підпорядкування, яке внесено до Реєстру вулиць, площ, провулків, інших об’єктів розташованих на території міста Фастова.
4.12. Фінансування заходів, у тому числі встановлення пам'ятних дощок, знаків або символів, пов’язаних із перейменуванням та найменуванням Об'єктів міського підпорядкування за пропозиціями виконавчих органів місцевого самоврядування та громадян, проводиться за рахунок коштів міського бюджету.
Фінансування заходів, у тому числі встановлення пам'ятних дощок, знаків або символів, пов’язаних із перейменуванням та найменуванням Об'єктів міського підпорядкування за пропозиціями громадських організацій або інших юридичних осіб, проводиться за рахунок коштів ініціаторів.
4.13. У разі порушення процедури подання пропозицій, ініціатив щодо перейменування та найменування вулиць, площ, провулків та інших об’єктів, яка визначена законодавчими актами та даним положенням, питання розглядатися не будуть.
Секретар міської ради Поліщук Г.Ф.