Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про створення міської комісії з питань евакуації
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 24.04.2015 № 162
м. Фастів
Про створення міської комісії
з питань евакуації
З метою своєчасного планування та організованої підготовки до евакуаційних заходів, підтримання підвищеної готовності органів управління та сил цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту до реагування
на можливі надзвичайні ситуації щодо дій в умовах ускладнення обстановки та в особливий період, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Постанови Кабінету Міністрів України №841 від 30.10.2013 року «Про затвердження порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», керуючись ст. 36, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради вирішив
1. Затвердити:
1.1. Положення про міську комісію з питань евакуації (додаток 1).
1.2. Склад міської комісії з питань евакуації (додаток 2).
2. Міській комісії з питань евакуації:
- підготувати положення приймального евакопункту, визначити та затвердити склад адміністрації приймального евакопункту, функціональні обов’язки особового складу адміністрації приймального евакопункту та перелік заходів, пов’язаних з роботою приймального евакопункту;
- систематично проводити навчання з особовим складом згідно визначеного розкладу занять.
3. Дане рішення довести до відома задіяних осіб.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови
з питань житлово-комунального господарства Яковюка Г.В.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 1
до рішення виконкому
№ 162 від 24.04.2015
П О Л О Ж Е Н Н Я
про міську комісію з питань евакуації
1. Міська комісії з питань евакуації (далі – евакокомісія) є органом управління цивільного захисту, який створюється з метою проведення заходів щодо евакуації, прийняття рішення про евакуацію (передислокацію на нове місце розташування) в надзвичайних ситуаціях мирного часу
та в особливий період. Евакокомісія підпорядковується начальнику цивільного захисту міста.
2. Евакокомісія у своїй роботі керується законами та іншими нормативно-правовими актами України з питань захисту населення у надзвичайних ситуаціях мирного часу
та в особливий період, наказами начальника цивільного захисту міста і цим положенням.
3. Основними завданнями евакокомісії є планування і практичне виконання евакуаційних заходів в умовах надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру у разі виникнення безпосередньої загрози життю та запобігання шкоди здоров’ю населення.
4. Евакокомісія відповідно до покладних на неї завдань:
- розробляє план евакуації і організовує здійснення евакозаходів у разі виникнення надзвичайних ситуацій та в особливий період;
- складає і регулярно коригує (не рідше двох разів на рік) списки адміністрації приймального евакопункту (ПЕП);
- організовує облік населення, яким у разі евакуації необхідно надати транспортні засоби для евакуації і приміщення для розселення;
- підтримує взаємодію з евакокомісіями районних адміністрацій та органів державної влади міста (якщо вона передбачена завчасно);
- оповіщає адміністрацію, населення про початок евакуації, здійснює реєстрацію населення, яке підлягає евакуації;
- розподіляє людей по транспортним засобам, формує пішохідні колони для відправлення до пунктів призначення, забезпечує зустріч та розміщення евакуйованих;
- організовує інформаційне забезпечення;
- бере участь у командно-штабних навчаннях з метою практичного відпрацювання членами евакуаційної комісії та адміністрацією приймального евакопункту своїх функціональних обов’язків;
- здійснює інші функції, що випливають з покладених на неї завдань;
- визначає зони, придатні для розміщення евакуйованих;
- координує діяльність підприємств, установ, організацій при проведенні евакуації;
- готує і подає начальнику цивільного захисту міста пропозиції щодо проведення евакуаційних заходів.
Евакокомісія має право:
- отримувати дані, які необхідні для складання та уточнення списків адміністрації ПЕП
та евакуйованих;
- самостійно здійснювати взаємодію з евакокомісіями територіальних органів влади;
- підтримувати зв’язок з керівництвом залізниці і автопідприємств, які забезпечують евакуаційні заходи, з метою отримання даних про транспорт, що виділяється для евакуації;
- безпосередньо звертатися до керівників структурних підрозділів з питань планування проведення евакозаходів;
- заслуховувати членів приймального евакопункту керівників підприємств, установ, організацій, приватних осіб, незалежно від форм власності і підпорядкування, про виконання завдань, пов’язаних з евакуаційними заходами;
- залучати до роботи на приймальному евакопункті, у разі потреби, спеціалістів
і фахівців, в яких виникла потреба;
- приймати рішення про всебічне життєзабезпечення евакуаційних заходів.
5. Рішення евакокомісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання керівниками підприємств, установ, організацій, приватними особами, незалежно від форм власності та підпорядкування.
6. Міська комісії з питань евакуації проводить засідання (не рідше двох разів на рік). Рішення приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів з числа присутніх її членів
і оформляється протоколом, який підписує голова і секретар евакокомісії.
Керуючий справами міськвиконкому В.О. Васильченко
Додаток 2
до рішень ня виконкому
№ 162 від 24.04.2015
С К Л А Д
комісії з питань евакуації
Яковюк Генадій Володимирович - заступник міського голови з питань житлово - комунального господарства, голова евакоприймальної комісії;
Любарець Володимир Павлович - головний спеціаліст з мобілізаційної роботи відділу
з питань запобігання та протидії корупції,взаємодії
з правоохоронними органами та оборонної роботи,
заступник голови комісії;
Долгій Сергій Олександрович - начальник відділу з питань НС, ЦЗН та екології, секретар комісії.
Члени комісії:
Кабанець Олександр Олександрович - начальник управління соціального захисту населення;
Никифоренко Наталія Віталіївна - начальник фінансового управління;
Давиденко Олена Павлівна - начальник управління освіти;
Рудяк Ярослав Михайлович - начальник відділу з питань запобігання та протидії корупції, взаємодії з правоохоронними органами
та оборонної роботи;
Скиданенко Андрій Володимирович - начальник відділу з питань дозвільної системи
у сфері господарської діяльності;
Бромірський Віталій Олександрович - головний спеціаліст відділу містобудування
та архітектури;
Савочка Микола Миколайович – начальник КП ФМР «Фастівська ЖЕК»;
Матвійчук Валентина Адольфівна – начальник Фастівського ККП;
Соломаха Іван Васильович – директор КП ФМР «Фастівводоканал»;
Міщенко Сергій Миколайович – військовий комісар Фастівського ОМВК
в Київській області (за згодою);
Калениченко – начальник Фастівського районного сектору
Олександр Володимирович ГУ ДСНС України у Київській області (за згодою);
Одрина Юрій Васильович – начальник Фастівського МВ ГУМВС України
в Київській області (за згодою);
Герасименко Юрій Дмитрович – начальник ЛВ станції Фастів УМВС України на ПЗЗ
(за згодою);
Чигирин Валентин Іванович – головний лікар Фастівської ЦРЛ (за згодою);
Снігур Сергій Андрійович – в.о. головного лікаря Фастівської станції екстреної
медичної допомоги (за згодою);
Курліковський Василь Васильович – головний лікар вузлової лікарні станції Фастів
(за згодою);
Тарасенко Володимир Васильович – начальник Фастівського міжрайонного управління
ГУ Держсанепідслужби у Київській обл.(за згодою);
Криворучко Лариса Анатоліївна – головний лікар Центру первинної медичної
допомоги (за згодою).
Керуючий справами міськвиконкому В.О. Васильченко