Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження нової редакції Положення та графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові, створеного при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 23.04.2015 року №20-LXV-VI
Про затвердження нової редакції Положення та графіку роботи Центру надання адміністративних послуг
у місті Фастові, створеного при виконавчому комітеті
Фастівської міської ради
З метою приведення у відповідність до норм чинного законодавства керівних документів Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради та поліпшення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, діючи у відповідності до законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від № 118 «Про затвердження Примірного положення центру надання адміністративних послуг», керуючись ст.25 ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити нову редакцію Положення Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради (додаток 1).
2. Попередню редакцію Положення, затверджену п. 2 рішення Фастівської міської ради 16.05.2013 р. № 27-XL-VI «Про створення Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові» вважати нечинним.
3. Затвердити графік роботи та години прийому Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради (додаток 2).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 1
до рішення сесії міської
ради від 03.07.2014 року
№20-LXV-VI
ПОЛОЖЕННЯ
про Центр надання адміністративних послуг у місті Фастові
про Центр надання адміністративних послуг у місті Фастові
1. Центр надання адміністративних послуг (далі - центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради.
2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації центру як структурного підрозділу виконавчого органу міської ради приймається Фастівською міською радою.
3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних органів виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, положенням про центр.
4. Основними завданнями центру є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
5. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, визначається рішенням Фастівської міської ради.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, суб’єктами надання яких є структурні підрозділи Фастівської міської ради та її виконавчі органи, визначається міською радою, та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
6. У центрі за рішенням міської ради, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до міської ради, при виконавчому комітеті якої утворено такий центр.
7. У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.
8. Складовою частиною центру, утвореного при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, є дозвільний центр при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, утворений відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
9. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора - посадової особи органу місцевого самоврядування, яка організовує надання адміністративних послуг.
10. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
Кількість адміністраторів, які працюють у центрі, визначається рішенням Фастівської міської ради.
11. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.
12. Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.
13. Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.
14. Керівник центру, як структурного підрозділу виконавчого комітету Фастівської міської ради відповідно до завдань, покладених на центр:
1) здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;
2) організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції органу (посадовій особі), що утворив центр, щодо матеріально-технічного забезпечення центру;
6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
7) може здійснювати функції адміністратора;
8) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про центр.
16. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
17. Час прийому суб’єктів звернень у центрі становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр. Центр не рідше ніж два дні на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години.
За рішенням міської ради, час прийому суб’єктів звернень може бути збільшений за рішенням міської ради.
19. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності центру здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів.
Секретар міської ради Г.Ф. Поліщук
Додаток 2
до рішення сесії міської
ради від від 03.07.2014 року
№20-LXV-VI
ГРАФІК РОБОТИ
ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Понеділок 8-00 – 17-00
Вівторок 8-00 – 20-00
Середа 8-00 - 17-00
Четвер 8-00 - 20-00
П’ятниця 8-00 – 17-00
Субота 8-00 – 15- 00
Неділя вихідний день
ГОДИНИ ПРИЙОМУ
ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Понеділок 8-00 – 15-00
Вівторок 12-00 – 20-00
Середа 8-00 - 15-00
Четвер 12-00 - 20-00
П’ятниця 8-00 – 15-00
Субота 8-00 – 15- 00
Неділя вихідний день
Секретар міської ради Г. Ф. Поліщук
ГОДИНИ ПРИЙОМУ
ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Понеділок 8-00 – 15-00
Вівторок 12-00 – 20-00
Середа 8-00 - 15-00
Четвер 12-00 - 20-00
П’ятниця 8-00 – 15-00
Субота 8-00 – 15- 00
Неділя вихідний день
АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
Проект рішення Фастівської міської ради
«Про затвердження нової редакції Положення та графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові, створеного при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»
1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Проект рішення міської ради розроблено Центром надання адміністративних послуг Фастівського міськвиконкому відповідно до частини десятої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» (далі-Закон), Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», відповідно до статей 13,31,33,41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись постановами Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 « Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», від 1 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» та з метою створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
2. Визначення цілей державного регулювання.
Основними цілями прийняття рішення міської ради є затвердження нової редакції Положення та графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові, створеного при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, що дозволить:
- організувати надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спростити процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
- збільшення годин прийому субєктів звернень в Центрі надання адміністративних послуг у місті Фастів.
3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей та аргументи щодо переваг обраного способу.
Альтернатив регуляторному акту немає, оскільки прийняття рішення міської ради про затвердження нової редакції Положення та графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові, створеного при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, необхідне для функціонування Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги».
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
Механізмом розв’язання проблеми є прийняття рішення міської ради про затвердження нової редакції Положення та графіку роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові, створеного при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
Запровадження державного регулювання та реалізація даного проекту сприятиме створенню сталих та безпечних умов для подальшого розвитку надання адміністративних послуг, встановленню чіткого порядку діяльності та взаємодії суб’єктів надання адміністративних послуг, уповноважених надавати адміністративні послуги.
5. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
У разі прийняття регуляторного акту Центром надання адміністративних послуг будуть реалізовані повноваження, що надаються йому Законом України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», відповідно до статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись постановами Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», від 1 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження примірного регламенту центру надання адміністративних послуг».
Прийняття запропонованого регуляторного акту не буде порушувати законні права та інтереси фізичних та юридичних осіб, оскільки відповідно до чинного законодавства надання адміністративних послуг – результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону. Проект рішення міської ради негативних чинників не має.
Оприлюднення проекту рішення міської ради та аналізу регуляторного впливу в установленому порядку забезпечить отримання зауважень та пропозицій від громадькості. Рівень поінформованості громадськості буде достатній для усвідомлення та реалізації проекту рішення міської ради.
6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта.
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Місцева влада
|
Реалізація проекту рішення не потребує додаткових витрат з міського бюджету
Надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг, у відповідності з вимогами Закону України «Про адміністративні послуги»
|
Забезпечення надання адміністративних послуг, через центри надання адміністративних послуг передбачається в межах видатків на утримання міськвиконкому, а також органів, що є суб’єктами надання послуг, включених до переліку
|
Суб’єкти господарювання
|
Забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг
Передбачається, що видача документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, буде здійснюватися у встановлено законодавством порядку в дозвільному центрі, утвореному відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який здійснюватиме свою діяльність через центр надання адміністративних послуг.
|
Немає
|
Населення
|
Забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.
|
Немає
|
7. Строк дії регуляторного акта.
Термін дії акта необмежено у часі.
8. Показники результативності регуляторного акта.
Прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акта є:
8.1 Кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг, відпвідно до переліку послуг затверджених рішенням виконавчого комітету № 307 від 26.09.2014 року.
8.2 Кількість звернень суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг.
8.3 Кількість наданих адміністративних послуг, через Центр надання адміністративних послуг.
8.4 Кількість годин прийому суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб із проектом рішення достатній, оскільки зазначений проект акта розміщений на офіційному веб-сайті міської ради ().
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Періодичні відстеження планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися протягом усього терміну його дії шляхом розгляду пропозицій та зауважень, які надійдуть до міськвиконкому, та за результатами моніторингу діяльності Центру надання адміністративних послуг.
Заходи з проведення відстеження результативності регуляторного акта будуть проводитись Центром надання адміністративних послуг у місті Фастові.
Центр надання адміністративних послуг
При виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта
Проект рішення Фастівської міської ради «Про затвердження нової редакції Положення та графіку робот Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові, створеного при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»»
Виконавець заходів з відстеження – Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради (далі ЦНАП).
Цілі прийняття акта – створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
Строк виконання заходів з відстеження – (02.02.15 – 16.02.15) – 14 днів.
Тип відстеження – базове
Заходи, які були виконані з відстеження результативності - вивчення Постанови Кабінету Міністрів України №118 від 20лютого 2013 року, вивчення досвіду роботиЦентрів надання адміністративних послуг у місті Києві та місті Луцьк
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради.
Кількісні значення показників результативності:
1) кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП відповідно до переліку послуг затвердженогорішенням виконавчого комітету №307 від 26.09.2014 року;
2) Кількість звернень суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг;
3) Кількість адміністративних послуг, наданих через Центр надання адміністративних послуг;
4) Кількість годин роботи та прийому субєктів звернень в Центрі надання адміністративних послуг.
Період
|
Кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП
|
Кількість звернень суб’єктів за отриманням адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП
|
Кількість адміністративних послуг, наданих через ЦНАП
|
З 01.12.2014 по 31.12.2014 р.
|
95
|
179
|
115
|
2014 р.
|
95
|
1378
|
1127
|
З 05.01.2015 по 31.01.2015 р.
|
95
|
760
|
564
|
Висновки та рекомендації:
Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень призведуть до створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
Проект рішення міської ради розроблений у зв’язку з необхідністю привести сферу надання адміністративних послуг у відповідність до чинного законодавства.
За результатами проведеного аналізу рекомендовано цей проект рішення винести на обговорення міською радою.
Центр надання адміністративних послуг
при виконавчому комітеті Фастівської міської ради