Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Аналіз регуляторного впливу
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
« Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання.
Проблема, яку необхідно вирішити шляхом прийняття даного рішення, полягає у збалансуванні інтересів, прав та обов’язків таких сторін:
- орган місцевого самоврядування;
- суб’єкти господарської діяльності, які надають послуги з перевезення пасажирів в міському сполученні автобусами, що працюють у звичайному режимі та режимі маршрутного таксі;
- споживачі послуги з перевезення пасажирів у міському транспорті.
Проблема у сфері надання послуг з перевезення пасажирів в міському сполученні автобусами, що працюють як в звичайному режимі руху так і в режимі маршрутного таксі для перевізників полягає в тому, що діючі тарифи на послугу з перевезення пасажирів не відшкодовують фактичних витрат суб’єктів господарювання, які надають цю послугу на території міста Фастів
За останній час значно зросли витрати транспортного підприємства. Збільшилася мінімальна заробітна плата, зросла вартість бензину, стисненого газу, дизельного палива, автомобільних шин, значно зросли ціни на запчастини. Дійсний граничний тариф на перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні був погоджений рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради №60 від 27.02.2013 року і на даний час не відшкодовують витрат на перевезення пасажирів.
№
|
Показники
|
Ціни квітня 2011 року
|
Ціни січня 2015 року
|
Коефіцієнт зростання %
|
1
|
Мінімальна заробітна плата, грн./місяць
|
960,0
|
1218,0
|
126,9
|
2
|
Моторні оливи, грн./1л.
|
20,0
|
63,0
|
315,0
|
3
|
Газ стиснений, грн../1куб.м.
|
4,98
|
10,8
|
200,0
|
4
|
Дизельне паливо, грн./1л.
|
9,50
|
19,0
|
200,0
|
5
|
Бензин, грн./1л.
|
10,20
|
18,0
|
176,5
|
Як наслідок, несвоєчасно, неякісно і не в повному обсязі надаються послуги з перевезення пасажирам в міському сполученні автобусами, що призводить до недотримання вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Також своєчасно не здійснюється поточний ремонт транспортних засобів та не оновлюється рухомий склад, що необхідно для підтримання на належному рівні надання послуг з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах. Таким чином існує необхідність прийняття регуляторного акта який надасть змогу стабілізувати роботу перевізників, та регулярність руху автобусів на міських маршрутах, підвищити якість надання послуг з перевезень пасажирів в автобусах.
2. Мета та цілі регулювання.
1. Запобігання стану збитковості суб’єктів господарської діяльності, які надають послуги з перевезення пасажирів. Стабільний фінансовий стан, надасть змогу своєчасно виплачувати працівникам заробітну плату, сплачувати обов’язкові платежі до бюджету.
2. Створення можливостей для своєчасного та якісного ремонту рухомого складу, його технічного обслуговування, що забезпечить безпеку перевезень пасажирів, безперебійне надання послуг.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
Для вирішення проблеми надання послуг з перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні можливі такі альтернативні способи:
Перша альтернатива: застосування діючих тарифів на послугу.
Спосіб не є прийнятним у зв’язку з тим, що діючі тарифи на послугу з перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні не відшкодовують у повному обсязі економічно обґрунтованих витрат перевізника.
Друга альтернатива: прийняття рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів»
Спосіб є прийнятним, так як він цілком задовольняє інтереси перевізників і дозволяє у визначений законодавством спосіб досягти цілей регулювання, що вкладені у п.2 цього аналізу.
4. Опис механізму, який пропонується для розв’язання проблеми
Вирішення проблеми, зазначеної в пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватись шляхом прийняття рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради ««Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів».
Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики. При підготовці регуляторного акта проведено аналіз собівартості перевезень, граничні тарифи підвищуються до рівня собівартості послуг з урахуванням рентабельності в розмірі 25%.
Проект розроблено на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт», Методики розрахунків тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17 листопада 20009 року №1175, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2009 року за №1146/17162,Інструкції про порядок обліку пасажирів, що перевозяться громадським транспортом на маршрутах, затверджених наказом Мінстату України від 27.05.1996 року №150, Наказу департаменту автомобільного транспорту Міністерства транспорту України від 15.12.1995 р.№7/І-4-1071 «Про норми витрат на технічне обслуговування і поточний ремонт по базових марках автомобілів»
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Тариф на послугу з перевезення пасажирів автобусами в міському сполучені на рівні 2,50 грн., за одну поїздку не забезпечує пасажирським перевізникам повного відшкодування витрат, що призводить до стабільної збитковості.
Тариф на послугу з перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні відповідає вимогам Закону України «Про автомобільний транспорт», тобто він забезпечує баланс між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання.
Основним ризиком, який може негативно вплинути на дію цього регуляторного акта, є зміна вартості паливно-мастильних матеріалів, рівня мінімальної заробітної плати, інших статей собівартості надання послуг та зміни у законодавстві України про автотранспорт. Для попередження не бажаних наслідків буде здійснюватись моніторинг фактичної собівартості послуг та законодавчої бази. При необхідності до регуляторного акта будуть вноситись відповідні зміни.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта
Господарським кодексом України визначено, що господарська діяльність суб’єктів господарювання у сфері суспільного виробництва здійснюється з метою одержання економічних та соціальних результатів з метою одержання прибутку. Граничний тариф на рівні 5,0 за одну поїздку забезпечуватиме перевізнику повне відшкодування фактичних витрат, а також фінансову самодостатність, ремонт і оновлення рухомого складу, стабілізацію роботи міського пасажирського транспорту, підвищення безпеки пасажирських перевезень, своєчасну виплату заробітної плати працівникам.
Від впровадження цього рішення очікуються наступні результати:
1. Забезпечення необхідних обсягів перевезень та підвищення якості обслуговування пасажирів.
2. Покращення відносин між органами місцевого самоврядування та перевізниками.
3. Гарантуватиме надійність транспортного забезпечення.
Вигоди
|
Витрати
|
Сфера інтересів держави (міська влада)
|
|
1. Вирішення питання якісного та стабільного регулярного надання послуг з перевезень пасажирів автобусами в міському сполученні.
2. Зменшення звернень громадян щодо якості послуги
|
Відсутні
|
Сфера інтересів суб’єктів господарювання
|
|
1.Покращення фінансового стану суб’єктів господарювання, що надають послуги з пасажирських перевезень.
2.Запобігання збитковості підприємств, що надають послуги з пасажирських перевезень.
3. Стабілізація роботи трудових колективів перевізників, які задіяні у сфері пасажирських перевезень.
|
Відсутні
|
Сфера інтересів громади
|
|
1. Підвищення якості надання послуг з перевезень пасажирів в автобусах в міському сполученні.
|
Зростання витрат на оплату послуг
|
7. Строк дії регуляторного акта
Термін дії чинності запропонованого регуляторного акта необмежений. Його дія постійна з можливістю внесення змін до прийняття нового акта. Прийняття нового регуляторного акта відбуватиметься у разі збільшення або зменшення собівартості послуг з перевезення пасажирів автобусами в міському сполученні, що працюють у звичайному режимі руху.
8.Показники результативності регуляторного акта
За результатами впровадження регуляторного акта відстеження проводитиметься на основі статистичних даних:
1. Кількісні: кількість діючих міських автобусних маршрутів, кількість автобусів, які виконують перевезення пасажирів на міських маршрутах, кількість СГД різних форм власності, кількість робочих місць, ріст складових витрат перевезень.
2. Якісні: відсутність скарг на роботу перевізників.
9. Заходи відстеження результативності регуляторного акта
Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набранняним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Періодичні відстеження планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Відстеження результативності буде здійснюватись протягом усього терміну дії шляхом розгляду пропозицій та зауважень, які надійдуть до виконавчого комітету Фастівської міської ради, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Відділ з питань дозвільної системи у сфері
господарської діяльності виконавчого комітету
Фастівської міської ради
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта « Про погодження граничних тарифів на перевезення пасажирів» від громадян, суб’єктів підприємницької діяльності будуть прийматись протягом місяця з дати його оприлюднення за адресою: 08500, м. Фастів, пл.Соборна,1 каб.111, та 109 виконавчого комітету Фастівської міської ради, а також за тел. 6-04-45.