Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Рішення "Про затвердження Програми поводження з твердими побутовими відходами в місті Фастові на 2015-2020 роки"
Р І Ш Е Н Н Я
№ 14-LXVII-VI
від 11.06.2015 року
Про затвердження Програми поводження з твердими побутовими відходами в місті Фастові на 2015-2020 роки
З метою підвищення ресурсозбереження, зменшення шкідливого впливу відходів на навколишнє природне середовище і здоров’я людей у місті Фастові, керуючись п.22,ч1.ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Програму поводження з твердими побутовими відходами в місті Фастові на 2015-2020 роки (додаток).
2.Фінансовому управлінню міськвиконкому, при формуванні міського бюджету на 2016 рік, передбачити кошти на витрати, пов’язані з реалізацією Програми.
3.Доручити заступнику міського голови з питань ЖКГ підготувати пропозиції по залученню інвестицій для реалізації даної Програми та подати на розгляд чергової сесії міської ради
4.Контроль за виконанням Програми покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства, постійну комісію міської ради з питань бюджету і фінансів, соціально-економічного, культурного розвитку управління майном та постійну комісію з питань житлово-комунального господарства та благоустрою міста.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№ 14-LXVII-VI від 11.06.2015 р.
ПРОГРАМА
поводження з твердими побутовими відходами
в м. Фастів на 2015 - 2020 роки
1. Загальні положення
1.1. Програма поводження з твердими побутовими відходами в м. Фастів на 2015-
2020 роки (далі – Програма) – це комплекс взаємопов’язаних та узгоджених в часі заходів: організаційних, технологічних, технічних, ресурсозберігаючих, екологічних, санітарно-гігієнічних, фінансово-економічних, соціальних, інформаційних, освітньо-виховних тощо, спрямованих на розв’язання проблем сфери поводження з ТПВ.
2020 роки (далі – Програма) – це комплекс взаємопов’язаних та узгоджених в часі заходів: організаційних, технологічних, технічних, ресурсозберігаючих, екологічних, санітарно-гігієнічних, фінансово-економічних, соціальних, інформаційних, освітньо-виховних тощо, спрямованих на розв’язання проблем сфери поводження з ТПВ.
Програма розроблена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №265
від 4 березня 2004 року «Про затвердження Програми поводження з твердими побутовими відходами», «Основних завдань та організаційно-технічних заходів Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства на 2005 рік», схвалених рішенням колегії Держжитлокомунгоспу від 25 березня 2005 року №15, Національної стратегії поводження з твердими побутовими відходами в Україні.
від 4 березня 2004 року «Про затвердження Програми поводження з твердими побутовими відходами», «Основних завдань та організаційно-технічних заходів Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства на 2005 рік», схвалених рішенням колегії Держжитлокомунгоспу від 25 березня 2005 року №15, Національної стратегії поводження з твердими побутовими відходами в Україні.
1.2. Сучасний стан сфери поводження з твердими побутовими відходами.
У м. Фастів проживає близько 48 тис. населення, які разом з промислово-господарським комплексом створюють щорічно біля 12-22 тис. тонн твердих побутових відходів.
У місті функціонують промислові підприємства та підприємства переробки, побутового обслуговування населення, об’єкти торгівлі, чотири ринки, установи соціально –культурного призначення, державні установи, автостанція та залізничний вокзал.
На сьогоднішній день в м. Фастів існує один полігон твердих побутових відходів. Сміттєзвалище – це колишній глиняний кар’єр глибиною до 10 метрів та довжиною біля
1 кілометра. Загальна площа, зайнята під сміттєзвалище, складає 11,57 га. Захоронення твердих побутових відходів здійснюється покартово. До сміттєзвалища побудована дорога
з твердим покриттям, з боку під’їзної дороги сміттєзвалище огороджено, з усіх сторін обваловано. Сміттєзвалище потребує удосконалення згідно рекомендацій, призначених
для удосконалення експлуатації діючих полігонів та звалищ твердих побутових відходів (ТПВ), затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №5 від 10.01.2006 року. Обсяг вивезення ТПВ на міське сміттєзвалище в 2014 році – 67 тис.м3. В 1999 році Фастівським ККП для сміттєзвалища твердих побутових відходів було розроблено Паспорт місця видалення відходів МВВ,
який було погоджено з Держправлінням екобезпеки в Київській області в 2000 році (реєстраційний номер 12-3-12).
1 кілометра. Загальна площа, зайнята під сміттєзвалище, складає 11,57 га. Захоронення твердих побутових відходів здійснюється покартово. До сміттєзвалища побудована дорога
з твердим покриттям, з боку під’їзної дороги сміттєзвалище огороджено, з усіх сторін обваловано. Сміттєзвалище потребує удосконалення згідно рекомендацій, призначених
для удосконалення експлуатації діючих полігонів та звалищ твердих побутових відходів (ТПВ), затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №5 від 10.01.2006 року. Обсяг вивезення ТПВ на міське сміттєзвалище в 2014 році – 67 тис.м3. В 1999 році Фастівським ККП для сміттєзвалища твердих побутових відходів було розроблено Паспорт місця видалення відходів МВВ,
який було погоджено з Держправлінням екобезпеки в Київській області в 2000 році (реєстраційний номер 12-3-12).
Стан міського звалища сміття не відповідає встановленим вимогам: відсутня відповідна кількість свердловин для контролю забруднення підземних вод (на даний час працює 3 свердловини), немає освітлення та води для побутових потреб. Сортування відходів не проводиться глобально, відсутні переносні сітчасті огорожі для затримання легких (летючих) фракцій відходів.
Із організаціями бюджетної сфери укладено договорів на вивезення сміття 100%,
з іншими споживачами – лише 88% від загальної їх кількості. Охоплення населення приватного сектору договорами на вивезення сміття складає 48% від загальної кількості домоволодінь. Мешканці будинків приватного сектору здійснюють часткове захоронення
та переробку (згодовування харчових відходів домашнім тваринам, спалення, перепрівання та перетворення на гній) побутових відходів самостійно на території власних садиб. Недостатня організація збирання твердих побутових відходів в приватному секторі призводить до утворення стихійних звалищ, що погіршує екологічний і санітарний стан міста та довкілля. Трапляються непоодинокі випадки, коли побутові відходи складуються
у природних рельєфних утвореннях – балках, ярах тощо.
з іншими споживачами – лише 88% від загальної їх кількості. Охоплення населення приватного сектору договорами на вивезення сміття складає 48% від загальної кількості домоволодінь. Мешканці будинків приватного сектору здійснюють часткове захоронення
та переробку (згодовування харчових відходів домашнім тваринам, спалення, перепрівання та перетворення на гній) побутових відходів самостійно на території власних садиб. Недостатня організація збирання твердих побутових відходів в приватному секторі призводить до утворення стихійних звалищ, що погіршує екологічний і санітарний стан міста та довкілля. Трапляються непоодинокі випадки, коли побутові відходи складуються
у природних рельєфних утвореннях – балках, ярах тощо.
Досягнення в технології виробництва синтетичної тари та продукції для упаковок
і побутового вжитку, яка не підлягає поверненню для повторного вживання і не збирається для переробки, також значною мірою вплинуло на збільшення накопичення ТПВ
і засмічення довкілля.
і побутового вжитку, яка не підлягає поверненню для повторного вживання і не збирається для переробки, також значною мірою вплинуло на збільшення накопичення ТПВ
і засмічення довкілля.
Збиранням ТПВ у місті та захороненням на міському звалищі займається Фастівський комбінат комунальних підприємств та КП «Фастівська ЖЕК», які мають 6 та 4 одиниць транспорту для вивезення сміття відповідно. Такою кількістю транспортних засобів не є можливим вчасне виконання існуючого обсягу перевезень ТПВ на звалище.
Отже, сучасна система санітарного очищення території міста є недосконалою.
2. Мета та основні завдання Програми
2.1. Основною метою Програми є забезпечення реалізації загальнодержавної програми поводження з твердими побутовими відходами та державної політики в цій сфері,
яка спрямована на підвищення ресурсозбереження, зменшення шкідливого впливу відходів на навколишнє природне середовище і здоров’я людей.
яка спрямована на підвищення ресурсозбереження, зменшення шкідливого впливу відходів на навколишнє природне середовище і здоров’я людей.
Для досягнення мети Програми передбачається:
- розробка системи санітарного очищення;
- організація збирання та вивезення ТПВ з приватного сектору;
- посилення контролю за діючим звалищем побутових відходів для запобігання шкідливому впливу на довкілля та здоров'я людини, рекультивацію земельних ділянок;
- зменшення обсягів захоронення ТПВ шляхом упровадження нових сучасних високоефективних методів збирання, перевезення, сортування та утилізації.
2.2. Основні завдання Програми:
- зменшення обсягів утворення відходів та захоронення їх на звалищах;
- повторне використання деяких компонентів ТПВ;
- впровадження новітніх технологій і сучасних та ефективних засобів механізації;
- врегулювання тарифів та підвищення рентабельності і ефективності виробничої діяльності;
- покращення якості і розширення обсягів надання послуг;
- впровадження системи моніторингу поводження з ТПВ та покращення обліку і звітності;
- зменшення негативного впливу ТПВ на довкілля і здоров'я населення.
2.3. Основні напрямки розв'язання завдань Програми.
Розв'язати основні завдання можливо за такими напрямками:
- ліквідація несанкціонованих звалищ та санація території;
- облаштування діючого сміттєзвалища згідно вимог законодавства;
- облаштування контейнерних майданчиків;
- будівництво сортувальної лінії;
- будівництво та ремонт контрольних свердловин з метою контролю забруднення підземних вод;
- проведення та підключення освітлення на полігон ТПВ;
- проведення та підключення водопроводу для побутових потреб на полігон ТПВ;
- оновлення парку автомобілів для вивезення сміття;
- оновлення контейнерного господарства;
- облаштування санітарної зони звалища сміття.
3. Заходи з реалізації Програми (додаток 1) та контроль за їх виконанням
Для реалізації Програми формується робоча група при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, яка обирає Голову, що є одночасно керівником Програми. Робоча група здійснює свою діяльність шляхом розподілення обов'язків між її членами відповідно до фахової підготовки та посад, які вони обіймають, щодо поточної роботи з реалізації Програми, а також систематичних засідань для взаємного інформування, обговорення
та прийняття колективних рішень. Реалізація заходів Програми здійснюється у відповідності з термінами, механізмами та обсягами фінансування, запланованими в додатку 1 та додатку 2 Програми. У випадку невиконання заходів Програми у заплановані терміни через відсутність фінансування або з інших причин, до Програми вносяться зміни в установленому порядку. При цьому проводиться детальний аналіз причин зриву виконання Програми та робляться оргвисновки, спрямовані на подальше обов'язкове виконання всіх запланованих заходів Програми у встановлені терміни.
та прийняття колективних рішень. Реалізація заходів Програми здійснюється у відповідності з термінами, механізмами та обсягами фінансування, запланованими в додатку 1 та додатку 2 Програми. У випадку невиконання заходів Програми у заплановані терміни через відсутність фінансування або з інших причин, до Програми вносяться зміни в установленому порядку. При цьому проводиться детальний аналіз причин зриву виконання Програми та робляться оргвисновки, спрямовані на подальше обов'язкове виконання всіх запланованих заходів Програми у встановлені терміни.
3.1. Етапи реалізації Програми:
- перший (2015-2016 роки) – створення нормативно-правової бази у сфері поводження
з ТПВ, реформування системи управління; забезпечення сприятливих умов для залучення коштів з метою технічного переоснащення системи санітарного очищення території міста; забезпечення проведення моніторингу сфери побутових відходів;
з ТПВ, реформування системи управління; забезпечення сприятливих умов для залучення коштів з метою технічного переоснащення системи санітарного очищення території міста; забезпечення проведення моніторингу сфери побутових відходів;
другий (2016-2020 роки) – впровадження нового обладнання; забезпечення належного санітарного стану міста; перетворення сфери поводження з побутовими відходами
на рентабельну підгалузь житлово-комунального господарства.
на рентабельну підгалузь житлово-комунального господарства.
4. Механізм забезпечення Програми
Контроль за ходом реалізації Програми здійснюють відділ житлово-комунального господарства і відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення
та екології виконавчого комітету Фастівської міської ради, Фастівський міжрайонний відділ лабораторних досліджень ДУ «Київський ОЛЦ ДСЕСУ», постійні депутатські комісії міської ради: з питань бюджету і фінансів, соціально-економічного, культурного розвитку
та управління комунальним майном, з питань житлово-комунального господарства
та благоустрою міста, з питань інвестиційної діяльності, земельних відносин
та містобудування.
та екології виконавчого комітету Фастівської міської ради, Фастівський міжрайонний відділ лабораторних досліджень ДУ «Київський ОЛЦ ДСЕСУ», постійні депутатські комісії міської ради: з питань бюджету і фінансів, соціально-економічного, культурного розвитку
та управління комунальним майном, з питань житлово-комунального господарства
та благоустрою міста, з питань інвестиційної діяльності, земельних відносин
та містобудування.
Виконання Програми відповідно до своїх повноважень на місцевому рівні забезпечує виконавчий комітет Фастівської міської ради.
Фінансове забезпечення реалізації заходів, передбачених Програмою, базується
на залученні коштів:
на залученні коштів:
- місцевого бюджету;
- Державного фонду охорони навколишнього природного середовища;
- приватного капіталу;
- інвестиційних коштів.
5. Очікувані результати впровадження Програми
Виконання Програми дасть змогу:
- зменшити шкідливий вплив побутових відходів на навколишнє середовище;
- зменшити обсяги захоронення побутових відходів;
- перетворити сферу поводження з ТПВ на самоокупну та рентабельну галузь комунального господарства.
Придбання впродовж 2015-2020 років сучасних сміттєвозів та контейнерів дозволить зменшити кількість несанкціонованих звалищ сміття та покращити екологічний стан
як міста, так і довкілля, а також дасть змогу надавати мешканцям міста відповідні якісні послуги з вивезення ТПВ.
як міста, так і довкілля, а також дасть змогу надавати мешканцям міста відповідні якісні послуги з вивезення ТПВ.
6. Орієнтовні обсяги фінансування Програми (додаток 2)
Виконання заходів Програми передбачає орієнтовну суму фінансування на 2015-2020 роки в розмірі 11188 тис.грн., в тому числі за рахунок: Державного фонду охорони навколишнього природного середовища – 1000 тис. грн., міського бюджету 1500 тис. грн., коштів комунального підприємства – 420 тис. грн., інвестиційних коштів – 8268 тис.грн.
На оновлення технічного парку, а саме придбання чотирьох сміттєвозів, машини
для очищення і поливу вулиць, навантажувача і бульдозера для захоронення відходів
на звалищі, передбачаються витратити в розмірі 6100 тис.грн.
На оновлення технічного парку, а саме придбання чотирьох сміттєвозів, машини
для очищення і поливу вулиць, навантажувача і бульдозера для захоронення відходів
на звалищі, передбачаються витратити в розмірі 6100 тис.грн.
Секретар міської ради Поліщук Г.Ф.
Додаток 1 (до п. 3)
до Програми поводження з твердими
побутовими відходами в м. Фастів
на 2015–2020 роки
ЗАХОДИ
з реалізації Програми поводження з твердими побутовими відходами в м. Фастів
на 2015 – 2020 роки
№ з-п
|
Заходи програми
|
Відповідальні, виконавці, співвиконавці
|
Термін виконання (рік)
|
Джерела фінансування
|
1
|
Розробити схему санітарної очистки міста
та заходи з санітарної очистки і утилізації відходів з урахуванням можливостей
і сучасних технологій поводження з ТПВ
|
Міська рада
Фастівський ККП
|
2015
|
інвестиції
|
2
|
Ліквідувати всі несанкціоновані звалища сміття ТПВ в разі їх появи.
|
Фастівський ККП
|
2015-2017
|
Кошти
Фастівського ККП
|
3
|
Забезпечити охоплення житлових будинків приватного сектора централізованим вивезенням сміття.
|
Фастівський ККП
|
2016
|
Фастівський ККП,
інвестиції
|
4
|
Привести в належний стан існуюче звалище сміття (освітлення, водопровід, захисні зони, відведення стічних вод).
|
Фастівський ККП
|
2015-2017
|
Кошти інвесторів
|
5
|
Забезпечити своєчасну та ефективну роботу по збиранню та вивезенню ТПВ з територій зон відпочинку.
|
Фастівський ККП
|
2015-2020
|
Кошти Фастівського ККП
|
6
|
Створити приймальний пункт вторинної сировини
|
Фастівський ККП
|
2016
|
Кошти інвесторів
|
7
|
Створити реєстр появи несанкціонованих звалищ сміття.
|
Фастівський ККП
|
2015
|
Фастівський ККП
|
8
|
Розробити програму заходів щодо зменшення негативного впливу ТПВ на довкілля і здоров’я населення міста
|
Міська рада
Фастівський ККП
|
2015-2016
|
Фастівський ККП
|
9
|
Через засоби масової інформації, заклади освіти проводити роз’яснювальну роботу щодо поводження з ТПВ
|
Фастівський ККП
|
2015-2020
|
Фастівський ККП, інвестиції
|
10
|
Впровадити новітні технології, сучасні та ефективні засоби механізації, оновити парки машин для перевезення ТПВ
та контейнерного господарства:
|
|
|
|
- чотири сміттєвози
|
Інвестори
Фастівський ККП
|
2016, 2017
|
інвестиції
|
|
- контейнери (в т.ч. для роздільного збирання ТПВ) – 200 шт.
|
Інвестори
Фастівський ККП
|
2015-2020
|
Кошти інвесторів, ДФОНС
|
|
- машина по очищенню та поливанню вулиць
|
Інвестори
Фастівський ККП
|
2017
|
Кошти інвесторів
|
|
- бульдозер
|
Інвестори
Фастівський ККП
|
2016
|
Кошти інвесторів
|
|
- навантажувач
|
Інвестори
Фастівський ККП
|
2017
|
Кошти інвесторів
|
|
- спорудити майданчики для збирання сміття (50 шт.)
|
Інвестори
Фастівський ККП
|
2015-2020
|
Інвестори
Фастівський ККП
|
|
11
|
Будівництво сортувальної лінії
|
Інвестори
Фастівський ККП
|
2016-2017
|
Кошти інвесторів
|
12
|
Проведення та підключення освітлення та водопроводу для побутових потреб
|
Інвестори
Фастівський ККП
|
2016-2017
|
Кошти інвесторів
|
13
|
Будівництво та ремонт свердловин для контролю за забрудненням підземних вод
|
Фастівський ККП
інвестори
|
2016
|
ДФОНС,
інвестиції
|
Секретар міської ради Поліщук Г.Ф.
Додаток 1 (до п. 6)
до Програми поводження з твердими
побутовими відходами в м. Фастів
на 2015–2020 роки
Орієнтовні обсяги
фінансування Програми поводження з твердими побутовими відходами
в м. Фастів на 2015-2020 роки
№
п\п
|
Найменування заходів
|
Витрати за роками реалізації Програми, тис.грн
|
Джерело фінансування
|
|||
2015
|
2016
|
2017
|
2018-2020
|
|||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Заходи нормативно-інструктивного забезпечення, рекламно-інформаційні,
освітньо-виховні, організаційні
|
||||||
1
|
Розроблення схеми санітарної очистки населених пунктів території міської ради
|
-
|
-
|
-
|
-
|
кошти інвесторів
|
2
|
Проведення контролю за станом грунту, повітря та води на території полігону ТПВ
|
5
|
5
|
5
|
15
|
Фастівський ККП
|
3
|
Проведення рекламно-інформаційної роботи з використанням засобів масової інформації
|
3
|
3
|
3
|
9
|
кошти інвесторів
|
4
|
Організаційні заходи (100-відсоткове охоплення житлових будинків приватного сектору централізованим вивезенням сміття, проведення підготовчої роботи для роздільного збирання сміття)
|
5
|
5
|
5
|
15
|
Фастівський ККП
|
Заходи з впорядкування і реконструкції полігону ТПВ
|
||||||
5
|
Створення реєстру появи несанкціонованих звалищ і їх ліквідація
|
80
|
80
|
80
|
120
|
Фастівський ККП
|
6
|
Проведення та підключення освітлення на сміттєзщвалище
|
200
|
400
|
-
|
-
|
кошти інвесторів
|
7
|
Будівництво сортувальної лінії
|
200
|
800
|
800
|
|
кошти інвесторів
|
8
|
Проведення та підключення водопроводу для побутових потреб
|
-
|
-
|
500
|
-
|
кошти інвесторів
|
9
|
Посадка живої огорожі навколо полігону ТПВ
|
-
|
100
|
100
|
-
|
ДФОНС
|
10
|
Будівництво та ремонт свердловин для контролю забруднення підземних вод
|
-
|
200
|
100
|
-
|
ДФОНС
|
Заходи з технічного переоснащення парку сміттєвоз них машин
та контейнерного господарства
|
||||||
11
|
Спорудження майданчиків для збирання сміття (шт/тис.грн)
|
10/50
|
10/50
|
10/50
|
20/100
|
кошти інвесторів
|
12
|
Придбання сміттєвозів (шт/тис.грн)
|
|
2/1800
|
2/1800
|
|
кошти інвесторів
|
13
|
Придбання іншої техніки по очищенню вулиць (шт/тис.грн)
|
|
|
2/1500
|
|
міський бюджет
|
14
|
Придбання контейнерів,
в т.ч. для роздільного збирання ТПВ
(шт/тис.грн)
|
50/250
|
50/250
|
50/250
|
50/250
|
ДФОНС
кошти інвесторів
|
15
|
Придбання бульдозера та навантажувача для робіт на полігоні ТПВ
|
|
1/600
|
1/400
|
|
кошти інвесторів
|
Всього
|
793
|
4293
|
5593
|
509
|
|
Секретар міської ради Поліщук Г.Ф.