Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Рішення "Про затвердження Положення про відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології виконавчого комітету Фастівської міської ради"
Р І Ш Е Н Н Я
№ 21-LXVII-VI
від 11.06.2015 року
Про затвердження Положення про відділ з питань надзвичайних
ситуацій, цивільного захисту населення та екології
виконавчого комітету Фастівської міської ради
У зв’язку з ліквідацією управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради та віднесення відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології до загальної структури виконавчого комітету Фастівської міської ради, керуючись ст.25, п.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Затвердити Положення про відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології виконавчого комітету Фастівської міської ради (додається).
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№ 21-LXVII-VI
від 11.06.2015 р.
П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ з питань надзвичайних ситуацій,
цивільного захисту населення та екології
1. Загальні положення.
1.1. Відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології
(далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Фастівської міської ради, який підпорядковується міському голові та департаменту з питань цивільного захисту
та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації.
(далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Фастівської міської ради, який підпорядковується міському голові та департаменту з питань цивільного захисту
та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації.
1.2. Відділ є органом управління відповідної територіальної підсистеми єдиної державної системи з питань запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного
та природного характеру (далі – територіальна підсистеми єдиної державної системи), який утворено з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню цих ситуацій, реагування на них, попередженню погіршення екологічної обстановки, а також забезпечення реалізації державної політики з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи на відповідній території.
та природного характеру (далі – територіальна підсистеми єдиної державної системи), який утворено з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню цих ситуацій, реагування на них, попередженню погіршення екологічної обстановки, а також забезпечення реалізації державної політики з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи на відповідній території.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства екології
та природних ресурсів України, розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації та міського голови, рішеннями Фастівської міської ради та її виконавчого комітету, рішеннями постійної комісії облдержадміністрації з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, а також цим Положенням.
та природних ресурсів України, розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації та міського голови, рішеннями Фастівської міської ради та її виконавчого комітету, рішеннями постійної комісії облдержадміністрації з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, а також цим Положенням.
2. Основні завдання.
Основними завданнями відділу є:
2.1. Реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, охорони навколишнього природного середовища, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання цим ситуаціям та відповідного реагування на них.
2.2. Координація діяльності територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
2.3. Розроблення і реалізація заходів щодо підтримання готовності органів управління і сил цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та на особливий період.
2.4. Забезпечення сталого функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
2.5. Проведення роботи, направленої на охорону навколишнього природного середовища міста.
2.6. Здійснення інформаційного забезпечення у сфері цивільного захисту, екології, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, створення і впровадження сучасних інформаційних технологій та банків даних з питань захисту населення
і реабілітації територій, забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи.
і реабілітації територій, забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи.
2.7. Підготовка і перепідготовка особового складу органів управління та сил цивільного захисту, організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій.
2.8. Сприяння в проведенні реабілітації територій, забруднених внаслідок військової діяльності та діяльності ОГД.
3. Функції.
Відповідно до покладених завдань відділ:
3.1. Організовує розроблення і здійснення заходів щодо: удосконалення організацій цивільного захисту, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, реагування на них та сприяння в виявленні, вилученні і знешкодженні вибухонебезпечних предметів, покращення безпеки життєдіяльності населення та екологічної обстановки.
3.2. Подає міському голові, департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та департаменту екології Київської обласної державної адміністрації пропозиції до проектів державних та регіональних програм і прогнозів щодо вдосконалення системи цивільного захисту, охорони навколишнього природного середовища, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, контролює виконання затверджених програм.
3.3. Бере участь у виконанні завдань цивільного захисту до мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності держави в межах повноважень, визначених законодавством.
3.4. Розробляє і реалізує заходи щодо участі органів управління і сил цивільного захисту у виконанні завдань територіальної оборони.
3.5. Розробляє заходи щодо проведення тимчасового відселення та евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій, можливих бойових дій на особливий період.
3.6. Подає міському голові, департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та департаменту екології Київської обласної державної адміністрації пропозиції щодо включення до проекту обласного, міського бюджету витрат на розвиток та функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, забезпечує цільове використання виділених бюджетних коштів.
3.7. Визначає в межах своєї компетенції рівень надзвичайної ситуації, забезпечує оперативне і повне інформування міського голови, головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної держадміністрації про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації і про хід її ліквідації.
3.8. Контролює організацію робіт, пов’язаних з ліквідацією надзвичайних ситуацій
і екологічних катастроф, а також в межах своєї компетенції готовність органів управління
і сил цивільного захисту до дій за призначенням.
і екологічних катастроф, а також в межах своєї компетенції готовність органів управління
і сил цивільного захисту до дій за призначенням.
3.9. Відповідно до законодавства здійснює державний нагляд і контроль за виконанням вимог цивільного захисту, техногенної безпеки та природоохоронних заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, за станом готовності сил і засобів цивільного захистудо проведення рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення надзвичайних ситуацій на відповідній території.
3.10. Бере участь у проведенні державної експертизи містобудівної документації та проектів будівництва потенційно небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки у частині додержання вимог цивільного захисту, техногенної безпеки та природоохоронного законодавства, а також на розміщення на території міста підприємств, установ, організацій та будівель житлового призначення.
3.11. Координує діяльність органів місцевого самоврядування, служб цивільного захисту підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування щодо пошуку і рятування людей та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та екологічних катастроф.
3.12. За розпорядженням начальника цивільного захисту міста забезпечує оповіщення населення про загрозу і виникнення надзвичайної ситуації, контролює належне функціонування територіальних та об’єктових систем оповіщення.
3.13. Розробляє разом із зацікавленими організаціями прогнози ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, здійснює районування територій за наявністю потенційно небезпечних об’єктів, виробництв та загрози виникнення стихійного лиха, визначає і контролює показники ризику на об’єктах господарювання.
3.14. Організовує в установленому порядку надання допомоги населенню, яке потерпіло внаслідок надзвичайної ситуації та екологічних катастроф.
3.15. Визначає разом з органами місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування склад, місця розміщення та оснащення сил і засобів територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
3.16. У порядку, встановленому законодавством, забезпечує контроль за накопиченням, збереженням та цільовим використанням фінансових ресурсів і матеріально-технічних резервів, призначених для ліквідації надзвичайних ситуацій, їх наслідків та коштів міського фонду охорони навколишнього природного середовища.
3.17. Під час проведення рятувально-пошукових робіт та робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій сприяє застосуванню за призначенням служб цивільного захисту, спеціалізованих та невоєнізованих формувань цивільного захисту населення.
3.18. Організовує впровадження в практику досягнень науки і техніки з питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, зменшення впливу негативних наслідків та проведення робіт з їх ліквідації (у разі виникнення).
3.19. Організовує в установленому порядку фінансове, матеріально-технічне забезпечення діяльності територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
3.20. Розробляє і погоджує в межах своєї компетенції плани дій з цивільного захисту та заходи щодо запобігання виникненню і ліквідації можливих надзвичайних ситуацій та їх наслідків, які є обов’язковими до виконання.
3.21. Організовує підготовку органів управління і сил цивільного захисту до дій в умовах надзвичайних ситуацій.
3.22. Організовує роботу щодо забезпечення безпеки осіб, які залучаються до роботи у районах виникнення надзвичайних ситуацій і збереження вантажів, що доставляються у ці райони.
3.23. Забезпечує виконання на відповідній території зобов’язань за міжнародними договорами у сфері захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій.
3.24. Погоджує в установленому порядку питання добору і розстановки кадрів територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
3.25. Розробляє пропозиції щодо удосконалення нормативно-правових актів та в установленому порядку вносить їх на розгляд міському голові та головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій, управлінню екобезпеки обласної держадміністрації.
3.26. У межах своєї компетенції забезпечує реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, встановлює контроль за її збереженням.
3.27. Формує обсяги на матеріально-технічні засоби, необхідні для потреб органів управління і сил цивільного захисту міста.
3.28. Здійснює відповідно до законодавства комплексні перевірки стану цивільного захисту.
3.29. Організовує в установленому порядку проведення навчань та тренувань з питань цивільного захисту, у тому числі контролює процес підготовки учнів у загальних, професійно-технічних та інших навчальних закладах з питань безпеки життєдіяльності та цивільного захисту.
3.30. Організовує та здійснює через засоби масової інформації інформування населення щодо законодавства з питань дотримання вимог цивільного захисту та захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, заходів, які вживаються органами виконавчої влади для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, та інформації, пов’язаної з правовим навчанням та пропагандою з питань запобігання надзвичайним ситуаціям; проводить роботу по інформуванню населення про стан навколишнього природного середовища.
3.31. Проводить в установленому порядку добір кандидатів з числа допризовної молоді для вступу до навчальних закладів з питань підготовки кадрів цивільного захисту і бере участь у якісному доборі та підготовці призовників.
3.32. Вносить в установленому порядку пропозиції про проведення екологічної експертизи, про затвердження лімітів на відходи, про вивчення ситуацій щодо прийняття рішень про організацію територій і об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні.
3.33. Розробляє місцеві екологічні програми та вносить пропозиції до загальнодержавних та обласних програм охорони довкілля.
3.34. Організовує екологічну освіту та екологічне виховання громадян міста.
3.35. Приймає участь в міських комісіях по благоустрою, санітарному стану та екологічних проблемах міста, а також у розгляді органами місцевого самоврядування питань з охорони навколишнього природного середовища.
3.36. В складі комісій дає висновки про недопустимість впровадження нових технологій імпортного і вітчизняного устаткування, які пов’язані з впливом на природу і здоров’я людей.
3.37. Виконує інші функції, що впливають з покладених на нього завдань.
4. Права.
Для виконання покладених завдань та визначених функцій відділ має право:
4.1. Одержувати безкоштовно від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
4.2. Заслуховувати інформацію посадових осіб органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері цивільного захисту та у галузі охорони навколишнього природного середовища і в установленому законодавством порядку надавати їм обов’язкові для виконання розпорядження про усунення недоліків і порушень вимог цивільного захисту та законодавства у галузі охорони навколишнього природного середовища.
4.3. Контролювати роботу підприємств, організацій і установ з питань щодо поводження з відходами на території міста.
4.4. В установленому порядку залучати до проведення заходів, пов’язаних із забезпеченням запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та у разі їх виникнення, сили і засоби підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування.
4.5. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами міста та органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності і підпорядкування, об’єднаннями громадян.
5. Відповідальність.
Начальник і працівники відділу несуть персональну відповідальність за:
5.1. Своєчасне і якісне виконання покладених обов'язків та доручень керівництва.
5.2. Дотримання обмежень, передбачених законодавством про державну службу.
5.3. Правильне і своєчасне оформлення документів, що виходять з відділу.
5.4. Достовірність поданих довідок і звітів до вищестоящих органів.
5.5. Дотримання правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни.
5.6. Дотримання інструкцій з охорони праці, протипожежної безпеки.
6. Керівництво.
6.1. Відділ в міських органах виконавчої влади підпорядковується міському голові.
6.2. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за погодженням з департаменту з питань цивільного захисту
та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації.
та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації.
Начальник відділу повинен бути фахівцем з вищою освітою і зі стажем роботи, пов’язаної з цивільним захистом та мати відповідний допуск до державної таємниці, володіти державною мовою.
Начальник відділу є заступником начальника цивільного захисту міста на особливий період і несе відповідальність за стан цивільного захисту міста.
6.3. За відсутності начальника відділу у зв'язку з відпусткою, хворобою та іншими причинами його обов'язки виконує головний спеціаліст з екології відділу.
7. Взаємовідносини (зв’язки) з іншими підрозділами.
7.1. Відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології у процесі своєї діяльності взаємодіє з відділами а також іншими управліннями, відділами і структурними підрозділами міської ради та її виконавчого комітету, у межах покладених на нього завдань відповідно до цього Положення.
Секретар міської ради Г.Ф.Поліщук