Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження переліку відомостей, що становлять службову інформацію в виконавчому комітеті Фастівської міської ради, та інструкції з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
службову інформацію в виконавчому комітеті Фастівської міської ради, та інструкції з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв,
які містять відомості, що становлять службову інформацію
в виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Відповідно до Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», згідно Указу Президента України від 05.05.2011р. №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.2998р. №1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави», згідно вимог розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 14.07.2011р. №713, на виконання розпорядження міського голови від 07.06.11 №180, на підставі протоколу засідання експертної комісії з питань конфіденційної інформації у виконавчому комітет міської ради від 10.08.2011 року №4, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою забезпечення у виконавчому комітеті доступу громадян до інформації:
1. Затвердити:
1.1. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію в виконавчому комітеті Фастівської міської ради згідно з додатком 1 (далі-Перелік);
1.2. Інструкцію з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію в виконавчому комітеті Фастівської міської ради згідно з додатком 2.
2. Управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам виконавчого комітету Фастівської міської ради забезпечити впорядкування роботи з документами, які містять відомості, що становлять службову інформацію та визначені Переліком.
3. Відділу з питань внутрішньої політики та по роботі з органами самоорганізації населення з метою забезпечення вільного доступу громадян до Переліку оприлюднити його в порядку визначеному законодавством України.
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
до розпорядження міського голови
від 11.08.11р. №237
виконавчому комітеті Фастівської міської ради
1. Листування з правоохоронними органами
1. Відомості за окремими показниками про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці конкретного суб'єкта режимно-секретної діяльності.
2. Зведені відомості щодо обліку секретних документів у журналах обліку та в номенклатурі секретних справ.
3. Зведені відомості щодо перевірок наявності секретних документів, перегляду грифів секретності та знищення секретних документів.
4. Відомості про перелік посад, які дають право посадовим особам, що їх займають, надавати матеріальним носіям інформації грифи секретності та доступ працівників до секретних мобілізаційних документів.
5. Відомості про надання та скасування допуску до державної таємниці, номенклатури посад працівників, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці.
6. Відомості щодо облікової картки про надання допуску громадянину до державної таємниці та мотивованого запиту до органу СБУ про його надання.
7. Відомості про заходи щодо захисту інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.
8. Відомості про тактико-технічні дані інженерно-технічних засобів охорони, систем сигналізації, зміст заходів пропускного та внутрішньооб’єктового режиму.
9. Відомості про забезпечення режиму секретності в разі введення правового режиму воєнного або надзвичайного стану.
10. Відомості про порядок охорони державної таємниці під час прийому іноземних делегацій, груп, окремих іноземців.
11. Відомості про зовнішньоекономічну діяльність суб’єктів господарювання, що стосуються економічної безпеки міста.
1. Інформація щодо стану системи оповіщення цивільного захисту міста.
2. Загальні відомості щодо віднесення об’єктів економіки міста до відповідних категорій цивільного захисту.
3. Інформація щодо залучення територіальної підсистеми цивільного захисту в антитерористичних операціях та територіальній обороні.
4. Інформація щодо формування та використання страхового фонду документації.
1. Відомості про військовий облік громадян.
2. Відомості про бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та воєнного часу.
3. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану виконавчого комітету, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, що не містять інформації, віднесеної до зведених відомостей державної таємниці (далі – ЗВДТ) щодо:
3.1. створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації, реалізації та фінансування мобілізаційних потужностей підприємств, установ і організацій міста;
3.2. виробництва та поставки технічних засобів та майна речової служби в особливий період;
3.3. виробництва, закупівлі та поставки продовольства сільсько-господарської продукції в особливий період;
3.4. виробництва та поставки лікарських засобів та медичного майна в особливий період;
3.5. виробництва та поставки паливно-мастильних матеріалів в особливий період;
3.6. мобілізаційних завдань із замовлення на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період;
3.7. кількості автотранспортної, дорожньо-будівельної, підіймально-транспортної техніки, залізничного рухомого складу, які підлягають передачі до складу Збройних Сил України в м. Фастів;
3.8. забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами в особливий період;
3.9. показників із праці та кадрів, джерел забезпечення кадрами потреб економіки міста на особливий період;
3.10. підготовки фахівців у закладах освіти міста на особливий період;
3.11. надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг в місті в особливий період;
3.12. виробництва найважливішої цивільної промислової продукції в місті в особливий період;
3.13. номенклатури, обсягів (норм), місць зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву на підприємствах, в установах, організаціях міста, які не задіяні у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них;
3.14. капітального будівництва в особливий період;
3.15. створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг в місті в особливий період.
4. Відомості про методичні матеріали з питань мобілізаційної підготовки економіки міста.
5. Відомості про виконання законів, інших нормативно-правових актів із питань мобілізаційної підготовки економіки міста.
6. Відомості про заходи, передбачені для забезпечення сталого функціонування виконавчого комітету міської ради, а також підприємств, установ і організацій міста, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них.
7. Відомості про стан мобілізаційної готовності підприємств, установ і організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них.
8. Відомості про організацію та порядок роботи курсів підвищення кваліфікації фахівців виконавчого комітету міської ради з питань мобілізаційної підготовки.
9. Відомості про виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів області Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в особливий період.
10. Відомості про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період у частині, що стосується виконавчого комітету міської ради.
11. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ і організацій міста.
12. Відомості (за окремими показниками) про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ і організацій міста щодо життєзабезпечення населення в особливий період.
13. Відомості (за окремими показниками) про організацію оповіщення, управління і зв’язку, порядок переведення виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ і організацій міста на режим роботи в умовах особливого періоду.
14.Відомості про довгострокові та річні програми мобілізаційної підготовки виконавчого комітету міської ради, окремого підприємства, установи, організації міста.
15. Відомості (за окремими показниками) про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ і організацій міста.
16. Відомості про організаційні заходи з територіальної оборони у зоні, районі територіальної оборони, що не містять інформації, віднесеної до ЗВДТ.
1.Відомості, що розкривають координати місць приєднань до комунальних водоводів об’єктів промисловості.
2. План міста виконаний на топографічних та картографічних матеріалах у масштабі 1:50000 і більше у будь-якій системі координат, крім умовної та місцевої.
3. Відомості про координати астрономічних, гравіметричних, геодезичних пунктів на території України, як визначені з точністю до 10 м у будь-якій системі координат крім умовної та місцевої.
1. Особові справи посадових осіб місцевого самоврядування.
2. Декларації про доходи посадових осіб місцевого самоврядування, окрім тих, які займають виборну посаду в органах місцевого самоврядування, керівників органів місцевого самоврядування та їх заступників.
3. Штатно-списковий склад працівників структурних підрозділів міської ради та виконавчого комітету.
4. Документи про облік трудових книжок та журнал їх видачі.
5. Документи про оприбуткування і видачу орденів, медалей і бланків та документи до них.
6. Журнал обліку видачі посвідчень працівникам.
1. Фінансові документи бухгалтерії, крім документів щодо розпорядження бюджетними коштами, у тому числі документів про умови отримання цих коштів прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти та інформація щодо розмірів, види оплати праці посадових осіб виконавчого комітету міської ради.
1. Орієнтування щодо врегулювання конфліктних ситуацій та інших непередбачених подій що можуть виникнути на релігійному грунті.
2. Інформація отримана від громадян, державних і релігійних діячів із питань, пов’язаних із захистом інтересів держави, збереження миру та злагоди в релігійному середовищі, досягненням єдності в православ’ї, мусульманстві тощо.
1. Інформація, що міститься в документах виконавчого комітету міської ради, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності виконавчого комітетуції або здійсненням контрольних, наглядових функцій, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень.
2. Інформація, одержана від фізичних або юридичних осіб, яка є інформацією з обмеженим доступом і може поширюватися лише за згодою вказаних суб'єктів.