Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ м. ФАСТІВ НА 2013 РІК
ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ
м. ФАСТІВ НА 2013 РІК
Програма соціально-економічного і культурного розвитку міста Фастів на 2013 рік розроблена на основі оцінки реального стану економіки міста і відображає цілі та пріоритети соціально-економічного розвитку міста у 2013 році та заходи щодо їх реалізації.
Програма розроблена у відповідності до законів України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про місцеве самоврядування в Україні», інших нормативно-правових актів, виданих Президентом України та Кабінетом Міністрів України, Державної програми економічного і соціального розвитку України на 2012 рік.
У розробленні Програми брали участь фахівці, управлінь і відділів міської ради, підприємств та організацій міста
Розділ І
СОЦІАЛЬНА СФЕРА, СТАНДАРТИ ТА РІВЕНЬ ЖИТТЯ
1.1 Демографічний розвиток, підтримка сімей та молоді.
Збереження життєвого та трудового потенціалу населення є найважливішим ресурсом для забезпечення економічного зростання міста. За останні роки демографічна ситуація в місті Фастові характеризується зменшенням чисельності населення, яке відбувається виключно за рахунок природного скорочення. Так станом на 01.11.2012 року чисельність населення міста становить 48293 тис.чол. Протягом останніх трьох років ця цифра є стабільною. Досягненню сталого демографічного розвитку та нормалізації відтворення населення сприятимуть: створення необхідних умов для збереження і зміцнення репродуктивного здоров’я населення, формування та стимулювання здорового способу життя, підтримки добробуту сімей з дітьми, зростання реальних доходів населення, забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей, попередження соціального сирітства, сприяння зайнятості молоді, підтримка її підприємницьких ініціатив.
Робота структурних підрозділів виконавчого комітету (служба у справах дітей, відділу у справах сім ї та молоді, Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді) у 2013 році буде спрямована на продовження роботи щодо реалізації державної політики стосовно сім’ї, жінок, молоді та дітей. У планах передбачається:
- реалізація державної політики з питань соціального захисту дітей
- запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності
- проведення засідань комісії з питань захисту дітей
- забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім`ї
- проведення засідань «Жіночої ради», Молодіжної ради міста та координаційних рад з питань молодіжної політики і з питань супроводу сімей у кризових ситуаціях.
- також двічі на місяць будуть проводитися профілактичні рейди «Сім’я», «Канікули», «Підліток».
- проводитиметься робота по створенню в місті Фастові 2 дитячих будинків сімейного типу, дві родини направлені на курси підготовки батьків-вихователів.
Проводитимуться акції, конкурси та інші заходи для учнівської та студентської молоді. З метою реалізації сімейної політики буде продовжена робота щодо паспортизації багатодітних сімей міста, робота з відбору кандидатур на присвоєння почесного звання «Мати-героїня», в м.Фастові забезпечується проведення засідань організаційного комітету з питань оздоровлення обдарованих дітей та дітей соціально-незахищених категорій. Заплановані заходи щодо реалізації тендерної політики в місті, забезпечення рівних прав чоловіків та жінок у суспільстві. Здійснюватимуться інформаційно-просвітницькі заходи, спрямовані на запобігання епідемії ВІЛ/СНІДу, пропагуванню здорового образу життя.
Крім того, значна робота буде вестися і в плані раннього виявлення, обліку, ведення банку даних та соціального супроводу сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах; здійснення соціальної роботи, спрямованої на запобігання відмовам від новонароджених дітей, соціальної підтримки вагітних жінок та жінок з новонародженими дітьми; надання соціальних послуг та здійснення соціального патронажу неповнолітніх та молоді, які звільнилися з місць позбавлення волі. Продовжуватиме працювати школа адаптації випускників інтернатних закладів до самостійного життя, школа підготовки молоді до сімейного життя при ФЦПТО, виїзні відео-лекторії по ЗОШ міста, консулат-пункти при ЦРЛ та вузловій лікарні, консулат-пункти при комітетах самоорганізації міста, планується провести близько 80 заходів щодо профілактично-просвітницької роботи серед дітей та молоді.
1.2 Зайнятість населення.
Відділом праці управління праці та соціального захисту населення спільно з міськрайонним центром зайнятості населення розроблена «Програма зайнятості населення на 2012-2014 роки», головними завданнями якої є: підвищення обсягів зайнятості населення, зростання мотивації безробітних до праці, забезпечення надання якісних послуг з працевлаштування незайнятому населенню та безробітним, забезпечення індивідуального підходу у вирішенні проблем безробітних та роботодавців, ефективне використання коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Заходи, передбачені Програмою здійснюватимуться за такими напрямками:
- сприяння забезпеченню економіки регіону кваліфікованими кадрами;
- розширення сфери застосування праці, сприяння зайнятості населення;
- використання робочої сили, регулювання соціально-трудових відносин;
- підвищення професійної якості працівників;
- сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці;
- регулювання трудових міграцій громадян України, іноземців, прикордонне співробітництво;
- надання соціальних послуг незайнятим громадянам та профілактика настання безробіття.
Відсоток безробітних до всього працездатного населення становить 0,95 %.
У 2013 році прогнозується, що послугами служби зайнятості скористаються близько 1700 осіб. Прогнозована чисельність незайнятих громадян, які будуть працевлаштовані протягом 2013 року-660 осіб. До участі в оплачуваних громадських роботах передбачається залучити близько 290 осіб.
Згідно з п.3 ст.14 Закону України «Про зайнятість населення», який набирає чинності з 01.01.2013 року, роботодавці розраховують квоту для категорій громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, та забезпечують їх працевлаштування самостійно.
1.3 Виплата заробітної плати
На великих та середніх підприємствах, установах і організаціях міста зайнято 18955 тисяч штатних працівників. Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за 2012 рік склала 3354 тис. грн., вона зросла упродовж року на 280 грн. або на 8.5 %.
Стан виплати заробітної плати є суттєвим фактором для підтримки стабільності як соціально-економічного так і суспільно-політичного життя міста.
Основні завдання в цьому напрямку:
- забезпечення контролю за своєчасністю виплати поточної заробітної плати на економічно активних підприємствах та вжиття невідкладних заходів щодо ліквідації заборгованості;
- продовження роботи комісії міськвиконкому з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат;
- здійснення контролю за дотриманням роботодавцями норм трудового законодавства щодо мінімальних гарантій в оплаті праці та укладанням трудових угод з найманими працівниками.
- продовження роботи комісії з питань легалізація трудових відносин у сфері зайнятості населення та виплати заробітної плати;
- проведення моніторингу виконання графіків погашення заборгованості з виплати заробітної плати та вжиття заходів відповідного реагування до порушників;
- дотримання умов колективних договорів у частині оплати праці та здійснення перевірки підприємств, установ, організацій на предмет додержання трудового законодавства, у першу чергу на підприємствах, де спостерігається вивільнення працівників та несвоєчасна виплата заробітної плати, недопущення необґрунтованого зменшення заробітної плати.
- посилення співпраці з контролюючими і правоохоронними органами щодо здійснення дієвого і оперативного контролю за дотриманням законодавства з оплати праці суб'єктами господарювання усіх форм власності.
1.4 Пенсійне забезпечення.
Програмою економічних реформ України на 2010-2014 роки передбачається посилити соціальний захист осіб, які втратили працездатність, забезпечення гідного рівня їх життя в результаті стійкого розвитку пенсійної системи.
На обліку в управлінні Пенсійного фонду України в місті Фастові та Фастівському районі станом на01.12.2012 рік перебуває 20069 пенсіонерів. Виплата пенсій здійснюється вчасно і в повному обсязі.
Протягом 2012 року неодноразово підвищувався мінімальний розмір пенсій. Всі одержувачі пенсій мали суми пенсійних виплат, які перевищують прожитковий мінімум. Перерахунки пенсій різним категоріям громадян, здійснювались на підставі діючих норм закону та у зв’язку зі змінами в законодавстві.
Основними завданнями Управління ПФУ в м.Фастові та Фастівському районі на 2013 рік залишаються
- забезпечення призначення (перерахунок) пенсій та підготовка документів для їх виплати
- забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування та виплати пенсій, допомоги на
поховання та інших виплат
- здіійснення обліку платників єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та збору на обов`язкове пенсійне страхування
- здійснювати збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску та загальнообов`язкове державне соціальне страхування та інших коштів призначених для пенсійного забезпечення.
- забезпечення ефективного та цільового використання коштів Фонду, інших коштів, призначених для виплати пенсій, удосконалення методів фінансового планування, звітності та системи контролю за витрачанням коштів, призначених для пенсійного забезпечення.
- проведення роботи з ліквідації та недопущенню подальшого виникнення заборгованості по
платежах до Пенсійного фонду;
- забезпечення наповнення доходної частини бюджету Пенсійного фонду України за рахунок легалізації заробітної плати, підвищення платіжної дисципліни страхувальників та погашення існуючої заборгованості зі сплати страхових внесків;
- проведення роз’яснювальної роботи серед населення щодо реформування пенсійного
забезпечення, а саме: зустрічі з трудовими колективами, оприлюднення роз’яснювальних матеріалів в ЗМІ, проведення виїзних прийомів громадян по мікрорайонах міста.
- забезпечення функціонування Державного реєстру загальнообов`язкового державного
соціального страхування.
1.5Соціальний захист населення.
В 2013 році управління праці та соціального захисту населення буде проводити подальшу роботу за всіма напрямками соціального захисту населення:
- здійснення координації та контролю питань ринку, оплати праці, експертизи умов праці, колективно-договірного регулювання реалізації заходів щодо створення безпечних умов праці, запобігання погіршенню стану безпеки, гігієни праці, усунення причин виробничого травматизму, професійних захворювань і аварій на виробництві, а також виконання делегованих повноважень соціального захисту населення, потерпілого внаслідок Чорнобильської катастрофи в частині забезпечення різними видами соціальної грошової допомоги та компенсаціями.
В межах свої повноважень управлінням будуть вирішуватись питання по відшкодуванню витрат пільговій категорії населення та житлово-комунальні послуги, тверде паливо, послуги зв’язку, проїзд транспортом та інше на загальну суму 18 млн.грн.
Продовжуватиметься робота по призначенню усіх видів соціальної допомоги сім`ям з дітьми, на що у 2013 році необхідно близько 35,6 млн.грн.
На проведення оздоровлення населення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи заплановано 4,9 млн.грн.
Також будуть призначатись житлові субсидії населенню на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ готівкою. За прогнозними розрахунками це потребує 2,6 млн.грн.
Відділ у справах інвалідів, ветеранів війни та праці управління продовжить роботу по наповненню центральної бази даних по забезпеченню безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об`єктів соціальної сфери та інжерно-транспортної інфраструктури.
Продовжуватиме свою діяльність територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Як і раніше, проблемними питаннями залишаються: відсутність у місті коштів на реконструкцію приміщення стаціонарного відділення для одиноких непрацездатних громадян і пункту обігріву та харчування бездомних громадян в осінньо-зимовий період, а також відсутність єдиного приміщення управління праці та соціального захисту населення.
Розділ ІІ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО
В 2013 році буде продовжена робота з реалізації міської «Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2011-2015 роки».
2.1 КП «Фастівводоканал»
У 2013 році передбачається створити передумови для покращення якості та кількості послуг, які надаються населенню, та для подальшого реформування комунального підприємства, а саме:
- реконструкція каналізаційних споруд м.Фастів, Київської області продуктивністю 10 тис.м3/добу-згідно ПКД
- Реконструкція самопливного каналізаційного колектора діаметром 800 мм довжиною 1400 м.п. по вул.Щербакова м.Фастова - згідно ПКД
- Обстеження артезіанських свердловин відео-зйомкою та прочистка і промивка високим тиском
- Реконструкція водозабору м.Фастів
- Капітальний ремонт насосної станції підйому та Волицького водозабору водоочисних споруд м.Фастів
- Зовнішні водопровідні мережі-санація водоводу
- Заміна зовнішніх мереж та запірних частин м.Фастів відповідно графіків ППР.
- Будівництво дюкера через річку Унава
2.2 КП «Фастівтепломережа»
З метою підвищення ефективності роботи і подальшого розвитку підприємства в 2012-2013 роках розроблено інвестиційну програму, направлену на проведення робіт з технічного переоснащення теплогенеруючого обладнання, зменшення втрат теплової енергії, зменшення експлуатаційних витрат, підвищення використання енергоресурсів та покращення якості послуг, в планах на 2013 рік передбачається проведення роботи за такими напрямками:
- Проведення реконструкції систем керування котельним обладнанням з встановленням модемів та GPRS
- модернізація котелень шляхом їх переобладнання (заміна фізично та морально застарілих котлів та теплоенергетичного устаткування): котельні №7 ЗОШ №4, №20 , №22 ЗОШ №3, №27 ДНЗ «Малятко» та кот.№4,18,19;
- реконструкція системи тепло забезпечення об’єктів різних сфер шляхом встановлення модульних котелень: котельні по вул.Осипенка,6 (тепло забезпечення МВ ГУ МВС в Київській області), по вул.Орджонікідзе ( тепло забезпечення МСЦ «Надія»), по вул. Соборна,40 ( тепло забезпечення КП КОР «Поліфаст»).
2.3 КП Фастівська ЖЕК
КП Фастівський ЖЕКповідомив, що кошти на капітальний ремонт житлового фонду у 2012 році не виділялися, тому капітальний ремонт запланований на 2012 рік не проводився. Проводилися роботи з поточного та аварійно-відновлювального ремонту.
У 2013 році ЖЕК передбачає здійснити капітальний ремонт житлового фонду та внутрішньо будинкових комунікацій в т.ч.:
- ремонт покрівель будинків по вул.Г.Танкістів,1,4,5,6,8; Куйбишева,15,17,32; Радянська,6,8; Червоноармійська,40; Соборна,24,10,65; Г.Прикордонників,2; Садова,1; Л.Толстого,10;
- капітальний ремонт будинку по вул.Кольцевій,31;
- ремонт між панельних швів в будинках по вул.Соборна,58,67,69; С.Палія,7; Куйбишева,32; Червоноармійска,39,41; 9Січня,8;
- Проведення експертизи та опосвідчення ліфтів
Крім того, необхідно провести відновлення та модернізацію кабельних мереж, благоустрій прибудинкових територій, придбати поштові абонентські скриньки, та ін.
Також є велика потреба у придбанні основних засобів, а саме: навантажувач на базі МТЗ 82,1; трактор МТЗ 82,1, сміттєвоз КО-431 та контейнер для ТПВ в кількості 100 шт. Необхідно провести капітальний ремонт основних засобів- вакуумної машини КО-529 та сміттєвоза КО-431
2.4 Комбінат комунальних підприємств
ККПі надалі проводитиме роботи з організації впровадження роздільного збору сміття. Також буде продовжена робота з ліквідації стихійних сміттєзвалищ та недопущенням появи нових, продовжуватимуться роботи з покращення благоустрою міста. Передбачається продовження робіт з поточного ремонту доріг (асфальтування, грейдерування, підсипка) та облаштуванню тротуарів в центрі міста та по мікрорайонах.
Значну роботу планується провести в частині реконструкції вуличного освітлення, зокрема: - мікрорайон Снігурівка (9 вулиць і провулків);
- мікрорайон Журавлівка (5 вулиць та провулків);
- мікрорайон Потіївка (вул.Тельмана);
- Миронівський парк;
- мікрорайон Завокзалля ( 6 вулиць та провулків);
- мікрорайон Казнівка ( 7 вулиць і провулків);
- мікрорайон Заріччя ( вул.Чичеріна);
- мікрорайон Кадлубиця ( вул.Чапаєва).
Також, в переліку питань, яким потрібно приділити значну увагу в 2013 році, будуть: облаштування водовідних лотків по вулицях О.Невського -70м/п, С.Лазо – 20 м/п, Ковпака- 80м/п, ремонт липневої каналізації, зріз та кронування дерев, встановлення штахетної огорожі, заміна воріт на Інтернаціональному кладовищі, будівництву паркану та автостоянки на Новому кладовищі, придбання контейнерів для сміття,будівництво криниць на Зарічанському та Журавлівському кладовищі, проведення горизонтальної розмітки доріг, придбання та встановлення дорожніх знаків.
Розділ ІІІ
ГУМАНІТАРНА СФЕРА
3.1 Охорона здоров’я.
У місті Фастові функціонує 1заклад лікувально-профілактичних закладів,а саме Фастівська центральна районна лікарня. До складу Фастівської ЦРЛ в м.Фастові входять:
1. Стаціонар на 323 ліжка;
2. Поліклініка, в тому числі педіатричне відділення поліклініки;
3. Відділення швидкої медичної допомоги;
4. Дитяча молочна кухня.
Загальна кількість працюючих в лікувально-профілактичних закладах м.Фастова-950 осіб.
За інформацією Фастівської ЦРЛ у 2013 році необхідно вирішити низку важливих проблемних питань, зокрема:
- ремонт приміщення станції швидкої допомоги під невідкладну допомогу та приміщення внутрішньо-лікарняної аптеки
- проектні роботи по реконструкції будівлі колишньої котельні №17 Фастівської тепломережі під пральню та центральне стерилізаційне відділення
- переобладнання приміщення дитячої консультації під МАЗПСМ
- переобладнання частини поліклініки під МА ЗПСМ
- реконструкція частини приміщення колишнього інфекційного відділення під протитуберкульозний диспансер, виділення коштів на проектні та будівельно-монтажні роботи
- значний рівень зношеності автотранспортних засобів станції швидкої та невідкладної допомоги.
В наступному році передбачається продовження проведення профорієнтаційних заходів серед учнівської молоді в населених пунктах, де найбільш гостро стоїть кадрове питання з метою залучення до навчання в медичних закладах за цільовим направленням випускників шкіл.
Але розв’язання всіх проблемних питань залежатиме від своєчасного та повноцінного фінансування медичної галузі.
3.2 Освіта
В складних соціально-економічних умовах діяльність галузі освіти міста спрямована на створення освітнього середовища для розвитку здорової дитини, формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, забезпечення безпечних умов перебування в закладах.
В мережу освітньої системи міста входить: 12 дошкільних навчальних закладів, 11 загальноосвітніх шкіл, вечірня загальноосвітня школа. Діють 5 позашкільних навчальних закладів: станція юних техніків, станція юних натуралістів, школа народної майстерності, будинок творчості дітей та юнацтва, дитячо-юнацька спортивна школа. В місті функціонує дитячий будинок. В мережу освітньої системи міста входить: 12 дошкільних навчальних закладів, 11 загальноосвітніх шкіл, вечірня загальноосвітня школа. Діють 5 позашкільних навчальних закладів: станція юних техніків, станція юних натуралістів, школа народної майстерності, будинок творчості дітей та юнацтва, дитячо-юнацька спортивна школа. В місті функціонує дитячий будинок.
В 2013 році управління освіти забезпечуватиме в навчальних закладах належні умови для навчання і виховання відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, технічних та педагогічних вимог, а саме:
- провести комплекс енергозберігаючих заходів по утепленню фасадів, заміні вікон;
- поліпшити умови експлуатації та утримання будівель загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів;
- вжити додаткових заходів щодо збільшення частки спеціальних коштів за рахунок благодійних внесків та надання платних послуг.
У 2013 році передбачається:
- продовжити розширення та реконструкцію існуючої будівлі ЗОШ №5 на 720 уч.місць;
- завершити будівництво школи народної майстерності;
- завершити будівництво ЗОШ №12;
- розробити проектно-кошторисну документацію на ДНЗ на 220 місць;
- провести реконструкцію ЗОШ №10;
- провести реконструкцію дахів ДНЗ №9 та №10;
- закінчити ремонт вимощення приміщення Фастівського НВК «Ліцей інформаційних технологій - СЗОШ І-ІІ ст.№9»
- придбати спортивний інвентар для організації фізичного виховання школярів;
- провести заміну та оновлення шкільних меблів та вікон;
- завершити оформлення Державних актів на право користування земельними ділянками по кожному навчальному закладу.
3.3 Культура.
Робота в сфері культури буде спрямована на розвиток культурних традицій міста, збереження історичних цінностей, забезпечення доступності закладів культури до всіх верств населення.
В місті функціонують 4 бюджетні установи культури : дитяча музична школа, державний краєзнавчий музей, міський Палац культури, та міська бібліотека. На громадських засадах діє “Музей на колесах”.
Відділом культури і туризму на 2013 рік передбачено заходи щодо реалізації державної політики у сфери культури в місті, серед них:
- продовжити організацію культурно-масових заходів, брати участь в конкурсах, оглядах, фестивалях різного рівня та в науково-практичних конференціях;
- продовжити роботу по відновленню пам’яток історії, культури та архітектури, затвердити план проведення ремонтно-реставраційних робіт;
- здійснювати заходи щодо пропаганди історико-культурної спадщини та поширення науково-освітньої роботи (видання, науково-інформаційних періодичних видань «Прес-музей», створення археологічної карти пам’яток історії та культури міста);
- зберігати та розвивати існуючу мережу закладів культури, забезпечити їх сучасною матеріально-технічною базою (меблями, музичними інструментами, сценічними костюмами, музичною та світловою апаратурою тощо);
- проведення концертних програм, театралізованих свят та фестивалів на високому професійно-художньому та організаційному рівнях;
- забезпечити проведення поточного та капітального ремонту закладів культури;
- продовжити виконання довгострокової комплексної програми розвитку культури в м.Фастів до 2016р.
3.4 Фізична культура і спорт
Діяльність відділу з питань фізичної культури та спорту в 2013 році буде спрямована на створення необхідних соціально-економічних, нормативно-правових, організаційно-технічних умов, проведення пропагандистської роботи та здійснення антикризових заходів для розвитку фізичної культури та спорту, забезпечення розвитку резервного спорту, спорту вищих досягнень, спорту ветеранів та інвалідів, поліпшення результатів виступів збірних команд та окремих спортсменів міста в офіційних всеукраїнських і міжнародних змаганнях. Фінансове забезпечення завдань відділу здійснюватиметься в межах загального обсягу видатків, виділених місцевим бюджетом, на відповідні роки на дану галузь, а також за рахунок залучення позабюджетних коштів інвесторів, меценатів, громадських фондів, інших юридичних та фізичних осіб, що не суперечить чинному законодавству України
Плановими напрямками роботи відділу на наступний рік є:
1. Здійснити будівництво, модернізацію, реконструкцію та капітальний ремонт місцевих спортивних об’єктів, зокрема:
- перекриття даху адміністративного корпусу СМЦ “Надія”.
- ремонт футбольного поля на СК “Машинобудівник”.
- ремонт майданчика зі штучним покриттям.
- встановлення поливної системи на СК “Машинобудівник”.
- ремонт огорожі на СК “Машинобудівник”.
2. Сприяти розвитку мережі центрів фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх" та
3. Забезпечити створення місцевого центру з фізичної культури і спорту інвалідів “Інваспорт”,проведення міських спортивно-масових заходів серед спортсменів-інвалідів, міської спартакіади “Повір у себе” серед дітей-інвалідів. Сприяння організації таборів фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів, у тому числі для дітей-інвалідів. Забезпечення участі спортсменів у обласних спортивних заходах “Повір у себе”.
4. Створити умови для підвищення рівня фізичної підготовки молоді для проходження служби у збройних силах, інших військових формуваннях, проводити щорічну міську спартакіаду допризовної молоді.
5. Сприяти будівництву нових спортивних споруд, у т.ч. льодових ковзанок.
6. Проведення міських змагань та спортивно-масових і оздоровчих заходів першості і забезпечення підготовки та відрядження для участі спортсменів міста різних вікових груп у спортивних змаганнях всеукраїнського рівня (чемпіонати, кубки, турніри, фестивалі, спартакіади, спортивних іграх) з різних видів спорту відповідно до міського календарного плану, та обласних спортивно-масових заходів та змагань на відповідний рік.
РОЗДІЛ ІV
РЕАЛЬНИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ МІСТА ФАСТОВА
4.1 Промисловість.
Одним із пріоритетних напрямків розвитку економіки міста залишається реалізація заходів, спрямованих на зростання обсягів промислового виробництва, оскільки значна сума надходжень до бюджету забезпечується промисловими підприємствами. Основу промислового комплексу міста складають 16 підприємств. Найважливішими чинниками їх успішної роботи є: залучення у виробництво вітчизняних та іноземних інвестицій, активізація інноваційної діяльності, модернізація застарілого обладнання на існуючих виробництвах, нарощування обсягів виробництва конкурентноспроможної продукції. За цими напрямками і працюватимуть підприємства-виробники у 2013 році. В той же час діяльність підприємств-виробників промислової продукції залежить від фінансово-економічної ситуації в країні в цілому
Основні бюджетоутворюючі промислові підприємства міста, такі як ДП ЗАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта», ВАТ «Елопак-Фастів», ТОВ «Компанія «Юнівест Маркетинг» і надалі будуть активно проводити зовнішньоекономічну діяльність, експортуючи свою продукцію до країн близького зарубіжжя.
В наступному році стабільно нарощуватиме обсяги виробництва продукція ДП ПАТ «Київхліб» «Фастівський хлібокомбінат». Досягається це, насамперед, завдяки розширенню асортименту виробів та підвищенню їх якості
Також в наступному році зовнішньо-економічну діяльність, буде проводити ВАТ «Факел», на якому впродовж останніх років ситуація була особливо складною. Завдяки проведеній активній роботі нового керівництва підприємство має замовлення на свою продукцію, реалізовує її в повному обсязі, що, в свою чергу, сприяє своєчасній виплаті заробітної плати та сплаті інших обов’язкових платежів до бюджетів. Протягом останнього часу завод збільшив інвестиції спрямовані на вирішення невідкладних проблем, що мають місце в культурно-освітних, спортивних та соціальних закладах. Крім того, підприємство передбачає розпочати виготовлення автономних систем теплопостачання.
Успішному просуванню вітчизняного товаровиробника на внутрішньому та зовнішньому ринках сприяє участь підприємств у виставах та ярмарках, що дає їм можливість гідно представляти на цих заходах зразки своєї продукції, залучати до співпраці нових партнерів та розширювати свої ринки збуту. Тому всі промислові підприємства міста і надалі будуть своєчасно інформуватися про проведення міжнародних форумів, виставково-ярмаркових заходів в Україні та за її межами.
4.2 Інвестиційна діяльність.
Подальше нарощування обсягів залучення інвестицій в економіку міста, створення сприятливого інвестиційного клімату, стимулювання інвестиційної діяльності підприємств та розвитку мережі об'єктів соціально-культурного та комунального призначення є необхідним і реальним заходом.
У 2013 році передбачається продовження та закінчення будівництва ЗОШ№12, продовжити розширення та реконструкцію існуючої будівлі ЗОШ №5 на 720 уч.місць.Такожу наступному році ТОВ «Росичі-Регіони» планує продовжити будівництво торговельно-розважального комплексу по вул.Л.Толстого,10 і школи народної майстерності.
За інформацією ТОВ «Кнауф Інсулейшн» компанія не змінювала планів щодо будівництва заводу з виробництва теплоізоляційних матеріалів. На даний час виконано земельне планування, вкладено тимчасові дороги, встановлено частину огорожі, продовжуються роботи над проектною документацією та її погодженням - зокрема триває процес розробки робочої документації для відповідних стадій будівництва, а робочий проект для перенесення ліній електропостачання знаходиться на стадії проходження комплексної експертизи. Але, в той же час, керівництво компанії продовжує ретельно досліджувати стан економіки країни та перспективи розвитку будівельного ринку з метою прийняття рішення щодо термінів поновлення будівництва.
У планах міської влади - створення індустріального парку - модульного комплексу, який за кошти інвесторів можна обладнати під виробничі приміщення підприємств різних видів діяльності, організувати виробництво, відновити інфраструктуру.
Передумовою впровадження даного інвестиційного проекту було вирішення земельних питань і, в цьому напрямку міська влада досягла згоди із Академією аграрних наук про передачу місту 155 га земель дослідного господарства «Фастівське».
А в цілому, для визначення місць можливої забудови території міста, в І кварталі наступного року має бути затверджений Генеральний план міста.
4.3 Розвиток малого підприємництва.
Належна увага в місті і надалі приділятиметься розвитку малого підприємництва, яке є потужним ресурсом розвитку міста, значним важелем у розв’язанні завдань економічних перетворень. Діяльність суб’єктів підприємництва істотно впливає на такі важливі економічні показники, як збільшення обсягів виробництва, роздрібного товарообороту, платних послуг, рівень зайнятості населення, поповнення міського бюджету, розвиток конкуренції.
На виконання п.5 наказу Міністерства юстиції України «Про тимчасові міжвідомчі спеціальні комісії з питань проведення інвентаризації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 12.04.2012 року №575/5 відділом з питань реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців міста Фастова було додатково включено до ЄДР 230 юридичних та фізичних осіб підприємців.
Так станом на 01.12.2012 р. у м. Фастів було зареєстровано 363 малих підприємств, на кінець 2012 р. їх кількість очікується на тому ж рівні, на 2013 рік цей показник прогнозується у 367 од.
Кількість зареєстрованих фізичних осіб-підприємців на 01.12.2012р. становила 3262 осіб, до кінця року передбачається збільшення їх кількості до 3270 осіб, а у 2013 році – до 3312. Юридичних осіб на 01.12.2012 р. було зареєстровано - 908, на кінець року очікується на рівні 923, а в наступному -1023.
У 2013 році забезпечення режиму максимального сприяння діяльності малого бізнесу та усунення обмежень, які стримують розвиток підприємницької діяльності, здійснюватиметься за такими напрямками:
-формування сприятливого середовища для розвитку підприємництва.
-усунення адміністративних та організаційних перешкод у започаткуванні підприємницької діяльності, удосконалення функціонування дозвільних центрів та забезпечення видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності - при Фастівському міськвиконкомі працює відділ з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, основною метою діяльності якого є спрощення видачі документів дозвільного характеру та надання суб’єктам малого підприємництва інформаційно-консультативної допомоги та в отриманні документів дозвільного характеру;
- розвиток ефективної взаємодії органів місцевої влади з підприємцями та їх громадськими об’єднаннями.
- забезпечення зменшення регуляторного тиску на бізнес-середовище та прийняття економічно доцільних регуляторних актів у сфері господарської діяльності щодо його покращення відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проекти рішень міської ради, що стосуються діяльності суб’єктів малого та середнього бізнесу, будуть оприлюднюватися з метою отримання зауважень та пропозицій;
- сприяння формуванню розвинутої інфраструктури підтримки підприємництва, співпраця із галузевою радою підприємців. В місті Фастові і надалі продовжують свою роботу і такі об’єкти інфраструктури підтримки малого підприємництва:
- Фастівський фонд підтримки підприємництва;
- ТОВ «Консультативний центр «Бізнес-допомога»;
- Фастівська міська громадська організація «Спілка підприємців м.
Фастова»;
- громадське об’єднання «Союз підприємців та роботодавців м. Фастова»;
- громадське об’єднання «Спілка захисту малого бізнесу «Гідність»;
- громадське об’єднання «Спілка підприємців Київщини»;
- кредитна спілка «Погляд в майбутнє».
Як і в попередні роки продовжуватимуть свою діяльність відділ з питань реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та відділ з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, основною метою функціонування яких є спрощення реєстраційних та дозвільних процедур, а також надання суб’єктам малого підприємництва інформаційно-консультативної допомоги.
4.4 Регуляторна політика
Державна регуляторна політика міською радою та її виконавчим комітетом здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності“.Виконавчим комітетом Фастівської міської ради контроль та координація за здійсненням державної регуляторної політики покладено на відділ економіки та соціально-економічного розвитку.
Відповідно до Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ” звіт підготовлений і попередньо розглянутий постійною комісією міської ради з питань регламенту, депутатської етики, законності і правопорядку, забезпечення діяльності депутатів.
Розроблений план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2013 рік і представлений на затвердження міською радою та оприлюднений в мережі Інтернет на офіційному сайті Фастівської міської ради в розділі регуляторна політика і газеті «Перемога».
В 2012р. прийнято 10 регуляторних актів
Міською радою та її виконавчим комітетом затверджено ряд важливих рішень, спрямованих на регулювання діяльності у сфері реклами, торгівлі, благоустрою, утримання тварин, поводження з небезпечними відходами, місцевих податків та інше.
Станом на 01.01.2012 року реєстр регуляторних актів нараховував 19 рішення міської ради та її виконкому. Здійснюється відстеження результативності кожного регуляторного акту відповідно до Закону.
Основними завданнями на 2013 рік залишаються:
- забезпечення виваженого підходу до планування та здійснення регуляторної діяльності на території міста, збалансованість інтересів міської влади, суб’єктів господарювання та громадян в процесі регуляторної діяльності;
- підвищення ефективності регулювання господарської діяльності через оптимізацію регуляторних актів на стадії їх проектування;
- поліпшення регулювання господарських відносин, що забезпечується залученням до обговорення проектів регуляторних актів фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань.
- забезпечення виваженого підходу до планування та здійснення регуляторної діяльності на території міста, збалансованість інтересів міської влади, суб’єктів господарювання та громадян в процесі регуляторної діяльності;
- підвищення ефективності регулювання господарської діяльності через оптимізацію регуляторних актів на стадії їх проектування;
- поліпшення регулювання господарських відносин, що забезпечується залученням до обговорення проектів регуляторних актів фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань.
4.5 Споживчий ринок .
У 2013 році, як і раніше, одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету залишиться створення сприятливих умов для подальшого розвитку підприємницької діяльності у сфері торгівлі, побутового обслуговування, транспорту та зв’язку, встановлення зручного для населення режиму роботи об’єктів ринкового господарства, забезпечення необхідного рівня та якості послуг населенню, здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів.
Фахівцями міськвиконкому продовжуватиметься робота з оновлення бази даних по об’єктах торгівлі, побутового обслуговування населення та реклами. Як і раніше буде регулярно проводитись контроль за діяльністю торговельних об’єктів та дотриманням адміністраціями ринків «Правил торгівлі на ринках м.Фастів», затверджених Фастівською міською радою. І надалі будуть здійснюватися заходи з ліквідації стихійної торгівлі на вулицях міста. Зокрема значна увага буде приділена упорядкуванню ярмарок з продажу сільськогосподарської продукції та продуктів харчуванн та забезпечення належного санітарного стану їх території. Будуть контролюватися кількість торговельних місць на ринках міста, стан наявних торговельних павільйонів, проводитися рейди з недопущення стихійної торгівлі за участю працівників правоохоронних органів та інших відповідальних служб, перевірка меж ринків, наявність дозволів на торгівлю тощо.
З метою забезпечення населення міста продуктами харчування за цінами виробників та наповнення споживчого ринку товарами продовольчої групи і надалі регулярно проводитимуться ярмарки, які були започатковані у 2011 році.
Також кожен місяць здійснюватиметься моніторинг роздрібних цін на основні продовольчі товари на підприємствах торгівлі та продовольчих ринках та проводитися контроль за дотриманням порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами та території міста.
Разом з правоохоронними органами будуть проводитись контрольні закупки товарів з метою недопущення обмірювання, обважування, обрахування споживачів.
4.6 Транспорт.
Транспортна галузь є важливою складовою у структурі господарського комплексу міста. Її діяльність спрямована на задоволення потреб населення і підприємств у якісному та безпечному обслуговування транспортними засобами.
Для ДП УДЦЗРП “Укррефтранс” в 2013 році основними завданнями щодо поліпшення виробничо-фінансової діяльності залишаються:
- забезпечення якісного виконання планових видів ремонту та модернізації вантажних вагонів; - покращення експлуатаційної роботи і підвищення ефективності використання вантажних вагонів;
- відпрацювання технології взаємодії підприємства і його структурних підрозділів з залізницями та Укрзалізницею щодо ефективного використання рухомого складу ДП УДЦЗРП«Укррефтранс»; - зменшення експлуатаційних витрат за рахунок скорочення дорожнього пробігу та простою на коліях.
Основними прогнозними фінансово-економічними показниками діяльності по ДП УЦЗРП «Укррефтранс» на 2013 рік,є:
Таблиця. 4.6.1
№
|
Найменування показника
|
Проект на 2013 рік
|
1
|
Доходи від перевезень
|
70000
|
2
|
Допоміжне виробництво
|
286000
|
3
|
Інші операційні доходи
|
22100
|
4
|
Інші доходи
|
8800
|
Усього доходів
|
386 900
|
|
5
|
Витрати від перевезень
|
50400
|
6
|
Допоміжне виробництво
|
278857
|
7
|
Інші операційні витрати
|
17600
|
8
|
Інші витрати
|
3340
|
Усього витрати
|
350197
|
|
9
|
Фінансовий результат до оподаткування
|
36703
|
10
|
Чистий прибуток (збток)
|
11803
|
11
|
Сплата податків та обов`язкових платежів
|
88190
|
Керівництвом моторвагонного депо Фастів Південно-західної залізниці розроблено план заходів, спрямованих на покращення роботи підприємства в 2013 році, зокрема:
- реконструкція малярного цеху з повною заміною вентиляції
- придбання редукторів для кантувачів в редукторне відділення з метою покращення ремонту колісно-моторного блоку електропоїздів
- придбання метало-ріжучих верстатів та верстатів для кузовного обладнання, що в свою чергу збільшить можливість виконання ремонту запасних частин в умовах депо
- реконструкція технічної будівлі, улаштування даху
- отримання пакету документів на проведення ремонту буксових вузлів в умовах депо
- придбання стенду для повірки радіостанцій та усунень пошкоджень
- отримання дозволу на проведення капітального ремонту в об`ємі КР-1Д, що в свою чергу забезпечить своєчасне виконання ремонтів електропоїздам для підвищення технічного стану електропоїздів та забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті
- капітальне відновлення будівлі кузовного цеху.
Основними прогнозними показниками діяльності моторвагонного депо Фастів Південно-західної залізниці на 2013 рік є наступні:
Таблиця.4.6.2
№
|
Найменування показника
|
Одиниця виміру
|
Прогноз на 2013 рік
|
1
|
Обсяги перевезень
|
млн.
тоно/км.
брутто
|
5380
|
2
|
Продуктивність праці
|
10000
тоно/км
бутто на 1 робіт.
|
3515,2
|
3
|
Середньооблікова чисельність працівників
|
чол.
|
1522
|
4
|
в т.ч. на перевезеннях
|
чол.
|
1477
|
5
|
Собівартість перевезень 1000 тоно/км брутто
|
грн.
|
99,1
|
6
|
Приведена програма ремонту електропоїздів
|
один.
|
2948,17
|
По залізничній станції Фастів у 2013 році очікується виконання наступних основних економічних показників діяльності станції:
Таблиця 4.6.3
№
|
Найменування показника
|
Одиниця виміру
|
Прогноз на 2013 рік
|
1
|
Відправлення вагонів
|
ваг.
|
218000
|
2
|
Вагонообіг
|
ваг.
|
1300
|
3
|
Вивантаження
|
ваг.
|
3090
|
4
|
Навантаження
|
ваг.
|
8700
|
5
|
Робочий парк
|
ваг.
|
340
|
6
|
Виручка від вантажних перевезень
|
тис.грн.
|
22000
|
Також у 2013 році продовжуватиме діяти система пасажирських перевезень автомобільним транспортом у місті, яка сформована давно і діє на підставі вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» та «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту». В перевезеннях пасажирів задіяно 50 одиниць автотранспорту. Перевезення пасажирів по місту здійснюються 17 пасажирськими перевізниками на 23 автобусних міських маршрутах. Згідно з чинним законодавством продовжуватиме свою роботу конкурсний комітет при Фастівському міськвиконкомі, до функцій якого входить визначення пасажирських перевізників міських пасажирських маршрутів.
4.7 Зв’язок.
За інформацією Фастівського цеху телекомунікаційних послуг №15 у 2013 році продовжуватиметься робота із забезпечення засобами зв’язку підприємств, організацій, установ та мешканців міста, обслуговування мереж телефонного зв’язку та мереж проводового мовлення, розширення спектру послуг. Підприємство велику увагу приділяє впровадженню нових інформаційних технологій. Пріоритетними напрямками роботи залишаються продаж послуг широкосмугового доступудо Інтернет «ОГО!».
Фастівський цех обслуговування споживачів №7 Васильківського ЦПЗ №5 у 2013 році продовжуватиме роботу по наданню якісних послуг з поштового зв’язку мешканцям міста. В місті функціонують 6 відділень поштового зв’язку, в яких працює 24 листоноші. Поштовими відділеннями надаються всі традиційні послуги поштового зв`язку:
- приймання та видача посилок, цінних бандеролей, цінних листів, рекомендованих листів;
- виплата та приймання переказів, виплата пенсій та соціальних допомог;
- прийом комунальних платежів.
Набирають обсяги нові послуги: оформлення та видача кредитів «Готівочка», єдиний електронний квиток на авіатранспорт, залізничний та автотранспорт, «кур`єрська доставка, приймання пріоритетних відправлень» та інше. Також проводитиметься робота з передплати газет та журналів.
ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ
Основні завдання бюджетно-фінансової політики міста, виражені у кількісних показниках та їх розподіл між галузями соціально-культурної сфери, детально висвітлюватимуться у проекті міського бюджету на 2013 рік.
Заплановані видатки з бюджету розвитку міста на 2013 рік
|
Проект бюджету на 2013 рік тис.грн.
|
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
|
1600,0
|
Проектно-кошторисна документація по містобудуванню
|
500,0
|
Реконструкція системи електропостачання приміщення виконкому
|
100,0
|
Реконструкція ФАП під стаціонарне відділення тор центру соц.захисту населення по вул.Фомічова
|
1 000,0
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
1 183,0
|
Капітальний ремонт даху №9 «Берізка»
|
250,0
|
Капремонт даху ДНЗ №10 «Малятко»
|
70,0
|
Капремонт БТДЮ
|
299,0
|
Капремонт ЗОШ №10
|
299,0
|
Реконструкція даху ЗОШ №1
|
265,0
|
Відділ культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
419,0
|
Капітальний ремонт сцени Палацу культури
|
120,0
|
Реконструкція площі перед Палацом культури
|
299,0
|
Управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради
|
3 165,6
|
Внески в статутні фонди для поповнення обігових коштів в (ЖЕК)
|
60,0
|
Придбання навантажувача (ЖЕК)
|
299,0
|
Внески в статутні фонди для поповнення обігових коштів (Фастівтепломережа)
|
266,6
|
Будівництво дюкера через річку Удава (Фастівводоканал)
|
250,0
|
Придбання автогрейдера ГС 1402 (ККП)
|
990,0
|
Придбання розміточної машини (ККП)
|
100,0
|
Виготовлення пам`ятного знаку ліквідаторам ЧАЕС
|
100,0
|
Реконструкція пам`ятного комплексу «Курган Слави»
|
100,0
|
Реконструкція вуличного освітлення міста (ККП)
|
1 000,0
|
Всього
|
6367,6
|
Секретар міської ради Г.Ф. Поліщук