Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про організацію особистого прийому громадян в Фастівській міській раді та її виконавчому комітеті в 2012 році
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
прийому громадян в Фастівській міській раді
З метою удосконалення порядку і підвищення ефективності проведення особистого прийому громадян, керуючись ст.40 Конституції України, ст.22 Закону України «Про звернення громадян», п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України №109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»:
1. Установити єдиним днем прийому громадян міським головою, керівниками відділів, управлінь виконкому, установ та організацій міста – середу кожного тижня.
2. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом міської ради та виконавчого комітету (додаток 1).
3. Затвердити Порядок проведення особистого прийому громадян у Фастівській міській раді та виконавчому комітеті (додаток 2).
4. Оприлюднити графік особистого прийому громадян керівництвом Фастівської міської ради та виконавчого комітету в газеті «Перемога» та на офіційному сайті Фастівської міської ради.
5. Начальникам управлінь, керівникам відділів, служб, спеціалістам виконавчого комітету Фастівської міської ради:
- вжити необхідних заходів щодо належного розгляду звернень та організації особистого прийому громадян;
- забезпечити на всіх рівнях систематичний особистий прийом громадян, у тому числі виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання, роботу прямих «гарячих» телефонних ліній;
- керівникам відповідних органів взяти під особистий контроль забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.
6. Особливу увагу приділити вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
7. З'ясовувати причини, що породжують повторні звернення громадян, вживати рішучих заходів до службових осіб, винних у тяганині при розгляді скарг.
8. Персональну відповідальність за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян, організацію їх особистого прийому, обов'язкове і своєчасне повідомлення заявників про результати перевірки заяв і скарг покласти на заступників міського голови та керуючого справами виконкому, керівників управлінь та відділів, міських установ та організацій.
9. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження №289 від 08.12.2010 року «Про організацію особистого прийому громадян в Фастівській міській раді та її виконавчому комітеті в 2010-2011 роках».
10. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
до розпорядження міського голови
№13 від 26.01.2012р.
особистого прийому громадян керівниками міської ради
та її виконавчого комітету в 2012 році
№
п/п
|
Дні тижня
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Посада керівника, який веде прийом
|
Години прийому
|
№ кімнати
|
1.
|
Понеділок
|
Обелець Олексій Сергійович
|
Заступник міського
голови питань житлово-комунального господарства
|
10.00-16.00
|
316
|
2.
|
Вівторок
|
Нестеренко Олег
Олександрович
|
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
|
9.00-12.00
|
302
|
3.
|
Середа
(третя середа
виїзний прийом)
|
Пеньковий Олександр Миколайович
|
Міський голова
|
9.00-12.00
|
301
|
4.
|
Середа
|
Поліщук Галина Федорівна
|
Секретар міської ради
|
9.00-16.00
|
306
|
5.
|
Середа
|
Рибитва Олександр Володимирович
|
Заступник міського голови з фінансово-господарських питань
|
9.00-16.00
|
113
|
6.
|
Четвер
|
Васильченко Володимир Олексійович
|
Керуючий справами виконкому
|
9.00-16.00
|
310
|
7.
|
П’ятниця
|
Ткачова Любов Олегівна
|
Заступник міського голови з гуманітарних питань
|
9.00-16.00
|
308
|
8.
|
Субота, Неділя
|
Згідно графіка чергувань
|
Заступник міського голови
|
9.00-18.00
|
|
Жінки, яким присвоєно звання «мати-героїня»,
інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Соціалістичної Праці,
Герої Радянського Союзу, та Герої України приймаються
ПОЗАЧЕРГОВО
|
до розпорядження міського голови
№13 від 26.01.2012р.
проведення особистого прийому громадян в Фастівській міській раді
1. Міський голова, секретар міської ради, заступники міського голови, керуючий справами виконкому здійснюють прийом громадян відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» згідно з затвердженим графіком прийому громадян.
2. Прийом громадян проводиться:
- щоденно згідно графіка, крім святкових та вихідних днів у приміщені міської ради (пл. Соборна, 1) в робочих кабінетах керівництва міської ради та її виконавчого комітету з 9.00 до 16.00 (перерва з 12.00 до 13.00) з питань, які належать до компетенції міської ради та її виконавчого комітету.
3. Міський голова (в разі його відсутності - заступники міського голови, згідно розпорядження міського голови) здійснює прийом громадян з особистих питань в трудових колективах та мікрорайонах міста згідно графіка, що затверджується його розпорядженням. Відповідальність за організацію прийому покладається на відділ по роботі із зверненнями громадян та на керівника підприємства, на території якого він здійснюється.
4. Для оперативного розгляду пропозицій, заяв, скарг громадян на прийом можуть залучатися керівники відповідних служб виконкому, комунальних підприємств міста. Спеціалісти відділу по роботі із зверненнями громадян всебічно вивчають питання, з яким громадяни мають намір звернутися на особистому прийомі до міського голови, дають відповідні роз’яснення стосовно їх вирішення.
5. Запис на прийом до міського голови проводиться у відділі по роботі із зверненнями громадян (кімн. 111) напередодні дня прийому.
6. Заступники міського голови, керуючий справами виконкому, керівники організацій, установ зобов’язані вести журнал обліку особистого прийому громадян відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №348 від 14.04.1997р.
7. Громадяни особисто повідомляють під час запису на прийом своє прізвище, ім'я, по - батькові, місце проживання, суть пропозиції, заяви чи скарги. Якщо громадянин звертається через уповноважену особу, ці повноваження повинні бути оформлені відповідно до чинного законодавства.
8. Відділ по роботі із зверненнями громадян готує списки осіб, які записані на особистий прийом, реєстраційно-контрольні картки особистого прийому, добірку матеріалів, якщо заявники з цього питання вже зверталися до виконкому або вищестоящих організацій, пропозиції щодо шляхів вирішення порушених питань.
9. Відділ по роботі із зверненнями громадян забезпечує:
- позачерговий прийом Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів ВВВ, жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати – героїня»;
- своєчасне інформування осіб, які записалися на особистий прийом, про перенесення часу чи дня прийому міським головою в разі його відсутності у визначений графіком прийому день.
10. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструється відповідно до інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації затвердженої Постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997р. №348.
11. У разі, якщо порушено громадянином питання на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, приймається письмова заява громадянина, яка розглядається у встановленому законодавством порядку. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно (за бажанням громадянина).