Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
На порядку денному приймання-передача картотек реєстраційного обліку місця проживання/перебування фізичних осіб
Пн, 07/09/2015 - 14:39 | Адміністрація3
Секретар міської ради Галина Поліщук провела робочу нараду по організації належного виконання Плану заходів щодо оформлення і видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні. У нараді взяли участь начальник Фастівського РВ УДМС України в Київській області Віталій Волошин, начальник – адміністратор Центру надання адміністративних послуг Оксана Лагута; в.о. начальника КП «Фастівська ЖЕК» Сергій Жорник; працівники відповідних структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради; голови ОСББ та ЖБК міста.
Під час наради йшлося про виконання Розпорядження КМУ від 09.10.2013 р. № 1000-р «Про затвердження плану заходів щодо оформлення і видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні» із змінами від 22.10.2014 року № 1017-р., відповідно до якого 27.12.2013 р. у Фастові було створено комісію з приймання-передачі картотек реєстраційного обліку місця проживання/перебування фізичних осіб від суб’єктів господарювання з обслуговування житлового фонду до Фастівського районного відділу УДМС України в Київській області.
Голови ОСББ та ЖБК проінформували, що в одних із них картотек немає, а є загальна будинкова книжка на весь будинок, в інших є належним чином оформлені картотеки. Вони готові передати ці картотеки в ДМС, але виникає питання, хто видаватиме мешканцям будинків довідки з місця проживання та про склад сім'ї. Раніше ці довідки голови ОСББ та ЖБК видавали самі, маючи картотеку чи загальну будинкову книжку.
Тому було вирішено, що для з'ясування цього питання за роз’ясненням необхідно звернутися до Міністерства соціальної політики України, а також вивчити досвід інших міст.
Також було вирішено, що службі ДМС необхідно скласти графік прийому голів ОСББ та ЖБК для спільного опрацювання будинкових книжок та карток на предмет створення картотеки на паперових носіях та визначитися з кількістю бланків затвердженого зразка для централізованого їх замовлення..
На завершення наради головний спеціаліст відділу житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла, питань гуртожитків і ОСББ Жанна Конончук звернула увагу голів ОСББ та ЖБК на проведення ними роз’яснювальної роботи серед жителів своїх будинків про необхідність утеплення квартир, впровадження енергоефективних технологій, енергозбереження, економному використанні газу, електроенергії та води, встановленні у своїх будинках економного обладнання.