Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Міський голова провів прийом громадян з особистих питань
Чт, 17/09/2015 - 14:25 | Адміністрація3
Міський голова Михайло Нетяжук за участю головного спеціаліста відділу звернень громадян Ірини Парієнко провів прийом громадян з особистих питань.
Колективним було звернення мешканців вул..Щавінського, які просили відновити дорожнє покриття по вулиці, зробивши відсипку та грейдерування, поновити вуличне освітлення на ділянці між вулицею Щавінського та Нова. Також вони скаржилися на порушення спокою через роботу пункту прийому склотари та порушення тиші у вечірній час молодими людьми, повідомляли про наявність занедбаної ділянки на їхній вулиці. Ще заявники говорили про перспективи перейменування вулиці Щавінського.
У своєму колективному зверненні жителі пров.Буцикова порушували питання встановлення пристрою для обмеження швидкості руху автотранспорту біля дитячої поліклініки та відновлення знаку пішохідного переходу. Житель вул.Квітнева просив облаштувати прохід з вулиці Квітнева до вулиці Чичеріна.
Окремі фастівчани просили допомогти їм вирішити житлові та земельні питання, перевірити правильність перерахунку пенсії, виділити місце для встановлення МАФу, надати матеріальну допомогу, забезпечити доступ комунальним службам до каналізаційного люку, переглянути оплату за комунальні послуги за час відсутності заявника у місті, нарікали на великий розмір тарифів на житлово-комунальні послуги.
З усіх порушених громадянами питань дано доручення відповідним службам.