Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Рішення № 10-LXХ-VІ
Р І Ш Е Н Н Я
№ 10-LXХ-VІ
від 03. 09. 2015 року
Про інформацію Фастівського міжрайпрокурора щодо стану законності, заходи її зміцнення та результати діяльності в місті Фастові
Заслухавши інформацію Фастівського міжрайонного прокурора, діючи у відповідності до ст. 51-1 Закону України «Про прокуратуру», керуючись п. 40 ч. 1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Інформацію Фастівського міжрайонного прокурора, молодшого радника юстиції Тимківа І.І. про стан законності в місті Фастові взяти до відома.
Міський голова М.В.Нетяжук
Тези виступу на засіданні 70 сесії Фастівської міської ради 03.09.15
Шановний Михайле Володимировичу,
депутати, присутні!
Затвердження законності, забезпечення прав і свобод людини, її життя і здоров'я, честі і гідності, недоторканності і безпеки, які закріплені Конституцією та Законами України являються головним пріоритетом у діяльності Фастівської міжрайонної прокуратури та органів прокуратури в цілому.
Слід зазначити, що станом на сьогодні ситуація в країні є складною та обумовлена різними факторами, котрими є проведення АТО, проведення місцевих виборів, реформування правоохоронної системи та органів прокуратури. Проте, не зважаючи на ці труднощі, Фастівська міжрайонна прокуратура в цілому забезпечила дотримання законності в місті, не втручаючись при цьому в політичну ситуацію, додержуючись об’єктивності та аполітичності в наданні оцінки всім процесам, які відбувалися в регіоні.
За цих умов Генеральною прокуратурою України з урахуванням вимог сьогодення виділено окремі напрями прокурорської діяльності, які є пріоритетними при виконанні покладених на органи прокуратури обов’язків, але в свою чергу, які являються нагальними та охоплюють всі аспекти життя суспільства з метою дотримання законності та правопорядку в державі, серед яких виділено боротьбу із корупцією.
Зусилля правоохоронних органів переорієнтовано на системне відпрацювання корумпованих зв'язків на пріоритетних напрямках економіки, передусім в бюджетній системі, при розпорядженні державним і комунальним майном, в кредитно - фінансовій сфері та при розпорядженні бюджетними коштами, у т.ч. проведенні тендерних закупівель.
Так, у поточному році під головуванням Фастівського міжрайонного прокурора проведено 1 координаційну та 2 оперативні наради за участю правоохоронних органів Фастівського району, на якій обговорено стан законності, боротьби зі злочинністю і корупцією та організації діяльності правоохоронних органів з охорони громадського порядку на території м. Фастів та Фастівського району.
Крім того, Фастівською міжрайонною прокуратурою у поточному році скеровано 23 доручення на проведення службових розслідувань з вимогою вжити заходів до усунення порушень законів в діяльності Фастівського МВ ГУМВС України в Київській області, за результатами розгляду яких, 13 працівників міліції притягнено до дисциплінарної відповідальності.
За результатами проведеної роботи, 30.06.2015 Фастівським міжрайонним прокурором складено 2 протоколи про вчинення адміністративного корупційного правопорушення за неподання декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, передбаченої Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції" (ст. 172-6 КУпАП Порушення вимог фінансового контролю).За результатами розгляду їх в суді 2 осіб визнано винними у вчиненні вказаного адміністративного правопорушення.
Крім того, Фастівською міжрайонною прокуратурою здійснюється процесуальне керівництво у розслідуваному слідчим СВ Фастівського МВ ГУ МВС України в Київській області кримінальному провадженні за заявою депутата Фастівської міської ради Тимофієва В.О. про те, що службові особи Фастівської міської ради незаконно, шахрайським шляхом заволоділи бюджетними грошовими коштами та використовували їх не за призначенням. На цей час досудове слідство триває.
Також, Фастівською міжрайонною прокуратурою здійснюється процесуальне керівництвоу кримінальному провадженні за фактом привласнення та розтрати в.о. Фастівського міського голови коштів виділених на будування школи за адресою м.Фастів вул. Комунарів 5. На цей час у провадженні проводиться будівельно-технічна експертиза, за результатами якої буде прийняте відповідне рішення.
І цей перелік розпочатих кримінальних проваджень далеко не ввесь. До нього також і входять факти зловживань службовими особами КП "Комбінат комунальних підприємств", КП "Фастівтепломережа", КП "Фастівводоканал", які перевіряються слідчим шляхом.
Завдяки спільній і злагодженій роботі в тому числі із членами громадських організацій м. Фастів, зокрема «Самооборона» і принциповій позиції вдалось припинити діяльність в місті гральних закладів. І ми вже бачимо як у зайнятих раніше приміщеннях із вивісками ЛОТО на привокзальній площі та центральних вулицях міста здійснюється інші види діяльності по продажу товарів.
Разом з тим нам багато у чому ще потрібно завершити розпочату роботу щоб отримати реальний результат.
Зокрема, незважаючи на поширеність такого негативного соціального явища як наркоманія та його негативний вплив на жителів міста, оперативними працівниками Фастівського МВ не забезпечено належної роботи з виявлення злочинів в сфері незаконного обігу наркотичних речовин. Так, упродовж поточного періоду не виявлено жодного факту збуту наркотичних засобів, натомість, слідчими МВ здійснюється досудове розслідування лише щодо фактів зберігання наркотичних засобів в розмірі 0,2 г опію, канабісу. Цим самим створюється видимість протидії злочинності у сфері обігу наркотичних засобів та виконуються мінімальні необхідні показники роботи. Проте надалі залишається без відповіді питання, котре я ставив на координаційній нараді з приводу того, як до м. Фастова потрапляють ці наркотичні засоби, хто займається їх виготовленням та збутом. І я впевнений що скоро отримаю відповідь із відповідним результатом.
Варто також зазначити, що протягом 2015 року зросла злочинність серед неповнолітніх на території м. Фастова в порівнянні з минулим роком, що вказує на незадовільність стану роботи на цьому напрямі, як правоохоронних органів, так і місцевих органів влади. Так, з початку 2015 року виявлено та внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 15 кримінальних правопорушень, вчинених неповнолітніми, з яких 8 тяжких.
Основним напрямом діяльності відділу кримінальної міліції у справах дітей, служби дільничних інспекторів міліції в 2015 році, як і в минулих роках є розкриття злочинів, а не їх профілактика.
З метою покращення ефективності та результативності роботи у сфері профілактики злочинності серед неповнолітніх 13.07.2015 під головуванням Фастівського міжрайонного прокурора проведено міжвідомчу нараду керівників правоохоронних органів та органів виконавчої влади, якою було передбачено низку заходів спрямованих на зниження рівня злочинності серед неповнолітніх мешканців м. Фастів.
Також на території міста залишається нерозкритими значна кількість злочинів проти власності, а саме: крадіжок, шахрайств а також незаконних заволодінь транспортними засобами (мопедами та моторолерами).
Проведеним аналізом встановлено, що в основному розкриваються кримінальні правопорушення вказаної категорії лише по «гарячим слідам» при наявності свідків або можливістю самих потерпілих затримати злочинця, що свідчить про суттєві прогалини у організації діяльності оперативних підрозділів та неналежну організацію роботи дільничних інспекторів міліції щодо налагодження ділових стосунків з громадськістю в забезпеченні правопорядку, а також неналежної профілактики правопорушень.
Зокрема, на вулицях не встановлено камери відеоспостереження, що сприяє як профілактиці порушень громадського порядку, так і швидкому розкриттю злочинів. Потребує суттєвої активізації робота щодо патрулювання вулиць міста. Скажіть мені будь-ласка чим наше місто гірше від Василькова чи Обухова де уже діють пілотні проекти роботи нових патрульних поліцейських??? А я відповім що нічим!!! просто треба цим питанням перейнятися і шукати шляхи його вирішення, як уже це зробили наші сусіди.
Виходячи із конституційних повноважень, прокуратурою постійно вживаються заходи до посилення впливу прокурорських працівників на стан законності у кримінальному судочинстві. При цьому їхні зусилля спрямовані на те, щоб результати судового розгляду справи забезпечили правопорядок у регіоні, невідворотність покарання за вчинення злочинів, відновленню порушених прав та законних інтересів громадян.
Державне обвинувачення прокурорами підтримано у 150 справах з постановленням вироків, з них у справах неповнолітніх – 12. Також прийнято участь у 5 справах про застосування заходів медичного характеру. У кримінальних провадженнях прокурорами укладено 11 угод про визнання винуватості із підозрюваними, та до суду спрямовано 13 угод про примирення потерпілого з підозрюваним.
Реалізуючи принцип гласності,з метою запобігання злочинності, формування у суспільстві авторитету і довіри до органів прокуратури, міжрайонною прокуратурою систематично висвітлюються у засобах масової інформації результати діяльності, які реально вплинули на поновлення прав громадян та захист інтересів держави.
Під час здійснення повноважень з представництва прокурором інтересів держави і громадянина в суді Фастівською міжрайонною прокуратурою забезпечено участь прокурорів у 13 справах з питань захисту прав і свобод дітей.
У поточному році заявлено 2 позови в порядку цивільного судочинства з приводу відшкодування шкоди, завданої кримінальним правопорушенням на загальну суму 57 тисяч гривень; в порядку адміністративного судочинства пред’явлено 1 позов з приводу відшкодування штрафних санкцій на загальну суму 17 тисяч гривень.
Ведеться робота щодо опрацювання матеріалів з приводу законності приватизації протирадіаційних укриттів та бомбосховищ, розташованих на території м. Фастова.
Незважаючи на неодноразові зауваження, не вдалося покращити контроль за роботою розважальних закладів та торгівельних об'єктів, де здійснюється незаконний продаж алкогольних напоїв в нічний час. В черговий раз, а саме 21 серпня 2015 року після розпивання спиртного біля магазину «Світлана» по вул. Г. Прикордонників невідомі особи вчинили грабіж та заволоділи коштами потерпілого в розмірі 5 тис. грн. Однією із причин такого стану речей є неналежне виконання органами місцевого самоврядування вимог, передбачених ст. 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та неврахування наданих мною зауважень та прохань.
Підсумовуючи, хочу сказати, що ефективна діяльність правоохоронних органів неможлива без взаємодії з органами влади і місцевого самоврядування. Тому закликаю вас, шановні депутати, бути активнішими не тільки на час сесій чи виборів, а і у повсякденній нашій діяльності. І пам’ятайте, що від кожного з нас залежить безпека та спокій жителів нашого міста.
Дякую за увагу!