Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Рішення № 16-LXХ-VІ
Р І Ш Е Н Н Я
№ 16-LXХ-VІ
від 03. 09. 2015 року
Про стан підготовки підприємств житлово-комунальної сфери до осінньо-зимового періоду 2015-2016 років
Заслухавши звіт заступника міського голови з питань ЖКГ Яковюка Г.В. про стан підготовки підприємств житлово-комунальної сфери до осінньо-зимового періоду 2015 -2016 років, враховуючи пропозиції постійних комісій міської ради, керуючись ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Звіт заступника міського голгови зпитань ЖКГ Яковюка Г.В. про стан підготовки підприємств житлво-комунальної сфери до осінньо-зимового періоду 2015-2016 років взяти до відома (додається).
Міський голова М.В.Нетяжук
Про стан підготовки підприємств житлово-комунальної сфери до осінньо-зимового періоду 2015-2016 років
Про стан підготовки об’єктів КП «Фастівводоканал» до роботи в
осінньо-зимовий період 2015-2016 років
Комунальним підприємством, в міру своїх можливостей, підготовлено об’єкти до осінньо-зимового періоду станом на 18.08.2015 року повідомляю наступне.
Для підвищення контролю за раціональним використанням електроенергії та дистанційного управління роботи обладнання свердловин виконано: модернізацію (технічне переоснащення) артезіанських свердловин Волицького водозабору (свердловин № 3,4,5) в кількості 3-х шт. на суму 523,9 тис. грн.
Для покращення якості питної води та доведення її до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною»:
- виконані роботи по заміні фільтруючого елементу в фільтрі знезалізнення води № 6 на суму 30,5 тис. грн. (всього робити виконані по 6 фільтрах з 8);
- для знезараження води придбано сіль кухонна на суму 14,1 тис. грн. та для
водо-підготовки таблетовану сіль на суму 3,3 тис.грн.
Для ліквідації аварійних ситуацій на мережах міста та запобігання витоків:
- замінено водопровідної мережі 975 м.п. на суму 72,5 тис. грн.;
- замінено напірної каналізаційної мережі 5 м.п.; на суму 9,8 тис грн..
Для підвищення (енергозбереження) коефіцієнта потужності в електроустановках КОС та КНС №7 виконанні роботи по капітальному ремонту та налагодженню 3-х конденсаторних установок на суму 70,0 тис. грн.
Для забезпечення перекачування каналізаційних стоків та безперебійної роботи каналізаційних насосних станцій придбано:
- датчики рівня рідини та комплектуючі до них на суму 1,9 тис. грн.;
- засувки 30ч6бр Ø 200 мм на суму 6,5 тис грн.;
- зворотні клапана Ø 200 мм на суму 8,2 тис грн.;
- матеріали для ремонту аварійної засувки Ø 800 мм на суму 2,1 тис грн.;
Також було виконано наступне:
- Ремонт кабельної ліній водопостачання на суму 27,9 тис. грн.
- Придбання труби Ø 225 мм; L-104 м/п для часткового перекладання водогону по вул. Комара, (за СМУ 37) на суму 25,3 тис. грн.
Загальна вартість витрачених коштів становить 796,0 тис. грн.
Потреба :
- Придбання додаткового твердопаливного котла КС-Т-50-/100 на КОС вартістю 30,0 тис. грн.
- Заміна частини мережі напірної каналізаційної від КНС №4 вартість згідно кошторису 88,6 тис. грн.
- Заміна частини водогону по вул. Комара, (за СМУ 37) вартістю 25 тис. грн.;
- Придбання євро руберойду для часткового ремонту дахів споруд підприємства 16,0 тис. грн.
- Виконання робіт по заміні фільтруючого елементу в фільтрі знезалізнення води № 7 та № 8 на суму 61,0 тис. грн.
- Придбання твердотопливного палива (дрова) для обігріву цехів ВОС та КОС нашого підприємства на суму 65 тис. грн.
-
КП ФМР «Фастівська ЖЕК»
Про хід підготовки житлового фонду до опалювального сезону 2015 -2016 р.р.Повідомляю:
1. Протягом 1-го півріччя 2015 року проводилось фінансування боргових зобов’язань 2014 р. за рахунок міського бюджету.
Проведено остаточний розрахунок за виконані роботи з експертизи ліфтового парку у сумі 24,3 тис. грн.., до фінансовано реконструкцію покрівлі по вул. Соборна 28 у сумі 257,9 тис. грн..
Передбачено фінансування за рахунок бюджету у 2015 р. у сумі 770 тис.грн. з вересня 2015 р.
За рахунок коштів підприємства виконано ремонти покрівель жилих будинків:
Г.Танкістів 8(прибудова 90м2), Кірова 11 (150м2) Горького 1 (1 підїзд 130м2), Інтернаціональна 14 (30м2)- (400м2)
Проведено ремонт крилець та покрівель машинних приміщень ліфтів : Шевченко ,4, 9 Січня 8, Куйбишева 32, Л.Толстого 5.
Проведено ремонт шатрових покрівель : Радянська 6, Соборна 54, Соборна 77, Соборна 39. Виконано ремонт оголовків димовентканалів Соборна 36, Радянська 23, Горького 1
Встановлено новий сміттєвий майданчик Соборна 28, у плані Л.Толстого 3 та Заводська 2-4.
Виконано замощення Шевченко 4.
Згідно графіку проводиться перевірка стану димовентляційних каналів.
Проводиться планово попереджувальні роботи у щитових енергозабезпечення будинків та ремонтно-відновлювальні роботи на мережі холодного водопостачання та каналізації.
Проведено часткову заміну мереж у житлових будинках.
Інтернаціональна 1, Радянська 7, Г.Танкістів 3, Соборна 54, Соборна 36, Комунарів 1, Шевченко 4,
Проводяться підготовчі роботи згідно графіку ППР на 2015 р.
Виконання плану-заходів проходить згідно календарних термінів.
2. Заборгованість населення по квартирній платі та платі за житлово-комунальні послуги станом на 01.01.2015 р. – 2344,7 тис. грн.
01.07.2015 р. – 2644,8 тис. грн..
Фастівською ЖЕК проводилось заходи спрямовані на зменшення заборгованості
населення:
За період 01.01.2015 р. по 01.07.2015 р. до суду подано 5 заяв про видачу судового наказу на стягнення заборгованості за утримання житла та прибирання прибудинкової території в сумі 8365 грн..44 коп.. У відповідності до п. 2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» розмір ставки судового збору складає 50% ставки, що визначено з оспорюваної суми у разі звернення до суду з позовом у порядку позовного провадження, що становить від 121 грн..80 коп. за подання однієї заяви. Зважаючи на складний фінансовий стан, підприємство змушене шукати інші методи погашення заборгованості населенням.
Попри складний фінансовий стан КП «Фастівська ЖЕК» проводить активну роботу з боржниками:
1. Агітаційно - роз’яснювальну роботу стосовно необхідності сплати вартості наданих послуг та сум заборгованості, роз’яснюючи споживачем про сукупність складової вартості послуг, яка включає в себе у т.ч. витрати на матеріали. Інформація доноситься до споживача через місцеве телебачення та міські друковані видання.
2. Претензійна робота , яка відіграє значну роль. За даний період боржникам було направлено 506 повідомлень про заборгованість з вимогою оплати заборгованості на загальну суму 2700145 грн.
Крім того представник підприємства безпосередньо присутній при проведенні виконавчих дій державним виконавцям, що дає змогу вирішити питання негайного погашення заборгованості чи проведення часткової її сплати, або способом примусового стягнення шляхом опису майна боржника та його реалізації у відповідності до законодавства.
Комбінат комунальних підприємств (ККП)
по підготовці до осінньо-зимового періоду 2015-2016 р.
Фастівський комбінат комунальних підприємств, інформує про підготовки до осінньо-зимового періоду:
- придбано піскорозкидач на базі автомобіля МАЗ 5551А2
- придбано технічну сіль 3 помолу в кількості 70 тон.
- найближчим часом планується заготівля піску
- придбано комплект дискових щіток для МТЗ-82
- проведено ремонт ящиків для соляно-піщаної суміші, для подальшої установка їх на вулицях міста
- проводиться поточний ремонт спецтехніки та закупівля запчастин
Техніка яка буде задіяна в осінньо-зимовий період:
для посипки доріг МАЗ 5551А2 № АІ 3145ЕО
|
КДМ-130
|
№22-40 КХВ
|
снігоочисна
|
МТЗ-82
|
№135-81 КА
|
|
МТЗ-82
|
№369-75 КА
|
автогрейдер
|
ГС-1402
|
№044-94 АІ
|
|
ДЗ-122
|
№11408 КА
|
екскаватор
|
Борекс
|
№13579 КА
|
- проводиться обрізка гілля крон дерев, які затуляють світлофорні об'єкти та дорожні знаки
- закуплені нові очисні лопати та сигнальні жилети
- проводиться заготівля дров для опалення приміщень боксів підприємства
Заступник міського голови
з питань ЖКГ Г.В.Яковюк