Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Розпорядження "Про створення робочих груп щодо здійснення матеріально-технічного забезпечення виборчих дільниць під час підготовки та проведення чергових виборів депутатів місцевих рад та міського голови 25 жовтня 2015 року"
Фастівська міська рада
Київської області
Виконавчий комітет
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 09.09.2015 № 189 од
Про створення робочих груп
щодо здійснення матеріально-технічного
забезпечення виборчих дільниць під час
підготовки та проведення чергових виборів
депутатів місцевих рад та міського голови
25 жовтня 2015 року
Для підготовки та проведення чергових виборів депутатів місцевих рад та міського голови 25 жовтня 2015 року, з метою створення належних умов для реалізації конституційного права громадян України на вільний вибір, у відповідності до ч.1 ст.73 Закону України “Про місцеві вибори”, керуючись п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:
1.Створити робочі групи з числа працівників апарату ради та її виконавчого комітету щодо здійснення матеріально-технічного забезпечення виборчих дільниць під час підготовки та проведення чергових виборів депутатів місцевих рад та міського голови 25 жовтня 2015 року та затвердити їх персональний склад (додаток 1).
2.Закріпити за робочими групами виборчі дільниці, що діють на постійній основі (додаток 2).
3.Керуючому справами виконавчого комітету Фастівської міської ради Васильченку В.О. довести до відома керівників робочих груп та керівників підприємств, установ та організацій за адресами місцезнаходження виборчих дільниць на постійній основі в м. Фастів нормативні вимоги до приміщень, перелік та норми забезпечення дільничних виборчих комісій транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями відповідно до постанов Центральної виборчої комісії від 19.01.2012 року №5 та від 10.08.2015 року №161.
4.Робочим групам здійснити заходи щодо обстеження матеріально-технічного стану та сприяти у забезпеченні дільничних виборчих комісій згідно з нормативними вимогами встановленими постановами Центральної виборчої комісії від 19.01.2012 року №5 та від 10.08.2015 року №161.
5.Зобов'язати керівників робочих груп інформувати міського голову про стан матеріально-технічного забезпечення звичайних та спеціальних виборчих дільниць у терміни: до 25 вересня 2015 року, до 15 жовтня 2015 року.
6.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 1
до розпорядження № 189 од
"09_"___09______2015 року
СКЛАД
робочих груп щодо здійснення матеріально-технічного
забезпечення виборчих дільниць під час підготовки
та проведення чергових виборів місцевих рад та міського голови
25 жовтня 2015 року на території м. Фастів
Робоча група №1
|
||
Зикова
Олена Борисівна
|
- керівник робочої групи, перший заступник міського голови
|
|
Члени робочої групи
|
||
Скиданенко
Андрій Володимирович
|
- начальник відділу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності
|
|
Долгій
Сергій Олександрович
|
- начальник відділу надзвичайних ситуацій, ЦЗН та екології
|
|
Бандерич
Вікторія Юріївна
|
- начальник відділу юридично-правового забезпечення діяльності ради
|
|
Мазуренко
Олена Миколаївна
|
- в.о. начальника служби у справах дітей та сім‘ї
|
|
Ковальов
Микола Олександрович
|
- начальник відділу житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла та з питань гуртожитків і ОСББ
|
|
Любарець
Володимир Павлович
|
- головний спеціаліст відділу з питань запобігання та протидії корупції, взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи
|
|
Робоча група №2
|
||
Поліщук
Галина Федорівна
|
- керівник робочої групи, секретар міської ради
|
|
Члени робочої групи
|
||
Бортовська
Жанна Петрівна
|
- директор Центру соціальних служб для сім‘ї та молоді
|
|
Скурська
Катерина Ігорівна
|
- начальник відділу економіки та соціально-економічного розвитку
|
|
Пеньківська
Ірина Вікторівна
|
- начальник відділу з питань обліку, приватизації та раціонального використання майна
|
|
Бромірський
Віталій Олександрович
|
- начальник відділу містобудування та архітектури
|
|
Янковська
Світлана Антонівна
|
- начальник відділу з питань внутрішньої політики та по роботі з органами самоорганізації населення
|
|
Міхеєва
Ольга Олегівна
|
- начальник відділу економічного аналізу та бухгалтерського обліку
|
|
Робоча група №3
|
||
Швидка
Жанна Петрівна
|
- керівник робочої групи, заступник міського голови з гуманітарних питань
|
|
Члени робочої групи
|
||
Наливайко
Тетяна Федорівна
|
- начальник відділу з питань раціонального використання земель
|
|
Папко
Оксана Станіславівна
|
- начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
|
|
Корчагіна
Тетяна Василівна
|
- заступник начальника бюджетного відділу
|
|
Зоренко
Олена Аркадіївна
|
- начальник відділу житлово-комунального господарства та по роботі зі скаргами громадян
|
|
Косович
Тетяна Богданівна
|
- головний спеціаліст відділу з питань фізичної культури та спорту
|
|
Сідько
Павло Євгенович
|
- головний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї
|
|
Робоча група №4
|
||
Васильченко
Володимир Олексійович
|
- керівник робочої групи, керуючи справами міськвиконкому
|
|
Члени робочої групи
|
||
Кабанець Олександр Олександрович
|
- начальник управління соціального захисту населення
|
|
Давиденко Олена Павлівна
|
- начальник управління освіти
|
|
Сиваненко
Ганна Іванівна
|
- начальник фінансово-господарського відділу
|
|
Мельниченко
Анна Валеріївна
|
- начальник юридичного відділу
|
|
Бруй
Лариса Максимівна
|
- начальник відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів
|
|
Почапська
Оксана Володимирівна
|
- начальник архівного відділу
|
|
Алісєєнко
Людмила Миколаївна
|
- начальник загального відділу
|
Керуючий справами В.О. Васильченко
Додаток 2
до розпорядження № _189 од
«_09__»___09______2015року
ЗАКРІПЛЕННЯ
виборчих дільниць за робочими групами міськвиконкому
Робоча група № 1
|
|||||
№
п/п
|
№ округу
|
№ виборчої
дільниці
|
Адреса та місцезнаходження
|
Відповідальний
заступник
|
Відповідальних працівників за дільницями
|
1
|
|
321373
|
пров.Карла Маркса, 2, дільниця зрідженого газу
|
Зикова О.Б.
|
Любарець В.П.
|
2
|
|
321374
|
вул.Бишівська, 2, ТОВ «ФАСТІВ-АВТОТРАНС»
|
Долгій С.О.
|
|
3
|
|
321393
|
вул.Червоноармійська, 44, ЗОШ № 2, приміщення початкових класів, вестибюль
|
Скиданенко А.В.
|
|
4
|
|
321376
|
вул.12-го Грудня, 19, ЗОШ № 3
|
Ковальов М.О.
|
|
5
|
|
321378
|
вул.Фрунзе, 79А, ЗОШ №7 вестибюль, 1-й поверх
|
Бандерич В.Ю.
|
|
6
|
|
321391
|
вул.Льва Толстого, 9, ЗОШ №1, вестибюль, 2-й поверх
|
Мазуренко О.М.
|
|
Робоча група № 2
|
|||||
7
|
|
321386
|
вул.Шевченка, 51, ЗОШ №9
|
Поліщук Г.Ф.
|
Скурська К. І.
|
8
|
|
321390
|
вул.Радянська, 10, ЗОШ №5
|
Пеньківська І.В.
|
|
9
|
|
321375
|
вул.12-го Грудня, 19, ЗОШ №3
|
Бортовська Ж.П.
|
|
10
|
|
321394
|
вул.Червоноармійська, 44, ЗОШ № 2, музичний клас
|
Міхеєва О.О.
|
|
11
|
|
321395
|
вул.Червоноармійська, 44, ЗОШ № 2, вестибюль, 2-й поверх
|
Янковська С.А.
|
|
12
|
|
321385
|
вул.Героїв Прикордонників, 1, виконробська дільниця №3
|
Бромірський В. О.
|
|
Робоча група № 3
|
|||||
13
|
|
321387
|
вул.Орджонікідзе, 65, відділ з питань фізичної культури та спорту
|
Швидка Ж.П.
|
Косович Т.Б.
|
14
|
|
321388
|
пл.Перемоги, 1, міський Палац культури, фойє, 1-й поверх
|
Зоренко О.А.
|
|
15
|
|
321389
|
пл. Перемоги, 1, міський Палац культури, малий зал
|
Наливайко Т.Ф.
|
|
16
|
|
321396
|
Фастівська районна центральна лікарня
(спец дільниця)
|
Корчагіна Т. В.
|
|
17
|
|
321380
|
вул.Комунарів, ЗОШ № 12
|
Папко О.С.
|
|
18
|
|
321397
|
Вузлова лікарня станції Фастів Південно–Західної залізниці (спец дільниця)
|
Сідько П.Є.
|
|
Робоча група № 4
|
|||||
19
|
|
321377
|
вул.Комарова, 6, ЗОШ № 4
|
Васильченко В.О.
|
Сиваненко Г.І.
|
20
|
|
321392
|
вул.Льва Толстого, 9, ЗОШ №1, вестибюль, 1-й поверх
|
Мельниченко А.В.
|
|
21
|
|
321379
|
вул.Фрунзе, 79А, ЗОШ №7, коридор, 1-й поверх
|
Кабанець О.О.
|
|
2
|
|
321382
|
вул.Великоснітинська, 26, КСН „Завокзалля”
|
Бруй Л.М.
|
|
23
|
|
321383
|
вул.Великоснітинська, 63, ліцей-інтернат
|
Давиденко О.П.
|
|
24
|
|
321384
|
вул.Тітова, 95, ЗОШ №11
|
Почапська О.В.
|
|
25
|
|
321381
|
вул.Якубовського, 12, ЗОШ №10
|
Алісєєнко Л.М.
|
Керуючий справами В.О. Васильченко