Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Перерахунок пенсії з 01 вересня 2015 року
Чт, 15/10/2015 - 07:08 | Адміністрація2
Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 17 вересня 2015 року № 704-VІІІ встановлено, що з 1 вересня 2015 року розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, становить 1074,00 грн. У зв’язку із цим відбувається перерахунок складових пенсійної виплати, котрі визначають від розміру прожиткового мінімуму.
Зокрема, перерахунку підлягають:
§ мінімальні розміри пенсій та доплати за понаднормативний стаж для пенсіонерів, у яких є необхідний страховий стаж;
§ мінімальні пенсійні виплати, державна соціальна допомога на догляд інвалідам війни, підвищення ветеранам війни, підвищення жертвам нацистських переслідувань і дітям війни, пенсії за особливі заслуги перед Україною.
Наводимо таблицю з розмірами виплат, які ґрунтуються на величині прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Найменування виплати
|
Розмір, грн.
|
Мінімальна пенсійна виплата (відповідно до статті 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»
|
1074,00
|
Мінімальна пенсійна виплата інвалідам війни та учасникам бойових дій
|
|
Інвалідам І групи
|
3060,90
|
Інвалідам ІІ групи
|
2738,70
|
Інвалідам ІІІ групи
|
2416,50
|
Учасникам бойових дій
|
1772,10
|
Державна соціальна допомога на догляд інвалідам війни, передбачена Законом України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам»
|
|
Інвалідам війни І групи підгрупи А
|
1074,00
|
Інвалідам війни І групи підгрупи Б
|
537,00
|
Інвалідам війни ІІ групи
|
268,50
|
Інвалідам війни ІІІ групи
|
161,10
|
Підвищення, передбачене Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»
|
|
Інвалідам війни І групи
|
537,00
|
Інвалідам війни ІІ групи
|
429,60
|
Інвалідам війни ІІІ групи
|
322,20
|
Учасникам бойових дій
|
268,50
|
Учасникам війни
|
161,10
|
Учасникам війни, нагородженим медаллю
|
214,80
|
Підвищення, передбачене Законом України «Про жертви нацистських переслідувань»
|
|
Неповнолітнім в’язням
|
268,50
|
Неповнолітнім в’язням – інвалідам І групи
|
537,00
|
Неповнолітнім в’язням – інвалідам ІІ групи
|
429,60
|
Неповнолітнім в’язням – інвалідам ІІІ групи
|
322,20
|
Колишнім в’язням концтаборів та інших місць примусового тримання
|
161,10
|
Колишнім в’язням концтаборів та інших місць примусового тримання, нагородженим медаллю
|
214,80
|
Мінімальна пенсійна виплата інвалідам ЧАЕС
|
|
Інвалідам І групи
|
3060,90
|
Інвалідам ІІ групи
|
2738,70
|
Інвалідам ІІІ групи
|
2416,50
|
Для підвищення якості життя громадян, з 01 січня 2017 року планується запровадження другого рівня пенсійної системи.
Як відомо, в 2003 році було прийнято Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», яким передбачено трьох рівневу пенсійну систему.
Перший рівень (солідарна системи, коли за рахунок внесків громадян, які працюють, сьогодні отримують виплати) діє нині й фактично є основою пенсійного забезпечення. Однак, вже сьогодні ця система потребує оптимізації хоча б через демографічну ситуацією: коли один працівник утримує одного пенсіонера. Мета солідарної системи – забезпечити людині стартовий рівень пенсії, а довести його до прийнятного розміру можуть другий і третій рівні пенсійного забезпечення.
Третій рівень – недержавне пенсійне страхування, що передбачає добровільну сплату внесків у недержавні пенсійні фонди.
Навколо другого рівня (накопичувальної системи) протягом 12 років точилися запеклі дискусії, хоч ніхто не заперечував необхідності його запровадження. Адже обов’язкові накопичувальні внески мають стати вагомим доважком до базової пенсії із солідарної системи.
Молоді українці віком до 35 років будуть його обов’язковими учасниками, старші громадяни можуть долучатися на добровільних засадах. Головною особливістю цього рівня є те, що сплачені внески не використовуються одразу, як у солідарній системі, а акумулюються на персональних рахунках громадян, і вони стають доступними лише після досягнення певного віку. Розмір накопичувального внеску спочатку становитиме 2 % від заробітної плати, а потім упродовж п’яти років зростатиме до 7 %.
Головна відмінність обов’язкової накопичувальної системи від солідарної в тому, що сплачені внески є особистою власністю людини, яка стає в центрі пенсійної системи. Громадянин зможе контролювати процес сплати накопичувальних внесків.
До того ж важливо, що держава гарантує громадянину контроль над збереженням і використанням коштів накопичувальної системи. Спеціальний орган, створений під егідою Пенсійного фонду, здійснюватиме публічне адміністрування накопичувальних людьми коштів. Рада накопичувального фонду на конкурсних засадах залучатиме компанії з управління активами, робота яких перебуватиме під контролем влади.
Ці кошти будуть фактично внутрішніми інвестиціями в сталий економічний розвиток України, поштовхом для розвитку фондового ринку. Економіка розвиватиметься, а внески громадян повертатимуться з відсотками. Тому молоді українці можуть розраховувати на гідну пенсію.
Досвід інших країн доводить, що найпривабливіша складова накопичувальної системи – це якраз можливість для майбутнього пенсіонера тримати в полі зору те, як збільшуються кошти на його пенсійному рахунку. Уже через 10-15 років персональні внески становлять третину суми, решта – це інвестиційних дохід, який отримали компанії з керування активами від вкладення пенсійних коштів у різні галузі економіки.