Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Проект регуляторного акту "Про організацію та проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку"
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 19.10.2015 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується Проект рішення Фастівської міської ради, аналіз регуляторного впливу «Про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком в м. Фастів»
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу приймається в письмовій формі протягом одного місяця з моменту опублікування.
- поштою за адресою: 08500, Київська обл., м. Фастів, пл. Соборна, 1, каб101, каб.111;
19.10.2015 р.
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
Про організацію та проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку
З метою вибору на конкурентних засадах керуючої компанії індустріального парку «Фастів» шляхом організації та проведення відкритого конкурсу, для забезпечення економічного розвитку й підвищення конкурентоспроможності міста, активізації інвестиційної діяльності, створення нових робочих місць, розвитку сучасної виробничої та ринкової інфраструктури діючи у відповідності до Законів України «Про індустріальні парки», «Про місцеве самоврядування в Україні», та затвердження концепції індустріального (промислового) парку «Фастів»
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Утворити конкурсну комісію з вибору керуючої компанії індустріального парку «_____» та затвердити:
1.1 Умови конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку «Фастів» (додається)
1.2 Склад конкурсної комісії з вибору керуючої компанії індустріального парку «Фастів» (додається)
1.3 Порядок роботи конкурсної комісії з вибору керуючої компанії індустріального парку «______»
1.4 Форму Договору про створення та функціонування індустріального парку
2. Відділу економіки та соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Фастівської міської ради і відділу з питань внутрішньої політики та по роботі з органами самоорганізації населення, забезпечити інформування населення про зміст рішення у термін передбачений чинним законодавством.
Міський голова М.В.Нетяжук
АНАЛІЗ
регуляторного впливу до проекту рішення Фастівської міської ради «Про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком в м. Фастів»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Ретельно проаналізувавши ситуацію в економічній сфері, можна засвідчити, що місто розвивається під впливом складних і не завжди передбачуваних процесів, з яких сформувалися проблеми та шляхи розв’язання подальшого розвитку міста, однією з яких являється дефіцит власних фінансових ресурсів для реалізації важливих соціально-економічних питань міста, в тому числі пріоритетних інвестиційних проектів.
Хвиля фінансово-економічної кризи, що істотно уразила майже всі галузі промисловості, а також в зв’язку з нестабільним воєнно-політичним становищем між Україною та Росією з серпня 2014 припинено поставки всіх підприємств продукції до Російської Федерації. Підприємства працюють неритмічно.
Проблема, яку планується розв’язати прийняттям даного рішення, полягає у виникненні необхідності проведення конкурсу з відбору керуючої компанії індустріальним парком м. Фастів з метою забезпечення економічного розвитку та підвищення конкурентоспроможності території, активізації інвестиційної діяльності, створення нових робочих місць, розвитку сучасної виробничої та ринкової інфраструктури міста, на засадах колегіальності та неупередженості в прийнятті рішень.
Вирішення цієї проблеми дасть можливість обрати керуючу компанію, яка якісно та у найкоротший термін здійснить розбудову індустріального парку та забезпечить його постійне функціонування, шляхом залучення вітчизняних та іноземних інвестиційних компаній. Так, проект рішення направлений на врегулювання відносин в процесі проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком в м. Фастів між ініціатором конкурсу, керуючою компанією та учасниками індустріального парку.
2. Цілі державного регулювання.
Впровадження регуляторного акту дозволить затвердити склад конкурсної комісії, Положення про конкурсну комісію та Положення про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком в м. Фастів з метою збільшення обсягів та якості залучених у реальний сектор економіки прямих інвестицій, необхідних для забезпечення динамічного економічного розвитку м. Фастів; підвищення продуктивності економіки міста; створення нових якісних робочих місць із потенціалом підвищення кваліфікації громадян Фастів; збільшення можливостей для місцевого малого та середнього підприємництва за рахунок появи нових виробничих потреб і зв’язків; створення інженерно-транспортної інфраструктури для бізнесу; підвищення за рахунок появи нового бізнесу рівня життя й рівня соціального захисту громадян, що проживають на території міста.
3. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілі.
Перша альтернатива – у разі прийняття даного рішення, це надасть змогу місцевій владі вирішити ряд завдань місцевого значення, а саме: створити нові виробничі потужності на основі інноваційних технологій з високим рівнем конкурентоспроможності; оживити інвестиційну активність; зменшити безробіття, шляхом створення нових робочих місць; сприяти розвитку малого і середнього, переважно інноваційного бізнесу; збільшити експортний потенціал; забезпечити ринок новою вітчизняною конкурентоспроможною продукцією; покращити добробут та рівень життя населення міста.
Дана альтернатива в повній мірі відповідає вимогам основних програмних документів міста, які направлені на його подальший соціально-економічний розвиток і тому є повністю прийнятною.
Вимоги п.1 ст. 18 Закону України «Про індустріальні парки» стосовно вибору керуючої компанії промислового парку на конкурентних засадах, шляхом організації і проведення відкритого конкурсу, в порядку визначеному цим Законом, фактично позбавляють, при вирішенні даної проблеми, застосування інших альтернативних способів щодо визначення керуючої компанії. При цьому, в законодавчо визначеному порядку вибору керуючої компанії фактично залишається дві альтернативи –це прийняти або не прийняти дане рішення.
Перша альтернатива щодо прийняття даного рішення повністю відповідає основним інтересам територіальної громади міста і при цьому не порушує вимог діючого законодавства. Дана альтернатива є повністю прийнятною.
Друга альтернатива – у разі неприйняття рішення, це призведе до виникнення економічної та соціальної нестабільності, відтоку інвестицій та, як наслідок, подальшої міграції кваліфікованої робочої сили або втрати її кваліфікації та відсутності іншого механізму вирівнювання ситуації, яка склалася в економіці місті. Дана альтернатива є неприйнятною.
4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблем.
Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності (ст. 4) визначені принципи державної регуляторної політики». До їх переліку відносяться:
– доцільність;
– адекватність;
– ефективність;
– збалансованість;
– передбачуваність;
– прозорість.
При цьому доцільність (обґрунтована необхідність) прийняття даного рішення міської ради обумовлена тим, що рішення встановлює певні норми права та може застосовуватись неодноразово і щодо невизначеного кола осіб.
Даний нормативний акт направлений на правове регулювання господарських та адміністративних відносин між міською радою та суб’єктами господарювання, які виявляють бажання прийняти участь у відкритому конкурсі з обрання керуючої компанії.
Адекватність (відповідність форм та рівня державного регулювання) визначається тим, що дану проблему потрібно вирішувати виключно на міському рівні та тим, що діюче законодавство України не передбачає інших, ніж запропоновано даним проектом способів вирішення цієї проблеми.
Ефективність дії даного регуляторного акту полягає у тому, що на його розробку і прийняття практично не потрібновикористовувати матеріальні та фінансові ресурси міської влади, суб’єктів господарювання та громадян, але дія цього регуляторного акту після його прийняття дозволить місту та державі отримувати щорічно фінансов іресурси
Даний регуляторний акт в повній мірі забезпечує баланс інтересів як суб’єктів господарювання (так, як дає можливості у законний спосіб розбудувати та здійснювати виробничу та комерційну діяльність, користуючись при цьому підтримкою держави та отримуючи прибутки) так і держави через збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів та соціальних фондів і громадян шляхом створення нових робочих місць, розбудови інженерно-транспортної інфраструктури міста та покращення соціально-економічного розвитку територіальної громади міста.
Прийняття даного регуляторного акту повністю відповідає цілям державної регуляторної політики.
Його розробка та прийняття передбачені Планом підготовки проектів регуляторних актів Фастівської міської ради на 2016 рік, що дозволяє суб’єктам господарювання планувати свою діяльність. Даними діями міська рада повністю забезпечує виконання принципу передбачуваності регуляторної політики.
Для вирішення поставлених цілей пропонуються наступні заходи:
- підготовка до розгляду рішення міської ради «Про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком» в м. Фастів у порядку визначеному регламентом та з дотриманням Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності»;
- внесення змін і зауважень до нового Положення про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком в м. Фастів;
- проект регуляторного акту виноситься на розгляд Фастівській міській раді для прийняття відповідного рішення згідно з чинним законодавством України.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Затвердження регуляторного акту забезпечить належне виконання заходів, направлених на реалізацію місцевої політики в частині:
- регулювання інвестиційної діяльності;
- збільшення залучення інвестицій;
- розвиток співпраці з вітчизняними та іноземними компаніями-інвесторами;
- створення нових робочих місць;
- розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста;
- значне наповнення бюджету міста.
6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта за методом аналізу вигод та витрат. Сфери та види впливу регулювання.
Сфери впливу
|
Вид впливу
|
||
Інтереси громадян
|
- покращення добробуту громадян міста,
- забезпечення зайнятості населення,
- кращі умови для ведення бізнесу,
- своєчасне отримання заробітної плати;
- підвищення рівня кваліфікації громадян;
- можливість кар’єрного росту в міжнародних компаніях
|
||
Інтереси суб’єктів господарювання (керуюча компанія, учасники індустріального парку)
|
- доступна кваліфікована робоча сила;
- пільгові умови господарської діяльності в межах індустріального парку;
- значне залучення інвестицій,
- поліпшення ділового середовища,
- прозорі та рівні права всіх суб’єктів господарювання;
- розвиток інноваційної діяльності;
- отримання безповоротної державної фінансової допомоги або безвідсоткових кредитів (позик);
- спрощення процедури митного збору
|
||
Інтереси органів місцевого самоврядування
|
- розвиток регіону,
- покращення інвестиційної привабливості,
- створення та розбудова галузей машинобудування;
- позитивний вплив на імідж міської влади;
- збільшення фінансових надходжень до бюджету міста;
- зменшення безробіття;
- створення інженерно-транспортної інфраструктури;
- підвищення продуктивності економіки міста;
- залучення інвестицій
|
||
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
|
Інтереси громадян
|
- розширення можливостей працевлаштування;
- поліпшення надання якісних послуг;
- підвищення кваліфікації;
- отримання іншої професії;
- покращення добробуту;
- можливість стажування за кордоном
|
- затрати часу;
- необхідність підвищення або зміни кваліфікації;
- ознайомлення з проектом рішення
|
|
Інтереси суб’єктів господарювання (керуюча компанія, учасники індустріального парку)
|
- створення системи нормативно-правового забезпечення тривалих гарантій прав суб’єктів господарювання;
- отримання прибутку та відповідних місцевих пріоритетів;
- розширення можливостей;
- пільгові умови здійснення господарської діяльності;
- отримання прибутків та розвиток виробничої діяльності
|
- витрати власних коштів;
- витрати часу на будівництво та укомплектацію кваліфікованими працівниками територію індустріального парку;
- витрати часу та зусиль на створення сприятливих умов для ведення бізнесу
|
|
Інтереси органів місцевого самоврядування
|
- створення системи умов та вимог до керуючої компанії та учасників індустріального парку;
- розвиток місцевої інженерно-транспортної інфраструктури;
- підвищення ефективності владних рішень;
- розвиток конкуренції, запобігання проявам корупції;
- збільшення фінансових надходжень до бюджету міста;
- збільшення залучення інвестицій
|
- витрати часу для проведення конкурсу та визначення переможця;
- витрати на забезпечення контролю за веденням господарської діяльності на території індустріального парку;
- витрати на внесення змін до чинного законодавства.
|
7. Обґрунтування строку чинності регуляторного акту
Строк дії цього регуляторного акту – постійно.
Нову редакцію рішення «Про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії» індустріальним парком в м. Фастів може бути переглянуто відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» в залежності від змін законодавства про індустріальні парки.
8. Показники результативності регуляторного акту.
До таких показників можна віднести:
- кількість створених робочих місць;
- кількість учасників індустріального парку;
- обсяг надходжень до місцевого бюджету;
Відповідно до частини 5 статті 12 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" рівень поінформованості суб'єктів господарювання з основних положень рішення визначається чисельністю осіб, які ознайомляться з ним. Для мешканців міста Фастів такими джерелами інформації веб-сайт Фастівської міської ради.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.
Відстеження результативності покладається на відділ економіки та соціально-економічного розвитку виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Базове відстеження результативності акту проводиться до набрання чинності регуляторного акту.
Повторне відстеження результативності акту буде проведено через рік з дня набрання ним чинності.
Періодичне відстеження результативності акту проводитиметься через три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження, в разі, якщо даний регуляторний акт не буде відмінено до закінченого періоду.
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта «Про організацію та проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку» від громадян, суб’єктів підприємницької діяльності будуть прийматися протягом місяця з дати його оприлюднення за адресою: 08500, Київська область, місто Фастів, пл.Соборна,1 каб.111, каб.101.
Відділ економіки та соціально-економічного розвитку
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта Проект рішення Фастівської міської ради ««Про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком в м. Фастів»
Виконавець заходів з відстеження – відділ економіки та соціально-економічного розвитку
Цілі прийняття акта – збільшення обсягів та якості залучених у реальний сектор економіки прямих інвестицій, необхідних для забезпечення динамічного економічного розвитку м. Фастів, підвищення продуктивності економіки міста, створення нових якісних робочих місць із потенціалом підвищення кваліфікації громадян Фастів та створення інженерно-транспортної інфраструктури для бізнесу.
Строк виконання заходів з відстеження – (12.10.15 – 19.10.15) – 8 днів.
Тип відстеження – базове
Заходи, які були виконані з відстеження результативності –вивчення ЗУ «Про індустріальні парки», нормативно-правових атків, що регулюють діяльність індустріальних парків, проведенення інвентаризації вільних земельних ділянок для будівництва індустріального парку.
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних та аналітичних даних
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації Фінансового управління, Фастівського відділення Васильківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, інформації відділу з питань раціонального використання земель
Кількісні значення показників результативності:
1) кількість створених робочих місць;
2) кількість учасників індустріального парку
3) обсяг надходження до місцевого бюджету
Період
|
Кількість створених робочих місць
|
кількість учасників індустріального парку
|
обсяг надходження до місцевого бюджету
|
01.11.2015
|
0
|
0
|
0
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей, та направлений на врегулювання відносин в процесі проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком в м. Фастів між ініціатором конкурсу, керуючою компанією та учасниками індустріального парку.
Висновки та рекомендації: Прийняття даного регуляторного акту забезпечить встановлення чітко врегульованого порядку визначення на конкурентних засадах керуючої компанії промислового парку в місті Фастів, що в свою чергу, сприятиме вирішенню завдань по підвищенню можливостей суб’єктів підприємницької діяльності в подальшому їх економічному розвитку, підвищенню їх економічному розвитку, підвищенню їх конкурентоспроможності та активізації їх інвестиційної діяльності. Така активізація дасть місту можливість збільшити надходження фінансових ресурсів до бюджетів усіх рівнів, що матиме позитивний вплив на рівень соціально-економічного життя громади міста, що буде повністю відповідати цілям прийняття даного регуляторного акту
Відділ економіки та соціально-економічного розвитку
Додаток до Рішення
Фастівської міської ради
№_________від_________
Положення
про умови конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку «Фастів
1. Загальні положення
1.1 Положення про умови проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку (надалі-Положення) розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про індустріальні парки», рішення Фастівської міської ради від________№________ «Про створення індустріального парку та затвердження концепції індустріального парку «_______» на конкурентних засадах шляхом організації й проведення відкритого конкурсу, засадах колегіальності та неупередженості в прийнятті рішень.
1.2 Терміни, які використовуються в рішенні вживаються у визначених Законом України «Про індустріальні парки» значеннях.
1.3 Організацію та проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку (надалі - конкурс) здійснює конкурсна комісія з вибору керуючої компанії індустріального парку ( надалі – конкурсна комісія)
1.4 У конкурсі можуть брати участь юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, які підтвердили намір взяти участь у конкурсі шляхом подачі конкурсної пропозиції (заявка на участь у конкурсі, документи та матеріали) та на момент розкриття конкурсних пропозицій здійснили оплату реєстраційного внеску, що підтверджуються відповідними платіжними документами.
1.5 Об`єкт конкурсу: земельна ділянка розташована на території міста Фастів в межах промислового району «Промзона» та передбачена для створення індустріального парку.
1.6 Завданням проведення конкурсу є визначення претендента, який запропонував кращі умови щодо створення та функціонування індустріального парку відповідно до умов конкурсу.
1.7 Ініціатор створення індустріального парку – Фастівська міська рада (надалі-ініціатор створення) укладає договір з переможцем конкурсу про створення та функціонування індустріального парку.
1.8 До участі у конкурсі не допускаються юридичні особи, які:
1.8.1Визнані банкрутом або стосовно яких порушено справу про банкрутство
1.8.2 Майно (частина майна) яких перебуває у податковій заставі або на це майно накладено арешт.
1.8.3 Мають прострочену заборгованість зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів)
1.8.4 Не надали відповідні фінансові документи, які б підтверджували їх фінансові можливості, щодо забезпечення виконання умов конкурсу або знаходяться в стадії ліквідації.
1.8.5 Підставою для недопущення претендента до участі у конкурсі необхідної інформації, подання її в неповному обсязі або подання неправдивої інформації.
2. Інформування про проведення конкурсу
2.1 Конкурсна комісія публічно оголошує відкритий конкурс з повідомленням у засобах масової інформації. Вона забезпечує публікацію оголошення про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку у Фастівській міжрайонній газеті «Перемога» та на офіційному веб-сайті виконкому Фастівської міської ради в мережі Інтернет . Оголошення може бути додатково бути опубліковано в інших засобах масової інформації.
2.2 Інформація про оголошення конкурсу з вибору керуючої компанії має містити відомості щодо:
2.2.1 ініціатор створення індустріального парку
2.2.2 концепція індустріального парку
2.2.3 умов конкурсу, затверджених ініціатором створення (місце та строк подання конкурсних пропозицій, місце отримання конкурсної документації)
2.2.4 земельної ділянки, на якій передбачається створення індустріального парку
2.2.5 об`єктів, розміщених на земельній ділянці (перелік, характеристики, тощо)
2.2.6 строку, на який створено індустріальний парк
2.2.7 органу, до якого слід звертатись за додатковою інформацією
2.2.8 розміру реєстраційного внеску та розрахунковий рахунок
2.3 За зверненням претендента конкурсна комісія надає йому необхідну додаткову інформацію про концепцію індустріального парку, земельну ділянку та розташованій на ній об`єкти.
3. Конкурсна документація
3.1 Після оголошення конкурсу кожна юридична особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, має право безоплатно отримати конкурсну документацію.
3.2 Конкурсна документація розробляється конкурсною комісією та затверджується до моменту оголошення конкурсу.
3.3 Конкурсна документація безоплатно надається (за адресою зазначеною в оголошенні про проведення конкурсу) або надсилається (електронною поштою) претенденту після одержання від нього письмового запиту до конкурсної комісії.
3.4 Конкурсна документація має містити:
3.4.1 інструкцію з підготовки заявки на участь у конкурсі, у тому числі вимоги щодо надання:
3.4.1.1 відомостей про претендента на участь у конкурсі, його місцезнаходження;
3.4.1.2 бізнес-плану індустріального парку
3.4.1.3 відомостей, які підтверджують можливість претендента забезпечити належне функціонування індустріального парку, наявність досвіду, можливостей технологічного та організаційного забезпечення діяльності.
3.4.2 концепцію індустріального парку, затверджену рішенням міської ради від_____№_______, яка відображає основні правові, організаційні, економічні умови його створення та функціонування.
3.4.3 проект договору про створення та функціонування індустріального парку.
3.4.4 розмір, порядок сплати реєстраційного внеску
3.4.5 прізвище, ім`я по батькові посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб ініціатора створення, уповноважених здійснювати зв'язок з претендентами.
3.5 Відомості про претендента на участь у конкурсі, його місцезнаходження включають:
3.5.1 повне найменування, місцезнаходження, телефон/факс юридичної особи;
3.5.2 дату, місце та найменування органу реєстрації юридичної особи
3.5.3 організаційно-правову форму юридичної особи
3.5.4 інші, визначені в разі необхідності конкурсною комісією
3.6 Претендент на участь у конкурсі повинен представити бізнес-план розвитку та функціонування індустріального парку й інформацію, яка на його погляд надасть йому перевагу перед іншими претендентами.
3.7 Відомості, які підтверджують можливість претендента забезпечити належне функціонування індустріального парку, наявність досвіду, можливість технологічного та організаційного забезпечення такої діяльності підтверджуються наданням:
3.7.1 документа, що містить інформацію про наявність у претендента досвіду виконання аналогічних договорів (довідка у довільній формі про наявність досвіду, можливість технологічного та організаційного забезпечення такої діяльності)
3.7.2 інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка в довільній формі із зазначенням посад працівників, які будуть залучені претендентами до процесу створення та функціонування індустріального парку);
3.7.3 копій статуту або інших установчих документів (зі змінами за їх наявності), витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, належним чином завірені й скріплені печаткою
3.7.4 дійсної на момент розкриття конкурсних пропозицій довідки про відсутність заборгованості зі сплати обов’язкових податків і зборів;
3.7.5 дійсних на момент розкриття конкурсних пропозицій підтверджуючих документів, про те, що претендент не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
3.7.6 документа, що підтверджує повноваження посадової (або уповноваженої) особи претендента на підписання (укладання) договору про створення та функціонування індустріального парку (підтверджується одним з таких документів: копіями виписки з протоколу зборів засновників (учасників), наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим);
3.7.7 форми №1"Баланс (Звіт про фінансовий стан)" та форми №2 "Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)" за минулий рік
3.7.8 розшифровки дебіторської та кредиторської заборгованості юридичної особи (на дату подання документів) з позначенням дати їх виникнення;
3.7.9 інших відомостей, визначених у разі необхідності конкурсною комісією.
3.8. Претенденти конкурсу – нерезиденти для виконання вимог щодо вищезазначених документів подають у складі конкурсної пропозиції документи, аналогічні до вищезазначених, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані.
4. Реєстраційний внесок та порядок його сплати
4.1. Претендент, який виявив бажання взяти участь у конкурсі, повинен сплатити реєстраційний внесок
4.2. Сплата реєстраційного внеску підтверджуються відповідними пла-тіжними документами та здійснюється до моменту отримання конкурсної документації.
4.3. Розмір реєстраційного внеску складає ______.
4.4. Перерахування реєстраційного внеску здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
4.5. Реєстраційний внесок не повертається
5. Порядок подання конкурсних пропозицій
5.1. Конкурсна пропозиція подається конкурсній комісії в письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи, прошита, пронумерована та скріплена печаткою в закритому конверті.
5.2. Конкурсні пропозиціі подаються протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу.
5.3. Конкурсні пропозиції отримані після закінчення строку подачі не розглядаються й повертаються претенденту в нерозпечатаних конвертах.
5.4. Претендент конкурсу може оформити та подати тільки одну конкурсну пропозицію.
5.5. Подані конкурсні пропозиції реєструються у відповідному реєстрі, який веде конкурсна комісія.
5.6. Претендент конкурсу має право відкликати свою конкурсну пропозицію до кінцевого терміну подання, повідомивши про це конкурсну комісію письмово.
5.7. Конкурсна комісія письмово інформує юридичних осіб про надходження їх конкурсних пропозицій.
4.8. Інформація, що міститься в конкурсних пропозиціях претендентів, є конфіденційною й не підлягає розголошенню стороннім особам та іншим претендентам.
5.9. Конкурсна комісія приймає рішення про допущення (недопущення) претендентів до участі в конкурсі з обґрунтуванням причин у разі відмови.
5.10. Конкурсна комісія повідомляє претендентів про допущення (недопущення) до участі в конкурсі.
5.11. Заявки, документи та матеріали, подані претендентами, розгля-даються протягом 30 днів з останнього дня, установленого для їх подачі
Конкурсна комісія розглядає заявки, подані претендентами, допущеними до участі в конкурсі, документи та матеріали з пропозиціями щодо умов створення індустріального парку, визначає їх відповідність умовам конкурсу, готує висновки щодо визначення кращих умов його створення та функціонування.
5.12. Конкурсна комісія має право звернутися в межах повноважень за підтвердженням інформації, наданої претендентами конкурсу, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
6. Визначення переможця конкурсу
6.1. Переможцем конкурсу визнається претендент, який запропонував кращі умови створення та функціонування індустріального парку відповідно до умов конкурсу.
6.2. На підставі висновків конкурсної комісії ініціатор створення протягом 10 днів з останнього дня, установленого для розгляду конкурсних пропозицій, приймає рішення про переможця конкурсу.
6.3. У разі якщо конкурсна пропозиція надійшла лише від одного претендента, він може бути визнаний переможцем конкурсу за умови забезпечення реалізації визначених ініціатором створення умов конкурсу, а конкурс вважається таким, що відбувся.
6.4. Повідомлення про визначення переможця конкурсу надсилається конкурсною комісією переможцю не пізніше п'яти днів з дня прийняття рішення.
6.5. Результати оцінки конкурсних пропозицій претендентів не підлягають розголошенню до укладання договору про створення та функціонування індустріального парку, крім випадків, передбачених законом.
7. Відміна конкурсу
7.1. Конкурс може бути оголошений таким, що не відбувся, у разі коли:
7.1.1 протягом строку прийняття конкурсних пропозицій не надійшло жодної пропозиції;
7.1.2 усі подані пропозиції не відповідають умовам конкурсу, Концепції індустріального парку, затвердженій рішенням міської ради від _______№_______
8. Укладання та строк договору про створення й
функціонування індустріального парку
8.1. Ініціатор створення укладає договір з переможцем конкурсу про
створення й функціонування індустріального парку після погодження всіх його умов, але не пізніше 10 робочих днів з дня визначення переможця конкурсу.
8.2. Договір про створення й функціонування індустріального парку укладається між ініціатором створення та вибраною згідно із Законом України "Про індустріальні парки" юридичною особою, яка після його підписання набуває статусу керуючої компанії.
8.3. Строк договору про створення й функціонування індустріального парку встановлюється в межах терміну, на який його створено.
8.4. Строк договору може бути змінений за згодою сторін у межах терміну, на який створено індустріальний парк. Після закінчення строку договору він може бути продовжений на строк, визначений сторонами.
8.5. Істотними умовами договору про створення й функціонування індустріального парку є:
8.5.1 предмет договору;
8.5.2 строк договору;
8.5.3 наявність кадастрових номерів, визначення місця розташування та розмірів земельних ділянок, на яких створено індустріальний парк;
8.5.4 порядок та умови облаштування індустріального парку
8.5.5 порядок та умови здійснення наукової діяльності в межах індустріального парку;
8.5.6 порядок та умови залучення учасників;
8.5.7 порядок і умови надання учасникам прав на земельні ділянки та об'єкти в межах індустріального парку;
8.5.8 порядок та умови надання послуг і прав користування інженерно-транспортною інфраструктурою;
8.5.9 порядок та умови страхування керуючою компанією активів ініціатора створення, отриманих у користування;
8.5.10 правовий режим майна, створеного керуючою компанією в межах індустріального парку, а також переданого для використання майна, що є власністю ініціатора створення;
8.5.11 склад і порядок надання керуючою компанією звітності ініціатору створення та уповноваженому державному органу;
8.5.12 порядок набрання чинності договором. Договір набуває чинності не пізніше дня його підписання.
8.6. Зміни до договору про створення й функціонування індустріального парку вносяться за взаємною згодою сторін.
8.7. Реорганізація керуючої компанії – юридичної особи не є підставою для розірвання договору про створення й функціонування індустріального парку.
8.8. Невід'ємними частинами договору про створення й функціонування індустріального парку є:
8.8.1 рішення міської ради від ___________№________"Про затвердження Концепції індустріального парку "________" та створення його на території міста Фастів.
8.8.2 бізнес-план індустріального парку.
9. Припинення договору про створення та функціонування індустріального парку
9.1. Договір про створення та функціонування індустріального парку припиняється в разі закінчення строку, на який його було укладено, якщо сторони не уклали угоди про його продовження в межах терміну, на який створено індустріальний парк.
9.2. Договір про створення та функціонування індустріального парку може бути припинено достроково в разі:
9.2.1 істотного порушення однією зі сторін зобов'язань за договором
9.2.2 ліквідації керуючої компанії за рішенням суду, у тому числі у зв'язку з визнанням її банкрутом.
9.3. У разі припинення договору про створення та функціонування індустріального парку, керуюча компанія зобов'язана повернути ініціатору створення земельні ділянки, не відчужені у власність учасників, а також об'єкти права власності на умовах, зазначених у договорі. Якщо керуюча компанія допустила псування земельної ділянки ініціатора створення, погіршення стану/знищення об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури та/або іншого майна ініціатора створення, розташованого в межах індустріального парку вона зобов'язана відшкодувати йому збитки, якщо доведено, що це сталося внаслідок дій або бездіяльності цієї компанії.
9.4. У разі припинення договору про створення й функціонування індустріального парку в межах строку, на який його створено, ініціатор створення проводить вибір керуючої компанії згідно із Законом України "Про індустріальні парки".
9.5. У разі дострокового припинення договору про створення й функціонування індустріального парку, після підписання нового договору керуюча компанія зобов'язана протягом 5 робочих днів підписати договори про здійснення господарської діяльності в межах індустріального парку з усіма учасниками на умовах, що не погіршують становище учасників, обумовлене попередніми договорами.
9.6. У період між днем припинення договору про створення й функціонування індустріального парку та днем підписання договорів між керуючою компанією й учасниками про здійснення господарської діяльності в межах індустріального парку статус учасників залишається незмінним.
10. Набуття та втрата статусу керуючої компанії індустріального парку
10.1. Юридична особа набуває статусу керуючої компанії з дня укладання договору про створення й функціонування індустріального парку.
10.2. Юридична особа втрачає статус керуючої компанії з дня припинення договору про створення й функціонування індустріального парку.
11. Права та обов'язки ініціатора створення індустріального парку
11.1. Ініціатор створення має право:
11.1.1 здійснювати контроль за дотриманням керуючою компанією умов укладених договорів;
11.1.2 надавати керуючій компанії право на облаштування індустріального парку та/або управління (експлуатацію) об'єктами, що розміщені в його межах;
11.1.3 вимагати від керуючої компанії дотримання концепції індустріального парку та виконання умов договорів, укладених з ініціатором створення;
11.1.4 щокварталу отримувати від керуючої компанії звіти про функціонування індустріального парку;
11.1.5 вимагати від керуючої компанії усунення порушень, допущених у процесі функціонування індустріального парку;
11.1.6 вимагати від керуючої компанії відшкодування збитків у разі погіршення стану об'єктів або псування земельної ділянки індустріального парку, які сталися внаслідок її дій або бездіяльності;
11.1.7 здійснити в першочерговому порядку викуп майна керуючої компанії в межах індустріального парку в разі дострокового розірвання договору про його створення й функціонування;
11.1.8 за зверненням керуючої компанії здійснювати заходи щодо розширення меж індустріального парку, якщо в межах наявної території неможливо розмістити нових учасників.
11.2. Ініціатор створення зобов'язаний:
11.2.1 здійснити облаштування індустріального парку відповідно до умов договору про його створення та функціонування;
11.2.2 надати керуючій компанії та/або учасникам права на земельні ділянки, наявні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури та інші об'єкти, розміщені в межах індустріального парку;
11.2.3 зберігати комерційну таємницю керуючої компанії;
11.2.4 не втручатися в поточну господарську діяльність керуючої компанії та учасників індустріального парку;
11.2.5 розглядати пропозиції керуючої компанії щодо надання згоди на здійснення невід'ємних поліпшень його майна, переданого в її користування;
11.2.6 здійснювати контроль за дотриманням Концепції індустріального парку;
11.2.7 у разі відсутності керуючої компанії, щокварталу подавати уповноваженому державному органу звіти про результати функціонування індустріального парку;
11.2.8 при укладанні договору про створення та функціонування індустріального парку передбачити в його умовах використання в діяльності, пов'язаній з його створенням й функціонуванням, працівників – громадян України, у тому числі звільнених у зв'язку з ліквідацією державного або комунального підприємства, майно якого надано в користування керуючій компанії.
11.3. Ініціатор ствстворення має також інші права та обов'язки, передбачені договором про створення й функціонування індустріального парку та чинним законодавством України.
12. Права та обов'язки керуючої компанії індустріального парку
12.1. Керуюча компанія має право:
12.1.1 здійснювати господарську діяльність відповідно до законодавства з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про індустріальні парки";
12.1.2 з урахуванням вимог законодавства України у сфері земельних відносин передавати учасникам у суборенду надану їй у оренду земельну ділянку або її частини у межах індустріального парку з правом забудови;
12.1.3 створити умови для підключення (приєднання) учасників до інженерних мереж та комунікацій;
12.1.4 вимагати розірвання договору в разі порушення ініціатором створення його умов і відшкодування збитків, завданих невиконанням умов договору;
12.1.5 на продовження строку договору в разі виконання його умов;
12.1.6 на отримання плати за вироблені товари (роботи, послуги) згідно з умовами договору;
12.1.7 залучати на контрактній основі до виконання робіт та надання послуг у межах індустріального парку третіх осіб;
12.1.8 щокварталу отримувати від учасників звіти про виконання умов договору, якщо інше не передбачено ним;
12.1.9 ініціювати розгляд питання стосовно розширення меж індустріального парку у разі, якщо в межах наявної території неможливо розмістити нових учасників.
12.2. Керуюча компанія зобов'язана:
12.2.1 виконувати умови договору про створення й функціонування індустріального парку;
12.2.2 здійснити облаштування індустріального парку відповідно до умов договору про його створення та функціонування;
12.2.3 забезпечувати виконання бізнес-плану індустріального парку;
12.2.4 залучати учасників до діяльності індустріального парку та укладати з ними необхідні договори;
12.2.5 самостійно або за дорученням учасників одержувати відповідні дозволи та погодження в органах державної влади, місцевого самоврядування, у тому числі для здійснення будівництва об'єктів виробничого призначення, інших об'єктів, необхідних для ведення господарської діяльності в межах індустріального парку, представляти інтереси учасників у відносинах з дозвільними органами, службами, підприємствами, установами та організаціями;
12.2.6 звертатися за узгодженням невід'ємних поліпшень майна, переданого ініціатором створення в користування керуючій компанії;
12.2.7 утримувати в належному стані передані за відповідними договорами земельну ділянку, інженерно-транспортну інфраструктуру та інші об'єкти, розміщені в межах індустріального парку, та забезпечувати належні умови їх використання;
12.2.8 після закінчення строку, на який було укладено договір, передати земельну ділянку разом з об'єктами інфраструктури, розташованими на ній, ініціатору створення, якщо інше не передбачено договором;
12.2.9 щокварталу подавати ініціатору створення та уповноваженому державному органу звіти про функціонування індустріального парку;
12.2.10 зберігати комерційну таємницю ініціатора створення.
12.3. Керуюча компанія має також інші права та обов'язки, передбачені договором про створення й функціонування індустріального парку й чинним законодавством України.
Додаток до рішення
Фастівської міської ради
№__________від_____________
ПОРЯДОК
роботи конкурсної комісії з вибору керуючої компанії
індустріального парку
1. Відповідно до Закону України "Про індустріальні парки" ініціатор створення індустріального парку Фастіська міська рада (надалі – ініціатор створення) утворює конкурсну комісію з вибору керуючої компанії індустріального парку, затверджує її склад та порядок роботи.
2. У роботі конкурсна комісія з вибору керуючої компанії індустріального парку (надалі – конкурсна комісія) керується Конституцією України, чинним законодавством України, нормативними документами Фастівської міської ради, умовами конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку та цим порядком.
3. Конкурсна комісія відповідає за організацію та проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку (надалі – конкурс). У процесі роботи вона забезпечує реалізацію таких основних функцій:
3.1. визначає строки проведення конкурсу, публічно оголошує відкритий конкурс з повідомленням у засобах масової інформації;
3.2. готує конкурсну документацію;
3.3. веде реєстр надходження від претендентів на участь у конкурсі конкурсних пропозицій та письмово підтверджує їх надходження;
3.4. забезпечує претендентів необхідною інформацією (документами) для підготовки конкурсних пропозицій;
3.5. приймає рішення про допущення (недопущення) претендентів до участі в конкурсі з обґрунтуванням причин у разі відмови;
3.6. повідомляє претендентів про допущення (недопущення) до участі в конкурсі;
3.7. розглядає конкурсні пропозиції претендентів конкурсу, вивчає їх на предмет відповідності умовам конкурсу, конкурсній документації;
3.8. у разі необхідності проводить додаткову перевірку інформації, поданої претендентами конкурсу, із залученням відповідних експертів та інших фахівців;
3.9. готує висновки щодо визначення кращих умов створення та функціонування індустріального парку, на підставі яких ініціатор створення приймає рішення про переможця конкурсу.
4. Згідно з визначеними функціями конкурсна комісія має відповідні права та обов'язки.
4.1. Конкурсна комісія має право:
4.1.1 від імені ініціатора створення в межах наданих повноважень та визначених функцій виступати організатором проведення конкурсу;
4.1.2 здійснювати комплекс заходів, пов’язаних з конкурсом;
4.1.3 розробляти та затверджувати конкурсну документацію, текст інфор-маційного оголошення про проведення конкурсу в межах повноважень;
4.1.4 ознайомлюватися з усіма конкурсними пропозиціями з метою їх розгляду, оцінки та порівняння конкурсних пропозицій усіх претендентів конкурсу;
4.1.5 одержувати від відділів, управлінь та інших виконавчих органів міської ради інформацію, необхідну для проведення конкурсу, у межах наданих повноважень;
4.1.6 у разі необхідності, проводити додаткову перевірку інформації, поданої претендентами конкурсу, із залученням відповідних експертів та інших фахівців;
4.1.7 підбивати підсумки конкурсу та визначати його переможця;
4.1.8 подавати проект рішення про затвердження результатів конкурсу ініціатору створення.
4.2. Конкурсна комісія зобов'язана:
4.2.1 забезпечувати рівні умови для всіх претендентів конкурсу, об’єктивне та чесне визначення переможця;
4.2.2 організовувати приймання, зберігання, розкриття конкурсних пропозиції, забезпечувати вибір найкращої конкурсної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у конкурсній документації;
4.2.3 зберігати конфіденційність інформації.
5. Основною формою роботи конкурсної комісії є засідання, які скликаються її головою.
6. Керівництво роботою конкурсної комісії здійснює її голова. У разі відсутності голови комісії, його обов’язки виконує заступник.
7. Зміни до складу конкурсної комісії затверджуються рішенням міської ради.
8. Рішення конкурсної комісії оформлюються протоколом, який підписується головою та секратерем комісії. У разі незгоди члена конкурсної комісії з її рішенням, у протоколі зазначається, що він має окрему думку, яка викладається на окремому аркуші.
9. Голова конкурсної комісії:
9.1 приймає рішення щодо проведення засідань конкурсної комісії;
9.2 визначає дату й місце проведення засідань;
9.3 веде засідання конкурсної комісії;
9.4 здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства України.
10. Секретар конкурсної комісії:
10.1 забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань конкурсної комісії;
10.2 оперативно інформує членів конкурсної комісії стосовно організаційних питань її діяльності;
10.3 надає членам конкурсної комісії усі документи, необхідні для забезпечення їх діяльності;
10.4 готує проекти звернень та іншої кореспонденції для взаємодії з претендентами конкурсу;
10.5 надає особам, які звернулися з відповідним запитом, конкурсну документацію та зміни до неї (за наявності) у прошитому вигляді з пронумерованими сторінками, засвідчену підписом голови конкурсної комісії та скріплену печаткою ініціатора створення;
10.6 забезпечує ведення реєстру наданих конкурсних пропозицій (додаток 2) та зберігання конкурсних пропозицій;
10.7 здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства України.
За відсутності секретаря конкурсної комісії (відпустка, хвороба тощо) його обов’язки виконує інший член конкурсної комісії, призначений її головою.
11. Після закінчення терміну подання конкурсних пропозицій голова конкурсної комісії скликає її засідання з метою розкриття конкурсних пропозицій.
Під час розкриття конкурсних пропозицій перевіряється наявність усіх необхідних документів, передбачених конкурсною документацією, оголошуються найменування та місцезнаходження кожного претендента, а також приймається рішення про їх допущення (недопущення) до участі в конкурсі з обґрунтуванням причин у разі відмови.
Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття конкурсних пропозицій (додаток 3). Протокол підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії та затверджується її головою, у разі його відсутності – заступником голови комісії. Кожен член комісії має право в письмовому вигляді висловити особисту думку, яка долучається до протоколу.
12. Після розкриття конкурсних пропозицій конкурсна комісія розглядає заявки, подані претендентами, допущеними до участі в конкурсі, документи та матеріали з пропозиціями щодо умов створення індустріального парку, визначає їх відповідність умовам конкурсу, готує висновки про визначення кращих умов створення й функціонування індустріального парку на основі критеріїв та методики оцінки, передбачених у конкурсній документації.
13. За результатом розгляду та оцінки конкурсних пропозицій конкурсною комісією складається протокол оцінки конкурсних пропозицій (додаток 3)
За умови отримання претендентами однакової кількості балів або інших оціночних одиниць відповідно до методики та критеріїв оцінки, голос голови конкурсної комісії є вирішальним.
Разом з протоколом оцінки конкурсних пропозицій ініціатору створення подається проект рішення про результати конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку
14. Кожен член конкурсної комісії керується цим порядком, умовами конкурсу, чинним законодавством України.
15. Членам конкурсної комісії забороняється розголошувати стороннім особам та іншим претендентам конкурсу інформацію, що міститься в їх конкурсних пропозиціях, чи розголошувати інформацію про результати оцінки конкурсних пропозицій до моменту укладання договору про створення й функціонування індустріального парку, крім випадків, передбачених законом
Додаток до рішення
Фастівської міської ради
№__________від_____________
СКЛАД
конкурсної комісії з вибору керуючої компанії
індустріального парку
Перший заступник міського голови
голова конкурсної комісії
Заступник голови комісії
Начальник відділу економіки та соціально
економічного розвитку
секретар конкурсної комісії
Члени комісії:
Начальник відділу з питань раціонального
використання земель
В.о. начальника Держземагенства у
Фастівському районі Київській області
Начальник відділу містобудування та
архітектури
Голова постійної комісії міської ради з питань
інвестиційної діяльності, земельних відносин
та містобудування
Головний спеціаліст відділу з питань
надзвичайних ситуацій цивільного захисту
населення та екології
Начальник фінансового управління
Начальник відділу юридично-правового
забезпечення ради
Голова постійної комісії з питань
регулювання діяльності підприємств
промисловості, транспорту та зв’язку ,
торгівлі та побутового обслуговування
сприяння розвитку підприємництва
голова постійної комісії з питань бюджету
фінансів, соціально-економічного,
культурного розвитку та управління
майном
Секретар міської ради Г.Ф.Поліщук
Додаток до рішення
Фастівської міської ради
№__________від_____________
РЕЄСТР наданих конкурсних пропозицій
1. Ініціатор створення індустріального парку:
1.1.Найменування: ______________________________________________
1.2.Місцезнаходження:___________________________________________
1.3. Орган, що відповідає за організацію та проведення конкурсу, ПІБ посадової особи, телефон, телефакс: __________________________________
2. Інформація про об’єкт конкурсу (найменування, площа): ___________
3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення конкурсу, опублікованого в Фастівській міськрайонній газеті "Перемога": ___________________________________________________________________
4. Інформація про надані конкурсні пропозиції:
№
|
Дата, час та спосіб отримання (особисто, поштою,тощо)
|
Повне найменування претендента конкурсу
|
Дотримання передбачених у конкурсній документації вимог щодо форми подання конкурсних пропозицій
|
Підпис особи, яка зареєстру-вала конкурсну пропозицію, та підпис особи, що передала її особисто (якщо передано особисто)
|
Примітка
|
5. Інша інформація__________________________________________________
6. Прийняття конкурсних пропозицій закінчилося ______________ _________
(дата) (час)
Голова конкурсної комісії ______________ (підпис) ( ініціали, прізвище)
Секретар конкурсної комісії ______________ підпис) ( ініціали, прізвище)
Додаток до рішення
Фастівської міської ради
№__________від_____________
ПРОТОКОЛ
розкриття конкурсних пропозицій
1. Ініціатор створення індустріального парку:
1.1.Найменування: ______________________________________________
1.2.Місцезнаходження:___________________________________________
1.3.Орган, що відповідає за організацію та проведення конкурсу, ПІБ посадової особи, телефон, телефакс: __________________________________
2.Інформація про об’єкт конкурсу (найменування, площа): ___________________________________________________________________
3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення конкурсу: ___________________________________________________________________
4. Розкриття конкурсних пропозицій відбулося___________(дата) (час)
5.Місце розкриття _____________________________________________
6. Перелік конкурсних пропозицій, поданих претендентами конкурсу
Номер і дата реєстрації конкурсної пропозиції
№
|
Повне найменування претендента конкурсу, місце-знаходження, телефон/телефакс
|
Інформація про наявність чи відсутність необхідних документів, передбачених конкурсною документаціє
|
Інформація про допущення (недопущення) претендента до участі в конкурсі
|
Примітка
|
7. Присутні від ініціатора створення (члени конкурсної комісії):
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова конкурсної комісії __________ (підпис) ( ініціали, прізвище)
Секретар конкурсної комісії _________ підпис) ( ініціали, прізвище)
Додаток до рішення
Фастівської міської ради
№__________від_____________
ПРОТОКОЛ
Оцінки конкурсних пропозицій
1. Ініціатор створення індустріального парку:
1.1.Найменування: ______________________________________________
1.2.Місцезнаходження:___________________________________________
1.3.Орган, що відповідає за організацію та проведення конкурсу, ПІБ посадової особи, телефон, телефакс: __________________________________
2.Інформація про об’єкт конкурсу (найменування, площа): ___________________________________________________________________
3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення конкурсу: ___________________________________________________________________
4.Проведення оцінки конкурсних пропозицій відбулося ___________(дата) (час)
5. Перелік відхилення конкурсних пропозицій та причини їх відхилення________________________________________________________
6. Перелік конкурсних пропозицій, допущених до процедури оцінки_____________________________________________________________
7. Методика та критерії оцінки конкурсних пропозицій.
8. Оцінка пропозицій претендентів:
Повне найменування претендента конкурсну, номер і дата реєстрації конкурсної пропозиції
|
Критерії оцінки конкурсних пропозицій
|
Значення показників згідно з конкурсними пропозиціями за критеріями оцінки
|
Кількість балів або інших оціночних одиниць за критеріями відповідно до методики оцінки
|
Примітка
|
9. Результат проведення оцінки конкурсних пропозицій_______________
Голова конкурсної комісії __________ (підпис) ( ініціали, прізвище)
Секретар конкурсної комісії _________ підпис) ( ініціали, прізвище)
Додаток до рішення
Фастівської міської ради
№__________від_____________
ФОРМА
Договору про створення та функціонування
індустріального парку
____________________________ ____ ___________ 20 ____ р.
(найменування населеного пункту)
______________________________________________________________________________
(найменування (прізвище, ім’я, по батькові) ініціатора створення індустріального парку)
______________________________________________________________________________
(відповідно до пункту 4 статті 1 Закону України “Про індустріальні парки“)
(надалі – Ініціатор) в особі ______________________________________________________,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові)
що діє на підставі ______________________________________________________________,
(назва документа)
з однієї сторони, і ______________________________________________________________
______________________________________________________________________________
(найменування юридичної особи, яка після підписання цього Договору
набуває статусу керуючої компанії (відповідно до пункту 5 статті 1 Закону України
“Про індустріальні парки“)
(надалі – Керуюча компанія) в особі ______________________________________________,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові)
що діє на підставі ______________________________________________________________
(назва документа)
______________________________________________________________________________,
з іншої сторони, на основі рішення Фастівської міської ради від _______ № _________ “Про створення індустріального парку та затвердження концепції індустріального (промислового) парку «_______» уклали цей Договір про наступне:
1. Предмет договору
1.1. Керуюча компанія відповідно до умов цього Договору, бізнес-плану та концепції індустріального парку зобов’язується виконувати комплекс робіт і послуг з підготовки земельних ділянок, а також проектування, будівництва, реконструкції, ремонту та облаштування об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури чи інших об’єктів з метою створення належних умов для здійснення учасниками господарської діяльності та забезпечувати функціонування індустріального парку, а Ініціатор зобов’язується здійснювати комплекс заходів, необхідних для виконання Керуючою компанією своїх обов’язків за цим Договором.
1.2. За цим Договором створюється та забезпечується функціонування індустріального парку (назва), розташованого на земельних ділянках, загальною площею _______.
1.3. Земельні ділянки площею ________, розташовані ________________, кадастрові номери ______________ з викопіюванням з кадастрової карти (плану) щодо місця їх розташування.
1.4. Термін, на який створюється індустріальний парк, ______________________________________________________________________________.
2. Порядок виконання договору
2.1. Облаштування індустріального парку:
2.1.1. Порядок облаштування індустріального парку
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
2.1.2. Умови облаштування індустріального парку
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
2.2. Надання прав на земельні ділянки та об’єкти у межах індустріального парку:
2.2.1. Порядок надання прав на земельні ділянки та об’єкти у межах індустріального парку
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
2.2.2. Умови надання прав на земельні ділянки та об’єкти у межах індустріального парку
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
2.3. Залучення учасників індустріального парку:
2.3.1. Порядок залучення учасників індустріального парку
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
2.3.2. Умови залучення учасників індустріального парку
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
2.4. Правовий режим майна, створеного керуючою компанією у межах індустріального парку, та майна, переданого для використання, що є власністю ініціатора створення
2.5. Надання керуючою компанією щоквартальної звітності:
2.5.1. Склад звітності, що подається
___________________________________________________-__________________________
______________________________________________________________________________.
2.5.2. Порядок подання звітності
______________________________________________________________________________
2.6. Надання послуг та прав користування інженерно-транспортною інфраструктурою:
2.7. Порядок надання послуг та прав користування інженерно-транспортною інфраструктурою
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
2.7.1. Умови надання послуг та прав користування інженерно-транспортною інфраструктурою
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
3. Права та обов’язки сторін
3.1. Ініціатор зобов’язаний:
3.1.1. Здійснити облаштування індустріального парку відповідно до умов цього Договору.
3.1.2. Зберігати комерційну таємницю Керуючої компанії.
3.1.3. Не втручатися у поточну господарську діяльність Керуючої компанії та учасників.
3.1.4. Розглядати пропозиції Керуючої компанії щодо надання згоди на здійснення поліпшення його майна, переданого у користування Керуючій компанії.
3.1.5. Здійснювати контроль за додержанням концепції індустріального парку.
3.1.6. Виконувати умови цього договору.
3.2. Ініціатор має право:
3.2.1. Здійснювати контроль за додержанням Керуючою компанією умов укладених договорів.
3.2.2. Надавати Керуючій компанії право на облаштування індустріального парку та/або управління (експлуатацію) об’єктами, що розміщені у межах індустріального парку.
3.2.3. Вимагати від Керуючої компанії додержання концепції індустріального парку та виконання умов договорів, укладених з ініціатором створення.
3.2.4. Щокварталу отримувати від Керуючої компанії звіти про функціонування індустріального парку.
3.2.5. Вимагати від Керуючої компанії усунення порушень, допущених нею у процесі функціонування індустріального парку.
3.2.6. Вимагати від Керуючої компанії відшкодування збитків у разі погіршення стану об'єктів або псування земельної ділянки індустріального парку, яке сталося внаслідок дій або бездіяльності Керуючої компанії.
3.2.7. Здійснити викуп майна Керуючої компанії у межах індустріального парку у разі дострокового розірвання договору про створення та функціонування індустріального парку в першочерговому порядку.
3.2.8. За зверненням Керуючої компанії вживати заходів з розширення меж індустріального парку, якщо на наявній території не можливо розмістити нових учасників.
3.3. Ініціатор має також інші права та обов’язки, передбачені цим Договором і чинним законодавством України.
3.4. Керуюча компанія зобов’язана:
3.4.1. Виконувати умови цього Договору.
3.4.2. У процесі діяльності, пов’язаної із створенням та функціонуванням індустріального парку, залучати працівників – громадян України, зокрема звільнених працівників у зв’язку з ліквідацією державного або комунального підприємства, майно якого надано у користування Керуючій компанії. Зазначене вище не позбавляє права Керуючій компанії приймати на роботу іноземних громадян та осіб без громадянства.
3.4.3. Здійснити облаштування індустріального парку відповідно до умов договору про створення та функціонування індустріального парку.
3.4.4. Забезпечувати виконання бізнес-плану індустріального парку.
3.4.5. Залучати учасників індустріального парку та укладати з ними необхідні договори.
3.4.6. Самостійно або за дорученням учасників одержувати дозволи та погодження в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, у тому числі для здійснення будівництва об'єктів виробничого призначення, інших об’єктів, необхідних для здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку, представляти інтереси учасників у відносинах з дозвільними органами, службами, підприємствами, установами і організаціями.
3.4.7. Звертатися з пропозиціями щодо надання згоди на здійснення поліпшення майна, переданого Ініціатором у користування Керуючій компанії.
3.4.8. Утримувати у належному стані передані за відповідними договорами земельну ділянку, інженерно-транспортну інфраструктуру та інші об’єкти, розміщені у межах індустріального парку, та забезпечувати належні умови їх використання.
3.4.9. Після закінчення строку, на який укладено Договір, передати земельну ділянку разом з об’єктами інфраструктури, що розташовані на ній, та іншими об’єктами, розміщеними у межах індустріального парку, Ініціатору, якщо інше не передбачено Договором.
3.4.10. Щокварталу подавати Ініціатору та уповноваженому державному органу звіти про функціонування індустріального парку.
3.4.11. Зберігати комерційну таємницю ініціатора.
3.5. Керуюча компанія має право:
3.5.1. Здійснювати господарську діяльність відповідно до чинного законодавства України з врахуванням особливостей, передбачених Законом України “Про індустріальні парки“.
3.5.2. З врахуванням вимог земельного законодавства передавати учасникам у суборенду надану їй в оренду земельну ділянку або її частини у межах індустріального парку з правом забудови.
3.5.3. Створити умови для підключення (приєднання) учасників до інженерних мереж та комунікацій.
3.5.4. Вимагати розірвання договору у разі порушення Ініціатором умов Договору і відшкодування збитків, завданих невиконанням умов Договору.
3.5.5. На продовження строку Договору у разі виконання його умов.
3.5.6. На отримання плати за вироблені товари (роботи, послуги), що надаються учасникам згідно з Договором та чинним законодавством України.
3.5.7. Залучати на контрактній основі до виконання робіт та надання послуг у межах індустріального парку третіх осіб.
3.5.8. Не рідше ніж щокварталу отримувати від учасників звіти про виконання умов Договору.
3.5.9. Ініціювати розгляд питання стосовно розширення меж індустріального парку у разі, якщо на наявній території не можливо розмістити нових учасників.
3.6. Керуюча компанія має також інші права та обов’язки, передбачені цим Договором і чинним законодавством України.
4. Відповідальність сторін
4.1. Одностороння відмова від виконання зобов’язань за цим Договором не допускається. У разі порушення зобов’язання, що виникає з цього Договору (надалі – порушення Договору), сторона несе відповідальність, визначену цим Договором та/або чинним законодавством України.
4.2. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених цим Договором.
5. Обставини непереборної сили
5.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
5.2. Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше 15 календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі.
5.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, що видаються уповноваженими на це органами.
5.4. У разі, коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж ____ календарних днів, кожна із сторін у встановленому порядку має право розірвати цей Договір.
6. Вирішення спорів
6.1. Усі спори, які будуть виникати при виконанні цього Договору, регламентуються способом переговорів і консультацій між сторонами.
6.2 У разі неможливості досягнення згоди сторін у процесі переговорів і консультацій такий спір вирішується у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
7. Строк дії Договору
7.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками сторін та скріплення підписів печатками.
7.2. Строк дії Договору про створення та функціонування індустріального парку встановлюється у межах терміну, на який створено індустріальний парк.
Строк дії Договору ___________________________________.
7.3. Цей Договір припиняється у разі закінчення строку, на який його укладено, якщо сторони не уклали угоди про його продовження у межах терміну, на який створено індустріальний парк.
7.4. Строк дії Договору може бути змінений за згодою сторін у межах терміну, на який створено індустріальний парк.
7.5. Цей Договір може бути припинено достроково у разі:
7.5.1. Істотного порушення однією із сторін своїх зобов’язань за Договором.
7.5.2. Ліквідації Керуючої компанії за рішенням суду, у тому числі у зв’язку з визнанням її банкрутом.
7.6. Реорганізації Керуючої компанії – юридичної особи не є підставою для розірвання Договору про створення та функціонування індустріального парку.
7.7. Цей Договір укладається і підписується у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу.
8. Інші умови
8.1. Зміни до цього Договору вносяться за взаємною згодою сторін.
8.2. У разі припинення Договору про створення та функціонування індустріального парку Керуюча компанія зобов’язана повернути ініціатору створення індустріального парку земельні ділянки, не відчужені у власність учасників, а також об’єкти права власності на умовах, зазначених у Договорі.
8.3. Якщо Керуюча компанія допустила псування земельної ділянки ініціатора створення індустріального парку, погіршення стану/знищення об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та/або іншого майна ініціатора створення індустріального парку, розташованого у межах індустріального парку, вона зобов’язана відшкодувати йому збитки, якщо доведено, що це сталося внаслідок дій або бездіяльності цієї компанії.
9. Додатки до Договору
9.1. Невід’ємною частиною цього договору є:
9.1.1. Рішення ініціатора про створення індустріального парку.
9.1.2. Бізнес-план індустріального парку.
9.1.3.Концепція індустріального парку, схвалена ініціатором створення індустріального парку.
10. Реквізити сторін
Ініціатор
__________
____ ____________ 20 __ р.
МП
|
Керуюча компанія
____________
____ ____________ 20 __ р.
МП
|