Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
ВЕБ-портал електронних послуг Пенсійного фонду України в нових стандартах обслуговування
Сьогодення неможливо уявити без досягнень науково-технічного прогресу. В свою чергу, органи Пенсійного фонду України намагаються зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців та громадян більш якісним, оперативним та функціональним.
Останнім часом значно розширився формат співробітництва Пенсійного фонду України із громадянами та страхувальниками завдяки веб-порталу електронних послуг – portal.pfu.gov.ua.
Цей електронний ресурс виконує дві найважливіші функції.
Перша – надання загальної інформації у сфері соціальних та пенсійних послуг. На веб-порталі розміщено зразки заяв, бланків, інших необхідних документів для призначення (перерахунку) пенсії, що дає можливість роздрукувати або заповнити їх в електронному вигляді.
Друга – зареєструвавшись на порталі, кожна людина має можливість, не виходячи з дому, застосовуючи можливості мережі Інтернет
– відслідкувати стан своєї облікової персональної картки, правильність і повноту інформації, котру подає через органи Державної фіскальної служби в ПФУ її роботодавець, і вчасно вжити заходи щодо виправлення виявлених помилок (допущених роботодавцями у поданій звітності), щоб не втратити жодного дня свого страхового стажу під час нарахування (перерахунку) пенсії;
– пенсіонери можуть ознайомитися з розміром пенсії.
З січня 2016 року в органах Пенсійного фонду України запрацює система централізованого обслуговування громадян. Таке впровадження дасть можливість не лише за лічені хвилини в автоматичному режимі призначати пенсії, а й надавати громадянам якісні послуги. У найближчому часі паперові пенсійні справи, які потребують особливих умов зберігання буде переформатовано в електронний варіант. Відтак, кожен громадянин через веб-портал електронних послуг матиме доступ до своєї пенсійної справи.
На сьогодні, визначено 4 регіони (Вінницький, Донецький, Київський, Херсонський), в яких буде впроваджено цей пілотний проект.