Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про внесення змін в рішенням міської ради №30-VI-VI від 10.02.2011року «Про Порядок розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території міста Фастова»
№30-VI-VI від 10.02.2011року «Про Порядок розміщення
об’єктів зовнішньої реклами на території міста Фастова»
Відповідно до Закону України «Про рекламу», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Постанов Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 року №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами), від 30.03.1994 року №198 «Про затвердження Єдиних Правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони» (із змінами), від 21.05.2009 року №526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (із змінами), рішення Фастівської міської ради від 28.08.2003 року №11-ХІV-ІV «Про затвердження Правил благоустрою території міста Фастова» (із змінами), та інших нормативних актів діючого законодавства України, з метою регулювання відносин, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Фастова та визначення порядку надання дозволів на розміщення такої реклами, керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
1. Внести зміни та доповнення до «Порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста Фастова» затвердженого рішенням Фастівської міської ради від 10.02.2011року №30-VI-VI «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Фастова» (Додаток).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регулювання діяльності підприємства промисловості транспорту, зв’язку, торгівлі та побутового обслуговування, сприяння розвитку підприємництва та першого заступника міського голови.
ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ НА ТЕРИТОРІЇ МІСТА ФАСТОВА»
1. Нова редакція останньої позиції пункту 2.1, розділу 2:
«● вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою»;
2. Вилучено розділ ІІІ. «Порядок утворення, організація роботи та повноваження Комісії» в зв'зку з тим, що всі документи дозвільного характеру проходять через засідання Єдиного дозвільного центру з видачі документів дозвільного характеру у м. Фастові, в склад якого входять члени комісії по розміщенню реклами (З А К О Н У К Р А Ї Н И Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності);
3. В пунктах 5.6-5.10 розділу 5, вилучено абзаци в яких йде мова про надання приорітету;
4. Вилучено пункт 5.16 розділу 5 в зв'язку з втратою необхідності;
5. Пункт.5.28 розділу 5 вилучено в зв’язку з спрощенням порядку надання Дозволу;
6. В пункті.5.29 розділу 5 фразу «протягом п'яти робочих днів з дати одержання зазначених пропозицій» змінити «на черговому засіданні приймає»;
7. Пункт.5.30 розділу 5 вилучено в зв'язку з втратою необхідності надавати інформацію до податкової. Відмінено податок на рекламу;
8. В п.5.32 розділу 5 фраза «три роки» змінено «на п'ять» (Постанова КМУ від 29.12.2003 року №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (із змінами).
9. Розділ 8 доповнено пунктами 8.19, 8.19.1, згідно Постанови КМУ від 29.12.2003 року №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (із змінами).
Про внесення змін та доповнень до рішення Фастівської міської ради №30-VI-VI від 10.02.2011 року «Про порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Фастова»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Відповідно до Законів України «Про рекламу»,Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанов Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», від 30.03.1994 №198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів. Правил користування ними та охорони», рішення Фастівської міської ради від 28.08.2003 №11-ІУ (із змінами) «Про затвердження Правил благоустрою на території м.Фастова», рішення Фастівської міської ради від 10.02.2011р. №30-VI-VI «Про порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Фастова», розміщення зовнішньої реклами в місті Фастові (далі - Порядок) регулює правові відносини між виконавчим комітетом Фастівської міської ради та фізичними і юридичними особами, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на території м.Фастова, також визначає порядок надання дозволів на її розміщення, вимоги до проектування рекламних засобів, визначення та погодження місць встановлення рекламних засобів, розміщення (встановлення, монтаж, нанесення), експлуатації та демонтажу, а також порядок контролю за дотриманням вимог цього Порядку.
2. Цілі державного регулювання.
Зміни та доповнення Порядку розміщення об'єктів зовнішньої реклами на території м. Фастів розроблено з ціллю:
- дотримання чинного законодавства;
- спрощення механізму отримання Дозволів на розміщення ОЗР;
- забезпечити надходження додаткових коштів до міського бюджету.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.
Альтернативних способів досягнення зазначених цілей немає.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
- регулювання побудоване відповідно до принципів державної регуляторної політики;
- проект регуляторного акта буде надано для ознайомлення суб’єктам господарювання, керівникам комунальних підприємств та Фастівського ВДАІ;
- регуляторний акт дасть змогу відпрацювати спрощений механізм отримання Дозволу на території міста.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Ресурсні можливості для впровадження та виконання вимог акта оцінюються як достатні. На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза та/або значні темпи інфляції. Фактори можуть значно знизити платоспроможність суб’єктів господарювання, в результаті може зменшитись кількість учасників аукціону або взагалі їх відсутність.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Місцева влада
|
- покращення благоустрою міста;
- надходження додаткових коштів до міського бюджету. |
|
Суб’єкти господарювання
|
- легалізація підприємницької діяльності;
- зменшення витрат та економія часу на підготовку документів необхідних для виконання вимог регуляторного акта. |
Витрати рекламодавців, пов’язані з замовленням, виробництвом та розповсюдженням реклами.
|
Населення
|
- отримання необхідної інформації про товари, роботи та послуги;
- дотримання чинників щодо захисту прав споживачів. |
|
7. Строк дії регуляторного акта.
Постійний із можливістю внесення до нього змін та доповнень вищого рівня, що регулюють дане питання.
8. Показники результативності регуляторного акта.
- кількісні: надходження до міського бюджету;
- якісні: відсутність скарг і зауважень щодо розміщення зовнішньої реклами.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Строки проведення відстеження:
- базове – до набрання чинності;
- повторне – через рік від дня набрання актом чинності.
Вид відстеження: інформація фінансового управління міськвиконкому та опитування.
Про внесення змін та доповнень до рішення Фастівської міської ради №30-VI-VI від 10.02.2011 року «Про порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Фастова»
Виконавець заходів з відстеження – відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів.
Мета прийняття акта: врегулювати правові відносини між виконавчим комітетом Фастівської міської ради та суб’єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на території м.Фастова, дотримання чинного законодавства.
Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (05.11.2012-15.11.2012).
Тип відстеження – базовий.
Метод одержання результатів відстеження результативності
Статистичний метод та шляхом аналізу звернень юридичних осіб та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, інших облікових документів які стосуються розміщення реклами на території міста.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
- чисельність суб’єктів підприємницької діяльності, які звернулися за оформленням реклами (30);
- кількість виданих дозволів на розміщення реклами (30);
- кількість відмов у видачі дозволів на розміщення реклами (0);
- надходження до місцевого бюджету від сплати за розміщення реклами (за 2012р. – 142841,83 грн.).
Висновки та рекомендації:
Прийняття даного рішення дасть можливість більш ефективно і доцільно використовувати територію міста шляхом встановлення єдиних норм щодо розміщення ОЗР та в необхідних випадках єдиного порядку демонтажу ОЗР, позитивно вплине на покращення стану благоустрою міста.
За результатами проведеного аналізу рекомендовано цей проект рішення винести на обговорення міською радою.