Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Працювати за новим алгоритмом
Ср, 02/12/2015 - 13:22 | Адміністрація2
На разі Пенсійний фонд України працює над запровадженням нової системи обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій.
Основними принципами цієї системи є:
– відмова від паперового документообігу при формуванні пенсійної справи;
– дистанційне обслуговування громадян;
– мінімалізація людського фактору.
Після запровадження цієї системи вся інформація про особу, що звертатиметься за пенсією, відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина у Фонд. Електронну справу оброблятимуть через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливить втрату персональних даних та витік інформації.
Нова система має можливість аналізувати призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право особа, та обрати найвигідніший.
Після призначення пенсії на електронну адресу отримувача надходитиме пам’ятка про його права, а на мобільний телефон – СМС повідомлення з інформацією про призначення та виплату пенсії.
Із заявою про призначення чи перерахунок пенсії людина зможе звернутися в будь-яке управління Пенсійного фонду України. Окрім цього, у Фонді мають намір залучати до прийому документів для оформлення пенсії Укрпошту та банки. Це спростить життя пенсіонерам, оскільки вони зможуть звернутися щодо оформлення пенсії у найближчу установу.
Окрім цього, у Фонді запроваджують відео й аудіо фіксацію прийому громадян. Роблять це для запобігання помилок, підвищення культури обслуговування та підвищення якості прийому громадян.
Нова система розширює можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт-центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат тощо.