Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Пенсіонери отримають електронний доступ до своїх пенсійних справ
Вт, 22/12/2015 - 14:40 | Адміністрація2
Постійне підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення повноти та оперативності відповідних послуг - основні пріоритети в роботі Пенсійного фонду України.
Саме тому протягом 2015 року Фонд працював над створенням централізованої системи призначення та виплати пенсій на базі електронної пенсійної справи. Головною метою її створення є запровадження автоматизованої обробки даних та документів із забезпеченням максимальної доступності громадян до послуг, які надає Пенсійний фонд, незалежно від їхнього місця проживання.
Згідно з такою системою передбачено запровадження нових методів прийому за принципом бек-офісу та фронт-офісу. Це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду. Вся інформація про особу відразу потрапляє в електронну пенсійну справу, яка формується під час першого звернення громадянина в Пенсійний фонд та обробляється за допомогою централізованої системи призначення й виплати пенсій.
Насправді процедура дуже проста: для призначення пенсії людина подає працівникові Пенсійного фонду всі оригінали потрібних документів (паспорт, трудову книжку тощо), потім їх сканують (оцифровують) і формують електронну пенсійну справу. Фахівець Пенсійного фонду заповнює в електронній формі заяву про призначення пенсії й роздруковує її, а людина, якій призначають пенсію, лише посвідчує заяву своїм підписом.
Електронні пенсійні справи, які містять скановані пенсійні документи, а також усі розрахунки під час призначення та перерахунку пенсії, і становитимуть основний пенсійний архів.
Пенсіонери зможуть у будь-який час через Інтернет ознайомитися з даними своєї пенсійної справи за допомогою електронного цифрового підпису.