Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Фастова на 2016 рік
Ср, 30/12/2015 - 16:26 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№ 4-VІ-VІІ
від 24. 12. 2015 року
Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Фастова на 2016 рік
Враховуючи рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 474 від 24.12.2015 року, заслухавши інформацію першого заступника міського голови, діючи у відповідності до Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», беручи до уваги висновки та рекомендації постійних комісій міської ради, керуючись ст.25, п.22 ч.1 ст.26, ст.75 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити « Програму соціально-економічного і культурного розвитку
міста Фастова на 2016 рік»
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови та постійну комісію з питань бюджету і фінансів, соціально-економічного, культурного розвитку та управління комунальним майном.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток до
рішення сесії міської ради
№ 4-VІ-VІІ від 24.12.2015 року
ПРОГРАМА
соціально-економічного
та культурного розвитку міста Фастова
на 2016 рік
м. Фастів
2015 р
|
Вступ
|
3
|
|
Цілі та пріоритети соціально-економічного та культурного розвитку міста у 2016 році
|
4
|
|
6
|
|
1
|
|
|
1.1
|
Модернізація промислової галузі
|
15
|
1.2
|
Енергозабезпечення та енергоефективність
|
17
|
1.3
|
20
|
|
1.4
|
Бюджетна політика
|
22
|
1.5
|
25
|
|
1.6
|
26
|
|
|
|
|
2.1
|
27
|
|
2.2
|
Ефективне використання інвестиційного потенціалу міста. Зовнішньоекономічна діяльність
|
30
|
2.3
|
35
|
|
2.4
|
Розвиток туризму
|
37
|
|
|
|
3.1
|
Рівень зайнятості населення та оплата праці
|
39
|
3.2
|
Підвищення соціального захисту громадян
|
42
|
3.3
|
44
|
|
3.4.
|
Модернізація системи освіти
|
46
|
3.5
|
Культурний розвиток та збереження культурної спадщини
|
49
|
3.6
|
Розвиток державної політики у молодіжній сфері фізичної культури і спорту
|
57
|
3.7
|
Безпека життя та охорона навколишнього природнього середовища, техногенна безпека
|
65
|
Додаток 1
|
Основні показники економічного та соціального розвитку міста на 2014-2015 року
|
70
|
Вступ
Програма соціально-економічного та культурного розвитку міста Фастів на 2016 рік (далі – Програма) розроблено з метою вироблення і втілення єдиної політики розвитку міста у 2016 році, що вимагає від виконавчого комітету визначення конкретних пріоритетів у соціальній та економічній сферах, належної взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Методичною основою розроблення Програми є Закон України “Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України” (із змінами, внесеними згідно із Законом України від 17 травня 2012 року №47-31-VI).При розробленні Програми враховано положення таких документів: стратегія Київської області наперіод до 2020 року, затвердженої рішенням сесії обласної ради затвердженої Рішенням Київської обласної радивід 04.12.2014 № 856-44-VІ
Підготовка проекту Програми здійснювалася відділом економіки та соціально-економічного розвитку спільно з іншими структурними підрозділами міської ради, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, з урахуванням пропозицій підприємств, організацій та установ усіх форм власності.
На основі оцінки тенденцій економічного і соціального розвитку міста за 2014-2015 роки та нагальних проблем, у Програмі визначено пріоритети соціально-економічного розвитку у 2016 році. Одночасно встановлено завдання та розроблено конкретні заходи щодо реалізації державної регіональної політики.
Складовими частинами Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Фастів на 2016 рік є завдання інших міських галузевих програм, що спрямовані на вирішення нагальних проблем міста.
Цілі, пріоритети та основні завдання економічного та соціального розвитку міста у 2016 році
Основними цілями розвитку міста Фастів у 2016 році є досягнення економічного зростання на основі потенціалу та удосконалення механізмів управління територією міста, підвищення конкурентоспроможності міста та його конвертація в зростання добробуту населення, забезпечення належного функціонування інженерно-транспортної інфраструктури, доступності широкого спектра соціальних послуг.
Діяльність міської влади у 2016 році буде направлена на мобілізацію та концентрацію всіх можливих ресурсів для реалізації завдань з розвитку економічного, промислового та соціального потенціалу міста:
- підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу міста (бюджетних, майнових та земельних ресурсів);
- підвищення стандартів життя населення і рівня соціальної захищеності мешканців міста, доступності та якості соціальних послуг.
- підвищення доступності та якості освіти
- підвищення якості та доступності медичного обслуговування, зниження захворюваності населення, пропагування здорового способу життя;
- підвищення енергоефективності
- формування сприятливого клімату для залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату.
Забезпечення комплексного, сталого соціально-економічного розвитку міста є однією із найбільших важливих цілей органів місцевого самоврядування м.Фастів у 2016 році.
З метою досягнення поставлених цілей і завдань пріоритети діяльності Фастівської міської влади будуть направлені на :
§ підвищення ефективності фінансової політики: забезпечення стабільності надходження платежів до бюджетів усіх рівнів; здійснення ефективної податково-бюджетної політики; дотримання жорсткої фінансової дисципліни, забезпечення освоєння коштів субвенції з державного бюджету для фінансування реконструкції, капітального ремонту, будівництва соціальних об’єктів;
§ завершення виготовлення схеми планування території міста : завершення розробки Генерального плану міста.
§ підвищення рівня соціальних стандартів: подальше зростання розміру заробітної плати та прискорення погашення заборгованості з її виплати;забезпечення ефективного функціонування системи охорони здоров’я; реалізація заходів програми розвитку якісної освіти; забезпечення державних соціальних гарантій для жителів міста; створення умов для соціального становлення сімей, жінок, дітей і молоді;
§ впровадження енергозберігаючих технологій: впровадження енергозберігаючих заходів у закладах бюджетної сфери та житлово-комунального господарства (реконструкція шляхом модернізації теплоенергетичного устаткування із заміною фізично і морально застарілих котлів на сучасні), реконструкція вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих ламп.
§ сприяння приросту обсягів вітчизняних та іноземних інвестицій: активізація інформативної відкритості міста у сфері висвітлення інвестиційного потенціалу, підвищення інвестиційного іміджу Фастівщини, сприяння суб’єктам господарювання у реалізації інвестиційних проектів, спрямованих на випуск інноваційної продукції.
§ створення умов для розвитку підприємницької діяльності : забезпечення оптимального нормативного регулювання підприємницької діяльності на місцевому рівні, упорядкування та спрощення процедури отримання документів дозвільного характеру за принципом «Єдине вікно».
§ розвиток високотехнологічного промислового виробництва: стабілізація роботи промислових підприємств, нарощування обсягів виробництва конкурентоспроможної продукції, розширення її асортименту, освоєння нових енергозберігаючих технологій виробництва, підтримка підприємництва шляхом проведення в межах компетенції органів місцевого самоврядування, збалансованої політики у сферах оподаткування та орендних відносин, інформаційного забезпечення про ресурси громади, що можуть бути переданими у використання для здійснення підприємницької діяльності.
§ модернізація та розвиток транспортної інфраструктури: впорядкування автобусної маршрутної мережі.
§ Забезпечення життєдіяльності міста, збереження та розвиток соціальної інфраструктури.
Позитивні результати виконання пріоритетних завдань сприятимуть подоланню впливу наслідків фінансово-економічної кризи на економічний розвиток міста та підвищенню рівня життя мешканців міста Фастів.
АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МІСТА
У 2015 РОЦІ
Протягом 2015 року збережено тенденції до розвитку промислової галузі.Станом на 01.10.2015 рік обсяг реалізації продукції промислових підприємств міста Фастів становить 1 342 645,05 тис.грн що на 3858,5 тис.грн більше ніж в минулому році.
Збільшили та досягли рівня реалізації по відношенню до відповідного періоду минулого року 8 промислових підприємств.
Найбільших темпів зростання обсягів реалізації досягли:
1. ТОВ «Крайзель-будівельні матеріали» - на 94399,1 тис.грн;
2. ПАТ «Факел» - на 20601,1 тис.грн;
3. ПрАТ «Елопак-Фастів» -на 134648,0 тис.грн;
4. ТОВ «Фастівський хлібокомбінат» - на 9224,3 тис.грн;
Крім того декілька промислових підприємств міста знаходяться в не найкращому економічному стані, але протягом 2015 року все таки змогли збільшити обсяг реалізованої продукції в порівнянні з аналогічним періодом минулого року:
1. ТОВ «Фірма Промгазтехнологія» - на 4900 тис.грн;
2. ТДВ «Електронагрівач» - на 6378,4 тис.грн.;
3. ДППАТ «Оболонь Пивоварня Зіберта» - на 13875,44 тис.грн.
Здійснювали реалізацію продукції але з малим темпом росту в порівнянні з аналогічним періодом минулого року такі підприємства: ТОВНВОФЗХМ «Червоний жовтень, ТОВ «Перше швейне підприємство «Козак»
Протягом 2015 року промисловими підприємствами міста Фастів освоєно нові види продукції, а саме:
· ТОВ «Перше швейне підприємство «Козак»: сорочка байова, замовлення Міноборони, куртка утеплена зимова, замовлення Національної гвардії.
· ДП ПАТ «Оболонь» Пивоварня Зіберта» протягом року було освоєно новий вид продукції «Яблочний сидр».
· ТОВ «Компанія Юнівест Маркетинг» - протягом року запустило новий проект –виробництво одноразової упаковки для різних сегментів ринку, крім того розпочато виробництво одноразового посуду, тарілки різних форм (4 форми), паперові стакани (15 видів), паперові відра для поп корну (6 стандартних розмірів), паперові стакани та кришки для пакування морозива.
У місті протягом 2015 року діяло 7 комунальних підприємства (в т.ч. 1 комунальний заклад КЗ Фастівської міської ради Фастівська міська лікарня), які надають різні види послуг населенню.
За результатами січня-вересня 2015 року загальний чистий дохід від наданих послуг склав 24154,8 тис. грн, що на 3006,3 більше, ніж за відповідний період минулого року (9 місяців 2014 року – 21148,5 тис. грн). Найбільших обсягів досягнуто за рахунок діяльності:
- КП «Фастівводокнал» 11628,0 тис грн (9 місяців 2014 – 10768,0 тис.грн.),
- КП «ККП»2113,0 тис.грн. (9 місяців 2014 -1784,0 тис.грн. ),
- КП «Фастівтепломережа» 7805,1 тис.грн.(9 місяців 2014 - 6477,0 тис.грн),
- КП «Фастівський міський ринок» 558,7 тис.грн (9 місяців 2014 року - 522,8 тис.грн.)
- КП «Фастівське МБТІ» 1173,0 тис.грн ( 9 місяців 2014 року- 1029,7 тис.грн.)
- КП «ЖЕК» 567,0 тис.грн. (9 місяців 2014- 877,0 тис.грн.)
На комунальних підприємствах міста зайнято 555 осіб, середня заробітна плата яких складає 3486,3 грн. в розрізі:
Назва комунального підприємства
|
Кількість найманих працівників
|
Середньомісячна заробітна плата
|
||
|
2014
|
2015
|
2014
|
2015
|
КП «Фастівводокнал»
|
-
|
219
|
-
|
2600,0
|
КП «ККП»
|
111
|
115
|
2502,0
|
2697,0
|
КП «Фастівтепломережа»
|
78
|
78
|
4018,0
|
4677,0
|
КП «Фастівський міський ранок»
|
10
|
11
|
2440,0
|
2511,0
|
КП «Фастівське МБТІ»
|
14
|
14
|
4500,0
|
5200,0
|
КП «ЖЕК»
|
118
|
118
|
3002,8
|
3232,86
|
Обсяг прямих іноземних інвестицій, вкладених в економіку міста Фастів станом на 01.10.2015 року склав 6116,0 тис. дол. США (станом на 01.01.2015 рік 10319,1),зменшення вартості акціонерного капіталу відображене за рахунок курсової різниці.
Обсяг освоєних капітальних інвестицій за січень–вересень 2015 року становить 83737 тис.грн.,що на 183 тис.грн менше ніж в аналогічному періоді минулого року, у % до загального обсягу по Київській області 0,6%, на одну особу 1758,8 тис.грн.
Станом на 01.10.2015 року в місті налічується 3314 фізичних осіб та 1062 юридичних осіб.Із них за січень-вересень 2015 року зареєстровано 34 суб’єкта підприємницької діяльності-юридичних осіб та 167 суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та скасовано реєстрацію 17 суб’єктів підприємницької діяльності-юридичних осіб та 625 суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб.
За 9 місяців 2015 року надходження до бюджетів всіх рівнів від малого та середнього підприємництва склали 215 196,2 тис. грн, що на 25,9 тис.грн менше ніж в аналогічному періоді минулого року,в тому числі: до державного бюджету 151 214,6 тис.грн ( 9 місяців 2014 року 150317,3 тис.грн ) до місцевого бюджету 63981,6 тис.грн.(9 місяців 2014 року 64904,8 тис.грн.)
Протягом звітного року після відвідування безробітними семінарів з орієнтації на підприємницьку діяльність 8 безробітних вирішили відкрити власну справу. На виплату допомоги для організації підприємницької діяльності витрачено 278,7 тис.грн.
Співпраця з підприємництвом у форматі партнерства здійснюється шляхом підтримки конструктивного діалогу між владою та бізнесом щодо спрощення дозвільних процедур на надання адміністративних послуг.
Станом на 01.12.2015 року через центр надання адміністративних послуг надається 100 видів послуг. Всього за 2015 рік управлінням надано 6789 адміністративних послуг.
Споживчий ринок продовжує займати одне з провідних місць в соціальній інфраструктурі міста. Протягом 2015 року на території міста діє 140 магазинів з продажу продовольчих товарів, торгівельною площею - 7 996,3 м кв.;198 магазинів по продажу непродовольчих товарів, торгівельною площею 8 085,20 м кв.; 37 закладів ресторанного господарства на 2 780 посадкових місць; 4 ринки та 1 торгівельний майданчик;
В місті функціонує ринкове господарство, а саме: 4 ринки («Фастівський ринок» Київської регіональної спілки споживчої кооперації, «Вечірній ринок» ПП СКК Качановського, КП “Фастівський міський ринок “Фастівської міської ради, та ПП «БОР-КА») та торгівельний майданчик («Ярмарок» ПП СКК Качановського).
За дев'ять місяців 2015р. відкрилась кав'ярня «Десерт», аптека низьких цін, аптека по вул. Орджонікідзе, магазин «Рінго», сімейна італійська ресторація «Villa Chipollina», продовольчі магазини «Білоцерківські ковбаси», «Брусиловські ковбаси», «М`ясна лавка», непродовольчі магазини - магазини «Секонд Хенд» - 4 шт., «Червоний маркет», «Скринька», «Господарочка» та «Іграшки».
Обсяг роздрібного товарообороту підприємств, які здійснювали діяльність із роздрібної торгівлі, по місту Фастів за січень–вересень2015 року становить 245917,9 тис.грн у % до січня–вересня 2014 року 78,2% у % до підсумку Київської області 1,8 %.
Протягом січня-вересня 2015 року обсяг послуг, реалізованих споживачам підприємствами послуг, становить 323 326,5 тис.грн (включаючи ПДВ), що на 22 868,2 тис.грн менше. У структурі обсягу реалізованих послуг найбільшу питому вагу мали послуги транспорту складського, господарства, поштової та кур’єрської діяльності, а також послуги з інформації та комунікацій. Обсяг послуг, реалізованих населенню, становить 19072,8 тис.грн, що на 2651,9 тис.грн більше ніж в аналогічному періоді минулого року. Частка послуг, реалізованих населенню у загальному обсязі становить 5,8%.
Протягом січня-вересня 2015 року обсяг послуг, реалізованих споживачам підприємствами послуг, становить 323 326,5 тис.грн (включаючи ПДВ), що на 22 868,2 тис.грн менше. У структурі обсягу реалізованих послуг найбільшу питому вагу мали послуги транспорту складського, господарства, поштової та кур’єрської діяльності, а також послуги з інформації та комунікацій. Обсяг послуг, реалізованих населенню, становить 19072,8 тис.грн, що на 2651,9 тис.грн більше ніж в аналогічному періоді минулого року. Частка послуг, реалізованих населенню у загальному обсязі становить 5,8%.
Важливим аспектом економічного та соціального розвитку міста є наявність фінансових ресурсів.
Із загального обсягу бюджету власні доходи загального фонду з урахуванням внесених змін затверджені в сумі 88 642 600,00 гривень, спеціального фонду в сумі 7 817 300,00 гривень, в тому числі бюджет розвитку в сумі 2 400 000,00 гривень.
Розпис доходів загального фонду міського бюджету на 11 місяців 2015 року з урахуванням змін становить – 186 308 410,99 гривень, в тому числі по власних та закріплених доходах – 81 296 136,00 гривень. Фактичні надходження до загального фонду міського бюджету становлять – 185 812 691,23 гривень, в тому числі по власних та закріплених доходах – 81 980 371,92 гривень, або виконання в цілому по загальному становить 99,7 відсотка (- 495 719,76 грн.), в тому числі по власних та закріплених доходах 100,8 відсотків (+ 684 235,92грн.).
В порівнянні з 11 місяцями 2014 року надходження власних та закріплених доходів збільшились на 15 872 000,00 гривень.
В загальній сумі надходжень власних та закріплених доходів:
- податок з доходів фізичних осіб складає – 62,0 відсотка або 50 806 878,54 грн.;
- плата за землю складає – 14,1 відсотків, або 11 565 100,00 грн.;
- єдиний податок – 14,2 відсотка, або 11 607 263,74 грн.;
- акцизний податок – 7,1 відсотка, або 5 820 097,73 грн.
- інші податки (податок на прибуток, частина прибутку комунальних підприємств, плата за державну реєстрацію, туристичний збір, плата за оренду майнових комплексів, державне мито, адміністративні штрафи, податок на нерухоме майно та інші надходження ) складають – 2,6 відсотка.
План доходів виконано по всім джерелам надходжень, окрім податку на нерухоме майно на суму (-8 183 871,74) грн., в зв’язку із відсутністю оновленої бази оподаткування.
Відповідно до інформації Головного управління статистики у Київській області за січень-вересень 2015 року в місті прийнято в експлуатацію житла 4957 кв.м., що на 25 кв.м. більше ніж в минулому році. Підприємствами міста виконано будівельних робіт в області на суму 34242,0 тис.грн., що становить 1,8 % до загального обсягу виконаних будівельних робіт за січень-вересень 2015 року. Нове будівництво, реконструкція та технічне переозброєння склали більшу частину загального обсягу виконаних робіт.
З метою покращення транспортного обслуговування населення рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради затверджено автобусну мережу міста;
У 2015 році проведено 2 засідання комісії по проведенню конкурсів на право оренди майна комунальної власності територіальної громади міста Фастова. Розглянуто 12 заяв.
Станом на 01.12.2015 року у виконавчому комітеті налічується 28 договорів оренди нежитлових приміщень. Загальна площа приміщень комунальної власності, яка надана в оренду виконавчим комітетом Фастівської міської ради становить 3913 кв.м.
За результатами 2015 року до міського бюджету від сплати за оренду комунального майна надійшло 82991 грн.49 копійок з урахуванням ПДВ.
Питання зайнятості населення, легалізації трудових відносин перебуває на постійному контролі в органах виконавчої влади.
За результатами проведеної роботи спільно з Державною фіскальною службою та Територіально державною інспекцією з питань праці в Київській області , було проведено 8 засідань комісій з питань зайнятості населення легалізації трудових відносин заслухано 77 СГД, в результаті вжитих заходів легалізовано 51 робоче місце.
Протягом року спостерігається позитивна динаміка рівня заробітної плати в усіх галузях економіки. Порівнюючи з аналогічним періодом минулого року заробітна плата підвищилась на 325 грн та складає 3978 грн. у % до середнього рівня по регіону становить 101,1%. Відповідно до інформації головного управління статистики у Київській області середньооблікова кількість штатних працівників по місту. Становить 11462 особи, що на 861 особу менше ніж в 2014 році, фонд робочого часу у середньому на 1 особу 1409 годин, відпрацьовано 1193 години, у % до фонду робочого часу 84,7%.
Станом на 01.12.2015 сума заборгованості із заробітної плати по місту відсутня.
Середній розмір призначених пенсій становить на 01.10.2015 р. – 1539 грн. 62 коп., а станом на 01.10.2014 р. – 1557 грн. 85 коп. Зменшення виникло в зв’язку з обмеженням виплат пенсій працюючим пенсіонерам згідно Закону України №213-VIII від 2 березня 2015 року "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення", що набрав чинності 01.04.2015 року.
Впродовж січня-вересня 2015 року забезпечено реалізацію в повному обсязі та в межах фінансових можливостей усіх державних та місцевих програм соціального захисту.
Станом на 01.10.2015 року на обліку в Управлінні перебуває 3815 отримувачів соціальної допомоги, сума нарахованих і виплачених допомог становить 35707,69тис. грн.:
Управлінням станом на 01.10.2015 року нараховано субсидій на житлово-комунальні послуги на загальну суму 3980,7 тис.грн., перераховано – 3393,3 тис. грн., заборгованість становить 1027,4 тис. грн.
Контингент отримувачів субсидій становить 2835 сімей.
Компенсацію додаткових витрат на оплату послуг газопостачання призначено на загальну суму 3,2 тис. грн.
На обліку в Єдиному Державному Реєстрі перебуває 14636 пільговиків.
Постійно проводяться заходи, спрямовані на підтримку інвалідів, ветеранів війни і праці, малозахищених верств населення.
Станом на 01.10. 2015 року Управління забезпечило 28 інвалідів, учасників бойових дій путівками на санаторно-курортне лікування.
Видано 201 інваліду направлення на протезування., оформлено 38 анкет на замовлення технічних засобів реабілітації за індивідуальним замовленням .
Крім того, за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом проведено інваліду війни 1 групи Собіянському Б.А. ремонт житла на загальну суму 37894,80 грн.
До Дня Перемоги управлінням соціального захисту населення виплачено одноразову грошову допомогу 1621 ветеранам війни на суму 1662, 2 тис.грн.,
Виплачено одноразову матеріальну допомогу 6 особам, звільненим з військової строкової служби, на загальну суму 4094,90 грн.
Виплачена компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку 152 особам на загальну суму 52,5 тис. грн., а також виплачено компенсацію на бензин та транспортне обслуговування 113 особам на загальну суму 19,1 тис. грн.
Одним із пріоритетів державної політики в розвитку освіти є рівний доступ до якісної освіти. Він у місті забезпечується дошкільною, загальною середньою, позашкільною та професійною освітою.
На сьогодні у місті функціонує 12 дошкільних навчальних закладів, в яких виховується 2044 дитини, що на 75 більше, ніж в минулому навчальному році. Великою проблемою для міста залишається наявність значної черги в дитячі садки та переповненість груп в ДНЗ. Така ситуація зумовлюється міграційними процесами населення та збільшенням народжуваності дітей. В середньому в групах ясельного віку нараховується до 25 дітей (норма 15), а в дошкільних групах - 32-35 дітей (норма 20 дітей). Як результат – наповнюваність в ДНЗ: на 100 місць – 166 дітей.
У місті функціонують 10 загальноосвітніх закладів з денною формою навчання: 6 шкіл І-ІІІ ступенів, 1 школа - І-ІІ ступенів, 1 школа – І ступеня, навчально-виховний комплекс «Ліцей інформаційних технологій – СЗОШ №9» та спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ст. №4. У них навчається 5145 учнів, що на 100 більше, ніж в минулому навчальному році. Крім того в місті є вечірня школа, де в цьому році мають можливість здобувати освіту 176 учнів. Спостерігається тенденція до збільшення кількості учнів в школах міста. На наступний навчальний рік прогнозуємо ще додатково близько 150 дітей.
Одним із пріоритетних напрямків розвитку освітньої галузі на сучасному етапі є профілізація освіти в школах.
У 2014-2015 навчальному році профільним навчанням було охоплено 351 учнів старших класів ЗОШ №1, 2, 10, СЗОШ №4 та НВК.
В 2014 році закінчили 11-й клас 369 учнів, 37 з них нагороджені золотими і срібними медалями. В 2015 році ці показники становлять: 247 випускників ЗОШ та 23 медалісти. І в 2014 році і в 2015 році випускники-медалісти отримали цінні подарунки від спонсорів та меценатів.
Специфікою м. Фастова щодо навантаження шкіл є наявність найбільшої в Київській області ІІ зміни (1637 учнів – 32 %). Частково проблему вирішують закінчення добудови ЗОШ №5 та ЗОШ №12
Аналіз стану здоров’я населення міста та діяльності закладів охорони здоров'я свідчить про те, що медико-демографічна ситуація в місті Фастів залишається складною. За 9 місяців 2015 року народилося в м. Фастів 460 дітей (народжуваність склала 9,7 на 1000 населення); померло – 584 чоловік (смертність складає 12,3 на 1000 населення). Природний приріст населення по м. Фастів становить мінус 2,6. Кількість наявного населення становить на 01.10.2015 року становить 47 588 осіб, постійного населення 47216.
В цiлому основними причинами смертностi населення залишаються: на першому мiсцi – хвороби серцево-судинної системи (71,9%), на другому - злоякiснi новоутворення (12,5%) i на третьому мiсцi – нещаснi випадки, травми та отруєння (5,0%).
В 2015 році відмічається ріст смертності від злоякісних новоутворень на 28,0%, дещо знизилась смертність від травм та отруєнь.
Особливу тривогу викликає високий рівень смертності працездатного населення, де основними причинами є захворювання серцево-судинної системи, нещаснi випадки i травми, злоякісні новоутворення, хвороби органiв дихання, і органів травлення, нервової системи.
Аналіз стану захворюваності населення показує: серед дитячого населення йде зниження поширеності хронічних захворювань, а серед дорослого населення незначне підвищення.
Станом на 01.10.2015 року АЗПСМ міста Фастів розташована в двох приміщеннях – по вул.. Л. Толстого 24 (терапевтичне відділення) та вул. Буцикові 1 (педіатричне відділення). Для наближення ПМСД до населення, в ході реалізації реформ охорони здоров’я в м. Фастові планується відкрити 5 амбулаторій.
За 9 місяців 2015 рік лікарями амбулаторії прийнято 144774 чоловік, в тому числі по захворюванню 95423 чол.; Надана медична допомога на дому 24551 хворим. Проліковано в умовах денного стаціонару 273 хворих та у стаціонарі на дому 1401 хворих.
Взято на облік 126 осіб демобілізованих із зони АТО як УБД та надано медичну допомогу. Крім того оглянуто всього демобілізованих із зони АТО 116 чол., із них направлено на МСЕК 15 чол., забезпечено лікарськими засобами безкоштовно на суму 6100,64 грн. – 7 чол.
Вузькими спеціалістами надана медична допомога 43196 хворим міста Фастова.
Надано медичну допомогу відділенням невідкладної допомоги – 4707 особам, в т.ч дітям – 496 особам.
Крім того Рішенням Фастівської міської ради від 03.09.2015 року №2-LXX-6 було створено КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня».
Відповідно до інформації Фастівської ЦРЛ протягом 9 місяців 2015 року забезпечно функціонування структурних підрозділів ЦРЛ щодо надання вторинної медичної допомоги населенню міста.
Станом на 01.10.2015 року потужність стаціонарних відділень ЦРЛ складає 353 ліжка.
Забезпеченість ліжками населення району та міста на 01.10.2015 року склала 45,01 на 10 тисяч населення, що нижче за середній показник на районах Київської області – (48,29 за 2015 рік).
Також функціонує поліклініка на 350 відвідувань на зміну.
По ЦРЛ план виконання ліжко-днів за 9 місяців 2015 року -98,1% (9 місяців 2014 року – 96,8%)
Середнє перебування хворих на ліжку по ЦРЛ у 2015 р -9,8 (2014 – 9,9)
Середня продовженість роботи ліжка – 2015 рік – 248,7 (2014 -244,4)
Лікарняна летальність в 2015 р – 1,98% (2014 р-1,9%).
За 9 місяців 2015 року кількість відвідувань в поліклініці ЦРЛ до лікарів на амбулаторний прийом із числа міських жителів 73,4% ( за 9 місяців 2014 року -72,5%) серед всіх відвідувань
В закладі функціонує 7 палат на 28 ліжок для стаціонарного лікування хворих ветеранів ВВВ. Медикаментозне забезпечення в стаціонарі на 1 хворого ветерана війни на 1 ліжко/день в 2015 році – 7,20 грн.
За 9 місяців 2015 року проведене пільгове забезпечення ветеранів війни ліками за рецептами лікарів Фастівської ЦРЛ, витрачено 91,0 грн.
Що стосується кадрового забезпечення, в 2015 році прибуло: лікарів -14 осіб, в т.ч. молодих спеціалістів-4, середніх працівників -7, в т.ч. молодих спеціалістів - 2. Вибуло: лікарів -10, середніх працівників -14, підвищило кваліфікацію лікарів -16, медперсонал -32, оформлено на пенсію -11.
Культурне обслуговування населення міста Фастів здійснюють заклади культури, підпорядковані відділу культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради, а саме:
· КЗ ФМР “Фастівський державний краєзнавчий музей”
· КЗ ФМР “Фастівська дитяча музична школа”
· КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”
· КЗ ФМР “Фастівська міська бібліотека”.
На сьогоднішній день в м. Фастові функціонує Фастівська дитяча музична школа, в якій навчаються 470 учнів, з них 126 учнів – пільговиків: на безоплатній основі навчаються 120 дітей, 6 дітей сплачують 50% оплати, працюють 63 викладача. Протягом звітного періоду проведена велика кількість різноманітних заходів, спрямованих на підвищення професійного виконавського рівня учнів та викладачів.
Так, впродовж звітного періоду було проведено біля 100 міських, всеукраїнських та міжнародних заходів - конкурсів, концертів, семінарських занять, фестивалів, відкритих уроків, академічних концертів.
Результатом оцінки діяльності шкіл естетичного виховання є рівень навчально-виховного процесу, який проводиться відповідно до індивідуальних можливостей, здібностей та інтересів кожного з учнів.
Протягом звітного періоду на базі Палацу культури працювало 35 клубних формування, з них для дітей 22. У творчих колективах Палацу культури займалося біля 1000 осіб, з них 775 дітей. Проведено 96 заходів, які відвідало 20,3 тис. осіб.
Протягом звітного періоду колективи міського Палацу культури стали переможцями у багатьох обласних, Міжнародних та Всеукраїнських фестивалях та конкурсах
Підтримка соціально важливих культурних ініціатив, вироблення та запровадження нових моделей культурного обслуговування громадян проводиться міською бібліотекою. За звітний період послугами бібліотеки скористувалися 2,6 тис. читачів, бібліотечний фонд складається із 26,0 тис. примірників, відвідали бібліотеку - 18,8 тис. осіб.
З метою поліпшення інформаційно-бібліотечного обслуговування населення міста в міській бібліотеці діє Інтернет-центр з вільним доступом до мережі Інтернет, який відвідало 990 користувачів.
У звітному періоді бібліотекою було організовано та проведено 30 заходів (екскурсії, літературні вечори, конкурси, бібліотечні уроки) та 100 книжкових виставок.
Краєзнавчим музеєм на постійній основі надається методична допомога музеям на громадських засадах, учням ЗОШ міста у написанні науково-дослідних робіт на конкурс у МАН України, студентам ВУЗів для написання дипломних робіт, молодим вченим для написання кандидатських робіт.
За І-ІІІ квартали 2015 року краєзнавчим музеєм проведено 65 заходів, 102 екскурсії, в яких взяли участь 5,7 тис. відвідувачів. Основний фонд музею налічує 30,3 тис. предметів.
У бюджеті міста Фастів на 2015 рік на галузь „Культура” затверджено видатки в сумі – 9,0 млн. грн, з них: на оплату праці та нарахування на неї – 6,2 млн. грн, на оплату комунальних послуг – 2,2 млн. грн, субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) – 0,0 млн. грн, на оплату інших видатків – 0,6 млн. грн.
Обсяг фінансування галузі культура за звітний період становить 6,0 млн. грн, обсяг видатків відповідного періоду минулого року складав – 4,8 млн. грн, що становить 67 % обсягів за рік.
Основними пріоритетами в сфері розвитку фізичної культури та спорту є підвищення рівня охоплення громадян фізкультурно-оздоровчою та спортивно-масовою роботою, зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів і дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
За січень-вересень на території міста відбулося 58 спортивно-масових заходів серед учнівської та студентської молоді, ветеранів спорту. Згідно положень про проведення змагань з видів спорту провідні спортсмени та збірні команди міста Фастова взяли участь у 52 змаганнях різного рівня.
В місті збережено мережу дитячо-юнацьких спортивних шкіл, фізкультурно-оздоровчі клуби. За сприяння міської влади на пільгових умовах надаються в оренду приміщення для роботи спортивних секцій. Постійно залучаються до занять фізичною культурою i спортом діти з обмеженими фізичними можливостями, діти-сироти та діти з малозабезпечених сімей.
Міський голова М.В.Нетяжук
Теги: Рішення міської ради