Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про міський бюджет на 2016 рік
Ср, 30/12/2015 - 16:32 | Адміністрація2
Дане рішення втратило чинність
відповідно рішення Фастівської міської ради № 2-VІІ-VІІ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№ 5-VІ-VІІ
від 24. 12. 2015 року
Про міський бюджет
на 2016 рік
Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статей 76 і 77 Бюджетного кодексу України
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Визначити на 2016 рік:
- доходи бюджету м.Фастова у сумі 139˙674˙245,00 грн., в тому числі доходи загального фонду бюджету 130˙356˙700,00 грн., доходи спеціального фонду бюджету 9˙317˙545,00 грн., у тому числі бюджету розвитку 700˙000,00 грн. згідно з додатком №1 цього рішення;
- видатки бюджету м.Фастова у сумі 139˙674˙245,00 грн., в тому числі видатки загального фонду бюджету 130˙356˙700,00 грн., видатки спеціального фонду бюджету 9˙317˙545,00 грн..
2.Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів міського бюджету на 2016 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами в тому числі по загальному фонду 130˙356˙700,00грн. та спеціальному фонду 9˙317˙545,00 грн. згідно з додатком №3 до цього рішення.
3.Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів міського бюджету у сумі 200˙000,00 грн.
4.Затвердити на 2016 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком №4 до цього рішення.
5.Затвердити на 2016 рік перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку, згідно з додатком №5 до цього рішення.
6. Затвердити на 2016 рік резервний фонд міського бюджету у сумі 257˙100,00 гривень.
7. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду міського бюджету на 2016 рік за їх економічною структурою:
оплата праці працівників бюджетних установ;
нарахування на заробітну плату;
придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
забезпечення продуктами харчування;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
поточні трансферти населенню.
8. Затвердити в складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію місцевих (регіональних) програм у сумі 14˙397˙906,00 грн. згідно з додатком №6 до цього рішення.
9. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право міському голові отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
- позики на покриття тимчасових касових розривів міського бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
10.Розпорядникам коштів місцевих бюджетів забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.
11. Установити, що у загальному фонді міського бюджету на 2016 рік:
до доходів належать надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України;
джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені статтею 15 Бюджетного кодексу України щодо міського бюджету.
12.Установити, що джерелами формування спеціального фонду міського бюджету на 2016 рік у частині доходів є надходження, визначені статтею 69-1 Бюджетного кодексу України.
13.Установити, що джерелами формування спеціального фонду міського бюджету на 2016 рік у частині фінансування є надходження, визначені статтею 15 Бюджетного кодексу України.
14.У разі необхідності, в частині міжбюджетних трансфертів, надати право міському голові затверджувати зміни до рішення міської ради «Про міський бюджет на 2016 рік» з подальшим затвердженням їх міською радою, відповідно до частини 7 статті 108 Бюджетного кодексу України.
15.Установити норматив відрахування частини чистого прибутку (доходу) наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2016 році до загального фонду міського бюджету підприємствами міської комунальної власності у розмірі 15 відсотків. Підприємства комунальної власності розраховують частину чистого прибутку (доходу) виходячи з установленого даним рішенням нормативу та подають розрахунок за встановленою формою одночасно з поданням декларації з податку на прибуток підприємств.
16.Додатки № 1-6 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
17. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, економіки та фінансів.
Міський голова М.В.Нетяжук
Згідно з оригіналом:
Міський голова М.В.Нетяжук
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до бюджету міста Фастова
на 2016 рік
Основні пріоритетні завдання соціально-економічного
та культурного розвитку м. Фастів у 2016 році
Основними завданнями є вирішення соціальних проблем та покращення рівня життя населення, відновлення сталого економічного розвитку територіальної громади міста подальшого стійкого розвитку темпів економічного зростання основних галузей економіки міста.
Основними пріоритетними напрямами соціально-економічного та культурного розвитку міста Фастів є:
§ підвищення ефективності фінансової політики: забезпечення стабільності надходження платежів до бюджетів усіх рівнів; здійснення ефективної податково-бюджетної політики; дотримання жорсткої фінансової дисципліни;
§ підвищення рівня соціальних стандартів: подальше зростання розміру заробітної плати; забезпечення ефективного функціонування системи охорони здоров’я; реалізація заходів програми розвитку якісної освіти; забезпечення державних соціальних гарантій для жителів міста; створення умов для соціального становлення сімей, жінок, дітей і молоді;
§ розвиток високотехнологічного та конкурентоздатного промислового виробництва: стабілізація роботи промислових підприємств, нарощування обсягів виробництва конкурентоспроможної продукції, розширення її асортименту та підвищення якості; освоєння нових енергозберігаючих технологій виробництва ;
§ впровадження нових енергозберігаючих технологій: впровадження енергозберігаючих заходів у закладах бюджетної сфери та житлово-комунального господарства ( будівництво нових та реконструкція діючих котелень з переведенням їх на альтернативні види палива); реконструкція та нове будівництво мереж вуличного освітлення міста Фастів;
§ сприяння приросту обсягів вітчизняних та іноземних інвестицій: активізація інформативної відкритості міста у сфері висвітлення інвестиційного потенціалу; підвищення інвестиційного іміджу Фастівщини; сприяння суб`єктам господарювання у реалізації інвестиційних проектів, спрямованих на випуск інноваційної продукції;
§ забезпечення населення, підприємств, організацій якісними комунальними послугами;
§ завершення виготовлення схеми планування території міста: розробка містобудівної документації міста;
§ модернізація та розвиток транспортної інфраструктури;
§ екологічна безпека району: зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, скидів забруднюючих стоків у поверхневі водойми та поліпшення якості питної води, впорядкування поводження з твердими побутовими відходами.
Позитивні результати виконання пріоритетних завдань сприятимуть подоланню впливу наслідків фінансово-економічної кризи на економічний розвиток міста та підвищенню рівня життя мешканців міста Фастів.
Гуманітарна сфера
Освіта
Освітня система міста складається з 11-ти дошкільних навчальних закладів, дитячого будинку, 7-ми загальноосвітніх шкіл, Фастівський НВК «ЛІТ-спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9», Фастівський НВК «Дитячий навчальний заклад–загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №12», Фастівський НВК «Дитячий навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня №11», вечірньої школи, станції юних натуралістів, центру позашкільної роботи, школи народної майстерності, методичного кабінету, логопедичного кабінету, та дитячо-юнацької спортивної школи.
Освітніми закладами міста забезпечуються права громадян на одержання дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти, продовжується пошук найбільш ефективних форм та методів навчання дітей та молоді, забезпечується єдність навчання і виховання.
В місті створена ефективна, багатофункціональна система суспільно-дошкільної підготовки дітей. У 2016 році потребу у дошкільній освіті забезпечують 11 дошкільних навчальних закладів, Фастівський НВК «Дитячий навчальний заклад–загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №12», Фастівський НВК «Дитячий навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня №11».
Пріоритетними напрями діяльності середніх загальноосвітніх шкіл міста є отримання повної загальної середньої освіти, створення умов для розвитку і реалізації можливостей учнів, розвиток їх творчої пізнавальної активності, питання соціального захисту дітей.
Повноцінним інститутом у системі безперервної освіти є позашкільна освіта. Протягом останніх років робота була спрямована на збільшення контингенту вихованців позашкільних закладів, про що свідчить щорічне зростання рівня охоплення дітей позашкільною освітою.
Головні цілі на 2016 рік
Продовження роботи у напрямку модернізації галузі освіти міста, що дасть змогу забезпечити кожній дитині рівний доступ до якісної освіти.
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
У галузі дошкільної освіти:
§створення належних умов у дошкільних навчальних закладах для перебування та виховання дітей;
§збільшення груп дошкільних навчальних закладів для обов’язкового забезпечення дошкільною освітою.
У галузі загальної середньої освіти:
§вдосконалення профільного навчання;
§забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів необхідними матеріалами, інструментами, приладами, моделями, технічними засобами навчання;
§підвищення професійного рівня вчителів шляхом проведення курсів перепідготовки.
У галузі позашкільної освіти:
§поліпшення матеріально-технічної бази гуртків, секцій;
§забезпечення позашкільних навчальних закладів відповідно до їх освітніх потреб програмно-методичним супроводом.
Культура
В місті Фастів ведеться робота щодо створення умов для реалізації закладами культури на території міста державної політики у сфері культури і мистецтв. На сьогодні в місті функціонують: бібліотека, краєзнавчий музей, палац культури, школа естетичного виховання.
Головні цілі на 2016 рік
Відродження, збереження, розвиток української культури. Створення необхідних матеріальних та духовних умов для всебічного та гармонійного розвитку кожної людини, розкриття її здібностей та обдарувань.
Основні завдання та заходи на 2016 рік:
§ збереження та розвиток існуючої мережі закладів культури міста в межах бюджетного фінансування;
§ залучення додаткових коштів шляхом надання платних послуг населенню, залучення позабюджетних та спонсорських коштів;
§ залучення молоді до занять в ансамблях, в школі естетичного виховання;
§ поліпшення якісного складу спеціалістів закладів культури, шляхом підвищення кваліфікації;
§ зміцнення матеріально – технічної бази закладів культури;
§ співпраця з громадськими об’єднаннями, творчими спілками, вищими навчальними закладами мистецького спрямування, громадськими, соціально – культурними, освітніми закладами.
Фізична культура і спорт
Розвиток фізичної культури та спорту в місті проводиться відповідно Програми розвитку фізичної культури та спорту в місті Фастів, а також згідно плану основних заходів відділу та календарного плану.
В місті питаннями реалізації життя фізичної культури та спорту займається відділ з питань фізичної культури та спорту Фастівської міської ради, ДЮСШ, клуби, міські федерації з ігрових видів спорту, колективи фізкультури, громадський актив.
ДОХОДИ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ
Бюджет міста Фастова на 2016 рік запланований в сумі 90 750 045,00 гривень, в тому числі: по загальному фонду 81 432 500,00 гривень, спеціальному фонду 9 317 545,00 гривень та офіційним трансфертам в сумі 48 924 200,00 гривень. Оборотна касова готівка встановлена в сумі 200 000,00 гривень.
При складанні доходної частини бюджету було враховано надходження по джерелам за попередні роки, зміни в економіці міста, вимоги Проекту Закону “ Про внесення змін до Бюджетного кодексу України”, Проект Закону України “Про Державний бюджет України на 2016 рік”, «Податковий кодекс України», постанови Кабінету Міністрів України та Верховної Ради.
В основу розрахунків доходів загального та спеціального фондів бюджету міста покладено показники виконання доходів бюджету за 2015 рік.
Загальний фонд
Код 11010100 “Податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати»” обраховано в сумі 52700000, 00 гривень.
При розрахунку податку на доходи фізичних осіб враховано щорічний приріст фонду оплати праці за попередні три роки, фактичне надходження за поточний рік.
Код 11010200 «Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами» прогнозується в сумі 875000,00 гривень.
Код 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата» обраховано в сумі 740 000,00 гривень до міського бюджету.
Код 11010500 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результати річного декларування» обраховано 460 000,00 гривень до міського бюджету.
Код 11010900 «Податок на доходи фізичних осіб із суми пенсійних виплат або щомісячного довічного утримання обраховано 1 050 000,00 гривень до міського бюджету.
Код 11020000 “Податок на прибуток підприємств та фінансових установ, що належать до комунальної власності”.
В 2016 році платником податку на прибуток будуть: КП Фастівське МБТІ та Комунальне підприємство “Фастівський міський ринок”, які прогнозують сплатити до бюджету податок у сумі 30 000,00 гривень.
Код 18010000 “Плата за землю”.
Розрахунок надходжень плати за землю на 2016 рік проведено з урахуванням Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Земельного кодексу України даних про фактичні надходження плати за землю за 2015 рік та урахуванням договорів оренди, які будуть укладені в 2016 році.
Враховуючи вищезазначене, прогнозні надходження плати за землю на 2016 рік обраховано в сумі 12 650 000,00 гривень.
Код 14040000 «Акцизний податок» запланований в сумі 6 500 000,00 гривень.;
Код 18010000 «Податок на нерухоме майно» - запланований в сумі – 455 000,00 гривень;
Код 18050000 “Єдиний податок” заплановано в сумі 5 607 000,00 гривень;
Код 19010000 «Екологічний податок» заплановано в сумі 33 500,00 гривень.
Код 22080400 „Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що у комунальній власності”. В 2016 році прогнозується отримати 65 000,00 гривень.
Код 21010300 ”Частина прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучаються до бюджету”. В 2016 році платниками частини прибутку (доходу) буде Комунальне підприємство “Фастівський міський ринок” та КП Фастівське МБТІ.
Код 22090100 “Державне мито”. Очікується надходження в сумі 235 000,00 гривень.
Виходячи з умов, які закладені в основу формування доходної частини загального фонду міського бюджету, найбільшу питому вагу у власних та закріплених доходах складають:
- податок з доходів фізичних осіб – 68,6 відсотків;
- плата за землю – 15,5 відсотків;
- акцизний податок – 8,0 відсотків;
- єдиний податок – 6,9 відсотків.
Коди 41033900-41035000 “Субвенції з Державного бюджету ”– 48 924 200,00 гривень.
Спеціальний фонд
Код 25000000 ”Власні надходження бюджетних установ” – 8 417 545,00 гривень.
Вказана сума запланована на підставі даних бюджетних установ і складається з платних послуг, які очікується надати в 2016 році.
На 2016 рік доходи бюджету розвитку обраховані в сумі 700 000 ,00 гривень, в тому числі за рахунок коду 24170000 « Надходження коштів пайової участі у розвиток інфраструктури населеного пункту» заплановано в сумі 700 000,00 гривень.
Код 50110000 « Цільовий фонд» заплановано в сумі 200 000,00 гривень.
Видатки загального фонду бюджету м. Фастів
на 2016 рік
Загальна сума видатків бюджету міста на 2016 рік становить 139 674 245,00 грн., в тому числі по загальному фонду 130 356 700,00 грн., по спеціальному фонду – 9 317 545,00 грн.
У загальному фонді бюджету міста сума поточних видатків складає 130356700,00 грн., або 100%.
До загального фонду бюджету міста входить освітня субвенція – 41 924 200,00 грн. та інша субвенція (на медичний заклад) в сумі – 7 000 000,00 грн.
Загальний фонд бюджету міста на 2015-2016рр.
(тис.грн.)
Назва показника
|
Затверджено в бюджеті міста
на 2015 р.
|
Затверджено в бюджеті міста
на 2016 р.
|
Відхилення
(гр.3-гр.2)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Органи місцевого самоврядування
|
14 938,3
|
11 849,6
|
-3 088,7
|
Освіта
|
88 218,7
|
78 332,7
|
-9 886,0
|
Соціальний захист та соціальне забезпечення
|
3 231,9
|
11 013,7
|
7 781,8
|
Лікарні
|
0,0
|
7 000,0
|
7 000,0
|
Культура і мистецтво
|
7 490,2
|
7 637,1
|
146,9
|
Засоби масової інформації
|
80,0
|
50,0
|
-30,0
|
Фізична культура і спорт
|
4 038,8
|
3 154,2
|
-884,6
|
Транспорт, дорожнє господарство
|
4 000,0
|
1 000,0
|
-3 000,0
|
Благоустрій міст
|
4 500,00
|
4 800,00
|
300,0
|
Реверсна дотація
|
5 242,4
|
5 242,4
|
0,0
|
Видатки не віднесені до основних груп
|
71,2
|
277,0
|
205,8
|
В бюджеті міста враховано видатки на встановлення обов’язкових виплат по заробітній платі та забезпечено в повному обсязі оплата за енергоносії та комунальні послуги. В 2016 році заплановано фінансування міських програм на загальну суму 14397906,00 грн.
Утримання органів місцевого самоврядування
Видатки на утримання органів місцевого самоврядування визначені в сумі 11 849,6 тис.грн., з них на оплату праці 11 012,7 тис. грн. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 92,9 відсотка загальної суми видатків на утримання органів місцевого самоврядування. На оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачено 432,9 тис.грн., що складає 3,7 відсотка всіх видатків на утримання органів місцевого самоврядування.
Інші видатки становлять 6,4 відсотка видатків.
Освіта
Видатки по галузі “Освіта” заплановані в сумі 78 332,7 тис.грн., в тому числі освітня субвенція з державного бюджету – 41 924,2 тис.грн:
- на заробітну плату та нарахуваннями працівникам установ освіти заплановано кошти в сумі 57 794,8 тис.грн., що становить 73,8 відсотків від загальної суми асигнувань на освіту. - на оплату комунальних послуг та енергоносіїв по установах освіти передбачені кошти в сумі 14 729,2 тис. грн. (18,8 % загальної суми видатків на освіту).
- на харчування направляється – 5 604,9 тис. грн., що становить 7,2 відсотка.
Інші видатки на утримання установ освіти становлять 0,2 відсотка загальної суми видатків на освіту.
Лікарні
Видатки по галузі “Лікарні” заплановані в сумі 7 000,0 тис. грн.(кошти субвенції з державного бюджету) :
- на заробітну плату та нарахування сума складає 6568,5 тис. грн. , що становить 93,8 відсотків від загальної суми асигнувань.
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв - 234,4 тис. грн. (3,3 % загальної суми видатків).
- на медикаменти та перев’язувальні матеріали направляється – 132,0 тис. грн., що становить 1,9 відсотка.
- на харчування направляється – 60,3 тис. грн., що становить 0,9 відсотка.
Інші видатки на утримання становлять 0,1 відсотка загальної суми видатків.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення обраховані в сумі 11 013,7 тис.грн., вони будуть направлені на:
· утримання територіального центру обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян в сумі – 1 897,7 тис.грн;
· утримання центу соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді – 358,5 тис.грн;
· видатки по Постанові КМУ №558 – 229,6 тис.грн.;
· оздоровлення дітей – 200,0 тис.грн.;
· фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів війни – 75,0 тис.грн.;
· інші видатки на соціальний захист населення -8 252,9 тис.грн.
Житлово – комунальне господарство
Загальна сума видатків на житлово-комунальне господарство в бюджеті міста на 2016 рік становить 4 800,0 тис.грн.
Кошти планується направити на благоустрій міста.
Культура і мистецтво
На фінансування закладів культури планується направити 7 637,1 тис.грн.
В складі цих видатків передбачаються асигнування на утримання міського Будинку культури, міської бібліотеки, школи естетичного виховання дітей.
На виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам культури передбачені кошти у сумі 6 350,4 тис. грн., що становить 83,2 відсотка загальної суми видатків на культуру, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачено 1 205,3 тис. грн., що становить 15,8 відсотків загальної суми видатків по галузі.
Засоби масової інформації
На фінансову підтримку засобів масової інформації планується направити 50,0 тис. грн. з них: періодичні видання – 50,0 тис. грн.
Фізична культура і спорт
Видатки на фізичну культуру і спорт становить 3 154,2 тис.грн.
В складі видатків на фізичну культуру і спорт передбачаються асигнування на: заробітну плату та нарахування в сумі 2 500,2 тис.грн., що становить 79,3 відсотків від загальної суми.
- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 611,4 тис. грн. (19,4 % загальної суми видатків).
Транспорт, шляхове господарство
На ремонт доріг міста у 2016 році з бюджету планується направити 1 000,0 тис.грн.
Видатки не віднесені до основних груп
На видатки не віднесені до основних груп з бюджету міста планується направити:
· Резервний фонд – 257,1 тис. грн.
· Реверсна дотація – 5 242,4 тис.грн.
· КФК 250404 (інші видатки) – 20,0 тис.грн.
Видатки спеціального фонду
Видатки спеціального фонду бюджету міста у 2016 році передбачені у сумі 9 317,5 тис.грн. :
Власні надходження бюджетних установ - 8 417,5 тис.грн.
Бюджет розвитку - 700,0 тис.грн.
Цільовий фонд - 200,0 тис.грн.
ПРОГНОЗ ПОКАЗНИКІВ БЮДЖЕТУ МІСТА ФАСТІВ
|
||||
|
|
|
|
|
НА 2017 -2018 РОКИ
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
грн.
|
|
Код
|
Доходи
|
2017 рік
|
2018 рік
|
|
|
ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД
|
83 260 000,00
|
84 539 000,00
|
|
11010000
|
Податок та збір на доходи фізичних осіб
|
56710000,00
|
57340000,00
|
|
11010100
|
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати
|
53500000,00
|
54000000,00
|
|
11010200
|
Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами
|
880000,00
|
890000,00
|
|
11010400
|
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата
|
750000,00
|
800000,00
|
|
11010500
|
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування
|
480000,00
|
500000,00
|
|
11010900
|
Податок на доходи фізичних осіб із суми пенсійних виплат або довічного грошового утримання.
|
1100000,00
|
1150000,00
|
|
11020000
|
Податок на прибуток підприємств
|
40000,00
|
40000,00
|
|
11020200
|
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності
|
40000,00
|
40000,00
|
|
14000000
|
Внутрішні податки на товари та послуги
|
7000000,00
|
7500000,00
|
|
14040000
|
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції), включаючи особливий податок на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами
|
7000000,00
|
7500000,00
|
|
18010000
|
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
|
495000,00
|
505000,00
|
|
18010100
|
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами які є власниками об’єктів житлової нерухомості
|
20000,00
|
25000,00
|
|
18010200
|
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами які є власниками об’єктів житлової нерухомості
|
25000,00
|
30000,00
|
|
18010400
|
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості
|
450000,00
|
450000,00
|
|
18010000
|
Плата за землю
|
12830000,00
|
12955000,00
|
|
18010500
|
Земельний податок з юридичних осіб
|
5000000,00
|
5000000,00
|
|
18010600
|
Орендна плата з юридичних осіб
|
7000000,00
|
7100000,00
|
|
18010700
|
Земельний податок з фізичних осіб
|
30000,00
|
35000,00
|
|
18010900
|
Орендна плата з фізичних осіб
|
800000,00
|
820000,00
|
|
18050000
|
Єдиний податок
|
5800000,00
|
5800000,00
|
|
18050300
|
Єдиний податок з юридичних осіб
|
1200000,00
|
1200000,00
|
|
18050400
|
Єдиний податок з фізичних осіб
|
4600000,00
|
4600000,00
|
|
19010000
|
Екологічний податок
|
37000,00
|
40500,00
|
|
19010100
|
Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення
|
16000,00
|
17000,00
|
|
19010200
|
Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти
|
20000,00
|
22000,00
|
|
19010300
|
Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини
|
1000,00
|
1500,00
|
|
21010000
|
Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є держав
|
30000,00
|
30000,00
|
|
21010300
|
Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету
|
30000,00
|
30000,00
|
|
21080000
|
Інші надходження
|
3000,00
|
3500,00
|
|
21081100
|
Адміністративні штрафи та інші санкції
|
3000,00
|
3500,00
|
|
22080000
|
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном
|
65000,00
|
65000,00
|
|
22080400
|
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності
|
65000,00
|
65000,00
|
|
22090000
|
Державне мито
|
250000,00
|
260000,00
|
|
22090100
|
Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування
|
130000,00
|
140000,00
|
|
22090400
|
Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України
|
120000,00
|
120000,00
|
|
|
СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД
|
9 200 000,00
|
9 700 000,00
|
|
24000000
|
Інші неподаткові надходження
|
500000,00
|
500000,00
|
|
24170000
|
Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту
|
500000,00
|
500000,00
|
|
25010000
|
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством
|
8500000,00
|
9000000,00
|
|
25010100
|
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю
|
8500000,00
|
9000000,00
|
|
50000000
|
Цільові фонди
|
200000,00
|
200000,00
|
|
50110000
|
Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади
|
200000,00
|
200000,00
|
|
Всього доходів
|
|
92 460 000,00
|
94 239 000,00
|
|
|
|
|
|
|
код
|
ВИДАТКИ
|
2017 рік
|
2018 рік
|
|
|
|
|
|
|
О10000
|
Державне управління
|
13 000 000,00
|
13 556 200,00
|
|
О70000
|
Освіта
|
47 005 200,00
|
47 500 000,00
|
|
080000
|
Охорона здоров'я
|
7 000 000,00
|
7 500 000,00
|
|
О90000
|
Соцзахист та соцзабезпечення
|
2 350 000,00
|
2 379 000,00
|
|
100000
|
Житлово-комунальне господарство
|
5 000 000,00
|
5 000 000,00
|
|
110000
|
Культура і мистецтво
|
8 000 000,00
|
8 100 000,00
|
|
130000
|
Фізкультура і спорт
|
3 200 000,00
|
3 300 000,00
|
|
150000
|
Будівництво
|
500 000,00
|
500 000,00
|
|
170000
|
Транспорт, шляхове господарство
|
5 504 800,00
|
5 504 800,00
|
|
250102
|
Резервний фонд
|
800 000,00
|
800 000,00
|
|
250404
|
Інші видатки
|
100 000,00
|
100 000,00
|
|
Всього видатків
|
92 460 000,00
|
94 239 000,00
|
||
|
Прогнозні показники видатків міського бюджету на 2017 – 2018 роки розроблено на відповідних показниках доходної частини, показників фінансування та кредитування бюджету 2015-2016 років, прогнозного росту податків. Обсяг видатків на наступні роки може уточнюватися у разі зміни макроекономічної ситуації та пріоритетів державної політики.
При розробленні прогнозних показників видаткової частини міського бюджету на середньостроковий період враховано:
- реальне подальше зростання видатків на оплату праці працівників бюджетних установ;
- зростання обсягу видатків бюджетних установ на оплату комунальних послуг та енергоносіїв внаслідок поступового наближення цін на енергоносії до світових з одночасним скороченням обсягів споживання енергоносіїв завдяки здійсненню енергозберігаючих заходів.
При цьому конкретні показники зміни обсягу видатків за цими статтями на відповідний рік визначатимуться залежно від реальних можливостей бюджету, фактичного рівня тарифів на житлово-комунальні послуги та енергоносії, перегляду структури споживчого кошика, який є базою для визначення прожиткового мінімуму та відповідно розміру мінімальної заробітної плати, а також остаточного визначення етапів та змісту реформ у бюджетній сфері.
Начальник
фінансовогоуправління Н.В.Никифоренко
Теги: Рішення міської ради