Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про проведення у Фастівській міській раді перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»
Вт, 05/01/2016 - 20:49 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 16.12.2015 № 274 од
м. Фастів
Про проведення у Фастівській
міській раді перевірки, передбаченої Законом України
«Про очищення влади»
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, Плану проведення перевірок, відповідно до Закону України «Про очищення влади», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р:
1. Провести перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади», щодо посадових осіб апарату Фастівської міської ради та її виконавчих органів (крім виборних посад), відповідно до графіку проведення перевірки, згідно з додатком 1.
2. Визначити відділ кадрової роботи та юридичний відділ виконавчого комітету міської ради відповідальним за проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», стосовно посадових осіб міської ради.
3. Працівники, стосовно яких проводиться перевірка, зобов’язані у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати до відділу кадрової роботи виконавчого комітету міської ради:
1) у разі незастосування заборон, передбачених частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади»:
- власноручно написану заяву про проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади», про те, що до нього (неї) не застосовуються заборони, передбачені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо неї за формою згідно з додатком 2;
- копії сторінок паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце реєстрації;
- копії документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
2) у разі застосування заборон, передбачених частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», - власноручно написану заяву про те, що до такої особи застосовується заборона, передбачена частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та про згоду на оприлюднення відомостей щодо неї за формою згідно з додатком 3.
4. Відділу кадрової роботи в триденний термін після одержання відповідної заяви надіслати органам перевірки запити, поінформувати Мін’юст щодо початку проходження перевірок та забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті міської ради інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, віднесених законом до інформації з обмеженим доступом).
5. Відділу кадрової роботи та керівникам структурних підрозділів (управлінь) виконавчого комітету міської ради попередити осіб, стосовно яких проводиться перевірка про те, що неподання ними заяви, зазначеної у пункті 3 цього розпорядження, або повідомлення ними у заяві про застосування до них заборони, визначеної частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», є підставою для звільнення із займаної посади.
6. Відділу кадрової роботи та керівникам структурних підрозділів (управлінь) виконавчого комітету міської ради довести розпорядження до відома осіб, стосовно яких проводиться перевірка, у тому числі працівників, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках у зв’язку з навчанням, відпустках по вагітності та пологах, відпустках для догляду за дитиною та у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо).
7. Відділу з питань внутрішньої політики, інформаційного забезпечення та по роботі з органами самоорганізації населення забезпечити оприлюднення цього розпорядження на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради.
8. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 1
до розпорядження міського голови
від 16.12.2015 № 274 од
Г Р А Ф І К
проведення перевірки, передбаченої Законом України
«Про очищення влади», щодо посадових осіб
Фастівської міської ради
№
з/п |
Назви посад, щодо яких проводиться перевірка, передбачена Законом України «Про очищення влади»
|
Дата початку перевірки
|
1
|
Перший заступник міського голови, заступники міського голови, керуючий справами виконкому, секретар міської ради
|
18.12.2015р.
|
2
|
Загальний відділ,
Відділ кадрової роботи,
Фінансово - господарський відділ,
Юридичний відділ,
Відділ по роботі із зверненнями громадян,
Відділ ЖКГ та по роботі зі скаргами громадян,
Відділ з питань НСЦЗН та екології,
Відділ економічного аналізу та бухгалтерського обліку
|
23.12.2015р.
|
3
|
Відділ з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності,
Центр надання адміністративних послуг,
Відділ економіки та соціально-економічного розвитку,
відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів
|
04.01.2016р.
|
4
|
Відділ організаційного забезпечення діяльності ради
та її органів,
Відділ юридично-правового забезпечення діяльності ради,
Відділ з питань внутрішньої політики, інформаційного забезпечення та по роботі з органами самоорганізації населення,
Відділ ведення Державного реєстру виборців,
Відділ з питань раціонального використання земель Фастівської міської ради,
Відділ з питань обліку, приватизації та раціонального використання майна
|
18.01.2016р
|
5
|
Відділ містобудування та архітектури,
Сектор державного архітектурно-будівельного контролю,
Відділ з питань запобігання та протидії корупції, взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи,
Служба у справах дітей та сім'ї,
Відділ культури та туризму,
Відділ з питань молоді та спорту,
Архівний відділ
|
25.01.2016р
|
6
|
Фінансове управління,
Управління освіти
|
03.02.2016р
|
7
|
Управління соціального захисту населення,
|
10.02.2016р
|
8
|
Органи самоорганізації населення
Служба господарського забезпечення
|
01.03.2016р
|
Заступник міського голови О.П.Давиденко
Додаток 2
до розпорядження міського голови
від 16.12.2015 № 274 од__
______________________________________
(посада, прізвище, ім’я та по батькові керівника органу відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України «Про очищення влади»)
________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові особи)
ЗАЯВА
про проведення перевірки, передбаченої
Законом України «Про очищення влади»
Я, ______________________________________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові)
відповідно до статті 4 Закону України «Про очищення влади» повідомляю, що заборони, передбачені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, не застосовуються щодо мене.
Надаю згоду на:
- проходження перевірки;
- оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України «Про очищення влади».
Додаток: копії, засвідчені підписом керівника кадрової служби і скріплені печаткою:
- сторінок паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце реєстрації;
- декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за ______ рік;
- документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (сторінки паспорта громадянина України - для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України).
____ ___________ 20__ р. __________
(підпис)
*Заява пишеться особою власноручно.
Заступник міського голови О.П. Давиденко
Додаток 3
до розпорядження міського голови
від _16.12.2015_______ № _274 од_____
______________________________________
(посада, прізвище, ім’я та по батькові керівника органу відповідно до частини
четвертої статті 5 Закону України
“Про очищення влади”)
_____________________________
(прізвище, ім’я та по батькові особи)
ЗАЯВА
про застосування заборони, передбаченої
Законом України «Про очищення влади»
Я, _______________________________________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові)
відповідно до статті 4 Закону України «Про очищення влади» повідомляю, що заборона, передбачена частиною _______________ статті 1 Закону, застосовується (третьою/четвертою)
щодо мене.
__________________________________________________________________
(зазначається критерій, на підставі якого застосовується заборона)
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Надаю згоду на оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України «Про очищення влади».
____ ____________ 20__ р. ____________
(підпис)
*Заява пишеться особою власноручно.
Заступник міського голови О.П. Давиденко