Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Проект «Положення про інспекцію з благоустрою міста Фастова Київської області»
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Фастівської міської ради
№____ від______201__р.
про інспекцію з благоустрою міста Фастова Київської області
1.1. Інспекція з благоустрою міста Фастова (далі Інспекція) утворена Фастівською міською радою, як структурний підрозділ управління житлово-комунального господарства Фастівської міської ради, для здійснення контролю за станом благоустрою міста з метою виконання Правил благоустрою міста Фастова.
1.2. Положення про інспекцію з благоустрою міста Фастова затверджується рішенням сесії Фастівської міської ради.
1.3. Інспекція підконтрольна та підзвітна Фастівській міській раді, підпорядкована управлінню житлово-комунального господарства Фастівської міської ради, яке спрямовує та координує її діяльність та здійснює повноваження щодо благоустрою у межах території міста.
1.4. Повноваження інспекції поширюються на територію міста Фастова.
1.5. Інспекція створена з метою здійснення контролю за дотриманням юридичними та фізичними особами вимог закону України «Про благоустрій населених пунктів», нормативно-правових актів, що регулюють відносини в сфері благоустрою на території міста Фастова.
1.6. У своїй діяльності Інспекція керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів» та іншими законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими та нормативно-технічними актами центральних органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами управління ЖКГ Фастівської міської ради, Правилами благоустрою території міста Фастова із змінами та доповненнями, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
1.7. Інспекція, в процесі виконання покладених на неї завдань, взаємодіє з іншими структурними підрозділами апарату міської ради та виконкому, органами державної виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян.
1.8. Місцезнаходження Інспекції при управлінні ЖКГ Фастівської міської ради - 08500, м.Фастів, Київської області, пл. Соборна, 1.
2.1. Контроль за станом благоустрою міста.
2.2. Контроль за дотриманням правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях та житлової забудови міста.
2.3. Сприяння розвитку та поліпшення стану благоустрою міста.
2.4. Притягнення винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою міста.
2.5. Профілактика запобігання правопорушень в сфері благоустрою міста.
Інспекція відповідно до покладених на неї завдань:
3.1. Проводить рейди та перевірки територій та об’єктів міста щодо стану їх благоустрою.
3.2. Проводить рейди та перевірки додержання підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та фізичними особами законодавства у сфері благоустрою міста.
3.3. Проводить перевірки виконання благоустрою прилеглої території об’єктів після закінчення будівництва (реконструкції, ремонту).
3.4. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у сфері благоустрою населених пунктів для притягнення винних до адміністративної відповідальності.
3.5. Здійснює дії по забезпеченню подання позовів до суду виконавчим комітетом міської ради про відшкодування шкоди, завданої об’єктам та елементам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою території міста.
3.6. Приймає згідно з чинним законодавством міри щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою міста. Контролює забезпечення чистоти, порядку та тиші в місті, очищення територій та об’єктів від побутових відходів. Контролює дотримання суб’єктами господарювання затверджених Правил благоустрою території міста.
3.7. Узгоджує в установленому порядку план заходів з утримання та ремонту об’єкта благоустрою на якому розміщені будівлі та споруди об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.
3.8. Бере участь в обговоренні та погодженні проектів благоустрою, об’єктів та елементів благоустрою міста, іншої технічної документації з питань благоустрою, вносить відповідні пропозиції на розгляд органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності.
3.9. Вносить пропозиції про розвиток та поліпшення стану об’єктів та елементів благоустрою міста, удосконалення Правил благоустрою території міста Фастова.
3.10. Розглядає безпосередньо звернення та скарги підприємств, установ, організацій і громадян, що відносяться до її компетенції.
3.11. Здійснює профілактику запобігання порушень законодавства в сфері благоустрою території міста.
3.12. Інформує міську раду та її органи про результати перевірок.
3.13. Готує матеріали та пропозиції, в межах своєї компетенції, на сесійні засідання міської ради та постійні комісії міської ради, на виконавчі органи міської ради, а також ініціює проведення таких засідань.
3.14. Залучає громадських інспекторів з благоустрою до участі в перевірках шляхом оформлення відповідного направлення.
3.15. Вносить пропозиції органам місцевого самоврядування по створенню ними комунальних підприємств, установ та організацій у сфері благоустрою.
3.16. Бере участь у визначенні на конкурсних засадах балансоутримувачів- підприємств, установ, організацій, відповідальних за утримання об’єктів та елементів благоустрою.
3.17. Здійснює заходи щодо залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів, у тому числі благодійних, від юридичних та фізичних осіб на соціально-економічний розвиток міста для здійснення заходів з поліпшення благоустрою.
3.18. Узгоджує, в частині дотримання вимог законодавста України в сфері благоустрою населених пунктів, розміщення на територіях загального користування, територіях будівель та споруд інженерного захисту територій та інших об’єктах благоустрою:
- будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торгівельного, жилого та іншого призначення;
- елементів благоустрою;
-малих архітектурних форм комерційного та некомерційного призначення;
- прибудов;
- стоянок автомобільного та водного транспорту;
- шляхопроводів;
- огорож, будівельних лісів та ін.
3.19. Погоджує проекти, в частині дотримання вимог законодавства України у сфері благоустрою населених пунктів, з будівництва, реконструкції та ремонту:
- будівель та споруд соціально-культурного, побутового, торгівельного, жилого та іншого призначення;
- елементів благоустрою;
- малих архітектурних форм комерійного та некомерійного призначення;
- прибудов;
- стоянок автомобільного та водного транспорту;
- шляхопроводів та ін.
3.20. Виявляє факти самочинного будівництва, що порушують Правила благоустрою міста та направляє такі матеріали компетентним органам для відповідного реагування згідно норм чинного законодавства.
3.21. Утворює комісію з видалення зелених насаджень, затверджує її положення та склад. Приймає рішення за заявами, що надійшли від юридичних та фізичних осіб про видалення зелених насаджень та надає ордери на видалення зелених насаджень у місті.
3.22. Вносить на розгляд виконавчого комітету пропозиції щодо поліпшення сфери благоустрою населеного пункту.
3.23. Розробляє пропозиції про вдосконалення механізму контролю об'єктів інфраструктури на розгляд міської ради, виконкому, міському голові.
3.24. Надає, в межах своєї компетенції, органам виконавчої влади відповідну інформацію у випадках виникнення надзвичайних ситуацій (стихійного лиха, аварій, катастроф).
3.25. Координує роботу підприємств усіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність з проектування, будівництва, реконструкції, ремонту об’єктів та елементів благоустрою міста.
3.26. Здійснює відповідно до законодавства контроль за використанням та утриманням об’єктів нерухомого майна всіх форм власності.
3.27. Інформує Фастівської міську раду та її виконавчий комітет про видані дозволи (ордери), які погіршили стан благоустрою міста.
3.28. Не допускає в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.
3.29. Здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства.
Інспекція має право:
4.1. Проводити рейди та перевірки територій та об'єктів населеного пункту щодо стану їх благоустрою і додержання підприємствами, установами, організаціями, громадянами законодавства у сфері благоустрою міста.
4.2. Проводити самостійні і спільні рейди та перевірки з іншими службами для здійснення контролю за:
- станом благоустрою територій, закріплених та прилеглих до установ, підприємств, організацій, торгівельних точок тощо;
- накопиченням побутових відходів біля нежитлових і житлових будинків, будинків приватного сектору та їх своєчасного вивозу;
- дотриманням природоохоронного законодавства суб’єктами підприємницької діяльності, фізичними особами у частині поводження з побутовими відходами;
- своєчасним прийняттям заходів до господарюючих суб’єктів, фізичних та юридичних осіб, утворюючих стихійні звалення;
- розклеюванням об’яв, афіш на стінах будівель, опорах та в інших не призначених для цього місцях;
- станом газонів та зелених насаджень міста, скверів, парків тощо.
4.3. Складати акти та протоколи про адміністративне правопорушення, в межах компетенції та порядку передбаченого діючим законодавством по відношенню до осіб, які порушують правила благоустрою, для притягнення винних до відповідальності.
4.4. Виносити попередження керівникам підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, власникам приватних будинків, окремим громадянам за наявності порушень правил благоустрою міста.
4.5. Встановлювати строки усунення виявлених недоліків, порушень або припинення дій.
4.6. Вжити заходів щодо заборони ведення самовільних робіт, пов'язаних з порушенням Правил благоустрою території міста.
4.7. Залучати в установленому порядку фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) незалежно від форм власності для комісійного розгляду справ.
4.8. Викликати в інспекцію керівників підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, що розташовані на території міста, окремих громадян, власників житлових будинків для дачі пояснень про порушення правил благоустрою, вимагати від них письмової або усної інформації щодо намірів про усунення виявлених недоліків.
4.9. Клопотати перед міською радою, її виконавчим комітетом, міським головою та іншими посадовими особами про прийняття відповідних рішень, якщо порушення набувають систематичного характеру або несуть загрозу навколишньому середовищу.
4.10. Звертатись за дорученням міського голови до Фастівського МВ (з обслуговування міста Фастова та Фастівського району) ГУ МВС України в Київській області, до Фастівської міжрайонної прокуратури Київської області, до Фастівського міжрайонного суду Київської області для вирішення питань, віднесених цим Положенням до повноважень Інспекції.
4.11. Передавати матеріали про адміністративні правопорушення на розгляд адміністративної комісії при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, в випадках, передбачених діючим законодавством про адміністративні правопорушення.
4.12. Надавати допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам , в межах своїх повноважень, у поліпшені стану території та об'єктів благоустрою міста.
4.13. Здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері благоустрою міста.
4.14. Подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою територій та об'єктів міста, удосконалення Правил благоустрою території міста.
4.15. Надавати інформацію органам державного контролю відповідно до чинного законодавства.
4.16. Подавати пропозиції керівництву щодо подання позовів до суду юридичним відділом виконавчого комітету Фастівської міської ради про відшкодування шкоди, завданої об’єктам благоустрою міста та ін. Виявляти порушення законодавства у сфері благоустрою в межах повноважень та прав, визначених цим Положенням.
4.17. Залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з керівниками) до розгляду питань, до підготовки нормативних та інших документів, а також до розробки і здійснення заходів, які проводяться відповідно до покладених на Інспекцію завдань.
4.18. Одержувати від центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб інформацію, документи і матеріали для виконання покладених на Інспекцію завдань , не пізніше як у п’ятиденний термін (п’ять календарних днів) з дня надання запиту.
4.19. Здійснювати відповідно до чинного законодавства фото, відеозйомки, звукозапис, як допоміжний засіб для запобігання порушень вимог законодавства у сфері благоустрою.
4.20. Забезпечувати формування, публікацію матеріалів, які відносяться до компетенції Інспекції на сайті міської ради та в засобах масової інформації.
4.21. Брати участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міським головою, міською радою та її виконавчими органами.
4.22. Скликати у встановленому порядку наради за своєю компетенцією.
4.23. Використовувати за погодженням з органами МВС спеціальні транспортні засоби, які мають кольорографічне забарвлення та напис з емблемою інспекції.
4.24. Члени Інспекції мають право безпосереднього входження на територію підприємств, установ, організацій, крім режимних об'єктів, для огляду територій та контролю за благоустроєм, утриманням зелених насаджень, дотриманням санітарних норм, перевіряти наявність договорів на прибирання прилеглих територій, вивіз, утилізацію сміття та відходів.
4.25. Брати участь в обговоренні та погодженні проектів технічної документації з питань благоустрою, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торгівельного, житлового, технічного та іншого призначення, малих архітектурних форм (МАФ), прибудов, шляхопроводів, стоянок автомобільного та водного транспорту і вносити відповідні пропозиції на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій.
4.26. Набувати інших прав відповідно до чинного законодавства.
5.1. Інспекція не є юридичною особою, може мати відповідний штамп та бланки.
5.2. Інспекцію очолює старший інспектор, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за погодженням заступника міського голови-начальника управління ЖКГ Фастівської міської ради.
У разі відсутності старшого інспектора, його обов’язки виконує особа вказана в наказі управління ЖКГ при Фастівській міській раді.
5.3. До складу Інспекції входять інспектори з благоустрою міста, які представляють без доручення Інспекцію у взаємовідносинах з фізичними та юридичними особами та території міста. Інспектори Інспекції призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за погодженням заступника міського голови-начальника управління ЖКГ Фастівської міської ради.
5.4. Старший інспектор Інспекції може мати в штаті інспекторів, які за його поданням призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за погодженням заступника міського голови-начальника управління ЖКГ Фастівської міської ради.
5.5. Старший інспектор Інспекції в своїй діяльності підконтрольний та підзвітний Фастівській міській раді, підпорядкований управлінню ЖКГ Фастівської міської ради та здійснює повноваження з благоустрою в межах території міста.
5.6. Старший інспектор Інспекції:
- керує діяльністю Інспекції, забезпечує виконання обов’язків і повноважень, що на нього покладені та діє від імені Інспекції без доручення;
- вносить на розгляд міського голови пропозиції про призначення на посаду і звільнення з посади працівників Інспекції;
- визначає функціональні обов’язки працівників Інспекції згідно посадових інструкцій; сприяє підвищенню їх кваліфікації.
5.7. В окремих випадках,у разі службової необхідності, за дорученням старшого інспектора працівники Інспекції виконують повноваження не передбачені посадовими інструкціями, але в межах повноважень посадової особи органів місцевого самоврядування.
6.1. Інспектор має право брати участь у спільних рейдах та перевірках з Фастівською районною санітарно-епідеміологічною станцією МОЗ України й іншими службами. У разі термінової потреби у спірних рейдах і перевірках (в разі явного загальновідомого порушення законодавства у сфері благоустрою) інспектор залучається до рейду чи перевірки шляхом негайного повідомлення телефонограмою про об’єкт та строки перевірки.
6.2. Інспектор має право самостійно проводити планові та позапланові перевірки по дотриманню підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями, фізичними особами законодавства у сфері благоустрою.
6.3. Планові перевірки проводяться згідно графіку, що затверджується заступником міського голови-начальником управління ЖКГ Фастівської міської ради за погодженням з міським головою.
6.4. Позапланові перевірки проводяться у разі надходження заяв, скарг, службових, доповідних записок або у разі явного загальновідомого порушення законодавства у сфері благоустрою.
6.5. При проведенні перевірок інспектор повинен мати при собі службове посвідчення та направлення на перевірку, що затверджується міським головою або заступником міського голови-начальником управління ЖКГ Фастівської міської ради.
6.6. Інспектор під час перевірки об’єкту благоустрою, виявивши порушення вимог Правил благоустрою, зобов’язаний на винну особу скласти протокол про вчинення адміністративного правопорушення.
При вчиненні однією посадовою чи фізичною особою двох або більше адміністративних правопорушень, протокол про вчинення адміністративного правопорушення складається за кожне правопорушення окремо.
У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника, місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника, інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка вчинила правопорушення, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
При складанні протоколу порушникові роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, про що робиться відмітка у протоколі.
У випадку відсутності правопорушника на місці порушення, що унеможливлює складання протоколу з зазначенням відомостей про особу правопорушника, інспектор складає акт, в якому зазначають місце, час, зміст правопорушення та власника об’єкту, де відбулось правопорушення (або установу, підприємство, організацію, за якими закріплена територія) і передає до адміністративної комісії. В такому випадку, протокол про адміністративне правопорушення складається на правопорушника при його явці на засідання адміністративної комісії.
6.7. Після складення протоколу, він у п’ятиденний строк надсилається на розгляд до адміністративної комісії виконавчого комітету Фастівської міської ради.
6.8. Відшкодування майнової шкоди, заподіяної об’єкту благоустрою під час вчинення адміністративного правопорушення, здійснюється у порядку встановленому цивільним законодавством та кодексом про адміністративні правопорушення.
В разі не усунення порушень, особою, винною у порушенні правил благоустрою, у разі якщо це неусунення може привести до погіршення санітарно-епідеміологічної ситуації в місті, або спричинити інші негативні наслідки, роботи по усуненню наслідків цих правопорушень можуть виконуватися Фастівський ККП (за погодженням з міським головою), який надає порушнику рахунок за виконані роботи. Витрати, понесені Фастівським ККП, внаслідок виконання згаданих вище робіт, підлягають сплаті порушником в повному обсязі добровільно в пятиденний термін з дати отримання порушником рахунку і акту виконаних робіт чи стягуються в судовому порядку.
6.9. Виконання робіт Фастівським комбінатом комунальних підприємств у випадках, зазначених в п. 6.8. цього Положення провадиться за цінами, встановленими для даного виду робіт на день виконання робіт. Виконання робіт включає в себе відшкодування витрат, понесених Фастівським ККП (паливно-мастильні матеріали та інше) та вартість робіт.
6.10. Форма протоколу про адміністративне правопорушення законодавства у сфері благоустрою та попередження затверджуються рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради.
7.1. Інспекція у процесі виконання, покладених на неї завдань та функцій, взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради та її виконавчого комітету, а також підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, об'єднаннями громадян.
7.2. Положення розроблено відповідно до закону України «Про благоустрій населених пунктів»та інших нормативних актів.
7.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться згідно рішень сесії міської ради.