Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Положення про Фастівську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту
Ср, 27/01/2016 - 09:25 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 21.01.2016 № 20
м. Фастів
Про затвердження Положення про Фастівську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту
|
З метою здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період у місті Фастові, визначення складу органів управління та сил цивільного захисту, планування їх діяльності з ефективного захисту населення і територій у разі загрози виникнення або виникненні надзвичайних ситуацій, порядку виконання завдань з організації взаємодії між органами управління та силами цивільного захисту, відповідно до пунктів 3, 4 статті 10 Кодексу цивільного захисту України, Положення про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 №11,на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2015 року № 101 „Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту”, керуючись ст. 36; 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні":
1. Затвердити Положення про Фастівську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (додається).
2. Комунальним підприємствам міської ради та підприємствам життєзабезпечення міста забезпечити реалізацію Положення, затвердженого цим рішенням.
3. Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій міста усіх форм власності неухильно дотримуватись Положення, затвердженого даним рішенням.
4. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Міський голова М.В. Нетяжук
Заступник міського голови О.П. Давиденко
Додаток до рішення
міськвиконкому
№ 20 від 21.01.2016
ПОЛОЖЕННЯ
про Фастівську міську ланку територіальної підсистеми
єдиної державної системи цивільного захисту
1. Загальна частина
1.1 Положення про Фастівську міську ланкутериторіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (далі – Положення) регулює питання здійснення заходів цивільного захисту в місті, визначає склад органів управління та сил цивільного захисту, планування діяльності Фастівської міської ланкитериторіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, порядок виконання нею завдань та організації взаємодії.
1.2 Основною метою створення і функціонування Фастівської міської ланкитериторіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (далі – міська ланка територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ) є здійснення заходів щодо захисту населення і територій міста від надзвичайних ситуацій у мирний час та особливий період.
1.3 Міська ланка територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ виконує завдання, які визначені Кодексом цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України
від 09.01.2014 №11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту» та постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2015 року № 101 „Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту”.
від 09.01.2014 №11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту» та постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2015 року № 101 „Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту”.
2. Метою створення міської підсистеми є здійснення заходів щодо захисту населення і території міста від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період.
3. Завданнями міської підсистеми є:
1) забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;
2) організація та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
3) планування заходів цивільного захисту;
4) організація та здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;
5) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;
6) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій
7) проведення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризиків їх виникнення на території міста, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозних даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;
8) ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим у зоні надзвичайної ситуації, здійснення заходів медичного забезпечення;
9) навчання населення щодо поведінки та дій у разі виникнення надзвичайної ситуації;
10) організація і проведення підготовки керівного складу та фахівців органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;
11) здійснення заходів щодо створення та використання наявного фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;
12) створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;
13) забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання і території
в особливий період;
в особливий період;
14) здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;
15) інші завдання, визначені законом.
2. Керівництво та загальна структура міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ
2.1 Керівництво міською ланкою територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ здійснює міський голова.
2.2 Міська ланка територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ є постійно діючою і має два рівні: місцевий та об'єктовий.
2.3 Міська ланка територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ створюється з метою здійснення заходів щодо захисту населення і території міста від надзвичайних ситуацій у мирний час
та в особливий період.
та в особливий період.
3. Органи управління та сили цивільного захисту
3.1 У складі міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ функціонують постійно діючі органи управління цивільного захисту, координаційні органи, сили цивільного захисту міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ і функціональних підсистем.
3.2 Постійно діючими органами управління цивільного захисту, до повноважень яких належать питання організації та здійснення заходів цивільного захисту, є:
на місцевому рівні – виконавчий комітет Фастівської міської ради, відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології виконавчого комітету Фастівської міської ради, на об’єктовому рівні – органи управління (керівники) підприємств, установ та організацій усіх форм власності, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) відповідно до чинного законодавства.
3.3 Координаційними органами є:
на місцевому рівні – міська постійна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
на об’єктовому рівні – комісії з питань надзвичайних ситуацій підприємств, установ та організацій усіх форм власності.
Діяльність зазначених комісій проводиться відповідно до положень про них.
Для координації робіт з ліквідації наслідків конкретної надзвичайної ситуації
на місцевому та об’єктовому рівні, у разі потреби, утворюються спеціальні комісії
з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, діяльність яких проводиться відповідно
до положень про такі комісії. Рішення про утворення такої комісії приймає керівник міста (міський голова) або керівник суб’єкта господарювання, у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного рівня.
на місцевому та об’єктовому рівні, у разі потреби, утворюються спеціальні комісії
з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, діяльність яких проводиться відповідно
до положень про такі комісії. Рішення про утворення такої комісії приймає керівник міста (міський голова) або керівник суб’єкта господарювання, у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного рівня.
3.4 Для забезпечення управління у режимі повсякденного функціонування органами управління та силами цивільного захисту, координації їх дій, здійснення цілодобового чергування та забезпечення функціонування системи збору, оброблення, узагальнення
та аналізу інформації про обстановку в районах виникнення надзвичайних ситуацій функціонують:
та аналізу інформації про обстановку в районах виникнення надзвичайних ситуацій функціонують:
1) на місцевому рівні:
- міський єдиний диспетчерський центр (тел. 5-20-40);
- оперативно-чергові служби Фастівського РС ГУ ДСНС України у Київській області; Фастівського відділу поліції ГУ НП України в Київській області.
2) на об’єктовому рівні - чергові (диспетчерські) служби підприємств, установ
та організацій усіх форм власності (у разі їх створення).
та організацій усіх форм власності (у разі їх створення).
3.5 Для забезпечення сталого управління суб’єктами забезпечення цивільного захисту та виконання функцій, передбачених на особливий період, використовується, відповідно
до статті 72 Кодексу цивільного захисту України, державна система пунктів управління.
до статті 72 Кодексу цивільного захисту України, державна система пунктів управління.
3.6 До складу сил цивільного захисту функціональних підсистем входять:
- спеціалізовані професійні аварійно-рятувальні служби;
- об’єктові аварійно-рятувальні служби;
- об’єктові формування цивільного захисту;
- галузеві та об’єктові спеціалізовані служби цивільного захисту;
- державні пожежно-рятувальні підрозділи (частини), що забезпечують відомчу пожежну охорону;
- добровільні формування цивільного захисту.
- служба медицини катастроф у складі центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф системи екстреної медичної допомоги;
3.7 До складу сил цивільного захисту міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ входять:
- об’єктові аварійно-рятувальні служби;
- об’єктові формування цивільного захисту;
- галузеві та об’єктові спеціалізовані служби цивільного захисту;
- комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні підрозділи;
4. Режими функціонування
4.1 Залежно від масштабу і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, на території міста встановлюється один із таких режимів функціонування міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ:
- повсякденного функціонування;
- підвищеної готовності;
- надзвичайної ситуації;
- надзвичайного стану.
4.2 В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки
та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій міська ланка територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ функціонує в режимі повсякденного функціонування.
та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій міська ланка територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ функціонує в режимі повсякденного функціонування.
4.3 Підставами для тимчасового введення в межах міста для міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ режиму підвищеної готовності є загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.
4.4 Підставами для тимчасового введення в межах міста для міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ режиму надзвичайної ситуації є загроза виникнення
або виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.
або виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.
Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368.
4.5 Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації в межах міста вводиться розпорядженням міського голови.
У період дії надзвичайного стану, в разі його введення, міська ланка територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України
та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану» та іншими нормативно-правовими актами.
та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану» та іншими нормативно-правовими актами.
З моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його
до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи введення воєнного стану в Україні
або в окремих її місцевостях міська підсистема в повному обсязі переводиться у режим функціонування в умовах особливого періоду.
до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи введення воєнного стану в Україні
або в окремих її місцевостях міська підсистема в повному обсязі переводиться у режим функціонування в умовах особливого періоду.
Переведення міської підсистеми у режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, плану цивільного захисту на особливий період.
Підготовка міської підсистеми до виконання завдань цивільного захисту в умовах особливого періоду здійснюється завчасно у мирний час.
Виконання завдань цивільного захисту під час функціонування міської підсистеми
в умовах особливого періоду здійснюється у взаємодії з відповідним військовим командуванням.
в умовах особливого періоду здійснюється у взаємодії з відповідним військовим командуванням.
5. Планування діяльності міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ
5.1 Для організації діяльності міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ розпорядженням міського голови затверджується план основних заходів цивільного захисту міста на відповідний рік.
5.2 Для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій виконкомом Фастівської міської ради, суб’єктами господарювання із чисельністю працюючого персоналу більш як 50 осіб розробляються плани реагування на надзвичайні ситуації.
5.3 З метою організації заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій
на об’єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об’єктах.
на об’єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об’єктах.
5.4 З метою організації взаємодії між органами управління та силами цивільного захисту міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ під час ліквідації наслідків конкретних надзвичайних ситуацій зазначеними органами та силами відпрацьовуються плани такої взаємодії.
5.5 Організаційно-методичне керівництво плануванням діяльності міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ здійснюється відділом з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології виконавчого комітету Фастівської міської ради.
6. Моніторинг і прогнозування надзвичайних ситуацій
6.1 З метою забезпечення здійснення заходів у міській ланці територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій проводяться постійний моніторинг і прогнозування таких ситуацій.
6.2 У місті функціонує мережа спостережного і лабораторного контролю,
яка створена на базі лабораторій об’єктових та відомчих закладів, розташованих на території міста.
яка створена на базі лабораторій об’єктових та відомчих закладів, розташованих на території міста.
7. Оповіщення та інформування про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій
7.1 Організація оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій здійснюється органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, керівниками об’єктів господарської діяльності.
7.2 Оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій полягає у своєчасному доведенні відповідної інформації до органів управління цивільного захисту, сил цивільного захисту, суб’єктів господарювання, що належать до міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ та населення і забезпечується шляхом використання міської системи оповіщення цивільного захисту, локальних та об’єктових систем оповіщення.
7.3 Оповіщення на приведення системи цивільного захисту у вищі ступені готовності органів управління міста, спеціалізованих служб цивільного захисту здійснюється оперативно-черговою службою Фастівського РС ГУ ДСНС України у Київській області; Фастівським відділом поліції ГУ НП України в Київській області.
7.4 Відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та екології виконавчого комітету Фастівської міської ради забезпечує збір та аналіз інформації
про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, розвиток, хід ліквідації
їх наслідків та надання населенню через засоби масової інформації оперативної інформації по захисту від надзвичайних ситуацій.
про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, розвиток, хід ліквідації
їх наслідків та надання населенню через засоби масової інформації оперативної інформації по захисту від надзвичайних ситуацій.
8. Реагування на надзвичайні ситуації та ліквідація їх наслідків
8.1 Для координації робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, залучення сил та засобів міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ та функціональних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту створена міська постійна комісія з питань техногенно–екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, а у разі виникнення надзвичайної ситуації створюється спеціальна комісія з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації розпорядженням міського голови.
8.2 Для безпосередньої організації робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
та керівництва залученими органами управління, силами і службами підприємств, організацій, установ міста, призначається керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
та керівництва залученими органами управління, силами і службами підприємств, організацій, установ міста, призначається керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
8.3 Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій призначається один із заступників міського голови, а у разі невідкладних дій – керівник суб’єкту господарювання.
8.4 До прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує керівник підрозділу (служби, формування) сил цивільного захисту
або оперативної групи, який прибув до зони надзвичайної ситуації першим.
або оперативної групи, який прибув до зони надзвичайної ситуації першим.
8.5 Для безпосередньої організації і координації аварійно - рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
8.6 У разі виникнення надзвичайних ситуацій Фастівський РС ГУ ДСНС України
у Київській області надає допомогу у забезпеченні роботи штабу з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
у Київській області надає допомогу у забезпеченні роботи штабу з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
8.7 Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії.
8.8 До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації
їх наслідків можуть залучатися на добровільних або договірних засадах громадські об’єднання за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об’єднання або керівником робіт
з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
їх наслідків можуть залучатися на добровільних або договірних засадах громадські об’єднання за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об’єднання або керівником робіт
з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
8.9 Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються персоналом (кадрами) та забезпечуються засобами цивільного захисту
з урахуванням необхідності проведення робіт у автономному режимі протягом не менше трьох діб за рахунок суб’єктів господарювання міста, які їх створюють.
з урахуванням необхідності проведення робіт у автономному режимі протягом не менше трьох діб за рахунок суб’єктів господарювання міста, які їх створюють.
9. Взаємодія органів управління та сил цивільного захисту
9.1 У міській ланці територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ, з метою своєчасного запобігання і ефективного реагування на надзвичайні ситуації, організовується взаємодія
з питань:
з питань:
- визначення органів управління, які безпосередньо залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, склад і кількість сил (засобів) реагування на них;
- погодження порядку здійснення спільних дій сил цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з визначенням основних завдань, місця, часу
і способів їх виконання;
і способів їх виконання;
- організації управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;
- всебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, в тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.
9.2 Залежно від обставин, масштабу, характеру та можливого розвитку надзвичайної ситуації взаємодія організовується:
на місцевому та об’єктовому рівні – між територіальними органами центральних органів виконавчої влади, виконавчими органами міської ради, їх силами, а також суб’єктами господарювання.
9.3 З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізації їх можливих наслідків, організації узгодженого реагування сил цивільного захисту на небезпечні події
та надзвичайні ситуації між оперативно-черговою службою Фастівського РС ГУ ДСНС України у Київській області, Фастівського відділу поліції ГУ НП України в Київській області, міською оперативно-диспетчерською службою, черговими службами підприємств, установ та організацій усіх форм власності (у разі їх створення), оперативно-черговою службою Департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації організовується обмін інформацією про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації та хід ліквідації її наслідків
у сфері відповідальності відповідної чергової служби.
та надзвичайні ситуації між оперативно-черговою службою Фастівського РС ГУ ДСНС України у Київській області, Фастівського відділу поліції ГУ НП України в Київській області, міською оперативно-диспетчерською службою, черговими службами підприємств, установ та організацій усіх форм власності (у разі їх створення), оперативно-черговою службою Департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації організовується обмін інформацією про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації та хід ліквідації її наслідків
у сфері відповідальності відповідної чергової служби.
9.4 Взаємодія під час здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та/або ліквідації їх наслідків організовується через спеціально призначені оперативні групи або представників міської ради, центральних органів виконавчої влади, інших органів місцевого самоврядування, які залучаються до здійснення таких заходів. Повноваження зазначених оперативних груп або представників визначаються керівником міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ та відповідними територіальними органами центральних органів виконавчої влади.
10. Забезпечення фінансування міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ
10.1 Забезпечення фінансування міської ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, а також коштів суб’єктів господарювання та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
10.2 Фінансування робіт із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій здійснюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
11. Матеріальні резерви для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій
11.1 Матеріальні резерви для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій створюються з метою їх використання у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій:
обласною підсистемою - обласний матеріальний резерв;
районними та міськими (міст обласного значення) ланками - місцеві матеріальні резерви;
суб’єктами господарювання - об’єктові матеріальні резерви.
11.2 Для здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру
і не могли бути передбачені під час складання проекту бюджету, формується резервний фонд відповідного бюджету.
і не могли бути передбачені під час складання проекту бюджету, формується резервний фонд відповідного бюджету.
Кошти резервного фонду відповідного бюджету можуть використовуватися, в тому числі, на:
- здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру;
- заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, на основі даних моніторингу, експертизи, досліджень та прогнозів щодо можливого перебігу подій з метою недопущення їх переростання
у надзвичайну ситуацію техногенного та природного характеру або пом'якшення її можливих наслідків;
у надзвичайну ситуацію техногенного та природного характеру або пом'якшення її можливих наслідків;
- капітальний ремонт або реконструкцію, пов'язаних з ліквідацією надзвичайних ситуацій та проведенням заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціального характеру;
- придбання житла у випадку відселення мешканців з аварійних будинків унаслідок надзвичайної ситуації.
Заступник міського голови О.П. Давиденко
Теги: Рішення виконкому