Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про мобільний соціальний офіс м. Фастова
Ср, 27/01/2016 - 09:35 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київськоїобласті
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 21.01.2016 № 24
м. Фастів
Про мобільний соціальний офіс
м. Фастова
В зв‘язку з кадровими змінами в апараті виконавчого комітету Фастівської міської ради, з метою надання громадянам м. Фастова соціальної підтримки за принципом «мобільного соціального офісу», керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:
1. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 20. 04. 2012 р. №97 «Про надання громадянам м. Фастова соціальної підтримки за принципом «мобільного соціального офісу».
2. Затвердити Положення про мобільний соціальний офіс м. Фастова, згідно додатку 1.
3. Затвердити новий склад мобільного соціального офісу м. Фастова, згідно додатку 2.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань Давиденко О. П.
Міський голова М. В. Нетяжук
Додаток 1
до рішення міськвиконкому
№ ___24_______________
від «_21__»__01___ 2016 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про мобільний соціальний офіс м. Фастова
1. Мобільний соціальний офіс м. Фастова створюється виконавчим комітетом Фастівської міської ради для здійснення виїзного обслуговування населення міста з питань соціального захисту та єпідзвітним і підконтрольним виконавчому комітету.
2. Мобільний соціальний офіс м. Фастова у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів
України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної, міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим положенням.
України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної, міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим положенням.
3. Основними завданнями „мобільного соціального офісу" є:
- забезпечення в межах своїх повноважень реалізації державної політики соціального захисту населення;
- суттєве покращення соціального обслуговування та надання соціальної підтримки населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання;
- підвищення рівня інформованості населення про заходи соціального захисту, які передбачені діючим законодавством;
- сприяння ефективному "зворотному зв'язку" управління соціального захисту з населенням міста для оперативного реагування та задоволення актуальних потреб.
„Мобільний соціальний офіс" здійснює діяльність шляхом проведення прийому населення фахівцями відповідних підрозділів Управління безпосередньо за місцем їх проживання.
У роботі „ мобільного соціального офісу" беруть участь представники (за згодою):
- управління Пенсійного фонду України в м. Фастові та Фастівському районі;
- міськрайонного центру зайнятості;
- територіального центру соціального обслуговування.
За необхідності можуть запрошуватися до виїзду представники інших органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування, установ та громадських організацій.
4. Основні функції „мобільного соціального офісу".
„ Мобільний соціальний офіс" відповідно до покладених на нього завдань здійснює виїзди в комітети самоорганізації населення міста та підприємства житлово-комунального господарства для виконання заходів соціального захисту населення, а саме:
- інформування населення з питань діючого законодавства та заходів соціального захисту;
- здійснення консультаційно-роз'яснювальної роботи з питань реабілітації та зайнятості осіб з інвалідністю;
- прийом заяв та відповідних документів від громадян, які потребують додаткової соціальної підтримки на надання матеріальної допомоги, санаторно-курортного оздоровлення, забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів,дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення тощо за принципом єдиного вікна;
- проведення співбесіди з населенням, надання допомоги в оформленні заяви та прийом єдиної заяви і відповідного пакета документів;
- виявлення під час співбесід із заявниками малозабезпечених громадян та осіб, які потребують додаткової соціальної підтримки;
- надання роз'яснень та прийом документів, необхідних для встановлення статусу багатодітної сім'ї і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї;
- надання роз'яснень та прийом документів, необхідних для порушення питання щодо присвоєння почесного звання України „ Мати - героїня";
- надання роз'яснень та прийом документів, необхідних для призначення та виплати одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України „ Мати-героїня";
- збір та доставка на розгляд в Управління соціального захисту населення пропозицій від населення щодо організації прийому.
Спеціалісти міськрайонного центру зайнятості, які беруть участь у роботі «мобільного соціального офісу», надають інформаційно-консультаційні послуги з питань щодо:
- соціальних послуг, які надає державна служба зайнятості, в тому числі з питань порядку реєстрації громадян у державній службі зайнятості та умов призначення матеріального забезпечення на випадок безробіття;
- сприяння у працевлаштуванні на вакансії, заявлені роботодавцями;
- професійного навчання та підвищення кваліфікації, в тому числі щодо переліку навчальних закладів, які проводять професійне навчання, та професій, за якими центри зайнятості організовують професійне навчання та підвищення кваліфікації під гарантоване працевлаштування;
- можливості започаткування підприємницької діяльності за сприяння державної служби зайнятості;
- додаткових соціальних гарантій у сфері зайнятості, що надаються окремим категоріям громадян;
- стану сучасного ринку праці регіону, району та перспективи його розвитку;
- роз'яснення законодавства про зайнятість населення та соціальне страхування на випадок безробіття;
- послуги з професійної орієнтації, допомога у виборі сфери трудової діяльності та професії.
Фахівці служби у справах дітей, які беруть участь у роботі „мобільного соціального офісу",надають інформаційно-консультаційні послуги з питань щодо:
- прав та обов'язків батьків з виховання дітей;
- підстав надання дитини статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;
- усиновлення дітей;
- влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування, в прийомні сім'ї, дитячі будинки сімейного типу.
Фахівці управління пенсійного фонду України в м. Фастові та Фастівському районі, які беруть участь у роботі „ мобільного соціального офісу", проводять виїзний прийом для жителів міста відповідно Положення про організацію прийому та обслуговування громадян органами Пенсійного фонду України за принципом „ єдиного вікна", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 21.02.2012 4-3, зареєстрованою у Міністерстві юстиції України від 27.02.2012 за №314/20627.
5. Організація роботи „ мобільного соціального офісу"
Координує роботу „ мобільного соціального офісу" заступник міського голови з гуманітарних питань, який є куратором Управління соціального захисту населення.
Виїзне обслуговування мешканців міста „ мобільним соціальним офісом" здійснюється згідно із затвердженим графіком, а саме: друга та четверта середа кожного місяця.
Інформація про дні та години виїзного обслуговування „мобільним соціальним офісом" мешканців міста розміщується в адміністративному приміщенні управління соціального захисту населення,комітетах самоорганізації населення міста та на підприємствах житлово-комунального господарства.
„Мобільний соціальний офіс" повинен мати в розпорядженні комп'ютерну та офісну техніку та канцелярське приладдя (папір, ручки, олівці тощо), мати в достатній кількості відповідні бланки заяв для надання соціальної підтримки (у тому числі бланки єдиної заяви, декларації про майновий стан тощо).
Прийом громадян „мобільним соціальним офісом" здійснюється за попередньою згодою органів місцевого самоврядування в приміщеннях комітетів самоорганізації міста та підприємств житлово-комунального господарства.
Кожний спеціаліст, який бере участь у роботі „ мобільного соціального офісу" повинен мати при собі службове посвідчення.
6.Організація роботи щодо прийому населення спеціалістами
„мобільного соціального офісу"
Прийом населення в „мобільних соціальних офісах" здійснюється спеціалістами управління та представниками управління Пенсійного фонду України в м. Фастові та Фастівському районі, міськрайонного центру зайнятості та територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Спеціаліст з прийому проводить співбесіду з заявником відповідно до визначеного кола питань. У разі необхідності до співбесіди залучаються інші спеціалісти „ мобільного соціального офісу".
Перед початком співбесіди спеціаліст прийому зобов'язаний зареєструвати відвідувача в журналі прийому та зафіксувати питання, з яким звернувся відвідувач.
У разі подання єдиної заяви на отримання соціальної підтримки, спеціаліст приймає від нього документи та реєструє їх в журналі приймання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги.
Прийом документів включає:
-перевірку правильності заповнення заяви на отримання соціальної підтримки та надання допомоги у їїзаповненні;
-перевірку правильності оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідні види соціальної підтримки;
-реєстрацію заяви;
-видачу заявникові повідомлення (відривного талону) про прийняття заяви та документів.
У разі подання заявником неповного комплекту документів спеціаліст з прийому надає роз'яснення, які документи повинні бути подані і в який термін, що підтверджується у відривному талоні заяви.
Кількість прийнятих документів, порядковий номер заяви, дата її реєстрації, прізвище, ім'я, по батькові заявника, місце проживання (реєстрації), кількість документів, які необхідно донести, та дата, до якої ці документи мають бути донесені, зазначаються під копіювальний папір у відривній розписці-повідомленні заяви. Відривна розписка-повідомлення видається заявникові.
Не пізніше першої половини наступного дня заяви та документи, прийняті від заявника спеціалістам „мобільного соціального офісу", передаються головному спеціалісту з прийому для подальшого опрацювання.
Після завершення роботи „мобільного соціального офісу" журнали приймання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та журнал прийому передаються відділу прийому громадян управління соціального захисту населення.
Заступник міського голови О. П. Давиденко
Додаток 2
до рішення міськвиконкому
№ ____24________________
від «_21___»____01____2016 року
Склад
мобільного соціального офісу м. Фастова
Керівник мобільного соціального офісу:
Давиденко Олена Павлівна заступник міського голови з гуманітарних
питань.
Заступник керівника:
Кабанець Олександр Олександрович начальник Управління соціального захисту
населення виконавчого комітету Фастівської МР.
Секретар:
Поліщук Оксана Миколаївна начальник відділу прийому громадян
Управління соціального захисту населення
виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Фахівці:
1. Болілий Юрій Михайлович заступник начальника Управління соціального
захисту населення ВК Фастівської МР
2. Баланюк Леся Володимирівна головний спеціаліст відділу надання соціальних
послуг Фастівського міськрайонного центру зайнятості населення (за згодою)
3. Гапонова Анна Вікторівна заступник начальника Управління соціального
захисту населення ВК Фастівської МР
4. Кохана Ольга Григорівна перший заступник начальника Управління
соціального захисту населення ВК Фастівської
міської ради
5. Міщенко Валентина Олександрівна директор територіального центру соціального
обслуговування (надання соціальних послуг).
6. Назаренко Анна Леонідівна головний спеціаліст відділу прийому громадян УСЗН ВК Фастівської МР
7. Набокова Любов Олександрівна завідуюча сектором у справах інвалідів, ветеранів війни та праці УСЗН ВК Фастівської МР
8. Папко Оксана Станіславівна начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської МР
9. Саф’янова Оксана Павлівна начальник відділу персоніфікованого обліку населення УСЗН ВК Фастівської МР
10.Швидка Жанна Петрівна начальник служби у справах дітей та сім’ї
Заступник міського голови О. П. Давиденко
Теги: Рішення виконкому