Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про Погодження міської програми «Дитяче харчування» на 2016 рік
Ср, 27/01/2016 - 09:36 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 21.01.2016 № 25
м. Фастів
Про Погодження міської програми
«Дитяче харчування» на 2016 рік
Заслухавши інформацію в.о.начальника управління освіти «Про міську програму «Дитяче харчування на 2016 рік» , керуючись пп.1, п.а. ст.27, п.1 ч.2 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Погодити міську програму «Дитяче харчування на 2016 рік» (Додаток 1.).
2. Затвердити Порядок організації харчування учнів у навчальних закладах, підпорядкованих управлінню освіти Фастівської міської ради (Додаток 2).
3. Подати на затвердження міської ради міську програму «Дитяче харчування на 2016 рік».
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти заступника міського голови Давиденко О.П.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток 1
до рішення міськвиконкому
від «_21_» _01____2016 р. №_25__
МІСЬКА ПРОГРАМА
«ДИТЯЧЕ ХАРЧУВАННЯ»
на 2016рік
м. Фастів
2016
ЗМІСТ
|
Стор.
|
|
1
|
Паспорт Програми
|
3
|
2
|
Загальні положення Прграми
|
4
|
3
|
Мета та основні завдання Програми
|
6
|
4
|
Основні заходи Програми
|
7
|
5
|
Фінансове та ресурсне забезпечення Програми
|
12
|
6
|
Очікувані результати виконання Програми
|
12
|
7
|
Управління Програмою та контроль за її виконанням
|
13
|
1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
Назва Програми
|
Міська Програма «Дитяче харчування» на 2016-2017роки
|
Підстава до розробки Програми
|
Закони України «Про освіту»,
«Про загальну середню освіту»,
«Про дошкільну освіту»,
«Про охорону дитинства»,
«Про місцеве самоврядування в Україні».
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»
від 24.12.2015 року № 911- VIII
«Про здійснення державних закупівель»
Постанова Кабінету Міністрів України від 19 червня 2002 р. № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»
Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах.
|
Замовник Програми
|
Фастівська міська рада.
|
Головний розробник Програми
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
Головна мета Програми
|
Створення умов для збереження здоров'я дітей підвищення рівня організації харчування, забезпеченні вихованців та школярів раціональним та якісним харчуванням, дотримання наступності, послідовності і процесі удосконалення системи організації харчуванні вихованців і учнів навчальних закладів комунальної форми власності міста, впровадження нових форм обслуговування учнів та технологій приготування їжі у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах; забезпечення раціонального використання бюджетних коштів.
|
Строки реалізації
Програми:
|
2016 рік.
|
Джерела фінансування
|
Бюджет міста Фастова .
Інші джерела фінансування, не заборонені законодавством України.
|
Обсяги фінансування
|
Обсяг коштів визнвчаєтьсярішенням «Про міський бюджетна 2016 рік»
|
Очікувані кінцеві результати реалізації Програми
|
• удосконалення єдиної системи харчування у загальноосвітніх навчальних закладах;
• створення умов, що сприяють зміцненню здоров'я вихованців та школярів, їх гармонійному розвитку;
• збільшення кількості учнів, охоплених гарячим харчуванням;
• забезпечення якісним харчуванням вихованців та учнів пільгових категорій відповідно до законодавства України;
- забезпечення пільгових умов оплати харчування вихованців та школярів інших категорій, які потребують соціальної підтримки,
• поліпшення якості харчування вихованців та школярів;
• формування навичок правильного та здорового харчування;
• впровадження нових технологій в організації харчування.
|
2. Загальні положення .
Найважливішими компонентами розвитку особистості дитини є її фізичне, психічне та духовне здоров'я, стан якого визначається впливом на нього усього комплексу соціально-економічних, екологічних і духовних факторів. У контексті формування гармонійно розвиненої особистості постає питання створення умов для збереження здоров'я дітей, їх всебічного розвитку, навчання і виховання.
Одним із основних факторів впливу на здоров'я дітей є повноцінне і раціональне харчування.
На території міста Фастова функціонує 11 дошкільних навчальних закладів (1997 вихованців), 7 загальноосвітніх навчальних закладів ( 3953 учня), 3 навчально –виховні комплекси ( 1465 учнів) та Фастівський дитячий будинок.
В 2015 році для вихованців ДНЗ організовано триразове гаряче харчування. Згідно чинного законодавства та рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 28.08.2015 р №280 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 23.01.2015 р. №3 «Про організацію харчування дітей в дошкільних навчальних закладах міста та дитячому будинку» 40% вартості харчування (7. 00 грн.) відшкодовує міський бюджет, 60% (11.00 грн.) сплачують батьки. Для дітей в санаторних групах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – харчування безкоштовне, для багатодітних родин сума батьківської плати зменшена вдвічі. Управлінням освіти проведено конкурсні торги (тендер) на закупівлю продуктів харчування для дошкільних навчальних закладів та дитячого будинку, всі продукти мають сертифікат якості, здійснюється постійний моніторинг якості продуктів. Середній показник виконання натуральних норм харчування становить 72 %, що на 9 % вище ніж у минулому році.
З 1 вересня 2015 року згідно рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 31. 08.2015 року .№ 50 – а/г «Про організацію харчування дітей в загальноосвітніх навчальних закладах міста Фастова організовано раціональне , збалансоване харчування дітей в загальноосвітніх закладах міста та затверджено грошові норми харчування на одну дитину на один день:
Для учнів 1-4 класів – 9.00 грн. (з розрахунку 4 грн. – міський бюджет, 5 грн. – батьківська плата);
Для учнів 5 – 11 класів – 9.00 грн. – батьківська плата;
Для учнів 1-11 класів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, учнів з малозабезпечених сімей, що отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» - 9.00 грн. за рахунок міського бюджету.
З метою якісної організації роботи шкільних харчоблоків управлінням освіти закуплено необхідний посуд та кухонне обладнання для шкільних харчоблоків та забезпечено кваліфікованими кадрами. Працівників харчоблоку не включено до штатного розпису шкіл через дефіцит бюджетних коштів, тому вони працюють за цивільно – правовими угодами.
Таким чином, єдина система організації харчування вихованців та учнів виявилася ефективною і раціональною.
Міську Програму «Дитяче харчування» на 2016-2017 роки (далі Програму) розроблено на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» та з метою дотримання наступності, послідовності в процесі удосконалення системи організації харчування вихованців і учнів навчальних закладів комунальної форми власності міста.
Усі дошкільні навчальні заклади комунальної власності міста мають харчоблоки, а загальноосвітні навчальні заклади - приміщення їдалень та обідні зали, в яких створені умови для організації гарячого харчування всіх вихованців ДНЗ і школярів 1-11 класів.
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради забезпечує координацію процесу організації харчування, контроль за харчовими нормами і якістю продукції, яка надходить до харчоблоків дошкільних навчальних закладів та шкільних їдалень, організацію харчування вихованців в дошкільних закладах, безоплатного харчування дітей пільгових категорій відповідно до ст. 5 Закону України «Про охорону дитинства» та дітей, які за станом здоров'я потребують дієтичного харчування.
Організація харчування навчальних закладів забезпечується управлінням освіти Фастівської міської ради, а саме: управління освіти забезпечує закупівлю і постачання продуктів харчування та продовольчої сировини гарантованої якості, ведення бухгалтерського обліку продуктів харчування та продовольчої сировини, аналітичний облік батьківської плати за харчування ; навчальні заклади забезпечують замовлення необхідної кількості продуктів харчування та продовольчої сировини, їх приймання, складання меню-розкладу, виготовлення страв, надання дітям готових страв, ведення обліку дітей, які отримують харчування, контроль за харчуванням, інформування батьків про організацію харчування дітей у закладі. Загальний контроль за організацією харчування у дошкільних навчальних закладах міста здійснюється управлінням освіти Фастівської міської ради.
Розробка Програми обумовлена необхідністю створення та забезпечення умов для організації повноцінного і якісного харчування вихованців дошкільних навчальних закладів та школярів міста та забезпечення пільгових умов оплати харчування вихованців та школярів інших категорій, які потребують соціальної підтримки.
3. МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Основна мета Програми - це створення умов для збереження здоров'я дітей, підвищення рівня організації харчування, забезпечення вихованців дошкільних закладів і школярів раціональним і якісним харчуванням, впровадження нових форм обслуговування учнів та нових технологій приготування їжі у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах.
Основними завданнями Програми є:
- вдосконалити єдину систему організації харчування у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах;
- удосконалити управління системою організації харчування, оптимізувати витрати на її функціонування;
- створити умови для повноцінного харчування вихованців дошкільних закладів та учнів загальноосвітніх закладів;
- збільшити кількість учнів, охоплених гарячим харчування;
- забезпечити гарячим харчуванням дітей пільгових категорій;
- забезпечити пільгові умови оплати харчування вихованців дошкільних закладів та школярів інших категорій, які потребують соціальної підтримки;
- забезпечити безкоштовним харчуванням вихованців Фастівського дитячого будинку;
- оновити технологічне обладнання харчоблоків загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, забезпечити його утримання у робочому стані;
- оновити кухонний інвентар та посуд для приготування їжі й харчування ;
- забезпечити навчальні заклади кваліфікованими працівниками ( кухарями), оплату їхньої праці.
Реалізація Програми дасть змогу:
- збільшити кількість учнів загальноосвітніх закладів, які охоплені гарячим харчуванням;
- забезпечити якісним харчуванням дітей пільгових категорій;
- забезпечити пільгові умови оплати харчування вихованців дошкільних закладів та школярів інших категорій, які потребують соціальної підтримки;
- формувати навички правильного та здорового харчування;
- надавати збалансоване харчування відповідно до віку і стану здоров'я дітей, урізноманітнити раціон харчування;
- поліпшити контроль за якістю сировини й готової продукції;
- вдосконалити підходи до організації харчування у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах;
- забезпечити раціональне та ефективне використання бюджетних коштів.
Доцільність створення даної Програми обумовлена:
- турботою про збереження та поліпшення стану здоров'я дітей;
- необхідністю створення умов для організації повноцінного і якісного харчування як важливої складової для розвитку дитячого організму;
- впровадженням єдиного циклічного меню у всіх загальноосвітніх школах та орієнтовного двотижневого меню в дошкільних закладах міста;
- необхідністю вдосконалення єдиної системи організації харчування у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах, яка забезпечить раціональне, ефективне і прозоре використання бюджетних коштів.
4. ОСНОВНІ ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
№
п/п
|
Заходи
|
Виконавці
|
Термін виконання
|
||
1. Організаційно-методичне забезпечення
|
|||||
1.1
|
Розвиток єдиної системи організації харчування у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради , загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади м. Фастова
|
2016 рік
|
||
1.2
|
Оформлення інформаційних куточків для учнів та батьків вихованців і учнів щодо харчування дітей
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради , загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади м. Фастова
|
2016 рік
|
||
1.3
|
Складання та оновлення бази даних дітей, які потребують безкоштовного та дієтичного харчування
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради , загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади м. Фастова
|
2016 рік
|
||
1.4.
|
Організація та проведення нарад, семінарів, виховних заходів щодо формування здорового способу життя
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради , загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади м. Фастова
|
2016 рік
|
||
1.5.
|
Залучення педагогічних працівників до розробки науково-дослідницьких учнівських робіт та учнівських проектів з проблем раціонального та збалансованого харчування
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради , загальноосвітні навчальні заклади м. Фастова
|
2016 рік
|
||
1.6.
|
Проведення секційних засідань у рамках педагогічної конференції з проблем здорового способу життя за участю представників медичних установ та санітарно-епідемічної служби
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради , загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади м. Фастова
|
2016 рік
|
||
1.7.
|
Проведення конкурсних торгів на закупівлю продуктів харчування
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
2. Організація харчування у загальноосвітніх навчальних закладах
|
|||||
2.1.
|
Забезпечення безкоштовним харчуванням з розрахунку 100 % від вартості харчування в день:
для учнів 1-11 класів з числа:
- дітей – сиріт;
- дітей, позбавлених батьківського піклування;
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
- дітей з особливими освітніми потребами , які навчаються в інклюзивних класах;
- вихованців Фастівського дитячого будинку;
- батьки, яких безпосередньо беруть участь в
- діт антитерористичній операції;
- дітей батьки , яких отримали поранення під час проведення ант антитерористичної операції;
- дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники
бойових дій;
- дітей, батьки яких загинули під час проведення
анти терористичної операції;
- дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків.
2.2.В дошкільних навчальних закладах за кошти міського бюджету організовується харчування для:
- дітей – сиріт;
- дітей позбавлених батьківського піклування;
- дітей – інвалідів;
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
- дітей батьки, яких безпосередньо беруть участь в
антитерористичної операції;
- дітей батьки , яких отримали поранення під час проведення
анти терористичної операції;
- дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій;
- дітей, батьки яких загинули під час проведення
Ант терористичної ;
- дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків.
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
2.3
|
Організація раціонального харчування з урахуванням віку і стану здоров'я учнів 1-11 класів
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
2.4.
|
Дотримання санітарно-гігієнічних норм щодо організації харчування, оптимального режиму роботи їдалень
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
2.5.
|
Проведення тематичних перевірок щодо організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах, здійснення громадського контролю за роботою їдалень
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
3. Організація харчування у дошкільних навчальних закладах
|
|||||
3.1
|
Забезпечення безкоштовним харчуванням вихованців пільгових категорій з розрахунку 100% від вартості харчування на день
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
3.3
|
Забезпечення харчуванням вихованців за рахунок бюджету з розрахунку не більше ніж 40% від вартості харчування на день
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
3.4
|
Забезпечення харчуванням вихованців за кошти, які надійшли до бюджету як батьківська плата за харчування вихованців з розрахунку не менше ніж 60% від вартості харчування на день
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
4. Підвищення якості харчування вихованців та учнів
|
|||||
4.1
|
Розширення ассортименту страв
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
4.2
|
Розробка циклічного меню з використанням норм згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» та продуктів підвищеної харчової і біологічної цінності
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
4.3.
|
Розробка орієнтовного двотижневого меню на осінньо - зимовий та весняно – літній періоди для дошкільних закладів міста.
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
4.4
|
Контроль за якістю та безпекою, дотриманням термінів, умов зберігання та реалізації продуктів, за поставкою продуктів харчування безпосередньо від товаровиробників з наявністю сертифікатів відповідності, посвідчень про якість і ветеринарних супровідних документів
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
4.7
|
Організація роботи щодо підготовки харчоблоків дошкільних навчальних закладів та шкільних їдалень до початку нового навчального року
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради , загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади м. Фастова
|
До 15 серпня
|
||
4.8
|
Організація роботи щодо оновлення технологічного та холодильного обладнання харчоблоків дошкільних навчальних закладів та шкільних їдалень до початку нового навчального року
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
2016 рік
|
||
4.9
|
Забезпечення утримання технологічного та холодильного обладнання харчоблоків дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів у робочому стані
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради , загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади м. Фастова
|
2016 рік
|
||
4.10
|
Організація роботи щодо оновлення інвентарю для харчоблоків, посуду для приготування їжі йхарчування вихованців та учнів.
|
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради , загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади м. Фастова
|
2016 рік
|
5. ФІНАНСОВЕ ТА РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюється з бюджету міста Фастова відповідно до кошторису, після затвердження його рішенням сесії Фастівської міської ради в межах бюджетних асигнувань, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством України.
Кошти бюджету міста Фастова використовуються для забезпечення організації харчування у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах комунальної власності м. Фастова, а саме: харчування вихованців дошкільних закладів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів пільгових категорій та інших категорій, які потребують соціальної підтримки, вихованців Фастівського дитячого будинку в обсязі 100% від вартості харчування на день:
В загальноосвітніх навчальних закладах за кошти міського бюджету організовується харчування учнів 1-11 класів з числа:
- дітей – сиріт;
- дітей, позбавлених батьківського піклування;
- дітей з малозабезпечених сімей;
- вихованців Фастівського дитячого будинку;
- дітей з особливими освітніми потребами , які навчаються в інклюзивних класах;
- дітей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції;
- дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків;
- дітей батьки, яких безпосередньо беруть участь в антитерористичній операції;
- дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій;
- дітей батьки , яких отримали поранення під час проведення антитерористичної операції;
В дошкільних навчальних закладах за кошти міського бюджету організовується харчування для:
- дітей - сиріт,
- дітей позбавлених батьківського піклування,
- дітей – інвалідів,
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»,
- дітей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції;
- дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків,
- дітей батьки, яких безпосередньо беруть участь в антитерористичній операції;
- дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій;
- дітей батьки , яких отримали поранення під час проведення антитерористичної операції.
Харчування гарячими обідами учнів 1-11 класів не пільгових категорій здійснюється виключно за батьківські кошти.
6. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Реалізація основних завдань Програми забезпечить:
- створення умов, що сприяють зміцненню здоров'я вихованців дошкільних закладів та школярів, їх гармонійному розвитку;
- забезпечення якісного та збалансованого харчування вихованців дошкільних закладів та школярів;
- організація харчування вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів шкіл пільгових категорій (відповідно до законодавства України);
- організація харчування вихованців дошкільних закладів та школярів інших категорій, які потребують соціальної підтримки;
- збільшення кількості учнів загальноосвітніх навчальних закладів, охоплених гарячим харчуванням;
- формування навичок правильного та здорового харчування;
- створення централізованої системи харчування;
- змінення підходу до організації харчування через створення єдиної гнучкої системи харчування;
- використання бюджетних коштів раціонально і ефективно.
- забезпечення утримання технологічного та холодильного обладнання харчоблоків дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів у робочому стані.
7. УПРАВЛІННЯ ПРОГРАМОЮ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ЇЇ ВИКОНАННЯМ
Організація виконання Програми покладається на Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради. Контроль за виконанням Програми здійснює Фастівська міська рада.
Контроль за ходом реалізації Програми здійснюється постійними комісіями Фастівської міської ради з гуманітарних питань (освіта, культура, духовність, молодіжна політика та спорт), з промисловості, економічного розвитку та власності, громадськими організаціями.
Заступник міського голови О.П.Давиденко
Додаток 2
до рішення міськвиконкому
від «21» _01_2016 р. №_25_
Порядок
організації харчування учнів у навчальних закладах, підпорядкованих управлінню освіти Фастівської міської ради
Мета: визначити порядок та механізм організації харчування дітей у навчальних закладах.
1. Харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів організовується у відповідності до: Законів України: «Про здійснення державних закупівель», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», Постанов Кабінету Міністрів України: від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; наказів Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 року №667 « Про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», Міністерства охорони здоров»я від 01.08.2013 №678 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу», наказів Міністерства економіки України від 01.08.2006 № 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»; Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 року №667 « Про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», Міністерства охорони здоров»я від 01.08.2013 №678 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей», рішень виконавчого комітету Фастівської міської ради від 14.01.2016 р. №1«Про організацію харчування в дошкільних навчальних закладах та дитячому будинку», від 14.01.2016 р. № 2 «Про організацію харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів»
2. За кошти міського бюджету організовується харчування вихованців дошкільних закладів та учнів пільгових категорій, або інших категорій, що потребують соціальної підтримки.:
2.1. В загальноосвітніх навчальних закладах за кошти міського бюджету організовується харчування учнів 1-11 класів з числа:
- дітей – сиріт;
- дітей, позбавлених батьківського піклування;
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
- дітей з особливими освітніми потребами , які навчаються в інклюзивних класах;
- вихованців Фастівського дитячого будинку;
- дітей батьки, яких безпосередньо беруть участь в антитерористичній операції;
- дітей батьки , яких отримали поранення під час проведення антитерористичної операції;
- дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій;
- дітей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції;
- дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків.
2.2.В дошкільних навчальних закладах за кошти міського бюджету організовується харчування для:
- дітей – сиріт;
- дітей позбавлених батьківського піклування;
- дітей – інвалідів;
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
- дітей батьки, яких безпосередньо беруть участь в антитерористичній операції;
- дітей батьки , яких отримали поранення під час проведення антитерористичної операції;
- дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій;
- дітей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції;
- дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків.
3. Підставою для надання безкоштовного харчування вихованців дошкільних навчальних закладах та учнів загальноосвітніх шкіл з числа дітей пільгового контингенту є надання керівнику навчального закладу документів:
для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування:
- заява опікуна (піклувальника);
- документи, що підтверджують статус дитини;
для дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- довідка з управління праці та соціального захисту населення про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
для дітей з особливими освітніми потребами , які навчаються в інклюзивних класах:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють.
- копія посвідчення на пільги, встановлені законодавством України для дітей - інвалідів;
для дітей, батьки яких безпосередньо беруть участь в антитерористичній операції:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції (додаток 2 до Постанови КМУ №413);
для дітей батьки , яких отримали поранення під час проведення антитерористичної операції;
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія довідки про обставини отримання поранення;
для дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія посвідчення на пільги, встановлені законодавством України для інвалідів учасниківбойових дій;
для дітей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія посвідчення сім»ї загиблого під час проведення бойових дій;
для дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія посвідчення сім»ї загиблого під час проведення бойових дій;
4. Підставою для зняття пільги на безкоштовне харчування дітей в навчальних закладах міста є:
- для дітей з малозабезпечених сімей: після закінчення строку дії довідки з управління праці та соціального захисту населення про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, в разі її непоновлення;
- для дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій, в разі закінчення терміну дії встановлення інвалідності;
- для дітей осіб, що безпосередньо беруть участь в антитерористичній операції - постановка демобілізованого на військовий облік за місцем його реєстрації.
4.1.З 1 числа наступного місяця дія пільг на харчування припиняється .
5.Харчування гарячими обідами учнів 1-11 класів не пільгових категорій здійснюється виключно за батьківські кошти.
6. В дошкільних навчальних закладах батьки або особи, які їх замінюють , вносять плату за харчування дітей у розмірах визначених органом місцевого самоврядування.
7. Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції на керівника закладу.
8. Управління освіти Фастівської міської ради
8.1 Для організації харчування учнів в навчальних закладах міста проводить конкурсні торги на закупівлю продуктів харчування для вихованців та учнів у навчальних закладах.
8.2. Вживає заходи спільно з керівниками закладів освіти, щодо ефективних форм обслуговування, які сприяють максимальному залученню учнів загальноосвітніх навчальних закладів до гарячого харчування.
9. Керівники загальноосвітніх навчальних закладів:
9.1.Несуть відповідальність за організацію харчування учнів, додержання в них вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм.
9.2. Наказом керівника закладу призначають особу, відповідальну за організацію харчування дітей.
9.3 Призначають відповідальних представників з числа працівників шкіл, на яких покладається обов’язок вести облік та розрахунки за харчування учнів.
9.4 Створюють бракеражну комісію у складі: медичної сестри, відповідальної особи від закладу за організацію харчування дітей, представників батьківської громадськості тощо.
9.5. Забезпечують контроль за витратами енергоносіїв, бюджетних коштів та інших фінансових надходжень.
9.6. Здійснюють контроль за організацією харчування учнів.
9.7. Забезпечують облік документів, що підтверджують можливість надання пільг.
9.8. В загальноосвітніх навчальних закладах:
- Розробляють та затверджують режим роботи їдалень по днях, тижнях та годинах.
- Затверджують графік харчування учнів та доводять до відома класних керівників, учнів, батьків.
- Щоденно підписують меню-розклад.
- Формують списки учнів, які мають право на безоплатне харчування відповідно до чинного законодавства.
- Проводять санітарно-просвітницьку роботу серед учнів та батьків щодо гігієнічних засад харчування, режиму харчування дітей, раціонального харчування, профілактики захворювань, пов’язаних із харчуванням; організовують роботу (лекції, семінари, вікторини, дні здоров’я, дні культурного харчування) із формування навичок культури харчування, етики прийому їжі.
- Організовують проведення щоденного вологого прибирання залів шкільних їдалень та харчоблоків (підлоги, меблів) техперсоналом закладів освіти.
- Проводять поточний ремонт приміщень , забезпечують поточний ремонт технологічного, холодильного та іншого обладнання, проводять ремонт меблів у шкільних їдальнях, на харчоблоках та підсобних приміщеннях.
10.Керівники дошкільних навчальних закладів:
10.1.Несуть відповідальність за організацію харчування вихованців, додержання в них вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм.
10.2. Забезпечують контроль:
- - за веденням документації з організації харчування: книг складського обліку продуктів харчування та харчової сировини; заявок на продукти харчування та харчову сировину, їх відповідність до двотижневого перспективного меню (щомісячне замовлення, тижневе); документів про відповідність продуктів харчування та харчової сировини, які підтверджують їх якість, журналу бракеражу продуктів харчування та харчової сировини; журналу обліку відходів; наказів про організацію харчування, призначення відповідальних осіб, призначенням бракеражної комісії, станом харчування у навчальному закладі за звітний період (квартал, півріччя, рік), запобігання харчовим отруєнням та інфекційним захворюванням учнів.;наявністю та відповідністю вимогам журналів: щоденного відвідування дітей (у медичної сестри); здоров'я працівників харчоблоку; реєстрації вступного і повторних інструктажів з охорони праці; медичних книжок працівників, виконання натуральних норм, вартість харчування однієї дитини в день; відсоток, який сплачують батьки за харчування (рішення органу місцевого самоврядування);
- за дотриманням умов та терміну зберігання продуктів та харчової сировини;
- за організацією харчування дітей у групах (сервірування, дотримання графіку, наявність посуду);
- за наявністю щоденного меню-розкладу; двотижневого перспективного меню; технологічних карт приготування страв на харчоблоці відповідно до щоденного меню-розкладу; бракеражу готової продукції; добових проб на харчоблоці; графіка видачі їжі з харчоблоку та денного меню з зазначенням виходу кожної страви.
10.3. Забезпечують облік документів, що підтверджують можливість надання пільг.
10.4. Організовують проведення щоденного вологого прибирання групових кімнат та харчоблоків (підлоги, меблів) техперсоналом.
10.5. Проводять поточний ремонт приміщень , забезпечують поточний ремонт та заміну технологічного, холодильного та іншого обладнання, проводять ремонт на харчоблоках та підсобних приміщеннях.
Заступник міського голови О.П.Давиденко
Теги: Рішення виконкому