Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Порядку розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 256.02.2015 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу проекту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові»
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1 каб.111,109
тел.6-04-45
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
від 16.12.2015 року № 6-V-VIІ
Про затвердження Порядку розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові
З метою упорядкування розміщення тимчасових споруд, торговельних майданчиків та засобів пересувної мережі, більш ефективного використання земель міста, які є власністю територіальної громади м. Фастів, керуючись статтями 4, 10 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», відповідно до статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», статті 21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», пунктом 31 частини 1 статті 26, статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Відділу з питань внутрішньої політики та по роботі з органами самоорганізації населення оприлюднити проект доданого Порядку через міські засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті міської ради в мережі Інтернет.
2. По завершенні процедури обговорення регуляторного акту Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові винести на затвердження чергової сесії Фастівської міської ради.
3. Рішення Фастівської міської ради від 25.02.2010 р. за №19-LXIII-V «Про порядок розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності в м. Фастові» вважати таким, що втратило чинність.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань інвестиційної діяльності, земельних відносин та містобудування і першого заступника міського голови.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток № 1
до рішення Фастівської міської ради
від 16.12.2015 року
№ 6-V-VIІ
Порядок
розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові
1. Загальні положення.
1.1. Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові (далі – Порядок) регулює відносини між органами місцевого самоврядування, комунальними підприємствами, установами, організаціями та суб'єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення тимчасових споруд, торговельних (літніх) майданчиків та засобів пересувної мережі для провадження підприємницької діяльності, розташованих без улаштування фундаментів у місті Фастів.
1.2. Терміни та визначення:
- тимчасова споруда (далі – ТС) – одноповерхова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв. м, не перевищує висотою 4 м, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, встановлюється тимчасово без улаштування фундаменту;
- засіб пересувної мережі – засіб, призначений для позамагазинного продажу товарів, зокрема: автокафе, автоцистерни, лавки-автопричепи, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні прилавки, лотки, розноски, столи, зонти, маркізи тощо);
- торговельний майданчик (літній майданчик) – замощена чи асфальтована ділянка (частина території) об’єкту благоустрою, призначена для торгівлі чи надання послуг, на якій відсутні ТС.
1.3. ТС розміщуються на території міста Фастів відповідно до паспорта прив’язки, який виготовляється на підставі рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради та наявних документів на право володіння, користування земельною ділянкою, встановлених законодавством.
2. Порядок надання дозволу на розміщення тимчасових споруд.
2.1. Для отримання попереднього дозволу на розміщення ТС заявник звертається до відділу містобудування та архітектури Фастівської міської ради (далі – ВМА) із заявою, до якої додаються:
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані суб’єктом господарювання у довільній формі на топографо-геодезичній основі (М 1:500);
- креслення контурів ТС з прив’язкою до місцевості;
- реквізити суб’єкта господарювання (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація).
2.2. ВМА протягом 10 робочих днів з дня отримання заяви та доданих матеріалів визначає (підтверджує) відповідність намірів заявника щодо місця розташування ТС або ж надає аргументовану відмову щодо реалізації наміру розміщення ТС, після чого надає заявнику відповідне повідомлення (додаток № 2).
2.3. Для отримання дозволу виконавчого комітету Фастівської міської ради на розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності Заявник надсилає заяву до ЦНАП та додає до неї наступні матеріали:
- реквізити суб’єкта господарювання чи фізичної особи (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація);
- повідомлення від ВМА про погодження наміру щодо місця розташування ТС;
- документи, що підтверджують право на користування, володіння земельною ділянкою на місці, де планується розміщення ТС.
- схеми та креслення, які замовник замовляє у організації, яка має ліцензію на виконання проектних робіт, або у архітектора, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат:
= схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній підоснові (М 1:500) з погодженнями від балансоутримувачів інженерних мереж;
= ескізи фасадів у кольорі (М 1:50) – для ТС;
= схему благоустрою прилеглої території, яка містить озеленення, розміщення урн, освітлення, інші елементи благоустрою.
- технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС (у випадку необхідності).
2.4. В разі прийняття позитивного рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради заявник з відповідним рішенням звертається до ВМА для оформлення паспорта прив’язки (у разі потреби).
2.5. Паспорт прив’язки ТС оформлюється ВАМ протягом 10 робочих днів, підписується начальником ВАМ та через ЦНАП видається замовнику.
2.6. Паспорт прив'язки видається на безоплатній основі.
2.7. При оформленні паспорта прив'язки ТС забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним погоджень, не передбачених законодавством та цим Порядком.
2.8. Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:
- подання неповного пакета документів, визначених пп. 2.4. цього Порядку;
- подання недостовірних відомостей, зазначених у пп. 2.4. цього Порядку.
2.9. ВМА реєструє паспорт прив'язки в журналі реєстрації паспортів прив'язки або електронному журналі з подальшим внесенням інформації про ТС до містобудівного кадастру.
2.10. Строк дії паспорта прив'язки відповідно до генерального плану міста, плану зонування та детального плану територій, а також з урахуванням строків реалізації їх положень, не може перевищувати 3 років.
2.11. Продовження строку дії паспорта прив'язки здійснюється за заявою замовника шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки ВМА у паспорті прив'язки.
2.12. У разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб'єкта господарювання, паспорт прив'язки може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив'язки або на новий строк.
2.13. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив'язки для розміщення тимчасових споруд.
2.14. Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.
2.15. Паспорт прив'язки виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий – в ВМА.
2.16. Дія паспорта прив'язки призупиняється, анулюється, відновлюється за умов, передбачених чинним законодавством.
2.17. Розміщення ТС самовільно забороняється.
2.18. Власники (користувачі) ТС зобов'язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.
2.19. У разі, коли власник (користувач) має намір змінити естетичний вигляд ТС, він звертається до ВМА з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів. ВМА розглядає нові ескізи фасадів ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень керівник ВМА візує нові ескізи фасадів ТС.
2.20. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання відповідно до законодавства та погоджується у встановленому порядку.
2.21. Документація щодо розміщення ТС, видана до набрання чинності цього Порядку, дійсна до закінчення терміну її дії.
2.22. Засоби пересувної мережі (холодильне та інше обладнання), що розміщуються поряд з ТС, не можуть перевищувати 25 відсотків площі ТС і мають розміщуватись поряд з ТС на відстані не більше ніж 1 метр.
3. Порядок розміщення засобів пересувної мережі та торговельних майданчиків без тимчасових споруд.
3.1. Для розміщення засобу пересувної мережі заявник звертається до ЦНАП із заявою, до якої додаються:
· схема розташування засобу пересувної мережі та торговельних майданчиків без ТС, яка, за його заявою, надається ВМА;
· місця підключення до інженерних мереж, у випадку їх наявності;
· реквізити суб’єкта господарювання (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація).
3.2. ЦНАП протягом 7 робочих днів з дня отримання заяви визначає відповідність намірів заявника місця розташування засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС правилам благоустрою, іншим нормативно-правовим та нормативно-технічним актам, містобудівній документації або надає аргументовану відмову щодо реалізації наміру розміщення засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС, після чого направляє відмову або ж дає погодження заявнику (додаток № 3).
3.3. Заявник після отримання погодження від Фастівської міської ради звертається до КП «Фастівський ККП» для укладення договору на благоустрій території.
3.4. Договір на благоустрій території разом з іншими договорами та документами, передбаченими даним Порядком, дає право на розміщення засобу пересувної мережі терміном визначеним в погоджені.
3.5. Плата за Договором стягується відповідно до чинного законодавства.
3.6. Самовільне розміщення засобу пересувної мережі забороняється.
4. Розміщення ТС, засобів пересувної мережі торговельних майданчиків без ТС під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів
4.1. Загальноміські ярмарки, державні та місцеві святкові, урочисті масові заходи, пов’язані із розміщенням ТС, засобів пересувної мережі, торговельних майданчиків без ТС проводяться на підставі розпорядження Фастівського міського голови.
4.2. Строк проведення заходів, передбачених пп. 4.1 не може перевищувати 30 днів.
4.3. Під час проведення заходів, передбачених пп. 4.1, ТС, засоби пересувної мережі, торговельні майданчики без ТС розміщуються на підставі тимчасового плану-схеми, затвердженого розпорядженням про проведення заходу.
5. Контроль та демонтаж
5.1. Демонтажу підлягають самовільно (незаконно) встановлені ТС, а земельні ділянки під ними приводяться до попереднього стану власниками ТС та повертаються територіальній громаді, у разі:
- ТС розміщенні з порушенням цього Порядку;
- ТС розміщені без отримання паспорту прив’язки;
- ТС, що продовжують розміщуватись після закінчення терміну дії паспорту прив’язки;
- ТС, що розміщуються з відхиленням від параметрів, визначених паспортом прив’язки, що продовжують розміщуватись після закінчення терміну дії документів, виданих до затвердження цього порядку;
- відсутності документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;
- рішення суду.
5.2. Факт порушення фіксується в акті обстеження, який складається представниками ВАМ, КП «Фастівський ККП» та ВРВЗ.
5.3. Порушнику також видається попередження (припис) з вимогою демонтажу самовільно встановленої тимчасової споруди у письмовій формі, який надсилається йому поштою або вручається особисто. У приписі встановлюється місячний термін для усунення порушень.
5.4. У випадку невиконання припису демонтаж здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради за рахунок власника.
5.5. У разі невиконання припису демонтаж здійснює КП «Фастівський ККП». До демонтажу залучаються представники правоохоронних органів, відповідні комунальні підприємства, підрядні організації, спеціалісти тощо.
5.6. При здійсненні демонтажу власник самостійно відкриває об’єкт та звільняє його від товарно-матеріальних цінностей і особистого майна, про що представниками відповідного органу місцевого самоврядування складається акт в довільній формі, який підписує власник та представники органів місцевого самоврядування Фастівської міської ради, після чого КП «Фастівський ККП» здійснює демонтаж ТС.
5.7. У разі відсутності (переховування, хвороба, знаходження у відрядженні) власника самовільно встановленої ТС, відкриття об’єкту проводиться в присутності правоохоронних органів, про що представниками органів місцевого самоврядування складається акт у довільній формі та здійснюється опис товарно-матеріальних цінностей і особистого майна, що знаходиться в межах ТС. Після проведення опису, самовільно встановлений ТС об’єкт закривається та опечатується. ТС може бути демонтовано та переміщено до місця зберігання в опечатаному вигляді.
5.8. Акти та опис, вказані в п.п. 5.6, 5.7. Порядку складаються в двох екземплярах, які підписуються представниками органів місцевого самоврядування Фастівської міської ради та власником відповідної самовільно встановленої тимчасової споруди; один екземпляр надається власнику інший зберігається в КП «Фастівський ККП». В разі, якщо власник самовільно встановленої ТС відсутній при виконанні робіт з демонтажу, невідомий, переховується чи відмовляється підписувати вказані документи в акті про це робиться відповідна позначка. В такому випадку екземпляр акту, призначений власнику об’єкта, зберігається у відповідному виконавчому органі Фастівської міської ради.
5.9. На місці демонтованого ТС обов’язково розміщується оголошення (способом, що залежить від умов місцевості) де вказується підстава проведення демонтажу, місце зберігання демонтованого ТС, контактні дані відповідних посадових осіб.
5.10. Демонтована ТС зберігається на спеціально визначеному штрафному майданчику та може бути повернена власнику після відшкодування витрат на її зберігання, демонтаж та транспортування, інших витрат. Речі, що знаходились в межах ТС мають бути повернуті його власнику в будь-якому разі, без внесення плати.
5.11. Демонтовані самовільно встановлені тимчасові споруди видаються їх власнику при пред’явленні наступних документів:
- акту, складеного при демонтажі самовільно встановлених тимчасових споруд (в разі наявності у власника такого акту);
- документів, що посвідчують особу;
- документів, що підтверджують право власності на демонтовану тимчасову споруду чи законного володіння, користування нею, а також документів, що підтверджують право власності на товаро-матеріальні цінності, особисті речі, що знаходились у ТС;
- документів про оплату послуг та відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем, переміщенням та зберіганням ТС.
5.12. У разі, якщо власник ТС протягом одного місяця не вжив дії щодо повернення йому ТС, що демонтована і зберігається на штрафному майданчику, ТС може бути реалізована КП «Фастівський ККП» для відшкодування витрат на її зберігання, демонтаж та транспортування.
5.13. Демонтовані ТС, засоби пересувної мережі зберігаються протягом 3 місяців з дати проведення демонтажу. Подальше розпорядження ТС та засобами, термін зберігання яких сплинув здійснюється в установленому законодавством порядку.
5.14. Правила даного розділу, з урахуванням особливостей, застосовуються до демонтажу торговельних майданчиків та засобів пересувної мережі.
Секретар ради Г. Поліщук
Додаток №2
до рішення Фастівської міської ради
від 16.12.2015 року
№ 6-V-VIІ
Типова форма
повідомлення відділу містобудування та архітектури Фастівського міськвиконкому відповідності намірів замовника щодо місця розташування тимчасових споруд (ТС)
Замовнику ___________________________________________________,
(найменування, ПІБ)
_____________________________________________________________.
(адреса)
Ваш намір щодо місця розташування ТС наступної форми _________________________________________________________________, за адресою _________________________ м. Фастів, площею ______, відповідає державним будівельним нормам.
Для розгляду питання на засіданні виконавчого комітету Фастівської міської ради щодо встановлення ТС Вам необхідно:
1. Замовити у виконавця, який має на це відповідну ліцензію:
- схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній підоснові (М 1:500);
- ескізи фасадів у кольорі (М1:50) – для ТС, а також у балансоутримувача інженерних мереж – технічні умови щодо інженерного забезпечення у випадку необхідності;
- схему благоустрою прилеглої території;
- технічні умови (за наявності).
Головний архітектор міста Бромірський В.О.
Додаток № 3
до рішення Фастівської міської ради
від 16.12.2015 року
№ 6-V-VIІ
Погодження №________
Режиму роботи об‘єкту торгівлі, ресторанного господарства,
Побутового обслуговування та іншого призначення,
розміщеного на території м. Фастів
Видане_______________________________________________________
(найменування юридичної особи або прізвище, ім‘я по-батькові ФОП, ідентифікаційний номер)
Місце реєстрації_______________________________________________________ (Юридична адреса юридичної особи, або місце проживання фізичної особи – підприємця)
______________________________________________________________________
Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи – підприємця, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної особи або фізичної особи – підприємця № _______________________від___________________________
Тип об‘єкту, спеціалізація__________________________________________________________
______________________________________________________________________
Адреса об‘єкту_________________________________________________________
Загальна площа____________кв. м.; торговельна площа_______________кв. м.
Погоджений режим роботи: щоденно з____________по_______________
перерва з ____________по_______________
вихідний день _________________________
Термін дії погодження __________________________________________________
Суб‘єкт господарювання несе повну відповідальність за виконання норм чинного законодавства, які регламентують господарську діяльність у сфері торгівлі або сфері надання послуг, відповідно до погодженого режиму роботи.
Дата видачі погодження «____» ____________20___р.
Видано згідно рішення Дозвільного центру
№ __________ від _________________р.
Міський голова М.В. Нетяжук
Скиданенко А.В.
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
Проект рішення Фастівської міської ради
«Про Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання.
Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.11 року № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації» скасовано постанову Кабінету Міністрів України від 26.08.09 №982 «Про затвердження порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності». Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено поняття малої архітектурної форми як невеликої споруди декоративного, допоміжного чи іншого призначення, що використовується для покращення естетичного вигляду громадських місць і міських об’єктів, організації простору та доповнює композицію будівників, будівель їх комплексів. Тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності було визначено як одноповерхові споруди, що виготовляються з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюються тимчасово без улаштування фундаменту, ст.28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.10.2011 №244 затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
Відповідно до пункту 2.30 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244, у разі закінчення строку дії анулювання паспорта прив’язки, самовільного встановлення ТС для провадження підприємницької діяльності, така ТС підлягає демонтажу.
Разом з тим порядок, який регламентував би процедуру демонтажу ТС відсутній. Дана проблема негативно впливає як на благоустрій міста Фастів та утримання в належному стані його території, архітектурний вигляд міста та його економічний розвиток в цілому, оскільки у випадках закінчення строку дії, анулювання дозвільної документації, самовільного встановлення ТС, зазначені споруди власниками (користувачами) як правило не демонтуються, що порушує право територіальної громади міста на володіння користування, розпорядження земельними ділянками комунальної власності, на яких розташовані ці ТС.
З огляду на вищевикладене, вирішення окреслених проблем неможливе за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів, та потребує негайного правового врегулювання органами місцевого самоврядування з метою реалізації прав підприємців на ведення господарської діяльності. Прийняття даного регуляторного акту дасть можливість врегулювати порядок реалізації прав суб’єктів господарювання на розміщення тимчасових споруд на території міста Фастів з метою здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом. Крім того проблема демонтажу ТС, встановлених самовільно або з порушенням чинного законодавства не врегульовано, то прийняття нормативно-правового акту-положення про демонтаж ТС на території міста Фастів є оптимальним підходом до вирішення зазначеної проблеми з чітким дотриманням регуляторної політики в державі.
Впровадження та виконання вимог запропонованого проекту регуляторного акта відповідає тим ресурсам, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, а також ресурсам суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія запропонованого проекту регуляторного акта (сплата податків, зборів та інших обов’язків платежів).
З метою врегулювання процедури надання дозволу на розміщення та демонтажу тимчасових споруд у місті Фастові, було підготовлено проект рішення «Про Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові».
2. Мета та цілі регулювання.
Зазначений регуляторний акт підготовлений з метою визначення чіткої процедури надання дозволу на розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті. Положенням проекту рішення встановлюється правове регулювання даного порядку.
Цілями державного регулювання є: покращення благоустрою та збереження архітектурного вигляду міста, ефективне використання ресурсів територіальної громади, збереження охоронних зон інженерних мереж міста, встановлення єдиного Порядку демонтажу ТС на території міста Фастів.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
Альтернативними способами досягнення визначених цілей є:
Перша альтернатива: відсутність чіткого порядку демонтажу ТС чинить перешкоди для планування і забудови, благоустрою території міста, тому не є прийнятним. Заборона розміщення ТС також не може вважатись прийнятною альтернативою тому, що гальмує розвиток підприємницької діяльності у місті, зменшує додатковий дохід до міського бюджету та збільшує рівень безробіття.
Друга альтернатива: Прийняття запропонованого регуляторного акту «Про затвердження Порядку розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові» дасть можливість вирішення актуальних питань механізму розміщення та демонтажу ТС.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
Для розв’язання проблеми розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові пропонується механізм,який спирається на законодавчо врегульовані норми і не суперечить їм. Способами досягнення цілей регулювання є координація суб’єктів, задіяних у процесі виявлення, прийняття рішення щодо розміщення, проведення безпосереднього демонтажу ТС та їх зберігання, а також повідомлення власника (користувача) ТС про вищезазначені дії.
Запропонований механізм дії даного проекту регуляторного акта відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості, передбачуваності.
Реалізація запропонованого регуляторного акта буде здійснюватись шляхом розроблення місцевого нормативно-правового документу, який в рамках чинного законодавства надасть можливість розробити порядок та встановить єдині правила розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в м. Фастів.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
Можливість досягнення визначених цілей регуляторного акту забезпечується у разі виконання суб’єктами господарювання підприємствами, установами, організаціями різних форм власності, їх керівниками, працівниками, громадянами вимог порядку запропонованого проекту регуляторного акту.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту
Результати прийняття регуляторного акту будуть оцінені за допомогою методу вигод та витрат, який показує соціальну і економічну доцільність такого регулювання та здійснюється за формою:
Вигоди
|
Витрати
|
Сфера інтересів держави (міська влада)
|
|
1.Покращення та збереження архітектурного вигляду міста
2.Затвердження чіткого механізму надання дозволу на розміщення ТС
3.Збереження охоронних зон інженерних мереж міста
4. Врегулювання процедури демонтажу ТС
|
1. Витрати пов’язані з впровадженням та контролем за дотриманням вимог регуляторного акту
|
Сфера інтересів суб’єктів господарювання
|
|
1. Узгодження всіх питань на стадії проектування
2. Встановлення єдиного порядку розміщення та демонтажу ТС на території міста Фастів
|
1. Грошові та часові витрати пов’язані з отриманням дозвільної документації на встановлення ТС (грошові витрати пов’язані з виготовленням проектно-кошторисної документації)
2. Витрати на демонтаж ТС
|
Сфера інтересів громади
|
|
1. Покращення благоустрою міста
2. Збереження архітектурного вигляду міста
3. Збереження охоронних зон інженерних мереж міста
|
Відсутні
|
7. Строк дії регуляторного акту.
Строк дії регуляторного акта необмежений. У разі зміни законодавства, або з інших причин, до регуляторного акта можна вносити зміни та доповнення.
8. Показники результативності акта.
Показниками результативності даного регуляторного акту є:
а) кількість заяв про надання дозволу на розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності в м.Фастів;
б) кількість демонтованих ТС.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження
результативності акта
Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Періодичні відстеження планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Відстеження результативності буде здійснюватись протягом усього терміну дії шляхом розгляду пропозицій та зауважень, які надійдуть до виконавчого комітету Фастівської міської ради, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Відділ містобудування та архітектури
виконавчого комітету Фастівської міської ради
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта «Про Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастові» від громадян, суб’єктів підприємницької діяльності будуть прийматись протягом місяця з дати його оприлюднення за адресою: 08500, м.Фастів, пл.Соборна,1 каб.111, та вул.Радянська 5-а Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради, тел.6-11-81, 5-41-45.
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
Проект рішення Фастівської міської ради « Про затвердження Порядку розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Фастів»
Виконавець заходів з відстеження- Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради
Цілі прийняття акта – визначення чіткої процедури надання дозволу на розміщення та демонтаж тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті, покращення благоустрою та збереження архітектурного вигляду міста, ефективне використання ресурсів територіальної громади, збереження охоронних зон інженерних мереж міста.
Строк виконання заходів з відстеження 10 днів (16.02.2015-26.02.2015 рік)
Тип відстеження - базове
Заходи які були виконані з відстеження результативності – вивчення досвіду роботи щодо демонтажу ТС у місті Київ та Одесі; вивчення чинного законодавства щодо можливості розроблення порядку та встановлення єдиних правил розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних
Аналіз отримання значень показників результативності – відстеження результативності цього регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу інформації відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради і Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітету Фастівської міської ради.
Кількісні значення показників результативності
1) Кількість заяв про надання дозволу на розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності в м.Фастів;
2) Кількість демонтованих ТС.
Період
|
Кількість заяв про надання дозволу на розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності в м.Фастові
|
Кількість демонтованих Тимчасових споруд
|
2013
|
6
|
0
|
2014
|
7
|
1
|
Висновки та рекомендації
Регуляторний акт має певний ступінь визначених цілей, результати реалізації його положень призведуть до створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо вирішення актуальних питань механізму розміщення та демонтажу ТС.
Проект рішення міської ради розроблений у зв’язку з необхідністю врегулювання порядку реалізації прав суб’єктів господарювання на розміщення тимчасових споруд на території міста Фастів з метою здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом. Крім того проблема демонтажу ТС, встановлених самовільно або з порушенням чинного законодавства не врегульовано, прийняття нормативно-правового акту-положення про демонтаж ТС на території міста Фастів є оптимальним підходом до вирішення зазначеної проблеми з чітким дотриманням регуляторної політики в державі.
За результатами проведеного аналізу рекомендовано цей проект рішення винести на обговорення міською радою.
Відділ містобудування та архітектури
виконавчого комітету Фастівської міської ради