Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 23.06.2015 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується Проект рішення Фастівської міської ради, аналіз регуляторного впливу «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Фастів» .
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу приймається в письмовій формі протягом одного місяця з моменту опублікування.
- поштою за адресою: 08500, Київська обл., м. Фастів, пл. Соборна, 1, Центр надання адміністративних послуг
- факсом (04565) 5-22-47;
- електронною поштою за адресою: cnap-fastiv@ ukr.net
23.06.2015 р.
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 28.08.2015 № 274
м. Фастів
Про затвердження Переліку адміністративних
послуг, які надаються через Центр надання
адміністративних послуг
З метою упорядкування надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг, відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги», Розпорядження Кабінету Міністрів України №523-Р від 16.05.2014 року, керуючись пп. 4 п. б ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг (додаток).
2. Керівникам місцевих органів виконавчої влади та керівникам структурних підрозділів Фастівської міської ради, які надають адміністративні послуги, згідно переліку, забезпечити здійснення прийому заяв, щодо надання адміністративних послуг та видачі оформлених результатів надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг.
3. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 183 від 22.05.2014.
4. Оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг протягом 10 днів оприлюднити в міських засобах масової інформації та викласти на Web-сторінці міської ради.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Васильченка В.О.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток до рішення виконкому №274
від 28. 08.2015року
Перелік адміністративних послуг,
які надаються Фастівською міською радою її виконавчими органами та місцевими органами виконавчої влади через Центр надання адміністративних послуг
№ п/п
|
Назва адміністративної послуги
|
1.
|
Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
|
2.
|
Надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки
|
3.
|
Оформлення паспорту прив’язки ТС
|
4.
|
Надання дозволу на переведення житлових (нежитлових) приміщень в нежитлові (житлові) і їх реконструкція
|
5.
|
Надання дозволу на перепланування (переобладнання) приміщень у житлових будинках
|
6.
|
Надання рішення про надання (зміну) адреси
|
7.
|
Дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, власність і постійне користування відповідно до класифікації видів цільового призначення земельних ділянок
|
8.
|
Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, власність і постійне користування відповідно до класифікації видів цільового призначення земельних ділянок
|
9.
|
Дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою по встановленню меж земельної ділянки в оренду і власність відповідно до класифікації видів цільового призначення земельних ділянок
|
10.
|
Затвердження технічної документації із землеустрою по встановленню меж земельної ділянки в оренду і власність відповідно до класифікації видів цільового призначення земельних ділянок
|
11.
|
Припинення права користування земельною ділянкою на умовах оренди та на праві постійного користування
|
12.
|
Поновлення договору оренди землі
|
13.
|
Відміна, внесення змін до рішень міської ради та договорів оренди
|
14.
|
Розгляд земельних спорів
|
15.
|
Погодження графіку роботи об’єкту торгівлі, сфери обслуговування населення
|
16.
|
Погодження місця здійснення виїзної торгівлі
|
17.
|
Видача дозволу на початок роботи новостворених підприємств, впровадження нових технологій, передачу для виробництва зразків нових пожежонебезпечних машин, механізмів, устаткування та продукції, оренду будь-яких приміщень
|
18.
|
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
|
19.
|
Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицини та для агропродовольчих ринків
|
20.
|
Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
|
21.
|
Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі
|
22.
|
Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють введення в обіг харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі
|
23.
|
Отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи матеріалів щодо поводження з відходами для затвердження і переліку лімітів на утворення і розміщення відходів
|
24.
|
Отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення; документації на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; щодо ввезення, реалізації та використання сировини, продукції (вироби, обладнання, технологічні лінії тощо) іноземного виробництва за умови відсутності даних щодо їх безпечності для здоров'я населення; щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей
|
25.
|
Отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
|
26.
|
Отримання рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності
|
27.
|
Отримання рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
|
28.
|
Надання дозволу на експлуатацію об’єктів поводження з небезпечними відходами
|
29.
|
Договір про організації перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування
|
30.
|
Видача посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім´ї
|
31.
|
Надання висновку про доцільність відібрання дітей у батьків без позбавлення батьківських прав
|
32.
|
Надання висновку про доцільність повернення дитини батькам, опікуну, піклувальнику до державного закладу
|
33.
|
Надання висновку про доцільність побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав
|
34.
|
Утворення прийомної сім´ї
|
35.
|
Утворення дитячого будинку сімейного типу
|
36.
|
Встановлення опіки (піклування) над дитиною
|
37.
|
Видача дозволу на зміну прізвища, ім’я, по батькові дитини
|
38.
|
Надання рішення щодо перереєстрації місця проживання малолітньої дитини
|
39.
|
Надання рішення щодо участі у вихованні дитини того з батьків, хто поживає окремо від неї
|
40.
|
Надання висновку про доцільність (недоцільність позбавлення батьківських прав
|
41.
|
Надання погодження щодо додаткової відпустки одинокій матері (батьку), які виховують дтину без участі одного з батьків
|
42.
|
Видача рішення про надання неповнолітнім повної цивільної дієздатності
|
43.
|
Видача рішення про надання дозволу бабі, діду, іншим родичам дитини забрати її з полового будинку або іншого закладу охорони здоров’я, якщо цього не зробили батьки дитини
|
44.
|
Видача дозволу на вчинення правочину щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування, яким мають діти
|
45.
|
Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти, у зв’язку з передачею права власності на нерухоме майно малолітній (неповнолітній) дитині
|
46.
|
Видача дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки для отимання свідоцтва про право власності на земельну ділянку на ім’я малолітньої (неповнолітньої) дитини
|
47.
|
Взяття громадян міста на квартирний облік
|
48.
|
Зняття громадян міста з квартирного обліку
|
49.
|
Оформлення та видача ордерів громадянам на житлову площу
|
50.
|
Видача свідоцтва на право власності нерухомого майна
|
51.
|
Надання дозволу на знесення зелених насаджень
|
52.
|
Безоплатна передача до комунальної власності територіальної громади м. Фастів нерухомого майна, житлового фонду та інших об’єктів соціальної інфраструктури
|
53.
|
Включення до переліку об’єктів, що перебувають в комунальній власності територіальної громади м. Фастів та підлягають приватизації
|
54.
|
Передача в оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
55.
|
Продовження договірних відносин та внесення змін до договорів оренди майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів
|
56
|
Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем
|
57
|
Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців
|
58
|
Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи
|
59
|
Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття
|
60
|
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців
|
61
|
Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них
|
62
|
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення
|
63
|
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням
|
64
|
Реєстрація громадського об’єднання
|
65
|
Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання
|
66
|
Видача дублікату оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського обєднання та або статуту
|
67
|
Внесення до Реєстру громадських обєднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання
|
68
|
Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання
|
69
|
Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети, цілей, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення
|
70
|
Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання
|
71
|
Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
|
72
|
Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
|
73
|
Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
|
74
|
Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника
|
75
|
Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)
|
76
|
Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
|
77
|
Оформлення та видача паспорта громадянина України
|
78
|
Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого
|
79
|
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
|
80
|
Реєстрація місця проживання особи
|
81
|
Зняття з реєстрації місця проживання особи
|
82
|
Реєстрація місця перебування особи
|
83
|
Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи
|
84
|
Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)
|
85
|
Оформлення та видача проїзного документу дитини
|
86
|
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
|
87
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
|
88
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі, частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу
|
89
|
Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
|
90
|
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
|
91
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
|
92
|
Виправлення технічної помилки у відомостях з державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
|
93
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
1) витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;
- обмеження у використанні земель; земельну ділянку;
- земельну ділянку
2)довідки що містить узагальнену інформацію про землі (території)
3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації
|
94
|
Видача довідки про:
1) наявність та розмір земельної частки (паю)
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)
|
95
|
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
|
96
|
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами угіддями
|
97
|
Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників
|
98
|
Видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки
|
99
|
Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів
|
100
|
Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів
|
АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
Проект рішення Фастівської міської ради
«Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг міста Фастова, створеного при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»
1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Проект рішення міської ради розроблено Центром надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» (далі-Закон), Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», відповідно до статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р
«Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», з метою створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
2. Визначення цілей державного регулювання.
Основними цілями прийняття рішення міської ради є затвердження переліку адміністративних послуг, та переліку документів дозвільного характеру з метою забезпечення надання адміністративних послуг, що дозволить:
- організувати надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спростити процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей та аргументи щодо переваг обраного способу.
Перша альтернатива:
Збереження існуючого стану: суб’єкти звертаються за наданням адміністративних послуг безпосередньо до суб’єктів надання адміністративних послуг процедура непрозора, прийом здійснюється лише в прийомні години, відсутній громадський контроль. Дана альтернатива не відповідає Закону України «Про адміністративні послуги».
Друга альтернатива:
Надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг м. Фастів, створений при виконавчому комітеті Фастівської міської ради, у порядку встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».
Запровадженням надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг реалізуються пріоритетні напрямки діяльності:
- доступності інформації про надання адміністративих послуг;
- раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адмінстративних послуг;
- неупередженості та справедливості;
- рівності перед законом;
- доступності та зручності для субєктів звернень;
- відкритості та прозорості;
- реалізація прав та інтересів громадян та суб’єктів господарювання через можливість публічного обговорення проекту регуляторного акта.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
Механізмом розв’язання проблеми є затвердження переліку адміністративних послуг, в тому числі переліку документів дозвільного характеру, створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
Запровадження державного регулювання та реалізація даного проекту сприятиме створенню сталих та безпечних умов для подальшого розвитку надання адміністративних послуг, встановленню чіткого порядку діяльності та взаємодії суб’єктів надання адміністративних послуг, уповноважених надавати адміністративні послуги.
5. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
У разі прийняття регуляторного акту Центром надання адміністративних послуг м. Фастів будуть реалізовані повноваження, що надаються йому Законом України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», відповідно до пп 4 п.б ст.27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Центром надання адміністративних послуг буде забезпечено надання субє’ктам звернень (фізичним та юридичним особам) адміністративних послуг, відповідно до визначеного переліку, який погоджено рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради та затверджено рішенням сесії Фастівської міської ради.
Прийняття запропонованого регуляторного акту забезпечить:
- спрощення процедури надання адміністративних послуг, її прозорість;
- скорочення часу та витрат суб’єктів звернень для отримання адміністративних послуг;
- тісну та ефективну співпрацю суб’єктів звернень з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадськими організаціями;
- отримання повної інформації щодо вимог та порядку отримання адміністративних послуг;
- забезпечення контролю за посадовими особами субєктів надання адміністративних послуг, строків надання адміністративних послуг.
-
Проект рішення міської ради негативних чинників не має.
Оприлюднення проекту рішення міської ради та аналізу регуляторного впливу в установленому порядку забезпечить отримання зауважень та пропозицій від громадькості. Рівень поінформованості громадськості буде достатній для усвідомлення та реалізації проекту рішення міської ради.
6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта.
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Місцева влада
|
Надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг, у відповідності з вимогами Закону України «Про адміністративні послуги»
|
Реалізація проекту рішення не потребує додаткових витрат з міського бюджету
Забезпечення надання адміністративних послуг, через центри надання адміністративних послуг передбачається в межах видатків на утримання міськвиконкому, а також органів, що є суб’єктами надання послуг, включених до переліку
|
Суб’єкти господарювання
|
Забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг
Передбачається, що видача документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, буде здійснюватися у встановлено законодавством порядку в дозвільному центрі, утвореному відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який здійснюватиме свою діяльність через центр надання адміністративних послуг.
|
Немає
|
Громада
|
Спрощення процедури отримання адміністративних послуг
Отримання вичерпної інформації про порядок отримання адміністративних послуг
|
Витрат не визнають
|
7. Строк дії регуляторного акта.
Термін дії акта необмежено у часі.
8. Показники результативності регуляторного акта.
Прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акта є:
8.1 Кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг,
8.2 Кількість звернень суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг.
8.3 Кількість адміністративних послуг,наданих через ЦНАП
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
Періодичні відстеження планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення міської ради.
Будуть використовуватись статистичні дані.
Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися на основі аналізу та співставлення терміну отримання послуг громадянами та субєктами господарської діяльності.
Визначення якості обслуговування буде здійснюватися на основі відгуків про роботу Центру надання адміністративних послуг м. Фастів, створеного при виконавчому комітеті Фастівської міської ради.
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися протягом усього терміну його дії шляхом розгляду пропозицій та зауважень, які надійдуть до міськвиконкому, та за результатами моніторингу діяльності Центру надання адміністративних послуг.
Центр надання адміністративних послуг
При виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта Проект рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг»
Виконавець заходів з відстеження – Центр надання адміністративних послуг міськвиконкому.
Цілі прийняття акта – створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб та суб’єктів господарювання щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі документів дозвільного характеру.
Строк виконання заходів з відстеження – (15.06.15 – 22.06.15) – 8 днів.
Тип відстеження – базове
Заходи, які були виконані з відстеження результативності - вивчення кількості суб`єктів звернень та суб`єктів господарювання, рівень їх обслуговування
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації Центру надання адміністративних послуг міськвиконкому.
Кількісні значення показників результативності:
1) кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг;
2) Кількість звернень суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг.
3) Кількість адміністративних послуг, наданих через ЦНАП
Період
|
Кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг
|
Кількість звернень суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг
|
Кількість адміністративних послуг, наданих через Центр надання адміністративних послуг
|
01.07.2014
|
55
|
78
|
50
|
22.07.2015
|
100
|
290
|
243
|
|
|
|
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень призведуть до створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі документів дозвільного характеру.
Висновки та рекомендації:у зв’язку з необхідністю приведення сфери надання адміністративних послуг у відповідність до чинного законодавства за результатами проведеного аналізу рекомендовано цей проект рішення винести на обговорення міською радою.
Центр надання адміністративних послуг
міськвиконкому