Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Електронний помічник
Уже більше 3-х років в Україні функціонує веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Веб-портал розроблено і запущено 1 жовтня 2012 року. Свого часу це був вихід Фонду на новий якісний рівень надання електронних послуг, який повністю відповідав курсу України на широке впровадження систем державного електронного управління. Метою створення веб-порталу електронних послуг було не лише поліпшити якість та оперативність обслуговування громадян, але й водночас забезпечити в країні можливість запровадження технології електронного управління в соціальній сфері.
За цей період роботи на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України по м.Фасову та Фастівському району зареєструвалося більше 5,5 тисяч користувачів, хоча потенційна аудиторія ресурсу величезна, адже нині в нашому регіоні налічується понад 20тис пенсіонерів та 18 тис громадян працездатного віку. Окрім того, портал може бути цікавий українцям, які перебувають за межами країни, наприклад, на заробітках.
Є переваги
Кожна застрахована особа (тобто кожен працівник), зареєструвавшись на порталі, має змогу щомісяця бачити в своєму «особистому кабінеті» дані з системи персоніфікованого обліку. А там міститься різноманітна соціальна інформація: перелік страхувальників, які подавали щодо громадянина відомості в систему персоніфікованого обліку, сума заробітку, з якого сплачено страхові внески, відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску. Є там і відомості про спеціальний, або пільговий, стаж (звісно, за його наявності).
Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як роботодавець сплачує за нього єдиний внесок. І якщо виникають якість питання, одразу «по гарячих слідах» розпочати їх вирішувати, а не чекати, коли настане пенсійний вік і час зітре сліди діяльності роботодавця. Одним словом, у кожного власника особистого електронного кабінету з’являється можливість оперативно реагувати на будь-які страхові колізії.
Звісно, особливо цікавий електронний портал для пенсіонерів. Адже завдяки цьому сервісу вони можуть легко отримати дані з власної пенсійної справи. А там зазначаються вид і сума призначеної пенсії, до того ж – з урахуванням усіх надбавок, підвищень, грошових допомог, індексацій та інших доплат, тощо. Вказується і назва закону, за яким пенсія призначена.
Ще на сторінках порталу є багато довідкової інформації: від текстів законодавчих актів до графіка прийому керівництва Пенсійного фонду і адрес територіальних управлінь ПФУ в областях. Громадяни та застраховані особи можуть дізнатися, наприклад, про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, отримання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування і т.ін. Окрім цього, на порталі наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій. Врешті кожен зареєстрований користувач може через портал подати у Фонд запит про підготовку довідок, інших документів у паперовому вигляді, домовитися про прийом у керівника або відповідальної особи в управлінні Фонду, навіть написати листа, запит, скаргу, на які обов’язково в установлений законом термін надійде відповідь. Тут відразу ж фіксується, на якому етапі проходження перебувають подані документи.
Загалом, такий спосіб отримання інформації, безумовно, зручніший і оперативніший, аніж, скажімо, особистий візит до Пенсійного фонду. Тому веб-портал користується попитом чималої кількості громадян.
Найактивніші споживачі електронної інформації веб-порталу ПФУ – жителі Київської, Харківської, Дніпропетровської, Сумської, Донецької, Кіровоградської, Полтавської та Вінницької областей, що свідчить, насамперед, про достатню інформованість мешканців цих областей, про переваги електронної форми роботи.
Як зареєструватися?
Щоб стати власником електронного кабінету і мати можливість користуватися веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України, потрібно зробити такі прості кроки.
По-перше, прийти особисто до Фастівського об”єднаного управління Пенсійного фонду України за адресою м. Фастів, вул. А.Саєнка 10, каб. 22, заповнити відповідну заяву (заяву можна принести вже заповнену – на веб-порталі є зразок, який можна зберегти, роздрукувати і вписати необхідні відомості вдома), маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код. Вам видадуть розписку про отримання заяви, а також реєстраційний код, необхідний для реєстрації на веб-порталі. Якщо у Вас є електронний цифровий підпис, то отримати реєстраційний код Ви можете самостійно, без відвідування Пенсійного фонду.
По-друге, треба зайти на сторінку веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою portal.pfu.gov.ua і, обравши пункт меню «Реєстрація на порталі», заповнити реєстраційну форму, вибравши логін, пароль та адресу електронної скриньки.
Далі на вказану вами електронну адресу прийде лист для підтвердження реєстрації. Після чого ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
Варто зазначити, що для захисту персональних і конфіденційних даних усіх користувачів веб-порталу є певні заходи безпеки. Вся індивідуальна інформація, зокрема персональні дані, що містяться в Держреєстрі, конфіденційна і не підлягає розголошенню. Підписуючи заяву про реєстрацію в системі надання електронних послуг, громадянин тим самим дає згоду на отримання такої інформації засобами веб-порталу згідно з Законом України «Про захист персональних даних». Аби хтось сторонній не зміг скористатися чиїмись персональними даними, інформація знеособлена, і за нею неможливо ідентифікувати особу. Виписки також надходитимуть громадянинові без зазначення прізвища, імені та по батькові, без ідентифікаційного коду чи даних паспорта.
Загалом відгуки людей, які вже користуються послугами пенсійного інтернет-ресурсу, мають ствердний характер, а доказом зростаючої популярності веб-порталу є постійне збільшення кількості звернень від громадян. Звісно, це здобуток часу, коли люди можуть отримати необхідну інформацію швидко, у зручному для себе форматі, не гаючи власний час на відвідини управління.
Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua
Сектор ВЕРПА і ЗІС Фастівського об’єднаного УПФУ Київської області