Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження порядків проведення конкурсів для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Пн, 14/03/2016 - 10:08 | Адміністрація2
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 14.03.2016 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження порядків проведення конкурсів для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради».
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.
Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1 каб.111, тел.5-22-47
14.03.2016 рік
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
про затвердження порядків проведення конкурсів для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
1. Визначення та аналіз проблеми, яку планується врегулювати шляхом прийняття рішення.
Статтею 15 Закону України «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 29.05.2013 № 379 «Про затвердження Типового порядку проведення конкурсу для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг» передбачено, що у приміщеннях, де розміщуються центри надання адміністративних послуг можуть надаватися супутні послуги суб’єктами господарювання (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
Враховуючи, що надання платних супутніх послуг суб’єктами надання адміністративних послуг, центром надання адміністративних послуг забороняється, виникає необхідність конкурсного добору суб’єктів господарювання за критеріями мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення під час надання таких супутніх послуг.
Затвердження порядків проведення конкурсів для надання кожного виду супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг врегулює всі питання надання супутніх послуг та визначить процедуру проведення конкурсу для надання таких послуг.
2. Цілі державного регулювання.
Метою здійснення державного регулювання є визначення та упорядкування відносин щодо процедури проведення конкурсу для надання супутніх послуг.
3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей.
Проект рішення виконкому підготовлено на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 29.05.2013 № 379 «Про затвердження Типового порядку проведення конкурсу для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг». Зазначеною вище постановою передбачається затвердження окремих порядків проведення конкурсів для надання кожного виду супутніх послуг.
Можливі способи досягнення цілей
|
Оцінка способу
|
Причини відмови від альтернативних способів/аргументи щодо обраного способу переваги
|
Функціонування ЦНАП без надання супутніх послуг в приміщенні ЦНАП
|
Викликає незадоволення отримувачів адміністративних послуг
|
Чинним законодавством не передбачено обов’язкового надання супутніх послуг через ЦНАП
|
Надання супутніх послуг (ксерокопіювання, ламінування, надання банківських послуг)
|
Дасть змогу скоротити час, зручність та комфорт при отриманні адміністративних послуг в ЦНАП.
Визначить суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати надання супутніх послуг за критеріями мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення під час надання таких послуг.
|
Забезпечить виконання
Постанови Кабінету Міністрів України від 29.05.2013 № 379 «Про затвердження Типового порядку проведення конкурсу для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг».
|
4. Механізм та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Прийняття рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження порядків проведення конкурсів для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради» врегулює організаційні питання процедури проведення конкурсів на надання супутніх послуг та дасть змогу визначити суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати надання супутніх послуг за критеріями мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення під час надання таких послуг.
Також, будуть врегулюванні права та обов’язків організатора конкурсу, учасників конкурсу та конкурсної комісії .
5. Обгрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливостей впровадження та виконання вимог регуляторного акту.
Затвердження порядків проведення конкурсу для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради врегулює всі питання надання супутніх послуг та визначить загальну процедуру проведення конкурсу для надання супутніх послуг.
6.Очікувана результативність.
Впровадження регулювання проведення конкурсів для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг буде сприяти створенню зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання адміністративних послуг.
Категорія суб’єктів, на яких впливає документ
|
Вигоди
|
Витрати
|
Місцева влада
|
-створення єдиного і прозорого порядку надання супутніх послуг в ЦНАП;
-покращення якості надання адміністративних послуг
- збільшення надходжень до місцевого бюджету (адміністративного збору)
|
Реалізація проекту рішення не потребує додаткових витрат з міського бюджету
Прийняття проекту рішення дасть змогу збільшити надходження до місцевого бюджету
|
Суб’єкти господарювання
|
- можливість взяти участь у прозорому конкурсі для надання супутніх послуг в ЦНАП
|
Часові та грошові витрати, пов'язані з прийняттям участі у конкурсах.
|
Громадяни
|
-можливість покращення умов та скорочення витрат часу на отримання адміністративних послуг
|
Витрати на оплату послуг.
|
7.Строк дії запропонованого регуляторного акта.
Строк дії запропонованого регуляторного акта постійний, із можливістю внесення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства.
8.Визначення показників результативності регуляторного акта.
Показники результативності зазначеного регуляторного акта передбачається визначити за критеріями:
· кількість наданих супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;
· кількість звернень громадян та суб’єктів господарювання за отриманням супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;
· кількість отримувачів послуг, які згідно соціологічного опитування, бажають отримувати супутні послуги, пов’язані з наданням адміністративних послуг в ЦНАП;
· надходження до місцевого бюджету коштів адміністративного збору за надані адміністративні послуги.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Відстеженння результативності регуляторного акту буде проводиться відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженого постановою КМУ від 11.03.2004 № 308.
Як цільова група будуть розглядатися громадяни та суб’єкти господарювання;
- базове відстеження буде здійснюватися до набрання чинності регуляторного акта.
- повторне відстеження результативності проекту рішення здійснюється через рік з дати набрання актом чинності.
- періодичні відстеження результативноті регуляторного акту здійснюється раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів при проведенні аналізу показників дії акта, ці моменти буде виправлено через внесення відповідних змін.
Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради,
5-22-47
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного
проекту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження порядків проведення конкурсів для надання супутніх послуг, повязаних з наданням адміністративних послугу Центрі надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради»
Виконавець заходів з відстеження – Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Фастівської міської ради
Цілі прийняття акта – Впровадження регулювання проведення конкурсів для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг, створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, збільшення надходження до місцевого бюджету від адміністративного збору за надані адмінпослуги.
Строк виконання заходів з відстеження – (01.02.16 – 12.02.16) – 12 днів.
Тип відстеження – базове
Заходи, які були виконані з відстеження результативності – опитування відвідувачів ЦНАП, щодо необхідності отримання супутніх послуг в приміщенні ЦНАП;
-аналіз надходжень до бюджету коштів від адміністративного збору за надані адмінпослуги, до впровадження надання супутніх послуг в ЦНАП та після впровадження надання супутніх послуг в приміщенні ЦНАП;
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних, опитування відвідувачів ЦНАП.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації Центру надання адміністративних послуг міськвиконкому.
Кількісні значення показників результативності:
1) Кількість звернень за отриманням супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг в Центрі надання адміністративних послуг.
2) Кількість наданих супутніх послуг, повязаних з наданням адміністративних послуг.
Показник
|
2014 рік
|
2015 рік
|
Кількість наданих супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг
|
-
|
-
|
Кількість звернень громадян та суб’єктів господарювання за отриманням супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг
|
-
|
-
|
Кількість отримувачів послуг, які згідно соціологічного опитування, бажають отримувати супутні послуги, пов’язані з наданням адміністративних послуг в ЦНАП
|
987
(80%)
|
7508
(92%)
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень призведуть до регулювання проведення конкурсів для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг, створення комфортних та зручних умов щодо отримання адміністративних послуг мешканцями міста та суб’єктами господарювання, дасть змогу збільшити надходження до місцевого бюджету.
Висновки та рекомендації:у зв’язку з необхідністю створення більш зручних та комфортних умов отримання адміністративних послуг мешканцями міста та суб’єктами господарювання, привести сферу надання адміністративних послуг у відповідність до чинного законодавства.
Центр надання адміністративних послуг
при виконавчому комітеті,
5-22-47
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від. №
м. Фастів
Про затвердження порядку проведення
конкурсу для надання супутніх послуг,
пов’язаних з наданням адміністративних
послуг у Центрі надання адміністративних
послуг
Відповідно до ст.15 Закону України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 29.05.2013 № 379 «Про затвердження Типового порядку проведення конкурсу для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг», керуючись Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», пп. 4 пунктом п.б ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити порядок проведення конкурсу для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг, згідно з додатком 1.
2. Затвердити форму заяви на участь у конкурсі для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг, згідно з додатком 2.
3. Затвердити перелік супутніх послуг, які можуть надаватися в Центрі надання адміністративних послуг, згідно з додатком 3.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В. Нетяжук
Перший заступник міського голови О.Б. Зикова
Керуюча справами Л.О. Тхоржевська
За поданням:
Начальник-адміністратор Центру
адміністративних послуг О.М. Лагута
Начальник юридичного відділу А.В. Мельниченко
Додаток 1
до рішення міськвиконкому
№ ___________
від «___» ___________ 2016 р.
ПОРЯДОК
проведення конкурсу для надання супутніх послуг , пов’язаних з наданням адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг
1. Порядок проведення конкурсу для надання супутніх, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг визначає процедуру проведення конкурсу (далі – супутні послуги).
2. Терміни, що вживаються у цьому порядку, мають таке значення:
конкурс - добір виконавчим комітетом Фастівської міської ради (далі - організатор конкурсу), суб’єктів господарювання з метою надання супутніх послуг (далі - учасники);
конкурсна пропозиція - пропозиція суб’єкта господарювання щодо умов надання супутніх послуг, зокрема стосовно матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення під час надання таких послуг.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про адміністративні послуги».
3. Оголошення про проведення конкурсу розміщується організатором конкурсу на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради та у друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання учасниками заяв про участь у конкурсі (далі - заяви) і повинно містити відомості про:
1) організатора конкурсу (найменування, місцезнаходження, номери телефонів);
2) умови проведення конкурсу;
3) перелік необхідних для участі в конкурсі документів;
4) спосіб та кінцевий строк подання заяв;
5) місце та час проведення конкурсу.
4. Для підготовки та проведення конкурсу організатором конкурсу утворюється комісія з числа його працівників у складі не менше шести осіб (далі - конкурсна комісія), до складу якої входять голова, секретар та члени комісії.
5. Конкурсна комісія:
1) забезпечує:
· підготовку та опублікування оголошення про проведення конкурсу;
· одержання, реєстрацію та розгляд документів, поданих учасниками для участі в конкурсі;
2) здійснює оцінку конкурсних пропозицій згідно з визначеними критеріями;
3) приймає рішення про визнання переможців конкурсу.
6. Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як половина її членів. Рішення конкурсної комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на її засіданні.
У разі однакової кількості голосів вирішальним є голос голови комісії.
Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма її членами, що брали участь у голосуванні. У разі незгоди члена конкурсної
комісії з її рішенням він може письмово викласти свою позицію, яка додається до протоколу засідання конкурсної комісії.
7. Для участі в конкурсі учасник подає конкурсній комісії заяву за формою, встановленою організатором конкурсу, до якої додаються складені українською мовою такі документи:
1) конкурсна пропозиція, яка подається в конверті з написом “На конкурс щодо надання супутніх послуг. Не відкривати до початку конкурсу”. На конверті зазначаються найменування або прізвище, ім’я, по батькові учасника, його місцезнаходження або місце проживання, номери телефонів та назва супутніх послуг, на надання яких він претендує;
2) відомості про учасника:
· засвідчені учасником в установленому порядку копії установчих документів (для фізичної особи - підприємця - документа, що посвідчує особу), дозволів, ліцензій у разі, коли провадження відповідного виду господарської діяльності передбачає їх наявність;
· довідку про те, що стосовно учасника не порушено справу про банкрутство;
· довідку з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, дійсну на момент розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями;
· довідку територіального органу Міндоходів про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсну на момент розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
8. Подані учасником заява та документи реєструються секретарем конкурсної комісії в журналі обліку із зазначенням таких відомостей:
1) порядковий номер і дата подання заяви;
2) найменування або прізвище, ім’я, по батькові учасника, його місцезнаходження або місце проживання та номери телефонів;
3) дата і час внесення запису до журналу;
4) перелік поданих документів;
5) прізвище, ім’я, по батькові особи, що зареєструвала заяву.
9. За достовірність відомостей, що містяться в поданих документах, відповідає учасник.
10. Кількість учасників не обмежується.
У разі надходження однієї конкурсної пропозиції конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, та оголошує про проведення повторного конкурсу відповідно до пункту 3 цього порядку.
11. Конкурсна комісія на наступний робочий день після закінчення кінцевого строку подання заяв:
· проводить засідання, на якому розкриває конверти з конкурсними пропозиціями;
· здійснює оцінку конкурсних пропозицій.
До участі у засіданні конкурсної комісії, на якому розкриваються конверти з конкурсними пропозиціями, допускаються всі учасники (уповноважені ними особи), які виявили бажання бути присутніми.
12. Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія оголошує відомості про кожного учасника (найменування або прізвище, ім’я, по батькові, місцезнаходження або місце проживання) та зміст кожної конкурсної пропозиції. Зазначена інформація вноситься до протоколу засідання конкурсної комісії.
Конкурсна комісія має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх конкурсних пропозицій.
13. Конкурсна комісія оцінює конкурсні пропозиції за критеріями найменшої ціни супутньої послуги, витрат часу для її надання, а також іншими критеріями, які забезпечують мінімізацію матеріальних витрат, витрат часу суб’єкта звернення під час надання таких супутніх послуг, пов’язаних з виготовленням копій документів на засадах прозорості, об’єктивності, неупередженості та недискримінації учасників.
14. Конкурсна комісія відхиляє конкурсні пропозиції та не здійснює їх оцінку в разі:
1) установлення факту:
- подання учасником документів, що містять недостовірні відомості;
- банкрутства або проведення процедури ліквідації учасника;
2) подання конкурсної пропозиції, що не відповідає умовам проведення конкурсу.
15. Для оцінки конкурсних пропозицій застосовується шкала з кількістю балів, визначеною конкурсною комісією.
Переможцем конкурсу визначається учасник, конкурсна пропозиція якого набрала найбільшу кількість балів.
16. Рішення про визнання переможця приймається конкурсною комісією протягом трьох робочих днів після закінчення здійснення оцінки конкурсних пропозицій. На підставі рішення конкурсної комісії Центр надання адміністративних послуг готує відповідний проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
17. Про результати конкурсу конкурсна комісія письмово повідомляє всім його учасникам протягом трьох робочих днів після прийняття рішення про визнання переможця та оприлюднює інформацію про його результати у спосіб, передбачений пунктом 3 цього порядку.
18. Результати конкурсу можуть бути оскаржені відповідно до законодавства.
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська
Лагута О.М.
Додаток 2
до рішення міськвиконкому
№ ___________
від «___» ___________ 2016
Голові комісії з проведення конкурсу
для надання супутніх послуг, пов’язаних
з наданням адміністративних послуг
_________________________________
З А Я В А
на участь у конкурсі для надання супутніх послуг,
пов’язаних з наданням адміністративних послуг
1. Об’єкт користування:
1.1. Адреса надання супутніх послуг _____________________________________
_____________________________________________________________________
(повна назва підприємства, організації, установи – юридичної особи)
2. Учасник конкурсу:
2.1. Юридична особа __________________________________________________
(повна назва)
Керівник _____________________________________________________________
_______________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон)
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ___________________________________________
2.2. Фізична особа (фізична особа-підприємець) _____________________________
_______________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон)
Паспорт серія _______ № ___________ дата видачі «____»___________________р.
__________________________________________________________________
(назва органу, що видав паспорт)
З Порядком проведення конкурсу на право оренди комунального майна територіальної громади м. Фастова ознайомлений _____________________
(особистий підпис)
Документи, що додаються:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Підпис Дата заповнення
учасника конкурсу ________ заяви «___»___________________
М.П.
Додаток 3
до рішення міськвиконкому
№ ___________
від «___» ___________ 2016
ПЕРЕЛІК
супутніх послуг , що надаються у Центрі надання адміністративних послуг
1. Ксерокопіювання;
2. Продаж канцтоварів;
3. Ламінування;
4. Банківські послуги;
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська