Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Програми приватизації об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Фастова на 2013-2014 роки
територіальної громади міста Фастова на 2013-2014 роки
Відповідно до ч.4 ст.3 Закону України “Про приватизацію державного майна”, ст.ст. 2, 3, 7 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”, п.30 ч.1 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та з метою забезпечення сталого соціально-економічного розвитку міста Фастова,
1. Затвердити Програму приватизації об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Фастова на 2013-2014 роки (далі - Програма), згідно з додатком 1.
2. Затвердити переліки об’єктів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Фастова та підлягають приватизації у 2013-14 р.р., згідно з додатком 2.
3. Встановити, що:
2.1. У разі виникнення розбіжностей між адресами, зазначеними в додаткe до цього рішення, та адресами, зазначеними у технічній документації, виготовленій уповноваженою організацією, остаточною вважається адреса, зазначена у технічній документації.
2.2. У разі виникнення розбіжностей між площею приміщення, зазначеною в цьому рішенні, договорі оренди та у технічній документації, у тому числі пов'язаних з розподілом місць загального користування, остаточними вважаються дані, зазначені в технічній документації.
4. Вважати, що Програма приватизації комунальної власності територіальної громади міста Фастова на 2013-2014 роки діє до затвердження чергової Програми приватизації.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови та постійну комісію міської ради з питань бюджету і фінансів, соціально-економічного, культурного розвитку та управління комунальним майном.
приватизації об’єктів комунальної власності
територіальної громади міста Фастова
на 2013-2014 роки
Програма приватизації об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Фастова розроблена відповідно до законів України “Про приватизацію майна державних підприємств”, “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”, “Про оренду державного та комунального майна”, “Про Державну програму приватизації”.
Програма приватизації об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Фастова (далі - Програма) визначає мету, основні пріоритети, умови приватизації та відчуження майна, що належить територіальній громаді м.Фастів, в 2013 - 2014 роках.
Основною метою приватизації в 2013 - 2014 роках є:
- активізація приватизації та збільшення надходження коштів від продажу комунальної власності;
- оптимізація структури комунальної власності;
- залучення інвестицій в економіку міста;
- забезпечення використання коштів, отриманих від приватизації, для задоволення потреб територіальної громади.
Ініціатива щодо приватизації може виходити від Органу приватизації, а також від покупців, визначених цією Програмою і чинним законодавством.
Орган приватизації в межах своєї компетенції:
- за результатами аналізу ходу приватизації подає пропозиції щодо коригування стратегії реформування власності, а також вносить на розгляд Фастівської міської ради пропозиції щодо уточнення переліків об'єктів права комунальної власності територіальної громади м.Фастів, які підлягають приватизації;
- за результатами формування переліку об'єктів, приватизація яких здійснюється відповідно до Програми, та завдань по забезпеченню надходжень коштів від приватизації комунального майна до бюджету міста визначає в межах Програми обсяги, структуру та послідовність приватизації комунального майна;
- відповідно до затверджених переліків здійснює продаж об'єктів комунальної власності територіальної громади м.Фастів;
- здійснює інші повноваження для реалізації цієї Програми.
Приватизація комунального майна здійснюється за способами, визначеними Законом України "Про приватизацію державного майна", Законом України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", іншими законами та цією Програмою.
Підготовка об'єкта до приватизації починається з моменту реєстрації Органом приватизації відповідної заяви на приватизацію і здійснюється в строки, встановлені чинним законодавством з питань приватизації. При цьому строки розгляду звернень покупця не враховуються у загальний строк підготовки об'єкта до приватизації.
Орендар нерухомого майна (будівлі, споруди, приміщення) одержує право на викуп цього майна, якщо орендарем за згодою орендодавця здійснено за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, яке неможливо відокремити від відповідного об'єкта без завдання йому шкоди, вартістю не менш як 25 відсотків залишкової вартості майна (будівлі, споруди, приміщення). Таке ж право одержує орендар у разі прийняття рішення про приватизацію відповідно до законодавства України.
Здійснення поліпшення орендованого майна має бути підтверджено в порядку, встановленому Органом приватизації. Оцінка вартості об'єкта приватизації у цьому разі здійснюється із застосуванням незалежної оцінки.
Приватизація шляхом викупу орендарем можлива за умови відсутності у орендаря заборгованості по орендній платі та у разі належного виконання орендарем умов договору оренди.
Кошти, одержані від приватизації комунального майна, інші надходження, безпосередньо пов'язані з процесом приватизації (за подання заяви на приватизацію, суми штрафних санкцій за несвоєчасні розрахунки за придбані об'єкти приватизації, відсотки, нараховані на суму відстрочених платежів тощо), зараховуються до бюджету м.Фастів.
З метою сприяння процесу приватизації, формування позитивного іміджу міста Фастова та надходження коштів до бюджету м.Фастів протягом строку дії цієї Програми Орган приватизації реалізує комплекс заходів, спрямованих на забезпечення прозорості приватизації шляхом опублікування у засобах масової інформації відповідних матеріалів з метою інформування громадян щодо ходу приватизації відповідно до цієї Програми, законодавства про приватизацію та про інформацію.
що перебувають у комунальній власності
територіальної громади міста Фастова та підлягають приватизації
у 2013-2014 роках
№
|
Об’єкт
|
Адреса
|
Площа
кв.м
|
Спосіб
приватизації
|
---|---|---|---|---|
1.
|
будівля котельні №3
|
вул. Радянська, 8-а
|
191,6
|
аукціон
|
2.
|
будівля бойлерної №2
|
вул. Соборна, 65-б
|
155,0
|
аукціон
|
3.
|
будівля бойлерної №5
|
вул. Шевченка, 1-а
|
153,0
|
аукціон
|
4.
|
будівля бойлерної №6
|
вул. Куйбишева, 10-а
|
74,7
|
аукціон
|
5.
|
вбудоване нежитлове підвальне приміщення
|
вул. Соборна, 51
|
454,1
|
викуп
|
6.
|
вбудоване нежитлове приміщення
|
вул. Радянська, 23
|
84,8
|
викуп
|
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
Врегулювання порядку приватизації об’єктів, що належать до комунальної власності територіальної громади міста, адже кошти від приватизації даних об’єктів є складовою частиною міського бюджету розвитку.
2. Цілі державного регулювання.
Проект рішення Фастівської міської ради «Про затвердження програми приватизації об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Фастів на 2013-14 роки» розроблено керуючись Законом України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)» та інших нормативно-правових актів.
Основними цілями його прийняття є:
- збільшення надходжень до міського бюджету.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.
Альтернативних способів досягнення зазначених цілей немає.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
Визначення переліку об’єктів комунальної власності Фастівської міської ради, які пропонуються до продажу у 2013-14 роках, створить необхідні умови для вирішення проблеми наповнення міського бюджету розвитку. В свою чергу, відповідно до ст.71 Бюджетного кодексу України, кошти будуть направлені на потреби міста, а саме на:
- реконструкцію вуличного освітлення;
- реконструкцію системи водопостачання по деяких багатоповерхових будинках;
- придбання спеціалізованої техніки для підприємств житлово-комунального господарства;
- реконструкції систем опалення та каналізаційних систем дошкільних навчальних закладів;
- інше.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Ресурсні можливості для впровадження та виконання вимог акта оцінюються як достатні. На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза та/або значні темпи інфляції. Ці фактори можуть значно знизити платоспроможність суб’єктів господарювання, в результаті може зменшитись кількість учасників або взагалі їх відсутність.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Місцева влада
|
- збільшення надходження коштів до міського бюджету розвитку;
- покращення розвитку інфраструктури міста. |
- зменшення об’єктів комунальної власності |
Суб’єкти господарювання
|
- отримання майна в приватну власність.
|
- витрати, пов’язані з приватизацією майна.
|
Населення
|
- розвиток інфраструктури міста, в тому числі: поліпшення благоустрою міста, доріг, рекреаційних зон, інженерних мереж тощо.
|
–
|
7. Строк дії регуляторного акта.
Постійний із можливістю внесення до нього змін та доповнень вищого рівня, що регулюють дане питання.
8. Показники результативності регуляторного акта.
- кількісні: очікувана сума надходження до міського бюджету;
- якісні: об’єкти комунальної власності, спосіб приватизації.
№
|
Об’єкт
|
Адреса
|
Площа
кв.м
|
Спосіб
приватизації
|
---|---|---|---|---|
1.
|
будівля котельні №3
|
вул. Радянська, 8-а
|
191,6
|
аукціон
|
2.
|
будівля бойлерної №2
|
вул. Соборна, 65-б
|
155,0
|
аукціон
|
3.
|
будівля бойлерної №5
|
вул. Шевченка, 1-а
|
153,0
|
аукціон
|
4.
|
будівля бойлерної №6
|
вул. Куйбишева, 10-а
|
74,7
|
аукціон
|
5.
|
вбудоване нежитлове підвальне приміщення
|
вул. Соборна, 51
|
454,1
|
викуп
|
6.
|
вбудоване нежитлове приміщення
|
вул. Радянська, 23
|
84,8
|
викуп
|
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Строки проведення відстеження:
- базове – до набрання чинності;
- повторне – через рік від дня набрання актом чинності.
Вид відстеження: статистичні данні фінансового управління міськвиконкому та ОДПІ.
Виконавець заходів з відстеження – відділ з питань обліку та раціонального використання майна.
Мета прийняття акта: збільшення надходжень до міського бюджету.
Строк виконання заходів з відстеження – 16 днів (21.12.2012–04.01.2013).
Тип відстеження – базовий.
Метод одержання результатів відстеження результативності – аналіз статистичних даних, інформації фінансового управління міськвиконкому та Фастівської ОДПІ.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу інформації відділу з питань обліку та раціонального використання майна та фінансового управління міськвиконкому.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
1) загальна площа об’єкту приватизації;
2) очікувана сума надходжень від приватизації, тис. грн.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень будуть мати позитивну динаміку надходжень до місцевого бюджету.