Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про проведення свята “Масляна”
Пт, 01/04/2016 - 08:36 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 01.03.2016 № 52 од
Про проведення свята “Масляна”
З метою вивчення культурної спадщини краю, українських свят та обрядів, духовної культури українського народу, керуючись керуючись п.20, ч.4, ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:
- Затвердити склад організаційного комітету з підготовки та проведення свята “Масляна” (додаток 1) .
- Затвердити заходи по підготовці та проведенню свята “Масляна” (додаток 2).
- Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови О. П. Давиденко
Міський голова М. В. Нетяжук
Додаток 1
до розпорядження
№ 52 од від 01.03.2016
С К Л А Д
організаційного комітету з підготовки та відзначення
свята “Масляна”
Нетяжук Михало Володимирович
|
- міський голова, голова оргкомітету
|
Давиденко Олена Павлівна
|
- заступник міського голови, заступник голови оргкомітету
|
Члени оргкомітету:
Алісєєнко Людмила Миколаївна
|
- начальник загального відділу
|
Безкровна Ірина Володдимирівна
|
- начальник відділу культури і туризму
|
Герасименко Юрій Олександрович
|
- начальник Фастівського відділення поліції (за згодою)
|
Єриш Наталія Леонідівна
|
- в. о. начальника управління освіти
|
Зикова Олена Борисівна
|
- перший заступник міського голови
|
Криворучко Лариса анатоліївна
|
- головний лікар КЗ “Фастівський центр первинної медико-санітарної допомоги”
(за згодою)
|
Матвійчук Валентина Адольфівна
|
- начальник комбінату комунальних підприємств
|
Матвійчук Денис Володимирович
|
- начальник відділу молоді та спорту
|
Рудяк Ярослав Михайлович
|
- начальник відділу з питань запобігання та
протидії корупції, взаємодії з
правоохоронними органами та оборонної
роботи
|
Сірченко Лариса Василівна
|
- начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради та її органів
|
Скиданенко Андрій Волдимирович
|
- начальник відділу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності
|
Тхоржевська Леся Олесандрівна
|
- керуючий справами виконкому
|
Чернишенко Олег Іванович
|
- отаман Фастівського куреня Українського
козацтва (за згодою)
|
Чемерський Олег Юрійович
|
- директор ДП “Фастівський лісгосп”
|
Янковська Світлана Антонівна
|
- начальник відділу з питань внутрішньої
політики
|
Керуючий справами Л. О. Тхоржевська
Додаток 2
до розпорядження
№ 52 од від 01.03.2016
ЗАХОДИ
по підготовці та проведенню свята “Масляна”
1.
|
Провести засідання оргкомітету.
|
Лютий 2016 р.
|
Нетяжук М. В.
Давиденко О. П.
|
2.
|
Підготувати та направити листи до правоохоронних органів та медичних закладів.
|
До 04.03.16.
|
Рудяк Я. М.
Безкровна І. В.
|
3.
|
Підготувати оголошення через ЗМІ про заходи.
|
До 04.03.16.
|
Янковська С. А.
|
4.
|
Зробити схему розміщення торгівельного майданчика, майданчика мікрорайонів, місця розташування виставок-презентацій позашкільних начальних закладів, місць приготування козацького куліша, борщу та польової кухні.
|
До 04.03.16.
|
Скиданенко А. В.
|
5.
|
Підготувати план-сценарій проведення свята “Масляна”.
|
До 09.03.16.
|
Безкровна І. В.
|
6.
|
Запросити взяти участь у загальноміських святкових заходах:
- представників трудових колективів підприємств, закладів, організацій та установ міста;
- учнів та вчителів ЗОШ міста;
- депутатів міської ради;
- представників органів самоорганізації населення міста, представників громадських організацій, релігійні громади;
- козаків Фастівського куреня Українського козацтва.
|
До 10.03.16.
|
Алісєєнко Л. М.
Єриш Н. Л.
Сірченко Л. В.
Янковська С. А.
Чернишенко О. І.
|
7.
|
Підготувати:
- стовп із колесом або хрестовиною;
- 5-6 мішечків із подарунками на стовп (ковбаса і горілка; кілька пляшок пива; набір для млинців: яйця, олія, борошно; в’язка бубликів; півень- головний приз свята);
- виготовити “бабу”;
- предмети для конкурсів:
3 пляшки пива, три тарілки з
млинцями;
- призи для спортивних та козацьких конкурсів та конкурсів для дітей.
|
До 10.03.16.
|
Чемерський О. Ю.
(лісгосп)
Зикова О. Б.
Скиданенко А. В.
Безкровна І. В.
Зикова О. Б.
Скиданенко А. В.
|
8.
|
Художньо оформити площу Перемоги, встановити стовп та закріпити мішечки з подарунками, розкласти підстилку з мішків із соломою під стовпом, підготувати рекламні щити, розтяжки.
Встановити біотуалети.
|
До 12.03.16.
|
Матвійчук В. А.
|
9.
|
Організувати розваги для дітей, виїзну торгівлю продуктами та сувенірними товарами, польову кухню, козацький куліш, борщ, торгівлю млинцями, варениками (кафе міста).
|
13.03.16.
11-00 – 15-00
|
Зикова О. Б.
Скиданенко А. В.
|
10.
|
Забезпечити сцену та її оформлення (банер на задньому плані), звукове оформлення свята.
|
13.03.16.
|
Давиденко О. П.
Безкровна І. В.
|
11.
|
Організувати та провести козацькі та спортивні ігри.
|
13.03.16.
12-00 – 15-00
|
Матвійчук Д. В.
Чернишенко О. І.
|
12.
|
Забезпечити виступи художніх колективів Палацу культури, РБК, сільських будинків культури, Центру позашкільної освіти та народного козацького хору під час проведення свята.
|
13.03.16.
12-00 – 15-00
|
Безкровна І. В.
Єриш Н. Л.
|
13.
|
Забезпечити виставку-презентацію мікрорайонів та закладів позашкільної осівіти.
|
13.03.16.
12-00 – 15-00
|
Янковська С. А.
Єриш Н. Л.
|
14.
|
Організувати місця розміщення та скриньки для збору коштів на потреби військових фастівчан, що перебувають у зоні АТО.
|
13.03.16.
12-00 – 15-00
|
Янковська С. А.
Давиденко О. П.
|
15.
|
Забезпечити охорону публічного порядку та медичний нагляд під час проведення свята.
|
13.03.16.
11-00 16-00
|
Криворучко Л. А.
Герасименко Ю. О.
|
16.
|
Забезпечити прибирання території міста після святкових заходів.
|
13.03.16.
|
Матвійчук В. А.
|
Керуючий справами Л. О. Тхоржевська