Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Положень про відділи виконавчого комітету
Чт, 14/04/2016 - 12:22 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№ 10-Х-VІІ
від 08. 04.2016 року
Про затвердження Положень про відділи виконавчого комітету
Враховуючи рішення міської ради від 03.03.2016 р. № 12-ІХ- VІІ « Про внесення змін до рішення міської ради №6-VІ-VІІ від 24.12.2015 року «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів на 2016 рік», відповідно до ст.25, ч. 4 ст. 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про відділи виконавчого комітету згідно додатків №1,2.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток №1
до рішення міської ради
№ 10-Х-VІІ від 08.04.2016 р.
ПЕРЕЛІК
Положень про відділи апарату Фастівської міської ради та виконавчого комітету
1. Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Фастівської міської ради
2. Положення про відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення
3. Положення про відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень виконавчого комітету Фастівської міської ради
4. Положення про відділ житлово-комунального господарства та по роботі із скаргами громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Секретар ради Н.І. Датко
Додаток №2
до рішення міської ради
№ 10-Х-УІІ від 08.04.2016 р.
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ВІДДІЛ ЖИТОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА
ПО РОБОТІ ЗІ СКАРГАМИ ГРОМАДЯН ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
ФАСТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
I.Загальні положення
1.1.Відділ житлово-комунального господарства та по роботі зі скаргами громадян (надалі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради, який утворюється Фастівською міською радою з метою реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
1.2.Відділ у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України: «Про місцеве самоврядування в Україні», Указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами України.
1.3. Положення про відділ затверджується міською радою.
II.Основні завдання та функції відділу
2.1.Забезпечення в межах своїх повноважень додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.
2.2. Організація виконання державних, регіональних та місцевих програм, програм розвитку житлово-комунального господарства а також подання пропозицій щодо поліпшення житлово-комунального обслуговування населення.
2.3.Забезпечення, в межах наданих повноважень, додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.
2.4.Координація діяльності роботи комунальних підприємств та контроль за виконанням доручень міського голови та заступника міського голови з питань ЖКГ комунальними підприємствами.
2.5.Здійснення контролю щодо вирішення комунальними підприємствами питань по зверненнях та скаргах громадян.
2.6. Розгляд, в установленому порядку та у межах своєї компетенції, звернень громадян, підприємств, установ та організацій та вжиття відповідних заходів для вирішення порушених ними питань у сфері ЖКГ.
2.7. Аналіз та узагальнення матеріалів, які пов’язані з діяльністю житлово-комунальних підприємств.
2.8. Вирішення інших питань у сфері житлово-комунального господарства.
III. Права відділу
3.1. За необхідності, відділ може брати участь у семінарах, нарадах, курсах по підвищенні кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування, а також направляти на курси керівників комунальних підприємств.
3.2. Контролювати діяльність підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, які розташовані на території міста, з питань виконання ними рішень міської ради та її виконавчого органу, розпоряджень міського голови, вимог інших нормативних актів з питань житлово-комунального господарства.
3.3. Брати участь у комісіях з питань благоустрою, санітарно-екологічного стану та інших, що пов’язані із діяльністю житлово-комунальних підприємств.
3.4.Одержувати від посадових осіб міської ради, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, документів, довідок та інших матеріалів, необхідних для виконання покладених на відділ завдань. З метою забезпечення своєчасного виконання завдань, та завдань, які потребують оперативного вжиття відповідних заходів, отримувати таку інформацію невідкладно.
3.5. Скликати наради з керівниками підпорядкованих комунальних підприємств та інших фахівців підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, з питань, що належать до компетенції відділу.
3.6. Отримувати від комунальних підприємств звіти про виконану роботу за тиждень та про плани роботи на наступний тиждень. Здійснювати аналіз наданих звітів.
3.7. Спрямовувати і контролювати роботу комунальних підприємств, враховуючи потреби, міста та споживачів комунальних послуг.
3.8.Організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період, а також проводить моніторинг підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період.
3.9.Забезпечувати контроль за виконанням рішень центральних і місцевих органів виконавчої влади з питань, що стосується житлово-комунального господарства та інших питань пов’язаних із діяльністью комунальних підприємств.
3.10.Попоредньо ознайомлюватись та вносити пропозиції щодо тарифів на житлово-комунальні послуги, а також інших цін на продукцію, роботи і послуги, які надаються комунальними підприємствами.
3.11.Брати участь у перевірці (обстеженні) фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств, для визначення ефективності діяльності таких підприємств.
3.12.Вирішення інших питань у сфері житлово-комунального господарства.
IV.Структура відділу
4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади за розпорядженням міського голови. Начальник відділу підпорядковується безпосередньо заступнику міського голови з питань ЖКГ та міському голові.
4.2.Структура, чисельність працівників відділу затверджується відповідно до законодавства.
4.3.Працівники відділу призначаються і звільняються з посади розпорядженням міського голови.
4.4. На посаду начальника відділу, спеціалістів, призначаються особи з відповідним рівнем кваліфікації згідно з Довідником типових професійно-кваліфікованих характеристик посад державних службовців.
V. Взаємодія із іншими структурними підрозділами
5.1.Відділ взаємодіє з іншими управліннями, відділами та службами виконавчого комітету міської ради та підприємствами, установами та організаціям, а також підпорядкованими комунальними підприємствами.
Секретар міської ради Н.І.Датко
Додаток №2
до рішення міської ради
№ 10-Х-УІІ від 08.04.2016 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ ведення Єдиного демографічного реєстру населення у місті Фастові
про відділ ведення Єдиного демографічного реєстру населення у місті Фастові
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення (далі-відділ) є виконавчим органом Фастівської міської ради, утворюється міською радою. Відділ є підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядковується виконавчому комітету Фастівської міської ради, міському голові та керуючому справами виконкому.
1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Фастівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, що регулюють повноваження у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста, а також цим Положенням.
1.3.Відділ не є юридичною особою. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету. Головним розпорядником коштів щодо утримання відділу є виконавчий комітет Фастівської міської ради. Відділ володіє та користується закріпленим майном в межах, визначених законодавством України. Штатний розпис відділу затверджує міський голова.
1.4.Відділ взаємодіє з усіма відділами, секторами, управліннями, службами міської ради, з об’єднаннями громадян, а також з підприємствами, установами, організаціями міста при вирішенні питань, які відносяться до компетенції відділу.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1.Основними завданнями відділу є:
1) Забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста.
2) Ведення єдиного Державного демографічного реєстру населення .
3) Вдосконалення системи у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста.
4) Розробка та впровадження заходів для скорочення термінів та спрощення механізмів реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста.
2.2.Відділ при виконанні покладених на нього функцій співпрацює з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та виконавчими органами, утвореними міською радою, підприємствами, організаціями, установами, об'єднаннями громадян.
3. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
3. 1. Відділ здійснює :
1) здійснює формування та ведення Реєстру територіальної громади;
2) Ведення реєстраційного обліку
3) Реєстрацію місця проживання особи
4) Зняття з реєстрації місця проживання особи
5) Реєстрацію місця перебування особи
6) Зняття з реєстрації місця перебування особи
7) Перереєстрацію місця проживання або місця перебування особи
8) Скасування реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи
9) Надання відомостей про реєстрацію місця проживання/перебування особи
10) Здійснення передачі інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру;
11) Внесення пропозиції щодо забезпечення формування державної політики у сфері реєстрації фізичних осіб та бере участь у розробленні проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері реєстрації фізичних осіб.
3.2 Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:
1) готує проекти розпорядчих актів міської ради, виконавчого комітету та міського голови в межах своїх повноважень;
2)проводить та бере участь у роботі комісій, нарад, семінарів з питань, віднесених до основних завдань та функцій, визначених цим Положенням;
3) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
4) забезпечує, у межах своїх повноважень, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки та реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
5) готує для висвітлення в засобах масової інформації довідки про роботу відділу;
6) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
7) веде прийом громадян та розглядає, в установленому законодавством порядку, звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
8) виконує інші функції та, передбачені чинним законодавством, повноваження, пов’язані з виконанням основних завдань.
4. ПРАВА
4.1.Відділ, відповідно до покладених завдань і функцій, має право:
1) одержувати, в межах повноважень, від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ й організацій документи та інші інформаційні та довідкові матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) одержувати від підприємств, установ, організацій, виконавчих органів міської ради необхідну інформацію для виконання передбачених цим Положенням завдань та функцій;
3) залучати спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівництвом) для розгляду питань, що належать до їх компетенції;
4) скликати, в установленому порядку, наради з питань, що належать до його компетенції;
5) вносити міському голові пропозиції щодо вдосконалення роботи з питань, що належать до компетенції відділу;
6) вносити на розгляд міської ради проекти рішень з питань, що віднесені до компетенції відділу.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
5.1.Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою відповідно до чинного законодавства.
5.2.На посаду начальника відділу призначається особа з повною вищою освітою відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування не менше 1 року, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років.
5.3.Діяльність відділу здійснюється на основі Положення про відділ, яке затверджується відповідно до чинного законодавства.
5.4.Начальник відділу, відповідно до покладених на нього обов’язків:
1) здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ функцій та завдань;
2) визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу та контролює їх виконання, аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності відділу, підвищення професійного рівня і ділової кваліфікації працівників, складає та подає на затвердження Положення про відділ, посадові інструкції працівників відділу;
3) забезпечує взаємодію відділу з іншими виконавчими органами міської ради;
4) забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього розпорядку, трудової і виконавської дисципліни, ділового етикету, правил і норм охорони праці;
5) координує роботу відділу з іншими відділами, службами виконавчого комітету та управліннями міської ради;
6) підписує та візує документи в межах своєї компетенції;
7) бере участь в роботі сесій міської ради, в засіданнях виконавчого комітету та інших заходах, що проводяться міською радою та виконавчим комітетом;
8) бере участь у роботі конкурсної комісії з відбору кандидатів для призначення на вакантні посади відділу;
9) вносить пропозиції щодо просування по службі працівників відділу, їх заохочення;
10) забезпечує підготовку проектів рішень Фастівської міської ради та виконавчого комітету, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів;
11) здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також покладених на нього завдань окремими рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.
5.5.Працівники відділу зобов’язані дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, сумлінно і вчасно виконувати доручення начальника відділу та посадові обов’язки згідно з посадовою інструкцією та несуть відповідальність за несвоєчасне виконання обов’язків, передбачених цим Положенням, посадовими інструкціями в порядку, визначеному чинним законодавством.
5.6.Начальник відділу несе відповідальність за:
1) несвоєчасне і неякісне виконання, визначених для відділу завдань і функцій, передбачених чинними нормативами, цим Положенням та Посадовою інструкцією, оперативних доручень і вказівок керівництва Фастівської міської ради та виконавчого комітету;
2) несвоєчасне і недостовірне надання інформацій та звітів, що належать до компетенції відділу;
3) дотримання вимог цього Положення, використання наданих прав;
4) порушення правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, норм етики та поведінки посадової особи органу місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних із прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням;
5) порушення правил та норм з питань охорони праці та пожежної безпеки.
5.7.Загальна чисельність і фонд оплати праці відділу затверджується міською радою, штатний розпис - міським головою.
5.8.Відділ забезпечується приміщеннями, телефонним зв'язком, засобами комп'ютерної техніки та оргтехніки, доступом до мережі Інтернет для здійснення повноважень, відповідно обладнаними місцями для зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами з питань ведення діловодства та організаційної роботи в органах місцевого самоврядування.
5.9.Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у встановленому законом порядку.
5.10.Ліквідація та реорганізація відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до чинного законодавства України.
6.Графік роботи відділу
Час прийому суб’єктів звернень у відділу становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через відділ. Відділом не рідше ніж два дні на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години.
Секретар міської ради Н.І. Датко
Додаток до
положення
ГРАФІК РОБОТИ
відділу ведення Єдиного демографічного реєстру населення
Понеділок 8-00 – 17-00
Вівторок 8-00 – 20-00
Середа 8-00 - 17-00
Четвер 8-00 - 20-00
П’ятниця 8-00 – 17-00
Субота 8-00 – 15- 00
Неділя вихідний день
ГОДИНИ ПРИЙОМУ
відділу ведення Єдиного демографічного реєстру населення
Понеділок 8-00 – 15-00
Вівторок 09-00 – 20-00
Середа 8-00 - 15-00
Четвер 09-00 - 20-00
П’ятниця 8-00 – 15-00
Субота 8-00 – 15- 00
Неділя вихідний день
Секретар міської ради Н.І. Датко
Додаток №2
до рішення міської ради
№ 10-Х-УІІ від 08.04.2016 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень виконавчого комітету Фастівської міської ради
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі-відділ) є виконавчим органом Фастівської міської ради, утворюється міською радою. Відділ є підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядковується виконавчому комітету Фастівської міської ради, міському голові та керуючому справами виконкому.
2.У своїй діяльності відділ керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Фастівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, що регулюють повноваження у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців, у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста, а також цим Положенням.
3.Відділ не є юридичною особою. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету. Головним розпорядником коштів щодо утримання відділу є виконавчий комітет Фастівської міської ради. Відділ володіє та користується закріпленим майном в межах, визначених законодавством України. Штатний розпис відділу затверджує міський голова.
4.Відділ взаємодіє з усіма відділами, секторами, управліннями, службами міської ради, з об’єднаннями громадян, а також з підприємствами, установами, організаціями міста при вирішенні питань, які відносяться до компетенції відділу.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1.Основними завданнями відділу є:
1) Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2). Ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3). Вдосконалення системи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
4). Розробка та впровадження заходів для скорочення термінів та спрощення механізмів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2.2.Відділ при виконанні покладених на нього функцій співпрацює з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та виконавчими органами, утвореними міською радою, підприємствами, організаціями, установами, об'єднаннями громадян.
3. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
1.Відділ здійснює державну реєстрацію юридичних, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень
2.У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розміщене на території України, та обтяжень таких прав відділ:
1) проводить державну реєстрацію прав;
2) здійснює ведення Державного реєстру прав;
3) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;
4) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;
5) запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав до 1 січня 2013 року, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не подані заявником;
6) під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
7) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;
8) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав;
9) виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);
10) формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
11) формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі;
12) здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством.
3. У сфері державної реєстрації всіх юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців відділ:
1) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;
2) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;
3) проводить реєстраційні дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;
4) веде Єдиний державний реєстр;
5)формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційні справи;
6) здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством.
5. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:
1) готує проекти розпорядчих актів міської ради, виконавчого комітету та міського голови в межах своїх повноважень;
2)проводить та бере участь у роботі комісій, нарад, семінарів з питань, віднесених до основних завдань та функцій, визначених цим Положенням;
3) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
4) забезпечує, у межах своїх повноважень, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки та реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
5) готує для висвітлення в засобах масової інформації довідки про роботу відділу;
6) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
7) веде прийом громадян та розглядає, в установленому законодавством порядку, звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
8) виконує інші функції та, передбачені чинним законодавством, повноваження, пов’язані з виконанням основних завдань.
4. ПРАВА
4.1.Відділ, відповідно до покладених завдань і функцій, має право:
1) одержувати, в межах повноважень, від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ й організацій документи та інші інформаційні та довідкові матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) одержувати від підприємств, установ, організацій, виконавчих органів міської ради необхідну інформацію для виконання передбачених цим Положенням завдань та функцій;
3) залучати спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівництвом) для розгляду питань, що належать до їх компетенції;
4) скликати, в установленому порядку, наради з питань, що належать до його компетенції;
5) вносити міському голові пропозиції щодо вдосконалення роботи з питань, що належать до компетенції відділу;
5) вносити міському голові пропозиції щодо вдосконалення роботи з питань, що належать до компетенції відділу;
6) вносити на розгляд міської ради проекти рішень з питань, що віднесені до компетенції відділу.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
5.1.Відділ очолює начальник-державний реєстратор (далі-начальник), який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою відповідно до чинного законодавства.
5.2.На посаду начальника відділу призначається особа з повною вищою освітою відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування не менше 1 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років.
5.3.Діяльність відділу здійснюється на основі Положення про відділ, яке затверджується відповідно до чинного законодавства.
5.4.Начальник відділу, відповідно до покладених на нього обов’язків:
1) здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ функцій та завдань;
2) визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу та контролює їх виконання, аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності відділу, підвищення професійного рівня і ділової кваліфікації працівників, складає та подає на затвердження Положення про відділ, посадові інструкції працівників відділу;
3) забезпечує взаємодію відділу з іншими виконавчими органами міської ради;
4) забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього розпорядку, трудової і виконавської дисципліни, ділового етикету, правил і норм охорони праці;
5) координує роботу відділу з іншими відділами, службами виконавчого комітету та управліннями міської ради;
6) підписує та візує документи в межах своєї компетенції;
7) бере участь в роботі сесій міської ради, в засіданнях виконавчого комітету та інших заходах, що проводяться міською радою та виконавчим комітетом;
8) бере участь у роботі конкурсної комісії з відбору кандидатів для призначення на вакантні посади відділу;
9) вносить пропозиції щодо просування по службі працівників відділу, їх заохочення;
10) забезпечує підготовку проектів рішень Фастівської міської ради та виконавчого комітету, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів;
11) здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також покладених на нього завдань окремими рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.
5.5.Працівники відділу зобов’язані дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, сумлінно і вчасно виконувати доручення начальника відділу та посадові обов’язки згідно з посадовою інструкцією та несуть відповідальність за несвоєчасне виконання обов’язків, передбачених цим Положенням, посадовими інструкціями в порядку, визначеному чинним законодавством.
5.6.Начальник відділу несе відповідальність за:
1) несвоєчасне і неякісне виконання, визначених для відділу завдань і функцій, передбачених чинними нормативами, цим Положенням та Посадовою інструкцією, оперативних доручень і вказівок керівництва Фастівської міської ради та виконавчого комітету;
2) несвоєчасне і недостовірне надання інформацій та звітів, що належать до компетенції відділу;
3) дотримання вимог цього Положення, використання наданих прав;
4) порушення правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, норм етики та поведінки посадової особи органу місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних із прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням;
5) порушення правил та норм з питань охорони праці та пожежної безпеки.
5.7.Загальна чисельність і фонд оплати праці відділу затверджується міською радою, штатний розпис - міським головою.
5.8.Відділ забезпечується приміщеннями, телефонним зв'язком, засобами комп'ютерної техніки та оргтехніки, доступом до мережі Інтернет для здійснення повноважень, відповідно обладнаними місцями для зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами з питань ведення діловодства та організаційної роботи в органах місцевого самоврядування.
5.9.Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у встановленому законом порядку.
5.10.Ліквідація та реорганізація відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до чинного законодавства України.
Секретар міської ради Н.І. Датко
Додаток №2
до рішення міської ради
№ 10-Х-УІІ від 08.04.2016 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Фастівської міської ради
I.Загальні положення
1.1. Відділ ведення Державного реєстру виборців є структурним підрозділом виконавчого комітету Фастівської міської ради , який утворюється міською радою, їй підзвітний та підконтрольний і підпорядковується виконавчому комітету міської ради та міському голові.
1.2. Відділ ведення Реєстру у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії, рішеннями Київської обласної та Фастівської міської рад, розпорядженнями голови Київської облдержадміністрації, регіонального органу адміністрування Державного реєстру виборців, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
1.3. Положення про відділ затверджується міською радою за поданням
першого заступника міського голови.
ІІ. Основні завдання
2. Основними завданнями відділу ведення Реєстру є:
- ведення Державного реєстру виборців, до якого заносяться відомості про громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України і проживають або перебувають на території міста, а також про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають за межами України;
- складання та уточнення списків виборців для проведення виборів і референдумів.
ІІІ. Функції
3. Відділ ведення Реєстру відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. забезпечує ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно – правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій:
- внесення запису про виборця до бази даних Реєстру;
- внесення змін до персональних даних виборців, що містяться в базі даних Реєстру;
- знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України „Про Державний реєстр виборців” та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру;
3.2. веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру в порядку та за формою, встановленими розпорядником Реєстру;
3.3. забезпечує відповідно до законодавства захист Реєстру під час його ведення, в тому числі дотримання вимог функціонування комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі “Державний реєстр виборців”;
3.4. визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, округу з референдуму та номер виборчої дільниці, дільниці референдуму, до яких відноситься виборець;
3.5. в установленому законом порядку розглядає звернення громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю;
3.6. проводить у разі потреби перевірки відомостей про особу, зазначених у заяві про включення до Реєстру чи зміну її персональних даних, внесених до Реєстру;
3.7. надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру;
3.8. надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про внесення змін до його персональних даних, внесених до Реєстру;
3.9. надає на письмовий запит виборця, поданий у встановленому Законом порядку, відповідну інформацію з Реєстру;
3.10. здійснює періодичне поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру;
3.11. забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях, дільницях референдуму відповідно до законодавства;
3.12. здійснює відповідно до законодавства заходи щодо тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси;
3.13. виготовляє іменні запрошення виборцям на вибори чи референдуми у випадках, передбачених законодавством;
3.14. отримує від дільничних виборчих комісій відомомсті про зміни, внесені ними до уточнених списків виборців, для опрацювання в установленому Законом порядку;
3.15. проводить перевірку звернень політичних партій, розглядає запити виборчих комісій в установленому Законом порядку;
3.16. надає необхідну інформацію на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців;
3.17. надає в установленому Законом порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру ;
3.18. проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;
3.19. формує подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за наданими суб’єктами їх внесення відомостями;
3.20. здійснює облік виборчих дільниць, які існують на постійній основі;
3.21. вносить до Реєстру дані про номери і межі одномандатних, територіальних виборчих округів після отримання від територіальних виборчих комісій рішення про утворення таких округів;
3.22. передає до Центральної виборчої комісії зміст рішень та повідомлення виборчих комісій у передбачених законодавством випадках;
3.23. здійснює налаштування та супроводження програмного і технічного забезпечення Реєстру;
3.24. здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
ІV. Права
4.1.Відділ ведення Реєстру має право одержувати в установленому порядку від виборців, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, виборчих комісій, комісій референдуму, закладів, установ та організацій, їх посадових осіб інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4.2. Відділ ведення Реєстру має право брати участь у нарадах та інших заходах
з питань ведення Реєстру та зобов’язаний скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.
4.3. Покладення на відділ ведення Державного реєстру виборців завдань, не передбачених цим Положенням і таких, що виходять за межі його компетенції, не допускається.
V. Відповідальність
5.1. Відділу ведення Реєстру заборонено збирати, вносити до Реєстру та зберігати в базі даних Реєстру відомості (персональні дані виборців), не передбачені Законом України „Про Державний реєстр виборців”.
5.2. Відділ ведення Реєстру несе відповідальність за неякісне та несвоєчасне виконання посадових обов’язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав.
5.3. За порушення захисту Реєстру, несанкціонований доступ або зловживання доступом до Реєстру, порушення цілісності Реєстру, спотворення або незаконне знищення персональних даних Реєстру, незаконне копіювання бази даних Реєстру або її частини настає юридична відповідальність в установленому Законом порядку.
5.4.До робочих приміщень відділу ведення Реєстру застосовується режим, встановлений для приміщень з обмеженим доступом. Перелік осіб, які мають право доступу до цих приміщень, визначається начальником відділу та затверджується міським головою.
VI. Керівництво
6.1. Відділ ведення Державного реєстру виборців підпорядковується виконавчому комітету міскої ради та міському голові.
6.2. Координацію діяльності відділу ведення Реєстру здійснює перший
заступник міського голови.
6.3. Чисельність працівників відділу визначається відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів Українивід 18 липня 2007 року №943 “Деякі питання утворення органів (відділів) ведення та регіональних органів (відділів) адміністрування Державного реєстру виборців”.
6.4. Відділ ведення Реєстру має власну печатку та бланк.
6.4. Відділ ведення Реєстру очолює начальник, який має вищу освіту за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра та стаж роботи за фахом на державній службі не менше як три роки на посаді не нижчій ніж посада головного спеціаліста чи має практичний досвід роботи, аналогічної функціям, покладеним на цей відділ, на керівних посадах не менше як п’ять років. У разі відсутності начальника його обов’язки виконує головний спеціаліст. Начальник відділу ведення Реєстру призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
6.5. Начальник відділу ведення Реєстру:
- забезпечує виконання Закону України „Про Державний реєстр виборців”, законів України про вибори та референдуми з питань, що стосуються діяльності відділу на території м. Фастів;
- здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
- розподіляє обов’язки між працівниками відділу та розробляє посадові інструкції;
- вносить на розгляд керівництва міськвиконкому пропозиції щодо структури та штатного розпису відділу, контролює виконання завдань, забезпечує дотримання ними правил внутрішнього розпорядку , трудової і виконавської дисципліни;
- видає накази у випадках та в порядку, визначених Законом України „Про Державний реєстр виборців”, організовує і контролює їх виконання;
- координує взаємодію відділу з закладами , установами та організаціями з питань поновлення та уточнення персональних даних Реєстру відповідно до законодавства;
- забезпечує в межах своїх повноважень зберігання інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства;
- вносить у встановленому порядку пропозиції щодо фінансового забезпечення роботи відділу ведення Реєстру;
- підписує документи, визначені Законом України „Про Державний реєстр виборців”, що скріплюються печаткою відділу ведення Реєстру виконавчого комітету міської ради;
- вносить в установленому порядку пропозиції стосовно притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні Закону України „Про Державний реєстр виборців”;
- забезпечує в установленому законом порядку представництво інтересів відділу ведення Реєстру в судах, у державних установах та громадських організаціях з питань, що пов’язані з діяльністю відділу;
- виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та Положенням про відділ.
6.6. Начальник відділу ведення Реєстру повинен знати Конституцію України, закони України та підзаконні акти щодо складання списків виборців, нормативні документи, що стосуються державної служби та діяльності органів місцевого самоврядування.
6.7. Працівники відділу ведення Реєстру призначаються на посаду та
звільняються з посади міським головою за поданням начальника відділу.
Службові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються заступником міського голови за поданням начальника відділу.
6.8. На посаду головного спеціаліста відділу ведення Реєстру призначається особа, яка має вищу освіту за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра за спеціальністю, пов’язаною, як правило з інформаційними технологіями, та стаж роботи за фахом не менше як один рік або практичний досвід автоматизованої обробки інформації.
VІI. Взаємодія з іншими структурними підрозділами
7.1. Відділ ведення Реєстру взаємодіє у процесі виконання покладених на нього завдань із територіальними органами центральних органів виконавчої влади, відділами та управліннями міськвиконкому, виборчими комісіями, комісіями референдуму, а також закладами, установами та організаціями всіх форм власності, об’єднаннями громадян і окремими громадянами.
Секретар міської ради Н.І.Датко
Примітка: Положення розроблено на підставі постанови ЦВК від 26 лютого 2016 року № 58 «Питання діяльності органу (відділу) ведення Державного реєстру виборців та регіонального органу (відділу) адміністрування Державного реєстру виборців»
Теги: Рішення міської ради