Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження порядку відбору та направлення дітей міста Фастова до закладів відпочинку та оздоровлення
Пт, 29/04/2016 - 07:20 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 22.04.2016 №152
м. Фастів
Про затвердження порядку відбору
та направлення дітей міста Фастова
до закладів відпочинку та оздоровлення
Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», ст.40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” , на виконання розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 11.03.2016 року № 70 «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей Київської області»,рішення сесії Фастівської міської ради № 3-LXV-V від 20.05.2010 року «Про затвердження Фастівської міської Комплексної програми подолання дитячої бездоглядності, підтримки сімей з дітьми, та реформування інтернатного закладу для дітей «Назустріч дітям» на 2010-2017 роки», з метою забезпечення повноцінного і якісного оздоровлення, відпочинку у 2016 році виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити Порядок підбору та направлення дітей міста Фастова до закладів відпочинку та оздоровлення, згідно з додатком 1.
2. Затвердити Перелік документів для отримання путівки до закладів відпочинку та оздоровлення, згідно з додатком 2.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Давиденко О.П.
Міський голова М. В. Нетяжук
Керуючий справами
виконкому Л. О. Тхоржевська
Заступник міського голови О.П. Давиденко
Подання:
В.о. начальника служби у
справах дітей та сім`ї О.М. Мазуренко
Начальник юридичного відділу А. В. Мельниченко
Додаток № 1 до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
від _______ № ______
Порядок підбору та направлення дітей міста Фастова
до закладів відпочинку та оздоровлення
1. Направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до закладів оздоровлення та відпочинку здійснюється з метою удосконалення організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей та належного контролю за збереженням життя і здоров’я дітей, під час перевезення організованих груп.
2. До закладів оздоровлення та відпочинку направляються діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, віком від 7 до 18 років (перебувають самостійно) на підставі поданих заяв від їх батьків, з урахуванням дати їх подання.
Категорії дітей, які направляються на відпочинок та оздоровлення віком від 7 до 18 років:
діти-сироти,
діти, позбавлені батьківського піклування,
діти осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту",
діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції,
діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту,
діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи,
бездоглядні та безпритульні діти, діти-інваліди;
діти, потерпілі від наслідків Чорнобильської катастрофи,
діти, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; діти з багатодітних і малозабезпечених сімей;
діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов'язків;
діти, які перебувають на диспансерному обліку;
талановиті та обдаровані діти - переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінники навчання,
лідери дитячих громадських організацій;
дитячі творчі колективи та спортивні команди,
3. Підбір та направлення дітей до закладів оздоровлення та відпочинку, путівки до яких закуповуються за рахунок виділених в установленому порядку коштів з міського бюджету, державного бюджету, позабюджетних фондів, а також добровільних внесків юридичних і фізичних осіб та інших джерел, не заборонених законодавством, здійснюється службою у справах дітей та сім’ї Фастівської міської ради (далі – Служба).
4. Відбір дітей на оздоровлення та відпочинок здійснюється Службою відповідно до категорій дітей, зазначених у пункті 2 цього Порядку, на підставі поданих заяв та документів, що підтверджують категорію дитини (додаток 2 до рішення).
5. За рахунок коштів державного, обласного та місцевого бюджетів дитина має право на забезпечення путівкою до закладів оздоровлення та відпочинку лише один раз на рік .Списки дітей, які направляються до закладів оздоровлення та відпочинку іншими підрозділами, погоджуються із Службою.
6. Перед відправленням діти, яким надається путівка, повинні пройти медичний огляд у встановленому законодавством порядку та отримати медичну довідку.
Батьки дитини (особи, які їх замінюють) дають письмову згоду на проведення в закладах оздоровлення та відпочинку необхідних діагностичних, лікувальних процедур у разі захворювання дитини та згоду на внесення і використання персональних даних дитини в базу даних відповідного закладу (якщо цього вимагає заклад).
7. Для направлення до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку формується група дітей, її склад затверджується не пізніше, як за два дні до від'їзду.
8. Перевезення групи дітей на оздоровлення до закладів оздоровлення та відпочинку та їх повернення у зворотному напрямку організовує Служба, у встановленому законодавством порядку.
9. Проїзд дітей до закладів оздоровлення та відпочинку проводиться організовано, групами. З метою належного контролю за збереженням життя і здоров’я дітей, під час перевезення організованих груп дітей до таборів наказом по Службі призначаються супроводжуючі, які проходять інструктаж з питань збереження життя і здоров’я дітей при організації оздоровлення дітей. Особи, які супроводжують дітей, повинні мати досвід роботи з дітьми.
10.Кожна група до 15 дітей забезпечується особою, яка їх супроводжує. На кожну групу від 30 до 45 дітей додатково призначається один медичний працівник.
11.Особи, які супроводжують дітей під час їх перевезення до або з місця оздоровлення та відпочинку, несуть персональну відповідальність за життя і здоров'я дітей до передачі їх працівникам відповідного дитячого закладу оздоровлення та відпочинку чи батькам або іншим законним представникам.
12.Витрати на проїзд дітей до закладів оздоровлення та відпочинку здійснюється за рахунок коштів батьків (осіб, які їх замінюють), а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
13.Після затвердження списків дітей, які направляються до закладів оздоровлення та відпочинку супроводжуючі проводять збори батьків (осіб, які їх замінюють) з організаційних питань, зокрема з організації проїзду, перебування дітей в закладах оздоровлення та відпочинку тощо.
14. За 5 днів до заїзду групи дітей на оздоровлення Служба повідомляє адміністрацію закладу оздоровлення та відпочинку про кількість дітей, час і дату приїзду та від’їзду групи.
15. Дітям, їх батькам (особам, які їх замінюють), путівки на руки не видаються.
16.Заклад оздоровлення та відпочинку у день прибуття дітей повідомляє Службу про їх фактичну кількість.
17.У разі неприбуття дитини на оздоровлення та відпочинок (хвороба дитини, обставини непереборної сили тощо), у триденний термін Служба вживає заходів щодо направлення іншої дитини.
18.Батьки (особи, які їх замінюють) не мають права забрати дитину із закладу оздоровлення та відпочинку достроково (без поважних причин) без погодження із Службою.
19.Служба в 10-денний термін після закінчення оздоровчої або відпочинкової зміни подає до бухгалтерії фінансовий звіт про використання путівок на організацію оздоровлення дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевська
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Фастівської міської ради
від року №
Перелік документів для отримання путівки до закладів відпочинку та оздоровлення
Категорія
|
Перелік документів
|
1
|
2
|
Діти-сироти
|
1. Заява від опікуна (піклувальника)
2. Свідоцтво про народження (копія)
3. Довідка з місця навчання
4. Рішення про призначення опікуна (копія)
5. Ксерокопія паспорта опікуна (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Діти, позбавлені батьківського піклування
|
1. Заява від опікуна (піклувальника)
2. Свідоцтво про народження (копія)
3. Довідка з місця навчання
4. Рішення про призначення опікуна (копія)
5. Ксерокопія паспорта опікуна (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Діти-інваліди
(направляються в разі відсутності медичних протипоказань та здатності до самообслуговування)
|
1. Заява від батьків
2. Свідоцтво про народження дитини (копія)
3. Довідка з місця навчання
4. Посвідчення дитини - інваліда (копія)
5. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Діти з багатодітних сімей
|
1. Заява від батьків
2. Свідоцтво про народження дитини (копія)
3. Посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї (копія)
4. Довідка з місця навчання
5. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Діти з малозабезпе-чених сімей
|
1. Заява від батьків
2. Свідоцтво про народження дитини (копія)
3. Довідка з управління соціального захисту про отримання державної соціальної допомоги по малозабезпеченості
4. Довідка з місця навчання
5. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків
|
1. Заява від батьків
2. Свідоцтво про народження дитини (копія)
3. Довідка з місця навчання
4. Свідоцтво про смерть одного з батьків або документ, який підтверджує належність дитини до зазначеної категорії (копія)
5. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Діти, які перебувають на диспансерному обліку
|
1. Заява від батьків
2. Свідоцтво про народження дитини (копія)
3. Довідка з місця навчання
4. Медична довідка, яка підтверджує перебування дитини на диспансерному обліку
5. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Талановиті та
обдаровані діти
|
1. Заява від батьків
2. Свідоцтво про народження дитини (копія)
3. Довідка з місця навчання
4. Ксерокопія відповідного посвідчення, диплома, грамоти тощо про присвоєння звання переможця (1-3 місце) міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, отримана упродовж останніх 2 років, завірена печаткою та підписом керівника закладу, в якому займається дитина
5. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Відмінники навчання
|
1. Заява від батьків
2. Свідоцтво про народження дитини (копія)
3. Довідка з місця навчання
4. Ксерокопія похвального листа та табеля успішності за останні 2 роки завірена печаткою та підписом керівника навчального закладу
5. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Діти, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф
|
1.Заява від батьків
2.Свідоцтво про народження дитини (копія)
3.Довідка з місця навчання
4. Документ, який підтверджує належність дитини до зазначеної категорії (копія)
5. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Бездоглядні та безпритульні діти
|
1. Лист – клопотання від служби у справах дітей про належність дитини до зазначеної категорії
2. Свідоцтво про народження дитини (копія)
3. Довідка з місця навчання
|
Діти демобілізованих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції
|
6. Заява від батьків
7. Свідоцтво про народження (копія)
8. Довідка з місця навчання
9. Копія військового квитка з відміткою про демобілізацію та копія документу, що засвідчує проходження військової служби в зоні АТО.
10.Копія посвідчення учасника бойових дій (у разі наявності)
11.Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Діти учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичній операції
|
1. Заява від батьків
2. Свідоцтво про народження (копія)
3. Довідка з місця навчання
4. Копія військового квитка з відміткою про проходження військової служби в зоні АТО або копія документу, що засвідчує проходження військової служби в зоні АТО
5. Копія посвідчення учасника бойових дій.
6. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Діти, один з батьків яких мобілізований та є учасником антитерористичної операції
|
1. Заява від батьків
2. Свідоцтво про народження (копія)
3. Довідка з місця навчання
4. Копія військового квитка з відміткою про проходження військової служби в зоні АТО або копія документу, що засвідчує проходження військової служби в зоні АТО
5. Ксерокопія паспорта одного з батьків (1, 2, 10 та місце проживання)
|
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому