Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватись КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» та тарифів на них
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 24.05.2016 № 278
м. Фастів
Про затвердження Переліку
платних послуг, які можуть надаватись
КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня»
та тарифів на них
Розглянувши звернення головного лікаря КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня», щодо затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватись КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» та тарифів на них, відповідно до ст. 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160 – IV, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р.№1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти» (із змінами та доповненнями) та керуючись п.п. 2, п. «а», ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет
ВИРІШИВ:
1. Затвердити перелік платних медичних послуг, які надаються Комунальним закладом Фастівської міської ради «Фастівська міська лікарня» (додаток № 1).
2. Забезпечити надання платних послуг безоплатно пільговим категоріям громадян та громадянам, які користуються правом на оплату послуг у розмірі 50 % (згідно додатку № 2).
3. Головному лікарю КЗ ФМР Фастівської міської лікарні:
3.1. організацію надання платних послуг здійснювати відповідно до чинного законодавства.
3.2. довести перелік платних медичних послуг та перелік пільгових категорій населення по наданню платних послуг до відома населення міста Фастова в засобах масової інформації, на території міської лікарні (приміщення поліклініки, відділень лікарні та ін.).
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови О.П.Давиденко.
Міський голова М.В. Нетяжук
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Від 24.05.2016№ 278
Перелік платних послуг, які можуть надаватись
КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» та тарифів на них
Найменування послуги
|
Одиниця виміру
|
Вартість без ПДВ,грн.
|
Профогляди
|
|
|
Особи пов'язані з безпекою руху (Наказ №240 чоловіки)
|
профогляд
|
273,32
|
Особи пов'язані з безпекою руху (Наказ №240 жінки)
|
профогляд
|
264,10
|
Особи пов'язані зі шкідливими умовами праці (Наказ №246 чоловіки)
|
профогляд
|
236,80
|
Особи пов'язані зі шкідливими умовами праці (Наказ №246 жінки)
|
профогляд
|
252,40
|
Дикретоване населення (Наказ№280) 1 раз в рік
|
профогляд
|
164,30
|
Дикретоване населення (Наказ№280) 2 рази в рік
|
профогляд
|
57,90
|
Передрейсовий медичний огляд згідно наказу № 351(комплексно)
|
профогляд
|
9,50
|
Прийом на роботу
|
профогляд
|
191,00
|
Медичні послуги при вступі до навчальних закладів
|
профогляд
|
170,50
|
Медичний огляд водіїв ( кандидатів у водії )
|
профогляд
|
128,50
|
Профогляд терапевтом вищої категорії
|
профогляд
|
7,60
|
Профогляд офтальмологом вищої категорії
|
профогляд
|
4,20
|
Профогляд отоларингологом вищої категорії
|
профогляд
|
6,30
|
Профогляд акушером-гінекологом першої категорії
|
профогляд
|
15,60
|
Профогляд хірургом вищої категорії
|
профогляд
|
4,10
|
Профогляд невропатологом вищої категорії
|
профогляд
|
7,10
|
Профогляд дерматовенерологом вищої категорії
|
профогляд
|
7,20
|
Профогляд стоматологом першої категорії
|
профогляд
|
7,80
|
Профогляд фтизіатром вищої категорії
|
профогляд
|
14,70
|
Профогляд онкологом без категорії
|
профогляд
|
10,30
|
Функціональна діагностика
|
|
|
ЕКГ-дослідження у 12 відведеннях, яке проводиться в кабінеті
|
дослідження
|
20,50
|
Спірографія з функціональними пробами та визначенням легеневих об'ємів та функціональними пробами з ручною обробкою отриманих показників
|
дослідження
|
53,30
|
Реоенцефалографія з комп'ютерним аналізом у спокої
|
дослідження
|
60,20
|
Рентгенологічні дослідження
|
|
|
Флюорографія органів грудної клітини в боковій або прямій передній проекції
|
дослідження
|
23,90
|
Рентгенографія периферійних відділів кістяка та хребта в одній проекції
|
дослідження
|
34,00
|
у двох проекціях
|
дослідження
|
48,00
|
Рентгенографія черепа у двох проекціях
|
дослідження
|
45,00
|
Рентгенографія колоносових пазух
|
дослідження
|
35,00
|
Рентгенографія висково-щелепного суглоба
|
дослідження
|
35,00
|
Рентгенографія нижньої щелепи
|
дослідження
|
35,00
|
Рентгенографія кісток носа
|
дослідження
|
35,00
|
Рентгенографія зубів
|
дослідження
|
20,00
|
Рентгенографія скроневої кістки
|
дослідження
|
35,00
|
Рентгенографія ключиці
|
дослідження
|
35,00
|
Рентгенографія ребер із аутокомпресією під час дихання
|
дослідження
|
38,00
|
Рентгенографія грудини з компресією під час дихання
|
дослідження
|
38,00
|
Рентгенографія грудного відділу хребта з компресійним поясом під час дихання
|
дослідження
|
48,00
|
Рентгенографія кісток таза
|
дослідження
|
38,00
|
Рентгенографія м'яких тканин
|
дослідження
|
38,00
|
Ультразвукові дослідження
|
|
|
Дослідження ультразвукове комплексне для чоловіків: нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+передміхурова залоза
|
дослідження
|
62,00
|
нирки+надниркові залози
|
дослідження
|
30,00
|
сечовий міхур з визначенням залишкової сечі
|
дослідження
|
20,00
|
передміхурова залоза
|
дослідження
|
20,00
|
Дослідження ультразвукове комплексне для жінок: нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+матка+яєчники
|
дослідження
|
60,00
|
матка+яєчники
|
дослідження
|
45,00
|
матка при вагітності + пренальне обстеження стану плода
|
дослідження
|
60,00
|
Комплексно: печінка+жовч. міхур + жовчні протоки +підшл.залоза + селезінка
|
дослідження
|
56,00
|
печінка +жовчний міхур + жовчні протоки
|
дослідження
|
30,00
|
печінка
|
дослідження
|
20,00
|
жовчний міхур + жовчні протоки
|
дослідження
|
20,00
|
підшлункова залоза
|
дослідження
|
30,00
|
Дослідження ультразвукове щитоподібної залози
|
дослідження
|
28,90
|
Дослідження ультразвукове молочних залоз (з двох сторін)
|
дослідження
|
39,40
|
Ультразвукове дослідження екстракраніальних артеріальних судин шиї - сонні та хребтові артерії (дуплексне сканування)
|
дослідження
|
88,60
|
Ультразвукове дослідження периферичних артерій верхніх кінцівок (дуплексне сканування)
|
дослідження
|
79,40
|
Ультразвукове дослідження периферичних артерій нижніх кінцівок (дуплексне сканування)
|
дослідження
|
79,60
|
Ультразвукове дослідження периферичних вен нижніх кінцівок (дуплексне сканування)
|
дослідження
|
79,60
|
Ультразвукове дослідження поверхнево розташованих структур (одна ділянка) та кольорове/енергетичне доплерівське картування
|
дослідження
|
60,30
|
Ультразвукове дослідження кісток та суглобів просте у дорослих (одна анатомічна ділянка)
|
дослідження
|
41,50
|
Ультразвукове дослідження кісток та суглобів складне у дорослих (одна анатомічна ділянка)
|
дослідження
|
60,30
|
Ультразвукове дослідження кульшових суглобів у дітей першого року життя
|
дослідження
|
61,00
|
Ендоскопічні дослідження
|
|
|
Езофагогастродуоденоскопія діагностична для дорослих
|
дослідження
|
94,10
|
Офтальмологічні обстеження
|
|
|
Дослідження гостроти зору
|
дослідження
|
14,90
|
Периметрія оглядова (на білий колір)
|
дослідження
|
18,60
|
Визначення відчуття кольору за таблицями Рабкіна
|
дослідження
|
30,90
|
Отоларингологічні обстеження
|
|
|
Дослідження слуху методом тональної аудіометрії
|
дослідження
|
36,90
|
Процедури
|
|
|
Взяття матеріалу для бактеріологічного обстеження
|
процедура
|
4,30
|
Лабораторні , бактеріологічні дослідження
|
|
|
Підрахунок лейкоцитів в камері Горяєва
|
дослідження
|
4,20
|
Визначення ШОЕ
|
дослідження
|
2,00
|
Підрахунок ретикулоцитів (фарбування в пробірці - чи інше)
|
дослідження
|
13,10
|
Підрахунок еритроцитів в камері Горяєва
|
дослідження
|
5,70
|
Підрахунок еритроцитів з базофільною зернистістю або тільця Гейнца
|
дослідження
|
16,50
|
Підрахунок лейкоцитарної формули з описуванням морфології клітинних елементів крові
|
дослідження
|
13,00
|
Дослідження крові на коагулограму
|
дослідження
|
15,20
|
Визначення гематокриту
|
дослідження
|
15,20
|
Визначення діастази сечі
|
дослідження
|
9,90
|
Тімолова проба
|
дослідження
|
15,20
|
Підрахунок тромбоцитів в фарбованих мазках по Фоніо
|
дослідження
|
9,20
|
Визначення групи крові за системою АВО в капілярній крові
|
дослідження
|
9,90
|
Визначення резус-фактору в капілярній крові
|
дослідження
|
11,40
|
Серодіагностика сифілісу - реакція мікропреципітації
|
дослідження
|
8,00
|
Визначення кількості сечі, ії кольору, прозорості, наявності осаду, відносної вагомості, реакції (PH)
|
дослідження
|
4,10
|
Знаходження кетонових тіл в сечі - експрес-тест
|
дослідження
|
2,80
|
Знаходження глюкози в сечі експрес-тестом
|
дослідження
|
1,60
|
Мікроскопічне дослідження осаду сечі методом Нечипоренко (Амбурже, інші)
|
дослідження
|
9,90
|
Мікроскопічне дослідження осаду сечі при нормі
|
дослідження
|
5,10
|
Дослідження сечі по Зимницькому (8 порцій)
|
дослідження
|
6,60
|
Знаходження білку в сечі експрес-тестом
|
дослідження
|
1,60
|
Дослідження бактеріологічне на стафілокок позитивне
|
дослідження
|
37,30
|
Дослідження бактеріологічне на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою позитивне
|
дослідження
|
75,80
|
Цитоморфологічне дослідження мазка
|
дослідження
|
28,10
|
Гінекологічний мазок на ГН і флору
|
дослідження
|
19,90
|
Знаходження крові з допомогою бензидину та ін.
|
дослідження
|
2,00
|
Визначення активності аланінамінотрансферази на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
2,60
|
Визначення активності аспартатамінотрансферази на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
2,60
|
Визначення альбумінів на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
13,70
|
Визначення білірубіну загального на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
7,70
|
Визначення білірубіну загального на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
7,70
|
Визначення гемоглобіну на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
15,20
|
Визначення глюкози в капілярній крові на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
8,80
|
Визначення сечовини на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
7,00
|
Визначення креатиніну на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
8,30
|
Визначення загального білку на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
8,00
|
Визначення холестерину на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
9,40
|
Визначення С-реактивного білку на біохімічному аналізаторі BioChem SA
|
дослідження
|
4,70
|
Інші послуги
|
|
|
Динамометрія
|
дослідження
|
2,50
|
Вібраційна чутливість (палестезіометрія)
|
дослідження
|
8,30
|
Передрейсовий огляд водіїв та машиністів
|
огляд
|
1,40
|
Визначення концентрації парів алкоголю при видиху повітря методом "Алкотест-203"
|
дослідження
|
2,20
|
Оформлення запису в книзі передрейсових та післярейсових оглядів водіїв
|
послуга
|
0,80
|
Вимір артеріального тиску та пульсу (одноразово)
|
дослідження
|
4,30
|
Вимір температури
|
дослідження
|
0,80
|
Оформлення заключення медичного огляду головою комісії
|
послуга
|
13,20
|
Керуючий справами
виконавчого комітету Л.О. Тхоржевська
Заступник головного лікаря
з економічних питань А.В.Блейчик
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Від 24.05.2016№ 278
Перелікпільгових категорій громадян м.Фастовапо наданню платних послуг у КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня»
Медичні послуги надаються безоплатно наступним категоріям громадян:
- діти віком до трьох років;
- учасники бойових дій та інваліди війни відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
- особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені до категорій 1 та 2 відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
- неповнолітні діти померлих громадян, віднесених до категорій 1 та 2, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
- інваліди та особи, які отримують державну соціальну допомогу, призначену замість пенсії, відповідно до Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”;
- діти-інваліди відповідно до Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”;
- Медичні працівники.
50% розмір оплати:
- діти віком від трьох до шести років;
- інваліди I і II груп відповідно до Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”;
- ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ, ветерани податкової міліції, ветерани державної пожежної охорони, ветерани Державної кримінально-виконавчої служби, ветерани служби цивільного захисту, ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації відповідно до Закону України “Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист”;
- почесні донори України відповідно до Закону України “Про донорство крові та її компонентів” і громадяни України, нагороджені нагрудним знаком “Почесний донор СРСР”, відповідно до постанови Верховної Ради України від 23 червня 1995 р. № 240/95-ВР “Про введення в дію Закону України “Про донорство крові та її компонентів”
- діти з багатодітних сімей відповідно до Закону України “Про охорону дитинства”;
- особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені до категорії 3 відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
- учасники війни, особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, а також особи, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
- неповнолітні діти померлих громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 3, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;
Керуючий справами
виконавчого комітету Л.О. Тхоржевська
Заступник головного лікаря
з економічних питань А.В.Блейчик
Аналіз регуляторного впливу
проекту рішення виконавчого комітету міської ради
«Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватись КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» та тарифів на них»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання.
В зв’язку з реорганізацією ДЗ «Вузлова лікарня ст. Фастів ПЗЗ» у КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» виникла проблема затвердження вартості медичних послуг.
У зв’язку із змінами економічних умов, зростанням тарифів на енергоносії, комунальні послуги, зростання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та з метою раціонального використання бюджетних коштів, покращення результатів фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, виникла необхідність прийняття нових, обґрунтованих тарифів.
Тарифи на платні медичні послуги економічно обґрунтовуються та встановлюються виходячи з фактичних витрат на кожну послугу окремо.
Даний проект рішення підготовлений відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти» та ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Платні послуги, що надаються населенню, являються додатковими послугами міської лікарні і здійснюються окремо від основної діяльності згідно функціональних повноважень.
Кошти від надання платних послуг надходять на спеціальний фонд медичного закладу і використовуються на заходи пов’язані з організацією надання послуг, а також для відновлення матеріально-технічної бази.
2. Цілі регулювання.
Цілями прийняття зазначеного рішення є:
- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги, що надаються КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня»;
- сприяння збільшенню надходжень до спеціального фонду;
- покращення результатів фінансово-господарської діяльності лікарні.
Отримання власних надходжень до спеціального рахунку створить умови для Комунального закладу Фастівської міської ради «Фастівська міська лікарня» витрачати ці кошти на потреби, пов’язані з виконанням основних функцій лікарні, що не забезпечені (або частково забезпечені) асигнуваннями із загального фонду бюджету.
В умовах нестабільної економічної та соціальної ситуації кошти отриманні КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» є надзвичайно важливим підґрунтям для її діяльності.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей.
Альтернативи
|
Переваги
|
Недоліки
|
Залишення усього без змін
|
Відсутні
|
Дана альтернатива не є прийнятною. Оскільки це призведе до збереження надходжень до бюджету міста на попередньому рівні та буде сприяти погіршенню фінансового стану суб’єкта господарювання, через невідповідність існуючих розмірів плати за послуги розміру фактичних витрат.
|
Обраний спосіб регулювання
|
Зазначена альтернатива здатна забезпечити беззбитковість роботи КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня», надання якісних та своєчасних послуг, розширення сфери послуг .
|
Відсутні
|
Забезпечення закладу стовідсотковим бюджетним
фінансуванням.
|
Відсутні
|
Дана альтернатива не може бути прийнятою, у зв’язку з недостатнім бюджетним фінансуванням закладів охорони здоров’я.
|
Діюче законодавство не дозволяє врегулювати питання іншим шляхом.
Таким чином, єдиною дієвою альтернативою є прийняття рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.
Проектом рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватись КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» та тарифів на них» запроваджується встановлення вартості на послуги медичного характеру шляхом встановлення вартості медичних оглядів та лабораторних, діагностичних послуг, які надаються на платній основі КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня».
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
Цілі можуть бути досягнуті, оскільки проектом рішення пропонується встановити тарифи на платні послуги, що надаються КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» сприятиме: покращенню фінансово-економічного стану КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня», зменшенню навантаження загального фонду бюджету, приведення нормативно-правових актів виконкому Фастівської міської ради у відповідність із діючим законодавством.
Впровадження проекту рішення не потребує додаткових ресурсів із бюджету.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат.
У разі прийняття даного регуляторного акту можливі такі вигоди та витрати
Базові групи інтересів
|
Вигоди
|
Витрати
|
КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня»
|
- стабільна робота, покращення результатів фінансово-господарської діяльності
- збереження та покращення матеріально-технічного та санітарного стану закладу. Отримані кошти будуть спрямовані на удосконалення матеріально-технічної бази лікарні.
|
Відсутність можливості швидко змінювати рівень вартості у разі зростання вартості медикаментів та витратних матеріалів, зростання рівня мінімальної заробітної плати, зростання тарифів на комунальні послуги та інших витрат, що складають собівартість послуг.
|
Місцева влада
|
- дотримання вимог діючого законодавства стосовно процедури прийняття регуляторного акта;
- виконання повноважень наданих Урядом щодо державного регулювання цін/тарифів;
- зменшення витрат з бюджету на охорону здоров’я.
|
Процедура розробки регуляторного акту (витрати робочого часу спеціалістів на підготовку регуляторного акту).
|
Суб’єкти господарювання
|
- отримання платних медичних послуг за економічно обґрунтованими тарифами. - покращення рівня надання медичного обслуговування за рахунок збільшення надходження від надання платних послуг.
|
Збільшення витрат на деякі види платних медичних послуг.
|
Населення
|
- отримання платних медичних послуг за економічно обґрунтованими тарифами. - покращення рівня надання медичного обслуговування за рахунок збільшення надходження від надання платних послуг.
|
Збільшення витрат на деякі види платних медичних послуг.
|
7. Строк дії регуляторного акту.
Початок впровадження регуляторного акта з дати його прийняття. В терміні дії рішення виконкому міської ради не обмежено і чинне до його відміни.
Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» перегляд регуляторного акту може бути здійснений: на підставі аналізу звіту про відстеження результативності цього регуляторного акту; за ініціативою органу, який прийняв відповідний регуляторний акт; в інших випадках передбачених Конституцією та іншими законодавчими актами України.
На перегляд регуляторного акту можуть вплинути:
- зростання тарифів на енергоносії, водопостачання, теплопостачання тощо;
- ріст закупівельних цін на медикаменти, перев’язувальні засоби та медичний інструментарій, необхідних для надання медичних послуг.
В разі зміни вищезазначених показників можливе внесення змін і доповнень до регуляторного акту згідно з чинним законодавством.
8. Показники результативності регуляторного акту.
Основними показниками результативності дії регуляторного акту є стабільне функціонування закладу та його достатнє фінансування для забезпечення населення якісними медичними послугами за економічно обґрунтованими тарифами.
Показниками результативності запровадження цього регуляторного акта слід вважати:
- кількість наданих платних послуг;
- розмір надходжень до спецфонду від надання платних послуг.
9. Заходи за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.
Основний метод відстеження результативності - здійснення порівняльного аналізу.
Джерелами отримання інформації для відстеження результативності є:
- звітність КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» щодо надходження коштів за надання платних медичних послуг;
- використання існуючої законодавчої та правової бази у сфері надання платних послуг.
Базове відстеження результативності регуляторного акту проведено на етапі його підготовки.
Повторне відстеження здійснюватиметься через один рік після набуття чинності регуляторного акту, за результатами якого можливе здійснення порівняння базового та повторного відстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.
Періодичне відстеження планується здійснювати один раз в три роки з дня виконання заходів повторного відстеження та з метою подальшого удосконалення рішення виконкому Фастівської міської ради.
КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня»,
тел. 9-23-72
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватись КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» та тарифів на них»
Виконавець заходів відстеження – Комунальний заклад Фастівської міської ради «Фастівська міська лікарня».
Цілі прийняття акта – встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги, що надаються КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня», сприяння збільшенню надходжень до спеціального фонду та покращення результатів фінансово-господарської діяльності лікарні.
Строк виконання заходів з відстеження – 15 днів (21.03.16 –05.04.16рр.)
Тип відстеження заходів– базове.
Заходи які були виконані з відстеження результативності- вивчення чинного законодавства : ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»
Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних та фінансових звітів.
Аналіз отримання значень показників результативності –
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» шляхом аналізу кількості наданих платних послуг та розміру надходжень до спецфонду від надання платних послуг.
Кількісні значення показників результативності
Показники
|
2014 рік
|
2015 рік
|
Кількість наданих платних послуг
|
99763
|
93683
|
Надходження до спецфонду від надання платних послуг, тис.грн.
|
1431,5
|
2780,50
|
Висновки та рекомендації
Прийняття рішення виконавчим комітетом Фастівської міської ради «Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватись КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» та тарифів на них» надасть змогу вирішити питання стабільного функціонування закладу та його достатнє фінансування для забезпечення населення якісними медичними послугами за економічно обґрунтованими тарифами.
Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня»,
тел. 9-23-72