Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Проведено прийом громадян з особистих питань
Ср, 22/06/2016 - 13:59 | Адміністрація2
15 червня в.о.міського голови Олена Зикова за участю начальника відділу звернень громадян міськвиконкому Оксани Папко та начальника відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Оксани Поліщук провела виїзний прийом громадян з особистих питань в мікрорайоні Потіївка.
Фастівчани порушували питання щодо благоустрою в місті. Так, мешканці намагалися розібратися, який об’єм сміття повинен вивозити ККП згідно укладених договорів. Одна із заявниць жалілася, що до її двору машина зі збору сміття взагалі не доїжджає. Потіївчани також піднімали питання вивезення сміття, яке збирається мешканцями дачних будинків та виведенням каналізації мешканцями дачних угідь до ставка.
Жителів цікавили питання щодо відновлення вуличного освітлення в мікрорайоні, зокрема, в районі мосту, щодо можливості облаштування дитячого майданчика на вул.Зеленій (Тельмана). Також жителі турбувалися облаштуванням самого мосту по вул.Зеленій (Тельмана), який знаходиться в аварійному стані.
Турбує потіївчан питання облаштування кладовища. Декілька людей зверталися з проблемою вивозу сміття з його території, жителька вулиці Зеленої (Тельмана) цікавилася, коли буде встановлено там паркан.
Жителі мікрорайону цікавилися процедурою забезпечення Потіївки щебенем та питанням пошуку авто для його доставки. Нарікали на високі тарифи на газопостачання та цікавилися процедурами надання субсидій. Скаржилися, що газове господарство надсилає платіжки запізно, в зв’язку з чим терміни оплати суттєво затягуються.
Окремі мешканці цікавилися питання оформлення документації на будинок, відновленням радіопостачання в місті.
Багато жителів цікавилися різноманітними питаннями стосовно субсидій, на що начальник відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Оксана Поліщук надала ґрунтовні та змістовні відповіді.
З усіх порушених громадянами питань дано доручення відповідним службам. Заявникам надано консультації та роз’яснення.