Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Як зареєструвати новонароджену дитину за місцем проживання
Чт, 23/06/2016 - 08:25 | Адміністрація2
До уваги мешканців міста Фастова: з 04.04.2016 року правила реєстрації змінилися. Повноваження в реєстрації місця проживання були передані від Фастівського районного відділу Управління державної міграційної служби до виконавчого комітету Фастівської міської ради. Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини потрібно звертатися до центру надання адміністративних послуг, який знаходиться на 1-шому поверсі адмінбудівлі Фастівської міської ради(кабінети №110 та 114).
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України розширення повноважень органів місцевого самоврядування щодо оптимізації надання адміністративних послуг» ст. 6 Реєстрація місця проживання особи « …батьки або іші представники законні представники зобов’язанізареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження..»
Для реєстрації батьки або законні представники дитини подають:
1) письмову заяву;
1) письмову заяву;
2) оригінали та копії паспортів;
3) копію свідоцтва про народження;
4) квитанцію про сплату адміністративного збору за реєстрацію місця проживання (0,0085 від розміру мінімальної заробітної плати, що становить 12грн. 33 коп)
5) будинкова книга ( за наявності).
У разі реєстрації дитини після трьох місяців від дати видачі свідоцтва про народження адміністративний збір становить 0.0255, що становить 36 грн, 25 коп.)
Реквізити оплати
Код 37583261
Розрахунковий рахунок 31412538700015
МФО 821018.
В разі реєстрації батьків за одною адресою, зареєструвати дитину може один з батьків за умови наявності вищезазначеного переліку документів.
У випадках реєстрації батьків дитини за різними адресами, один з батьків пише заяву про реєстрацію дитини, а інший дає згоду на реєстрацію дитини за цією адресою та довідку, з місця проживання одного з батьків, за адресою якого не буде реєструватися дитина. (термін дії даної довідки 1 місяць від дати видачі).
Реєстрація місця проживання дитини здійснюється в день подачі документів.
Теги: Інші новини, Інші джерела