Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Вишневський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Ср, 03/08/2016 - 11:17 | Адміністрація2
Наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 лютого 2016 року за № 200/28330 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі — Порядок).
Відповідно до частини першої розділу ІІІ Порядку, державна реєстрація може проводитись за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, що забезпечують прийняття та видачу, відповідно до Порядку, документів під час державної реєстрації.
Абзацом 2 частини другої розділу І Порядку визначено, що фронт-офіс — центр надання адміністративних послуг, утворений відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”, акредитований суб’єкт, що здійснює повноваження виключно в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації.
У зв’язку з вищезазначеним, питання стосовно прийому документів для проведення відповідних реєстраційних дій стосовно громадських формувань через центри надання адміністративних послуг, як фронт-офіс, на сьогоднішній день є врегульованим.
Крім того, відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17 червня 2016 року № 1717/5 “Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань”, передбачено запровадження пілотного проекту в частині забезпечення прийняття та видачі документів щодо державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.
У зв’язку з вищезазначеним, подати документи для державної реєстрації громадських формувань, місцезнаходження керівних органів яких є Київська область, можливо не лише до Головного територіального управління юстиції у Київській області. Центрів надання адміністративних послуг, а й до Вишневського, Броварського та Білоцерківського центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Вишневський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Юрисдикція:
Бородянський район;
Васильківський район;
Вишгородський район;
Іванківський район;
Києво-Святошинський район;
Макарівський район;
м. Буча;
м. Васильків;
м. Ірпінь;
м. Обухів;
м. Прип’ять;
м. Фастів;
Обухівський район;
Поліський район;
Фастівський район.
Бородянський район;
Васильківський район;
Вишгородський район;
Іванківський район;
Києво-Святошинський район;
Макарівський район;
м. Буча;
м. Васильків;
м. Ірпінь;
м. Обухів;
м. Прип’ять;
м. Фастів;
Обухівський район;
Поліський район;
Фастівський район.
Адреса: м. Вишневе, вул. Піонерська, 5 б, Київська обл.
Єдиний телфонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213103.
В.о. Директора: Драгілєва Любов Юріївна.
Електронна адреса: vyshneve.kyivreg@legalaid.gov.ua
Графік прийому:
ПН — ЧТ з 09:00 до 18:00,
ПТ 09:00 — 16:45;
обід з 13:00 до 14:00.