Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
«Про затвердження Положення про порядок списання об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Фастова»
Можливі способи досягнення цілей
|
Оцінка способу
|
Причини відмовивід альтернативних способів/аргументи щодо переваги обраного способу
|
Збереження чинного регулювання
|
- забезпечує часткове досягнення цілей державного регулювання
|
- проблема не розв'язується;
- неповна відповідність принципам регуляторної політики; адекватності, збалансованості, прозорості, ефективності та врахування громадської думки
|
Обраний спосіб
|
- побудований відповідно до вимог чинного законодавства;
- забезпечує досягнення цілей;
- відповідає потребам у вирішенні проблем
|
- забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики;
- встановлює єдиний, чіткий, прозорий порядок списання, відчуження та безоплатної передачі майна
|
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Інтереси держави та місцевої влади
|
-встановлення єдиного порядку та вимог, щодо списання майна, що є власністю територіальної громади міста
|
витрати робочого часу, пов'язані з підготовкою регуляторного акта та виконанням його вимог
|
Суб'єкти господарювання
|
-встановлення єдиного порядку списання майна,що обліковується на балансі;
-підвищення бухгалтерської та фінансової дисципліни
|
відсутні
|
Населення
|
-можливість громадського контролю
|
відсутні
|
Як цільова група розглядатимуться комунальні підприємства, організації, установи, заклади, які утримуються (фінансуються) за рахунок коштів місцевого бюджету, структурні підрозділи, виконавчого органу міської ради без визначення вибіркової сукупності.
Показники
|
2014 рік
|
2015 рік
|
кількість прийнятих рішень щодо списання об’єктів майна комунальної власності територіальної громади міста Фастова
|
5
|
2
|
кількість одиниць майна комунальної власності міста, яке було списане
|
5
|
2
|
кількість організацій, установ та комунальних підприємств (балансоутримувачів), які проводили списання майна комунальної власності міста
|
3
|
1
|
оприбутковано коштів
|
6,1 тис.грн.
|
9,0 тис.грн.
|
кількість виявлених порушень за результатами списання, відчуження, безоплатної передачі майна суб'єктами господарювання
|
0
|
0
|
2.2. З метою отримання згоди на списання майна суб'єкт господарювання подає вико-навчому комітету Фастівської міської ради разом із зверненням стосовно списання майна такі документи:
до Положення
(посада керівника
суб'єкта господарювання)
(підпис) (ініціали та прізвище)
про об'єкти комунальної власності,
що пропонуються до списання
станом на ___ ____________ 20__ р.
(подаються у разі їх наявності за кожним об'єктом)
(підпис) (ініціали та прізвище)
до Положення
(посада керівника
суб'єкта господарювання)
(підпис) (ініціали та прізвище)
інвентаризації об'єктів комунальної власності,
що пропонуються до списання
(найменування суб'єкта господарювання та його місцезнаходження
(цеху, дільниці тощо), де проводилась інвентаризація)
комісією у складі ________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали членів комісії)
пропонуються до списання і відображаються на субрахунку N ___
станом на ___ ___________ 20__ р.
(цифрами і словами)
(цифрами і словами)
(цифрами і словами)
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
до Положення
(посада керівника
суб'єкта господарювання)
(підпис) (ініціали та прізвище)
(найменування суб'єкта господарювання)
(місцезнаходження суб'єкта господарювання)
(ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ)
про списання об'єктів комунальної власності
(підпис) (ініціали та прізвище)
до Положення
приймання-передачі
(назва документа, на підставі якого створена комісія)
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
за адресою:
(найменування підприємства, установи та організації, що передає)
(найменування підприємства, установи та організації, що приймає)
(перелік облікових одиниць згідно з балансом)
група капітальності ________________________________
будівельний об'єм (загальний) _______________________куб. м
площа забудови (загальна) ___________________________кв. м
площа земельної ділянки _____________________________га
корисна площа приміщень в будівлях виробничого
призначення ___________кв. м
корисна площа приміщень в будівлях невиробничого
призначення ___________кв. м
загальна площа житлового будинку ___________кв. м,
кількість квартир __________________________
каналізація з довжиною мереж __________________________ пог. м
центральне опалення з довжиною мереж ___________________пог. м
від групової котельні з довжиною мереж ________________ пог. м
від ТЕЦ з довжиною мереж ______________________________ пог. м
на вентиляцію__________________________________________ Г/кал
газопостачання з довжиною мереж________________________ пог. м
стаціонарні електроплити_______________________________ штук
телефонізація з довжиною мереж ________________________ пог. м
радіофікація з довжиною мереж _________________________ пог. м
залишкова вартість ____________________________________ тис. грн.
2. ______________________
3. ______________________
Члени комісії ___________________
Додаток 5
до Положення |
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Керівниксуб'єктагосподарювання _________ _____________________ (підпис) (ініціалитапрізвище) __ ____________ 200_ р. М.П. |
прооб'єктиосновнихфондів (засобів), якіпропонуютьсядовідчуженняна ___ ________ 200_ р.
Найменування об'єкта
|
Рік випуску (побудови)
|
Номер об'єкта
|
Інформація про проведення модернізації, модифікації, добудови, дообладнання, реконструкції
|
Вартість здійснених капітальних інвестицій, гривень
|
Первісна (переоцінена) вартість, гривень
|
Сума нарахованого зносу, гривень
|
Балансова (залишкова) вартість, гривень
|
Дані про дорогоцінні метали*
|
||
інвентарний
|
заводський
|
паспортний
|
||||||||
Усього
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
* Подаються у разі їх наявності за кожним інвентарним об'єктом.
Головний бухгалтер
суб'єкта господарювання |
________
(підпис) |
______________________
(ініціали та прізвище) |
Додаток 6
до Положення |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Керівник суб'єкта господарювання _____________ ___________________ (підпис) (ініціали та прізвище) _____ ____________ 200_ р. М.П. |
інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження
(найменування об'єкта (суб'єкта господарювання, цеху, дільниці тощо),
де проводилась інвентаризація, та його місцезнаходження)
(посада, ініціали та прізвище членів комісії)
проведено інвентаризацію основних засобів, які пропонуються до відчуження і відображаються на субрахунку № ___ на ____________ 200_ р.
Інвентаризацію почато
|
___ ____________ 200_ р.
|
Інвентаризацію закінчено
|
___ ____________ 200_ р.
|
Найменування об'єкта
|
Рік випуску
|
Номер об'єкта
|
Обліковується
на ___ ____________ 200_ р. |
Примітка
|
|||||
інвентарний
|
заводський
|
паспортний
|
фактично виявлено
|
за даними бухгалтерського обліку
|
|||||
кількість
|
первісна (переоцінена) вартість, гривень
|
кількість
|
первісна (переоцінена) вартість, гривень
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
(словами)
б) на суму, гривень, фактично _________________________________________________
(словами)
Голова комісії
|
_______________
(посада) |
________________
(підпис) |
______________________
(ініціали та прізвище) |
Члени комісії:
|
_______________
(посада) |
________________
(підпис) |
______________________
(ініціали та прізвище) |
|
_______________
(посада) |
________________
(підпис) |
______________________
(ініціали та прізвище) |
Додаток 7
до Положення |
зарезультатамивідчуженнятавикористаннякоштів, отриманихвідпродажумайна
Найменування, місцезнаходження суб'єкта господарювання
|
Найменування, інвентарний номер об'єкта продажу
|
Найменування суб'єкта управління, який надав згоду на відчуження
|
Номер та дата прийняття документа, яким надано згоду на відчуження
|
Найменування, місцезнаходження організатора аукціону, біржі
|
Підстави, з яких аукціон не відбувся
|
Найменування суб'єкта управління, який надав згоду на зменшення початкової вартості, номер і дата прийняття документа
|
Підстави для зменшення початкової вартості, розмір зменшення (відсотків)
|
Найменування, місцезнаходження покупця
|
Номер, дата реєстрації договору купівліпродажу
|
Вартість майна за результатами незалежної оцінки (початкова вартість з урахуванням податку на додану вартість), гривень
|
Початкова вартість з урахуванням податку на додану вартість та розміру її зменшення, гривень
|
Сума коштів, отриманих від продажу, номер рахунка
|
Використання коштів згідно з технікоекономічним обґрунтуванням
|
Фактичне використання коштів
|
||||
призначення
|
сума
|
призначення
|
сума
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Усього
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Керівник суб'єкта
господарювання |
______________
(підпис) |
____________________________
(ініціали та прізвище) |
||||||||||||||||
Головний бухгалтер
|
______________
|
____________________________
|