Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі ринку КП «Фастівський міський ринок»
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від…………. №………….
м. Фастів
Про затвердження тарифів вартості
обслуговування торгівельної площі ринку
КП «Фастівський міський ринок»»
Розглянувши подання КП «Фастівський міський ринок» Фастівської міської ради «Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі ринку КП «Фастівський міський ринок»», керуючись пп.2 п. а ст. 28, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити тариф вартості за участь в торгівлі між будівлями по вул. Шевченка № 49 та Шевченка № 51 на прилеглій території привокзальної площі м.Фастів, згідно додатку в розмірі 15,00грн. за 1м² зайнятої учасником торгівлі площі;
2. Рішення набуває чинності з дня його офіційного прийняття;
3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Зикову О.Б.
Міський голова М.В.Нетяжук
Керуючий справами Л.О.Тхоржевська
Перший заступник міського голови О.Б.Зикова
За поданням:
в.о. директора КП «Фастівський міський ринок» А.В.Старушенко
В.о.начальника юридичного управління А.В.Мельниченко
Додаток
до рішення міськвиконкому
№________
від «___»___________2016р.
Калькуляція
вартості 1 кв.м за участь в торгівлі
по вул Шевченко між будівлями №49, №51
на прилеглій території привокзальної площі м.Фастів
станом на “01” травня 2016р.
№ з/п
|
Елементи витрат
|
Собівартість
(Всього 66*305)
|
Собівартість 1 м.кв.
|
|
Загальновиробничі витрати
|
|
|
1
|
Заробітна плата
|
138600,00
|
6,89
|
2
|
Відрахування на соціальні заходи
|
30492,00
|
1,51
|
3
|
Амортизація
|
7500,00
|
0,37
|
4
|
Оренда офісного приміщення
|
48000,00
|
2,38
|
5
|
Інші загальновиробничі витрати
|
27100,00
|
1,35
|
|
Всього
|
251692,00
|
12,50
|
|
Рентабельність 20%
|
50338,40
|
2,50
|
|
Разом
|
302030,40
|
15,00
|
|
Вартість 1 м.кв. = 15,0
|
|
|
Керуючий справами Тхоржевська Л.О.
Головний бухгалтер
КП «Фастівський міський ринок» Бєлєцька Н.В.
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі ринку КП «Фастівський міський ринок»»
1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради підготовлений з метою дотримання вимог діючого законодавства щодо державного регулювання цін на послуги, що надаються ринками з продажу продовольчих та непродовольчих товарів.
Для приведення розміру плати за утримання у належному стані торгових місць та надання в оренду торгових приміщень (площ) у відповідність до вимог рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 22.04.2016р. № 178, яким було встановлено встановлено місце для торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами між будівлями по вул. Шевченка, 49 та вул. Шевченка 51 на прилеглій території привокзальної площі м.Фастів, виникла необхідність прийняття регуляторного акту щодо встановлення тарифу вартості 1м² за участь в торгівлі на новоствореному місці для торгівлі.
Серед значної кількості ринків по місту Фастів Комунальне підприємство «Фастівський міський ринок» являється єдиним комунальним ринком на території міста, що надає свої послуги за найнижчим тарифом. Послугами ринку для продажу продовольчих та промислових товарів користуються юридичні та фізичні особи. Утримання даного ринку здійснюється за рахунок коштів, сплачених за обслуговування торгівельних місць.
Враховуючи вищевикладене, з метою стабілізації ситуації на ринку, організації та створення рівних, конкурентоспроможних можливостей для усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівельну діяльність на ринку, з метою упорядкування відносин та усунення порушень чинного законодавства, виникла необхідність встановлення тарифів вартості обслуговування торгівельної площі на ринку за адресою: м.Фастів, вул. Шевченка між будівлями № 49, № 51 на прилеглій території привокзальної площі м.Фастів.
Відсутність встановлених тарифів створює перешкоди для діяльності усіх суб`єктів господарювання та для подальшого розвитку, удосконалення умов для здійснення торгівельної діяльності, а саме: благоустрою прилеглої до ринку земельної ділянки, створення сприятливих умов для торгівлі та інше.
У розрахунку на послуги з організації торгівлі по вулиці Шевченка між будівлями № 49, № 51 на прилеглій території привокзальної площі м.Фастів пропонується тариф за 1м² – 15 грн.
Прийняття даного регуляторного акту призводить до впорядкування тарифної політики КП «Фастівський міський ринок».
2. Цілі державного регулювання:
Цілями державного регулювання є:
1. Забезпечити якісне і в повному обсязі надання послуг населенню та суб’єктам господарювання.
2. Встановити економічно обґрунтований тариф вартості 1м² за участь в торгівлі по вулиці Шевченка між будівлями № 49, № 51 на прилеглій території привокзальної площі м.Фастів.
3. Реалізація державної політики ціноутворення на послугу з обслуговування торгівельного місця на ринку КП «Фастівський міський ринок.
4. Недопущення необґрунтованого зростання вартості вказаних послуг.
5. Забезпечити своєчасну оплату підприємцями податків та зборів.
6. Забезпечити стабільну роботи КП «Фастівський міський ринок»
7. Відкритість та прозорість структури тарифів до споживачів.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу
Під час розробки проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі ринку КП «Фастівський міський ринок»», було розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:
Альтернативи
|
Переваги
|
Недоліки
|
Залишення усього без змін
|
Відсутні
|
Дана альтернатива не є прийнятною, оскільки це порушує дію чинного законодавства. Відсутність обґрунтованих економічних тарифів не забезпечує стабільну діяльність суб’єкта підприємницької діяльності, не дає можливості спланувати роботу ринку на перспективу
|
Обраний спосіб регулювання
|
Зазначена альтернатива здатна встановити економічно обґрунтований тариф за участь в торгівлі з врахуванням послуг КП «Фастівський міський ринок» з організації торгівлі, відповідно до вимог чинного законодавства що надасть змогу підприємству належним чином забезпечити організацію торгівлі у повному обсязі.
|
Відсутні
|
Зниження собівартості одиниці за надання послуги.
|
Відсутні
|
Дана альтернатива не може бути прийнятою, тому що відбувається процес зростання ринкових цін на матеріали, на послуги сторонніх організацій і підприємств, підвищується рівень мінімальної заробітної плати.
|
Даний регуляторний акт забезпечує досягнення цілей державного регулювання та відповідає принципам державної регуляторної політики.
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми
Проблеми, якими обумовлено необхідність прийняття запропонованого нормативно-правового акта, вирішуються шляхом його запровадження. Внаслідок прийняття регуляторного акта, запроваджується детальний і прозорий економічно обґрунтований тариф з обслуговування торгівельної площі на ярмарках міста, який забезпечить своєчасну сплату податків та зборів до місцевого бюджету.
Прийняття даного регуляторного акту забезпечить ефективну та беззбиткову господарську діяльність КП «Фастівський міський ринок», надасть якісні послуги населенню та суб’єктам господарювання.
Таким чином, даний регуляторний акт містить економічно обґрунтований тариф на послуги КП «Фастівський міський ринок», що позитивно вплине на роботу підприємства та покращення якості послуг в цілому.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Прийняття регуляторного акта дозволить встановити обґрунтований тариф на послуги з організації торгівлі по вулиці Шевченка між будівлями № 49, № 51 на прилеглій території привокзальної площі м.Фастів.
Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акту
Позитивний
|
Негативний
|
Розширення сфери з надання послуг, збільшення кількості торговельних місць для залучення більшої кількості суб’єктів господарювання та товаровиробників.
|
Економічна криза, значні темпи інфляції, коливання обсягів послуг ринку, що реалізуються.
Зростання цін на комунальні послуги
|
Зміни в чинному законодавстві можуть мати як позитивний так і негативний вплив на дію цього регуляторного акту.
|
Проект рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.
Оцінка можливості впровадження акта та виконання його вимог суб’єктами господарювання висока.
У разі прийняття регуляторного акту виконавчим комітетом Фастівської міської ради встановлений тариф на послуги з організації торгівлі забезпечать підприємству прибуткову роботу.
Запровадження державного регулювання на зазначені послуги сприяє встановленню контролю за ціноутворенням у даній сфері, недопущенню включення до собівартості необґрунтованих витрат та врахування обмеженого рівня рентабельності, що унеможливлює надмірне підвищення плати на зазначені послуги.
Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат з коштів Державного, обласного та місцевих бюджетів.
У розрахунку на послуги з організації торгівлі по вулиці Шевченка між будівлями № 49, № 51 на прилеглій території привокзальної площі м.Фастів пропонується тариф за 1м² – 15 грн.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.
Встановлений тариф позитивно вплине на процес стабілізації цінової ситуації на споживчому ринку, а також сприятиме збереженню соціальної захищеності населення від цінових сплесків.
Запроваджене державне регулювання сприятиме ціновій стабільності на продукцію, що реалізується ринком.
Прийняття регуляторного акту матиме значно більший соціальний ефект, ніж можливі втрати суб’єктів підприємництва.
№
п/п
|
Об’єкт впливу
|
Витрати
|
Вигода
|
1
|
Суб’єкти
підприємницької
діяльності
|
Можливе зменшення прибутку внаслідок необґрунтованого включення витрат до
собівартості, а також
встановлення обмеженого
рівня рентабельності
|
При запровадженні державного регулювання зберігаються обсяги надання послуг, стабільність цін на продукцію
|
2
|
Споживачі
|
Витрат не зазнають
|
Дозволить придбавати продукцію за економічно обґрунтованими цінами
|
3
|
КП «Фастівський міський ринок»
|
Витрат не зазнають
|
- упорядкування ведення обліку платників плати за торгове місце
- збільшення доходів підприємства за рахунок стабільності тарифу і відповідно зростання кількості платників.
- проведення планових поточних ремонтів і реконструкції ринку
- встановлення економічно – обґрунтованих тарифів на торгове місце дає можливість 100% відшкодовувати витрати на утримання торгівельної площі.
|
4
|
Органи місцевого самоврядування
|
Витрат не зазнає
|
- наповнення доходної частини місцевого бюджету
приведення нормативно-правового акту у відповідність до чинного законодавства.
|
У результаті досягнення визначених цілей буде отримано загальний позитивний ефект від запровадження даного регуляторного акту.
7. Строк дії регуляторного акта
Термін дії даного регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства, в інших непередбачених випадках.
8. Показники результативності регуляторного акта
Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта є:
- розмір надходжень до місцевого бюджету пов’язаних з дією акта – дія акта не має прямого впливу на розмір надходжень до місцевого бюджету;
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта (кількість платників послуг) – в зв’язку з тим, що проект рішення підготовлено для КП «Фастівський міський ринок», то дія даного регуляторного акта поширюватиметься на вказаний суб’єкт господарювання та суб’єкти господарювання, які проводять діяльність на його території;
- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта – впровадження даного регуляторного акта не створює додаткових матеріальних, часових або інших витрат для його виконавця;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта - достатній: проект регуляторного акта та повідомлення про його оприлюднення розміщено на офіційному сайті Фастівської міської ради, після прийняття проекту рішення його буде опубліковано в установленому законодавством порядку.
Крім того, показниками результативності регуляторного акту є:
- обсяг послуг у кількісному виразі;
- обсяг послуг у вартісному виразі.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Оцінка результативності регуляторного акту буде здійснюватись шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстежень.
Відстеження результативності цього акту буде здійснюватись методом аналізу статистичних даних, фінансових показників діяльності комунального підприємства, а саме аналізу інформації щодо кількості суб’єктів господарювання, які користуються послугами торгових місць, аналізу інформації щодо обсягу надання послуг у вартісному та кількісному виразі, аналіз інформації, щодо надходження до місцевого бюджету.
Базове відстеження здійснюватиметься до дня набрання чинності проекту.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів із повторного відстеження.
Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних.
Комунальне підприємство
«Фастівський міський ринок»,
6-85-55
ЗВІТ ПРО БАЗОВЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі ринку КП «Фастівський міський ринок»
Виконавець заходів з відстеження - Комунальне підприємство «Фастівський міський ринок»
Мета прийняття акта - реалізація державної політики ціноутворення на послуги з організації торгівлі ринком КП «Фастівський міський ринок» та недопущення не обгрунтованого зростання вартості вказаних послуг.
Строк виконання заходів з відстеження - 10 днів (03.05.16-12.05.16 р.)
Тип відстеження - базовий
Метод одержання результатів відстеження - Статистичний метод. Моніторинг показників ефективності дії регуляторного акту.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.Дані про результативність отримуються шляхом накопичення протягом року інформації про кількість платників послуг, розміри надходження до місцевого бюджету пов`язаних із дією акта та обсяги наданих послуг у вартісному та кількісному виразі.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Показники
|
2015 рік
|
2016 рік
|
Розмір надходжень до місцевого бюджету пов’язаних із дією акта
|
*
|
*
|
Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта (кількість платників послуг)
|
*
|
*
|
Обсяг послуг у кількісному виразі
|
*
|
*
|
Обсяг послуг у вартісному виразі
|
*
|
*
|
* - дані відсутні у зв’язку з новоствореним місцем для торгівлі
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Із затвердженням тарифу КП «Фастівський міський ринок» забезпечить реалізацію державної політики ціноутворення за участь у торгівлі та організації торгівлі на ринках та ярмарках, збільшить надходження до місцевого бюджету, створить рівні конкурентоспроможні можливості для усіх суб`єктів господарювання, які здійснюють торгівельну діяльність з метою упорядкування відносин та усунень порушення чинного законодавства. Оптимальним варіантом вирішення проблеми є встановлення економічно обгрунтованих тарифів. Як результат очікується збільшення реалізації з даного виду послуг і поліпшення фінансового стану підприємства.
Комунальне підприємство
«Фастівський міський ринок»,
6-85-55