Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Порядку розміщення та будівництва гаражів для легкових автомобілів у м.Фастів
1.1. Порядок розміщення та будівництва гаражів для легкових автомобілів у м. Фастів (далі - Порядок) розроблений на підставі Конституції України, Цивільного та Земельного кодексів України, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про основи містобудування», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законів України, а також підзаконних нормативних актів, що регулюють питання розміщення гаражів.
1.2. Цей порядок регламентує розміщення та будівництво гаражів для легкових автомобілів у м.Фастів.
1.3. Дія Порядку поширюється на фізичних та юридичних осіб м. Фастів.
· гараж – капітальна або тимчасова будівля (споруда), частина будівлі (споруди) або комплекс будівель (споруд) з приміщеннями для постійного або тимчасового зберігання, а також елементами технічного обслуговування легкових автомобілів та інших транспортних засобів. Гаражі бувають тимчасовими та капітальними;
· гараж боксового типу – будівля, споруда, в якій автомобілі зберігаються в окремих боксах, виїзд з яких здійснюється безпосередньо назовні або на внутрішній проїзд;
· капітальний гараж - господарська будівля або споруда з бетону, цегли, природного або штучного каменю, з товщиною стін більше 12см, з фундаментом, розрахована для зберігання одного або багатьох транспортних засобів з нерегламентованим правоустановчими документами терміном експлуатації;
· тимчасовий (металевий) гараж (ТГ) - одноповерхова будівля для зберігання транспортних засобів з терміном експлуатації, встановленим правоустановчими документами (рішенням міської ради або її виконавчого комітету) з товщиною стінки менше 12см без фундаменту;
· індивідуальний капітальний гараж – одноповерхова будівля з бетону, цегли, природного або штучного каменю, з товщиною стін більше 12см, з фундаментом;
· автостоянка - будівля, споруда (частина будівлі, споруди) чи спеціально обладнаний відкритий майданчик, призначений для постійного або тимчасового зберігання (парковки) транспортних засобів, переважно автомобілів;
· інвентаризація - визначення фактичної наявності гаражів, співставлення їх наявності з даними графічних матеріалів;
· облік - занесення відомостей про гаражі у списки житлово-експлуатаційних контор міста за місцем їх розташування;
· оренда - засноване на договорі оренди платне строкове користування гаражем, який перебуває у комунальній власності; земельною ділянкою, яка перебуває у комунальній власності;
інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в кодексах чи законах України.
3.1. Будівництво гаражів у м. Фастів здійснюється на земельних ділянках, визначених містобудівною документацією. Основними видами гаражного будівництва у м. Фастів є:
- відкриті автостоянки;
- підземні, наземні гаражі;
- багатоповерхові гаражі та стоянки;
- гаражі у складі єдиного блоку капітальних гаражів, збудованих на раніше визначених проектом забудови спеціальних майданчиках, якщо це не призведе до зменшення прибудинкової території, призначеної для розташування господарчих, спортивних, дитячих майданчиків та знищенню зеленої зони.
4.1. Інвентаризацію гаражів на території міста Фастова незалежно від форм власності станом на 1 вересня щорічно проводять комунальні житлово-експлуатаційні дільниці під контролем відділу з питань раціонального використання земель Фастівської міської ради.
4.2. За матеріалами інвентаризації відділ з питань раціонального використання земель Фастівської міської ради готує зведені списки гаражів за розділами:
- гаражі, яким відведено земельну ділянку для будівництва та обслуговування гаражу, на які оформлено право власності або оренди;
- самочинно побудовані гаражі, які займають земельну ділянку незаконно;
- безгосподарні гаражі.
5.1. Питання відведення земельних ділянок юридичним особам для будівництва гаражів боксового типу, багатоповерхових гаражів та автостоянок вирішується Фастівською міською радою згідно чинного законодавства України на земельних ділянках, визначених містобудівною документацією.
5.2. Будівництво гаражів на території приватних домоволодінь здійснюється згідно чинного законодавства. Громадяни, зацікавлені у будівництві гаражу на території приватного домоволодіння, звертаються із заявою про надання будівельного паспорту до місцевого органу містобудування та архітектури. До заяви додаються:
- копія паспорта та ІПН;
- документи, що підтверджують право власності на домоволодіння, документи, що підтверджують право власності чи право користування земельною ділянкою;
- згоду співвласників домоволодіння (за необхідності).
5.3. Громадяни, зацікавлені у будівництві капітальних або встановленні тимчасових (металевих) гаражів на територіях існуючих гаражних кооперативів, звертаються з заявою до місцевого органу містобудування та архітектури щодо отримання вихідних даних на будівництво. До заяви додаються:
- копія паспорта та ІПН;
- довідку голови гаражного кооперативу про можливість будівництва (встановлення) гаражу на території гаражного кооперативу.
5.4. Встановлення тимчасових (металевих) гаражів в масивах багатоповерхової житлової забудови на земельних ділянках комунальної власності допускається тільки для громадян, які отримали погодження від голови будинкового комітету, а також користуються пільгами і мають в користуванні автомобілі з ручним управлінням та особисто ними керують.
5.4.1. Особи, які відносяться до пільгових категорій громадян, мають в користуванні автомобілі, особисто ними керують та мають потребу у встановленні тимчасових гаражів за місцем проживання, звертаються з письмовою заявою до Фастівської міської ради. До заяви додаються:
- копія паспорта та ІПН;
- копія технічного паспорта автомобіля з ручним керуванням;
- копія довідки про пільги;
- копія посвідчення водія.
5.4.2. Документи громадян, які подали заяву на отримання земельної ділянки, розглядаються на комісії міської ради по розгляду питань земельних відносин. У випадку відмови в наданні земельної ділянки, заявник про прийняте рішення повідомляється письмово, в тому числі із вказанням причини відмови.
На підставі позитивного рішення комісії, за місцем розташування земельної ділянки, та офіційних висновків всіх зацікавлених у відведенні служб, відділ з питань раціонального використання земель Фастівської міської ради готує матеріали на сесію міської ради про надання дозволу на відведення земельної ділянки.
Громадяни мають право на встановлення тимчасових гаражів тільки після отримання правовстановлюючих документів на землю.
5.4.3. У випадку зміни місця проживання або смерті громадянина, якому надано земельну ділянку для встановлення тимчасового гаража, гараж демонтується або переноситься власником (у разі його смерті, членами родини померлого), або ж спадкоємці мають право на переоформлення земельної ділянки з наступною передачею в оренду, Звільнена земельна ділянка приводиться попереднім користувачем у первинний стан і передається до земель запасу міської ради.
Угоди по самовільному обміну тимчасових гаражів та земельних ділянок, а також угоди, укладені з порушенням встановленого для них порядку відчуження земельних ділянок, не мають чинності (ст.116 Земельного кодексу України).
5.5. Земельні ділянки для встановлення тимчасових (металевих) гаражів надаються в користування тільки на правах оренди.
5.6. Дозвіл на виконання будівельних робіт на об’єктах ІV, V категорії складності (багатоповерхові гаражі та автостоянки) надаються Інспекцією ДАБК в Київській області у встановленому законом порядку.
5.7. Безгосподарні гаражі переходять у розпорядження міської ради згідно діючого законодавства і можуть бути знесеними або переданими в користування на правах оренди громадянам, зазначеним у п.5.4.1.
6.1. Право власності оформлюється на гаражі, побудовані на підставах відповідних рішень виконавчого комітету та прийнятті в експлуатацію згідно чинного законодавства України.
6.2. Металеві гаражі, встановлені тимчасово, в експлуатацію не приймаються і право власності, як на об’єкт нерухомості на них не оформляється.
6.3. Не оформляється право власності на капітальні гаражі:
- побудовані самочинно, які не відповідають вимогам ДБН та нормативним вимогам;
- побудовані в межах історичних зон міста, крім тих, що побудовані у власних будинковолодіннях і відповідають вимогам ДБН.
7.1. За самочинне будівництво гаражів відповідальність несуть власники цих гаражів. Відповідно до статті 376 ЦК України, житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без належного дозволу чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил. Особа, яка здійснила самочинне будівництво гаража не набуває права власності на нього.
7.2. Самочинне будівництво гаражів тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством. Знесення вказаних гаражів виконується на підставі рішення суду або за бажанням власника.
7.3. Відділ містобудування та архітектури та відділ з питань раціонального використання земель міської ради на підставі наданих матеріалів інвентаризації готують пропозиції стосовно можливості відведення земельних ділянок для функціонування самочинно побудованих/встановлених гаражів.
7.4. Самочинно збудовані чи встановлені гаражі підлягають знесенню за рішенням суду або перенесенню власником гаражу на спеціально визначені містобудівною документацією місця. Громадянин, що бажає перенести гараж, звертається із заявою на ім’я міського голови. До заяви додаються:
- копія паспорта та ІПН;
- копія технічного паспорта автомобіля;
- копія посвідчення водія;
- довідка з гаражних кооперативів міста про відсутність у їх складі гаражу, що належить заявнику*.
7.5. Виконавчим комітетом міської ради розробляються заходи щодо об'єднання власників гаражів у гаражні кооперативи з оформленням відповідної документації та юридичною реєстрацією.
7.6. Відведення земельних ділянок для функціонування існуючих гаражів після об'єднання їх у гаражні кооперативи проводиться у встановленому законом порядку.
7.7. Користування земельними ділянками для розміщення гаражів, які встановлені згідно існуючого порядку (крім капітальних гаражів у складі гаражних кооперативів, в комунально-складській та промисловій зонах міста, розміщених відповідно до затвердженої містобудівної документації) оформлюється на умовах оренди строком до 10 років з правом продовження терміну оренди у встановленому законом порядку.
7.8. Надання земельної ділянки для обслуговування існуючих капітальних гаражів, що збудовані самочинно можливо за умови:
-якщо на гараж оформлено право власності згідно чинного законодавства;
- гараж розташований за межами історичних зон міста;
- дотримання усіх будівельних, санітарних та протипожежних норм;
- наявності погодження голови будинкового комітету.
*.1. Тимчасовий гараж підлягає демонтажу (знесенню), а відповідна територія приведенню у попередній стан, у випадках:
1) відсутності права користування земельною ділянкою під встановленим гаражем;
2) закінчення договору оренди земельної ділянки;
3) використання тимчасового гаражу власником (користувачем) для комерційної діяльності або іншої діяльності…
4) зміни місця проживання або смерті громадянина, якому була видана документація щодо встановлення тимчасового гаражу до набрання чинності цим Порядком;
5) за рішенням судових органів або поданням інших органів державної влади;
6) в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
*.2. Комісія з питань звільнення території від тимчасових гаражів, які встановлені з порушенням вимог Порядку (далі - комісія), склад якої затверджується розпорядженням міського голови, розглядає матеріали, що підтверджують факти порушенням вимог Порядку, які надаються підрозділами Фастівської міської ради (за належністю), управлінням житлово-комунального господарства, відділом містобудування та архітектури, відділом з питань раціонального використання земель Фастівської міської ради, а також підприємствами, установами, організаціями, суб'єктами господарювання або громадянами.
За наявності підстав для демонтажу (знесення) тимчасових гаражів, передбачених пунктом 3.1. даного Порядку, комісія приймає протокольне рішення.
На підставі протокольного рішення комісії, відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради готує проект рішення про звільнення території від тимчасових гаражів, які встановлені з порушенням вимог Порядку, що підлягають знесенню (демонтажу) і надає його на розгляд виконавчому комітету Фастівської міської ради.
3.2. На підставі прийнятого рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради про звільнення території від тимчасових гаражів, відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради готуються попередження з посиланням на відповідне рішення виконавчого комітету і наклеюється на тимчасовий гараж з проведенням фотофіксації. В попередженні визначається термін усунення порушень Порядку та приведення місця розміщення тимчасової споруди у попередній стан.
3.3. У разі невиконання власником (користувачем) тимчасового гаража вимог щодо усунення порушень Порядку та не приведення місця розміщення тимчасових гаражів у попередній стан протягом строку, зазначеного у попередженні, демонтаж (знесення) ТГ виконується комбінатом комунальних підприємств або іншим суб'єктом господарювання, з яким відповідний виконавчий орган міської ради уклав договір та яке безпосередньо займається знесенням (демонтажем).
Відповідний виконавчий орган міської ради визначається рішенням виконавчого комітету або комісією.
Під час демонтажу (знесення) ТГ, у разі необхідності, залучаються представники державних органів, міських служб та організацій (відділу Державної автомобільної інспекції у Фастівському районі, правоохоронних органів тощо).
3.4. Демонтаж (знесення) ТГ здійснюється в наступному порядку:
3.5.1. Комісія з питань звільнення території від ТГ складає акт знесення (демонтажу) ТГ згідно Додатку 2* до Порядку, який містить:
1) дату, час проведення знесення (демонтажу) та місце розташування ТГ, підстави для їх демонтажу;
2) прізвище, ім'я, по-батькові, посади голови та членів комісії, їх підписи;
3) найменування підприємств, виконуючих демонтування споруди та відключення від інженерних мереж;
4) опис ТГ, що демонтується (зноситься): геометричні розміри, матеріал, наявність підключення до мереж електро - та водопостачання та перелік візуально виявлених недоліків, пошкоджень;
5) відомості про власника (користувача) ТГ;
6) фотофіксацію ТГ.
3.5.2. Після складання акту демонтажу (знесення), ТГ демонтуються і перевозяться на майданчики тимчасового зберігання, які організовуються та облаштовуються суб'єктом господарювання, задіяним в знесенні (демонтажу).
3.6. Витрати по знесенню (демонтажу) у випадках, передбачених пунктом *.1. даного Порядку, покладаються на відповідний виконавчий орган міської ради та суб'єкти господарювання, з якими зазначений орган уклав відповідні договори і які безпосередньо займаються демонтажем (знесенням), та в подальшому - компенсуються власником (користувачем) ТЗРІГ.
Демонтовані ТГ повертаються власнику (користувачу) після надання відповідних документів, які засвідчують право власності (користування), або його представнику, після оплати ним робіт по відключенню від інженерних мереж, робіт з демонтажу, перевезенню, розвантаженню та зберіганню ТГ, відновленню благоустрою на місці демонтованих ТГ згідно з розрахунками, наданими суб'єктами господарювання, що були задіяні в демонтажі.
Для власників ТГ розмір плати встановлюється та складається за:
1) демонтування, завантаження та доставку до місця зберігання - у відповідності до калькуляції, наданої суб'єктом господарювання, з яким відповідний виконавчий орган міської ради уклав договір та яке безпосередньо займається демонтажем (знесенням);
2) зберігання - в розмірі одного неоподаткованого мінімуму доходів громадян за добу зберігання;
3) відключення від інженерних мереж - у відповідності до калькуляцій, наданих суб'єктами господарювання, які безпосередньо займаються відключенням;
4) відновлення благоустрою на місці демонтажу (знесення) ТГ - у відповідності до калькуляції, наданої суб'єктом господарювання, з яким відповідний виконавчий орган міської ради уклав договір на виконання робіт по відновленню благоустрою.
3.7. Після закінчення річного терміну зберігання примусово демонтованих ТГ, власники (користувачі) яких не з'явилися за їх поверненням та не сплатили витрати, передбачені пунктом 3.7. даного порядку, рішення щодо їх подальшого використання приймає виконавчий комітет Фастівської міської ради відповідно до вимог діючого законодавства.
8.1. Відповідальність за технічний стан, зовнішній вигляд гаражів для легкових автомобілів, благоустрій території навколо будівництва, порушення вимог техніки безпеки несе власник гаража.
8.2. Контроль за додержанням цього Порядку здійснює відділ містобудування та архітектури згідно наданих повноважень.
8.3. У разі істотного відхилення від проекту, що суперечить суспільним інтересам або порушує права інших осіб, істотного порушення будівельних норм і правил суд за позовом відповідного органу державної влади або органу місцевого самоврядування може постановити рішення, яким зобов’язати особу, яка здійснила (здійснює) будівництво, провести відповідну перебудову.
8.4. Якщо проведення такої перебудови є неможливим або особа, яка здійснила (здійснює) будівництво, відмовляється від її проведення, таке нерухоме майно за рішенням суду підлягає знесенню за рахунок особи, яка здійснила (здійснює) будівництво. Особа, яка здійснила (здійснює) самочинне будівництво, зобов’язана відшкодувати витрати, пов’язані з приведенням земельної ділянки до попереднього стану.
8.5. Замовникам (забудовникам) будівництва об’єктів містобудування при проектуванні багатоквартирних житлових будинків передбачати будівництво підземних гаражів та паркінгів.
8.6. Заборонити виділення земельних ділянок для встановлення тимчасових металевих гаражів на території дитячих, спортивних та дитячо – спортивних майданчиків.
9.2. Спори, що виникають при вирішенні питань, пов’язаних з розміщенням гаражів для легкових автомобілів, вирішуються у встановленому законом порядку.
Регуляторний акт Порядку розміщення та будівництва гаражів для легкових автомобілів у м.Фастів підготовлений у відповідності з вимогами Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та “Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта”, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308.
1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.
Рішенням 37 сесії міської ради VІ скликання від 07.02.2013 року №2 відділ з питань раціонального використання земель міської ради було зобов’язано розробити та на чергову сесію міської ради надати нормативний документ, який унеможливлює використання гаражів для торгівлі, а також заборону розташовувати гаражі на фасадних частинах центральних вулиць міста.
Цим нормативно-правовим актом буде встановлений порядок відведення земельних ділянок та будівництва гаражів, оформлення права власності на гаражі, регулювання питання самочинно збудованих чи встановлених гаражів, порядок демонтажу тимчасових гаражів.
Головною метою запровадження Порядку буде забезпечення вирішення не врегульованих чинним законодавством України та Державними будівельними нормами України питань щодо порядку надання земельних ділянок для будівництва і здійснення будівництва багатоповерхових наземно – підземних гаражів (паркінгів) на території міста, капітальних та встановлення тимчасових збірно – розбірних металевих гаражів на території приватних будинковолодінь, в масивах багатоквартирної житлової забудови та у межах історико – культурної заповідної території міста, в тому числі і для пільгових категорій громадян, подальшого статусу гаражів, побудованих або встановлених без правовстановлюючих документів на подвір’ях власних будинковолодінь мешканців міста, проблем, пов’язаних з оформленням права власності на гаражі, урахування законних приватних, громадських та державних інтересів.
Щорічно з заявами про вирішення вказаних питань в міську раду звертається декілька десятків мешканців міста.
Суть проблеми полягає в необхідності приведення цього нормативно-правового акта у відповідність до вимог чинного законодавства України.
2. Визначення цілей державного регулювання.
Цілі проекту регуляторного акта полягають у встановленні прозорого, чітко врегульованого і єдиного для всіх замовників (забудовників) порядку здійснення будівництва та встановлення гаражів на території міста Фастова, отримання земельних ділянок для будівництва і здійснення будівництва багатоповерхових наземно – підземних гаражів (паркінгів) на території міста, капітальних та встановлення тимчасових збірно – розбірних металевих гаражів на території приватних будинковолодінь, в масивах багатоквартирної житлової забудови та у межах історико – культурної заповідної території міста, в тому числі і для пільгових категорій громадян, вирішення питань подальшого статусу гаражів, побудованих або встановлених без правовстановлюючих документів на подвір’ях власних будинковолодінь мешканців міста, а також розв’язання проблем, пов’язаних з оформленням права власності на гаражі, а також задоволення законних вимог пільгових категорій громадян.
3. Альтернативні способи досягнення зазначених цілей.
Збереження існуючого стану. Альтернатива відкинута в зв’язку з тим, що існуючі проблеми мають бути вирішені.
4. Механізм та заходи державного регулювання.
Затверджується Порядок розміщення та будівництва гаражів для легкових автомобілів у м.Фастів.
Дане Положення регулює:
- Інвентаризація та облік гаражів;
- порядок відведення земельних ділянок для будівництва багатоповерхових будівель наземно-підземних гаражів (паркінгів), будівництва та встановлення тимчасових збірно-розбірних металевих гаражів на території приватних будинковолодінь, встановлення тимчасових збірно-розбірних гаражів в масивах багатоквартирної житлової забудови та у межах історико-культурної заповідної території;
- порядок визнання подальшого статусу самовільно побудованих гаражів;
- порядок надання земельних ділянок для обслуговування існуючих гаражів;
- порядок оформлення права власності на гаражі;
- порядок демонтажу тимчасових гаражів.
5. Аналіз вигод та витрат.
Встановлення для всіх учасників процесу містобудування єдиного прозорого порядку будівництва та встановлення гаражів на території міста.
Об’єкт впливу
|
Витрати
|
Вигода
|
---|---|---|
2
|
3
|
4
|
Органи місцевого самоврядування
|
на проведення аукціону
|
- покращення іміджу влади через встановлення відкритого та прозорого механізму вирішення зазначених в пункті 2 аналізу регуляторного впливу проблем;
- збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок продажу права власності або права оренди земельних ділянок для будівництва гаражів на аукціоні;
- зменшення кількості звернень громадян,
- ефективне використання земельних ділянок для містобудівних потреб.
|
Юридичні особи, громадські об’єднання, фізичні особи - підприємці
|
- на виготовлення проекту відведення земельної ділянки;
- на виготовлення проектної документації на будівництво об’єкта
|
- будівництво об’єкта на законних підставах;
- усунення можливості застосування штрафних санкцій з боку відповідних державних органів контролю і судового переслідування за самочинне будівництво;
- можливість введення об’єкта в експлуатацію в установленому законом порядку і оформлення права власності на нерухоме майно.
|
Мешканці міста
|
- на виготовлення проекту відведення земельної ділянки у власність або оренду;
- на виготовлення проектної документації на будівництво об’єкта;
- на утримання прилеглої території в належному санітарному стані.
|
- будівництво або встановлення гаража на законних підставах;
- усунення можливості застосування штрафних санкцій з боку відповідних органів державного контролю і судового переслідування за самочинне будівництво;
- можливість введення об’єкта в експлуатацію в установленому законом порядку і оформлення права власності на нерухоме майно;
- для пільгової категорій громадян – зручність пересування без додаткових витрат.
|
6. Термін дії регуляторного акта.
Термін дії регуляторного акта – необмежений з визначенням можливості наступного перегляду його результативності та можливого внесення змін та доповнень до нього з врахуванням об’єктивних факторів.
7. Показники результативності.
1. Обізнаність замовників (забудовників) – юридичних осіб, громадських об’єднань, фізичних осіб – підприємців щодо порядку здійснення будівництва багатоповерхових наземно – підземних гаражів (паркінгів) на території міста та отримання земельних ділянок для зазначених цілей.
2. Обізнаність мешканців міста, в тому числі і пільгових категорій громадян, щодо порядку будівництва капітальних та встановлення тимчасових збірно-розбірних гаражів на території приватних будинковолодінь, у межах історико-культурної заповідної території та в масивах багатоквартирної житлової забудови.
8. Заходи з відстеження результативності дії.
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися відділом економіки та соціально-економічного розвитку у строки, передбачені Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” для базового, повторного та періодичного відстеження.
Строки відстеження результативності регуляторного акту:
- базове дослідження результативності даного регуляторного акту буде проведено до дня набрання ним чинності;
- повторне дослідження результативності буде проведено через рік з дня набуття чинності даного регуляторного акту.
Відстеження здійснюватиметься шляхом обробки та аналізу статистичної інформації, яка буде отримана відділом економіки та соціально-економічного розвитку під час розгляду звернень юридичних осіб, громадських об’єднань, фізичних осіб – підприємців та мешканців міста.
Проект рішення сесії Фастівської міської ради “Про затвердження Порядку розміщення та будівництва гаражів для легкових автомобілів у м.Фастів”, “Порядок розміщення та будівництва гаражів для легкових автомобілів у м.Фастів” та аналіз регуляторного впливу до проекту рішення сесії Фастівської міської ради “ Про затвердження Порядку розміщення та будівництва гаражів для легкових автомобілів у м.Фастів ” розміщено на офіційному веб – порталі міської ради в мережі Інтернет.
Автор – розробник проекту регуляторного акта – відділ з питань раціонального використання земель міської ради та відділ містобудування та архітектури.
Зауваження та пропозиції приймаються впродовж місяця з дня опублікування за адресою: м.Фастів, пл. Соборна, 1, тел. 6-02-15, 6-02-14.
Виконавець заходів з відстеження – відділ з питань раціонального використання земель Фастівської міської ради.
Мета прийняття акта: забезпечення вирішення не врегульованих чинним законодавством України та Державними будівельними нормами України питань щодо порядку надання земельних ділянок для будівництва і здійснення будівництва багатоповерхових наземно – підземних гаражів (паркінгів) на території міста, капітальних та встановлення тимчасових збірно – розбірних металевих гаражів на території приватних будинковолодінь, в масивах багатоквартирної житлової забудови та у межах історико – культурної заповідної території міста, в тому числі і для пільгових категорій громадян, подальшого статусу гаражів, побудованих або встановлених без правовстановлюючих документів на подвір’ях власних будинковолодінь мешканців міста, проблем, пов’язаних з оформленням права власності на гаражі, урахування законних приватних, громадських та державних інтересів.
Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (05.04.2013– 15.04.2013 року).
Тип відстеження – базовий.
Метод одержання результатів відстеження – аналіз статистичних даних.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Відстеження здійснюватиметься шляхом обробки та аналізу статистичної інформації, яка буде отримана відділом економіки та соціально-економічного розвитку під час розгляду звернень юридичних осіб, громадських об’єднань, фізичних осіб – підприємців та мешканців міста.
Кількісні значення показників результативності:
- кількість укладених договорів оренди землі;
- орієнтовна сума надходжень від укладених договорів оренди землі, тис. грн.;
- кількість укладених договорів оренди землі внаслідок прийняття рішення;
- розмір надходжень до місцевого бюджету за оренду земель, тис. грн.
Період
|
Кількість укладених договорів оренди землі
|
Орієнтовна сума надходжень від укладених договорів оренди землі, тис. грн.
|
Кількість укладених договорів оренди землі внаслідок прийняття рішення
|
Розмір надходжень до місцевого бюджету за оренду земель, тис. грн.
|
2008 – 2012 роки
|
78
|
7,8
|
0
|
7,8
|
2013 рік
|
0
|
0
|
750
|
63,75
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень призведуть до наповнення міського бюджету, що, в свою чергу, дасть можливість розвивати інфраструктуру міста, а також впорядкується порядок відведення земельних ділянок та будівництва гаражів, оформлення права власності на гаражі, регулювання питання самочинно збудованих чи встановлених гаражів, порядок демонтажу тимчасових гаражів.