Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Положення про тендерний комітет виконавчого комітету Фастівської міської ради
Вт, 27/09/2016 - 13:02 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
рішення
від 20.09.2016 №412
Про затвердження Положення про
тендерний комітет виконавчого
комітету Фастівської міської ради
З метою створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції, забезпечення прозорості процедур закупівель товарів, робіт та послуг за кошти міського бюджету, розпорядником яких є виконавчий комітет Фастівської міської ради, досягнення оптимального і раціонального їх використання, а також для приведення рішень виконкому міської ради у відповідність до вимог діючого законодавства, керуючись ч.2. ст.19 Конституції України, ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 11 Закону Україну «Про публічні закупівлі», враховуючи Примірне положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затверджене наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 №557, виконавчий комітет міської ради вирішив:
1.Затвердити Положення про тендерний комітет виконавчого комітету
Фастівської міської ради (додаток 1).
2.Затвердити склад тендерного комітету виконавчого комітету
Фастівської міської ради (додаток 2).
3.Встановити, що у разі здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг за
умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, встановленому в абзаці другому частини 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», без використання електронної системи закупівель обов’язково проводити оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
4.Організацію здійснення закупівель товарів, робіт, послуг покласти
на тендерний комітет виконавчого комітету Фастівської міської ради.
5.Дане рішення набирає чинності з моменту його прийняття.
6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського
голову Нетяжука М.В.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 2 до рішення виконавчого комітету
№ 412 від 20.09.2016
СКЛАД
Тендерного комітету виконавчого комітету
Фастівської міської ради
Зикова Олена Борисівна - перший заступник міського голови,
голова тендерного комітету
Давиденко Олена Павлівна - заступник міського голови з
гуманітарних питань, заступник
голови тендерного комітету
Тхоржевська Леся Олександрівна - керуючий справами виконавчого комітету Фастівської міської ради,
заступник голови тендерного комітету
Ковальов Микола Олександрович - начальник відділу інформаційних
технологій та комп’ютерного забезпечення , секретар тендерного комітету;
Члени тендерного комітету:
Міхеєва Ольга Олегівна - начальник фінансово-господарського відділу, головний бухгалтер виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Шевчук Вікторія Ігорівна - головний спеціаліст Управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Мосійчук Денис Леонідович - головний спеціаліст юридично-правового забезпечення юридичного Управління виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Рачок Оксана Василівна - головний спеціаліст внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Керуючий справами
виконавчого комітету Тхоржевська Л.О.
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
№_412___ від_20.09.2016______
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет виконавчого комітету
Фастівської міської ради
про тендерний комітет виконавчого комітету
Фастівської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також його права, обов’язки та відповідальність.
1.2. Замовник – виконавчий комітет Фастівської міської ради Київської області.
1.3. Тендерний комітет (далі – комітет) – службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
1.4. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.5. Комітет у своїй діяльності керуються Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
2. Засади діяльності тендерного комітету
2.1. Замовник для організації та проведення процедур закупівель утворює комітет. Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються рішенням замовника. До складу комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є менше ніж п’ять осіб, до складу комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника.
2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається замовником, та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.
2.4. Голова комітету призначає заступника голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету. У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету. За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений його головою. Рішення голови комітету щодо призначення заступника голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.
2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету. Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби. Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.
2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним. Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання. У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
3. Головні функції комітету
3.1. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
- планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;
- здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
- здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
- забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
- забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
- надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
- здійснення інших дій, передбачених Законом.
- здійснення інших дій, передбачених Законом.
3.2. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.
4. Права та обов’язки членів комітету
4.1. Члени комітету мають право:
- брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;
- аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;
- виносити питання на розгляд комітету;
прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;
прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;
- одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
- уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;
- ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;
- здійснювати інші дії, передбачені Законом.
4.2. Члени комітету зобов'язані:
- брати участь у всіх його засіданнях особисто;
- організовувати та проводити процедури закупівель;
забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;
- організовувати та проводити процедури закупівель;
забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;
- здійснювати інші дії, передбачені Законом.
4.3. Голова комітету:
- організовує роботу комітету;
- приймає рішення щодо проведення засідань комітету;
- визначає дату і місце проведення засідань комітету;
- пропонує порядок денний засідань комітету;
- веде засідання комітету;
- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
4.4. Секретар комітету забезпечує:
- ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
- оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
- за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;
- зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;
- дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;
- розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;
- виконання інших повноважень відповідно до законодавства.
5. Відповідальність
5.1. Голова комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
5.2. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.
5.3. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.
Керуючий справами
виконавчого комітету Л.О. Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому